Aha. Waarom wel dan?quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:05 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ik ga dat artikel later vandaag eens onder de loep nemen. Wat hekel ik de unie toch, niet vanwege deze omstandigheid overigens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh oke, maar ik ken dat hoge cijfers moeten halen eigenlijk enkel van hier. Om me heen hoor ik altijd: 'oh als ik een zes heb ben ik tevreden, als ik het maar haal'.quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Niet allemaal, maar wel een paar ja
Voor staats 1a, JVA, ARW, elementaire bestuurskunde () EIP en bestuurs 1
Maar toen deed ik er echt vrij weinig aan bij bepaalde vakken
Te tquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit boeit me niet eens genoeg een volledige reactie over te t
Deze grap heb je al eens gemaaktquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit boeit me niet eens genoeg een volledige reactie over te t
Jij hebt hier ook al een keer over gezeikt dus dquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Deze grap heb je al eens gemaakt
Je schrijft toch ook niet WB of Abw of Wg
Ja de 3e keer dat je hem maakt is het grappiger inderdaadquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij hebt hier ook al een keer over gezeikt dus d
trustequote:Op donderdag 28 maart 2013 00:15 schreef Etsu het volgende:
Ik ga slapen met dat beest in de buurt, hopelijk slaapt ie ook en laat ie mij met rust
Het was al een waardeloze grap om mee te beginnen. Maar dat ik me vertypte op WVEU boeit me echt geen flikker. Bovendien staat er overal in mijn boek Wv dus dat doe ik in het vervolg wel beste Tiesje.quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja de 3e keer dat je hem maakt is het grappiger inderdaad
Komt omdat alleen zolderautistennerds op FOK! komenquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh oke, maar ik ken dat hoge cijfers moeten halen eigenlijk enkel van hier. Om me heen hoor ik altijd: 'oh als ik een zes heb ben ik tevreden, als ik het maar haal'.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Komt omdat alleen zolderautistennerds op FOK! komen
Ik hekel die unie elke dag meer en meer. Ze hebben alles verpest met hun grootheidswaanzin. Het project is zijn doel volledig voorbijgeschoten. Ik heb tal van argumenten, maar die kan je zelf ook wel opnoemen. De unie in deze hoedanigheid, kan ik niet meer 'steunen'.quote:
Nee, want hij is eurofielquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:28 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ik heb tal van argumenten, maar die kan je zelf ook wel opnoemen.
Ik moet je argumenten verzinnen? De ergste drogreden denkbaar is ditquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:28 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ik hekel die unie elke dag meer en meer. Ze hebben alles verpest met hun grootheidswaanzin. Het project is zijn doel volledig voorbijgeschoten. Ik heb tal van argumenten, maar die kan je zelf ook wel opnoemen. De unie in deze hoedanigheid, kan ik niet meer 'steunen'.
Er is een hoop mis met de Unie, dat is niet moeilijk om te zien. Maar er is ook een hoop goeds aan, te veel om met inhoudsloos gemekker weg te wuiven.quote:
Je hoeft het absoluut niet als drogreden op te vatten, want ik heb genoeg argumenten. Ik lig hier enigszins onhandig met mijn laptop in mijn bed, waardoor ik geen zin heb om mijn waslijst te sommeren. Ik kom er op terug, als je daar tenminste behoefte aan hebt?quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moet je argumenten verzinnen? De ergste drogreden denkbaar is ditPrima als je bezwaren tegen de EU hebt maar die wil je duidelijk niet op papier zetten gezien de 'heb je even' en 'kan je zelf wel opnoemen'.
Moet jij niet studeren nu?quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:32 schreef Ties02 het volgende:
papier?
Haha sorry ik ben echt in een dramatische bui
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |