Als je een constructie hebt waar geen enkele marktpartij brood inziet, is het niet de bedoeling dat een gemeente dan maar even geld gaat lenen om het toch voor elkaar te krijgen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Dat die prijs niet helemaal conform is, kan ik me in vinden. Wat de precieze afspraken zijn, weten we niet. Maakt dat de steun dan meteen illegaal/ontoelaatbaar? Imo niet.
Waar ontken ik iets van wat jij nu zegt dan? Ga vliegen vangen joh.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:31 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik constateer alleen wat ik zie gebeuren.
Succes brengt ook een groep supporters die alleen komen als het goed gaat. En dat fenomeen kennen ze bij elke club.
Voordeel van als het slecht gaat dat de echte supporters overblijven
Alleen is de kans 99% dat de gehanteerde grondprijzen en rentepercentages niet marktconform waren, anders had PSV nooit de gemeente Eindhoven nodig gehad en hadden ze bij een willekeurige bank kunnen aankloppen, wat PSV een hoop gezeur had bespaard.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De EC zal eerst tot een definitieve conclusie moeten komen. Als die negatief is zal de gemeente Eindhoven en/of PSV daartegen in beroep gaan. Dan zal er door het HvJ gekeken worden of de gehanteerde grondprijzen en rentepercentages idd marktconform waren. Is dit het geval, niets aan het handje. Is dit niet het geval, dan zal de hele boel gecorrigeerd moeten worden en zal de situatie teruggebracht moeten worden naar hoe zij van origine was.
Ja hoor, alsof zijn e-penis al niet groot genoeg is...quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:31 schreef Chase_Utley het volgende:
Lees allemaal de posts van kapiteintje door en laat het op je inwerken. Die kerel heeft goede teksten.
Die helpen ons door de struggle, help ons broeder.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zit alleen zo vol met Feyenoorders.
Hij zegt gewoon steeds hetzelfde alleen niemand leest.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:31 schreef Chase_Utley het volgende:
Lees allemaal de posts van kapiteintje door en laat het op je inwerken. Die kerel heeft goede teksten.
ere wie ere toekomt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja hoor, alsof zijn e-penis al niet groot genoeg is...
Mooie dat we het een keer eens zijn fijne gozert.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waar ontken ik iets van wat jij nu zegt dan? Ga vliegen vangen joh.
Nee. Het te veel betaalde deel van het bedrag moet dan terugbetaald worden .quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De EC zal eerst tot een definitieve conclusie moeten komen. Als die negatief is zal de gemeente Eindhoven en/of PSV daartegen in beroep gaan. Dan zal er door het HvJ gekeken worden of de gehanteerde grondprijzen en rentepercentages idd marktconform waren. Is dit het geval, niets aan het handje. Is dit niet het geval, dan zal de hele boel gecorrigeerd moeten worden en zal de situatie teruggebracht moeten worden naar hoe zij van origine was.
Dat zouden users eens wel moeten doen, scheelt een hoop wellus nietus.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:32 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hij zegt gewoon steeds hetzelfde alleen niemand leest.
Dat is wel waar. Maar wel knap dat hij steeds andere synoniemen gebruikt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:32 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hij zegt gewoon steeds hetzelfde alleen niemand leest.
Daarom is het ook een lastige zaak. Komt veel financieel onderzoek bij kijken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou rullevant zijn als de grond op een vergelijkbaar tijdstip verkocht zou zijn, dan kun je de marktconforme prijzen op prijsbepalende factoren vergelijken.
Maar de prijs fluctueert teveel.
Waarom val jij mij dan aan op mijn post? Gewoon om de debiel uit te hangen of post je gewoon maar wat?quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:33 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Mooie dat we het een keer eens zijn fijne gozert.
Duidelijk verhaal toch. Maar dat laatste lijkt me iets te kort door de bocht. Gemeente zal het eventuele verschil in waarde opnieuw moeten lenen (of psv moet het zelf gaan lenen ergens). Gevolg zal zijn dat de pacht (of de rente als psv zelf moet lenen) zal hoger zijn dan de situatie nu.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sta je dus mooi voor lul als adviseur of heeft de wethouder het gevraagd aan de broertjes van der kerkhofquote:Geen staatssteun
Als PSV failliet gaat, wordt de gemeente eigenaar van het stadion. De waardeontwikkeling van de grond is voor de gemeente. Volgens wethouder Depla zijn de risico's voor de gemeente zo afgedekt. Volgens Depla gaat het niet om staatssteun. "Dat zeggen al onze adviseurs", aldus de wethouder.
Nvm. Ik kies m'n woorden niet juist vandaag, heb ik t ideequote:Op woensdag 27 maart 2013 23:32 schreef Zelva het volgende:
[..]
Als je een constructie hebt waar geen enkele marktpartij brood inziet, is het niet de bedoeling dat een gemeente dan maar even geld gaat lenen om het toch voor elkaar te krijgen.
Dat lijkt me een hele simpele stelregel.
En dus moet je het niet door 1 persoon laten taxateren. Dat had ik ook nog wel kunnen bedenken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarom is het ook een lastige zaak. Komt veel financieel onderzoek bij kijken.
2e alinea was in 't algemeen bedoeld Stylo.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niemand zegt dat jij iets doms zegt, dus niet bang zijn. Alleen ik vind dit iets waar ik niet over weet, dus kan moeilijk jou gelijk of ongelijk geven. Dus vindt jouw tweede alinea raar en niet juist.
Het lijkt me opzich goed te doen. Het is geen huis in een straat waar er 5 per jaar van verkocht worden, maar het is ook weer niet helemaal natte vingerwerk.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarom is het ook een lastige zaak. Komt veel financieel onderzoek bij kijken.
Zeg maar dag dag tegen die nieuwe kuip danquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:32 schreef Zelva het volgende:
[..]
Als je een constructie hebt waar geen enkele marktpartij brood inziet, is het niet de bedoeling dat een gemeente dan maar even geld gaat lenen om het toch voor elkaar te krijgen.
Dat lijkt me een hele simpele stelregel.
Welke bank (buiten spanje dan) stopt er nog geld in het voetbal?quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Alleen is de kans 99% dat de gehanteerde grondprijzen en rentepercentages niet marktconform waren, anders had PSV nooit de gemeente Eindhoven nodig gehad en hadden ze bij een willekeurige bank kunnen aankloppen, wat PSV een hoop gezeur had bespaard.
Ik val je niet aan gekkie Waar? Ik reageer alleen dat wat jij stelt dat er straks geen hond meer zit allemaal wel zal meevallen tochquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom val jij mij dan aan op mijn post? Gewoon om de debiel uit te hangen of post je gewoon maar wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |