quote:Op donderdag 28 maart 2013 01:50 schreef Ties02 het volgende:
Oh man die pics laatst uit Egypte van die hangende gasten, tot moes geslagen met stokken/zwaarden door een boze menigte zonder enig proces
dat moeten we dus echt nooit hebben hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat soort zaken zijn nog niet zo heel lang uit Europa verdwenen hoor.Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
Stel je voor zeg dat je hier zou worden opgehangen omdat je een godsdienst niet meer aan wilt hangen. Het is toch absurd. Komt overigens vandaag de dag alleen binnen de Islam voor.quote:Op donderdag 28 maart 2013 02:00 schreef Ties02 het volgende:
+1 Ik ben redelijk trots hoe netjes wij alles doen
![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 02:02 schreef Polacco het volgende:
[..]Waarom post je nu specifiek pics van de WOII in Polen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat soort zaken zijn nog niet zo heel lang uit Europa verdwenen hoor.![]()
Maar ook dat gaan we nooit meer meemaken hier (oorlog)
denk ik
Dat weet je niet.quote:Op donderdag 28 maart 2013 02:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Waarom post je nu specifiek pics van de WOII in Polen?![]()
denk ik
Dat kloptquote:
Ik ook. Iran met zijn atoombom. Kut islamieten.quote:Op donderdag 28 maart 2013 02:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat klopt
maar het lijkt me zeer onwaarschijnlijk (in ieder geval geen groundwar)
al zie ik in het midden oosten nog wel het een en ander gebeuren, in de nabije toekomst
Omdat de Duitsers daar nogal met harde hand tekeer zijn gegaan. Ik geef maar aan dat dit soort praktijken ook in Europa nog niet zo heel lang geleden hebben plaatsgevonden, sterker nog, men heeft getracht hele bevolkingsgroepen uit te roeien. Vergeet dat niet als je neerkijkt op die "achterlijke Iraniërs". Zo lang terug is het niet.quote:Op donderdag 28 maart 2013 02:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Waarom post je nu specifiek pics van de WOII in Polen?![]()
denk ik
Hugo Bossquote:Op donderdag 28 maart 2013 02:19 schreef Keyos het volgende:
Enige goede aan de Duitsers in WOII waren de pakjes en wapens, die waren prachtig.
Je hebt maar één gek nodig jammer genoeg. Als Kim-Jong Un op de knop drukt kan dat zomaar WOI scenario worden.quote:Op donderdag 28 maart 2013 02:21 schreef Ties02 het volgende:
Ik ben benieuwd of er ooit echt een kernoorlog zal komen (met o.a. de USA)
Enige beschaafde land in dat hele gebied. Zit je daar als jood zijnde midden in de islamitische wereld waar je op basis van een boek (koran) gehaat wordt.quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 02:22 schreef Keyos het volgende:
[..]
Als Kim-Jong Un op de knop drukt kan dat zomaar WOI scenario worden.
Ik vrees toch Iran het meest.quote:Op donderdag 28 maart 2013 02:22 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je hebt maar één gek nodig jammer genoeg. Als Kim-Jong Un op de knop drukt kan dat zomaar WOI scenario worden.
Nou inderdaad, er wordt geen centje gehaat op grond van de Bijbel hoor. Hele wereld niet. De Christenen bezetten plaats 1 tot 1 miljard op de leukstemensenlijst.quote:Op donderdag 28 maart 2013 02:22 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Enige beschaafde land in dat hele gebied. Zit je daar als jood zijnde midden in de islamitische wereld waar je op basis van een boek (koran) gehaat wordt.
Het is duidelijk dat Iran voor ogen heeft Israel van de kaart te vegen. Ik vraag mij af of dit doel wel reeel is aangezien dit een kernoorlog tot gevolg zal hebben, maar als zij inderdaad gaan handelen kan dit zomaar de kickstart zijn. Nogmaals, ik denk dat wij in West- Europa redelijk veilig zitten voor de verandering.quote:
Wel, ik mag op basis van mijn geloof niemand haten. Maar over Christenen zoals mij heb je gelijk. Zoals Ghandi al zei: I like your Christ, but not you Christians. Op grond van de bijbel mag je dus juist niet haten, anders snap je dus niets van het evangelie van jezus.quote:Op donderdag 28 maart 2013 02:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou inderdaad, er wordt geen centje gehaat op grond van de Bijbel hoor. Hele wereld niet. De Christenen bezetten plaats 1 tot 1 miljard op de leukstemensenlijst.
Op grond van de Koran mag je ook niet haten, maar ook daar zijn mensen die dat wel doen. Net als hoe jij dat over jezelf en het Christendom uitlegt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 02:27 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Wel, ik mag op basis van mijn geloof niemand haten. Maar over Christenen zoals mij heb je gelijk. Zoals Ghandi al zei: I like your Christ, but not you Christians. Op grond van de bijbel mag je dus juist niet haten, anders snap je dus niets van het evangelie van jezus.
Een hoop mensen hebben het niet begrepen in dat geval.quote:Op donderdag 28 maart 2013 02:27 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Wel, ik mag op basis van mijn geloof niemand haten. Maar over Christenen zoals mij heb je gelijk. Zoals Ghandi al zei: I like your Christ, but not you Christians. Op grond van de bijbel mag je dus juist niet haten, anders snap je dus niets van het evangelie van jezus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |