De overeenkomst wordt gewoon ongeldig verklaardquote:
Onzin.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Met het winnen van de treble wordt bedoeld dat een voetbalclub in eigen land de dubbel (landskampioen en nationale beker) wint en daarnaast ook de Champions League (of voor 1992 de Europa Cup 1).
ok
Daarom zij ook clubs/situaties. EC kijkt naar situatie van Eindhoven met club PSV.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
De EC kijkt helemaal niet naar clubs.
Ze willen 't maar niet snappen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
De EC kijkt helemaal niet naar clubs.
Ja, of PSV moet het te veel betaalde bedrag terug betalen zodat het wel een marktconforme transactie is.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alles moeten ze dan terugbetalen en PSV krijgt het grond terug
Kijken naar Real is juist gewoon normale situatie.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Daarom zij ook clubs/situaties. EC kijkt naar situatie van Eindhoven met club PSV.
Dan vind ik het best normaal dat je ook kijkt naar andere situaties. Dus naar Madrid met Real. Is gewoon normaal.
Ja, best achterlijk eigenlijk.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze willen 't maar niet snappen.
FREO ?quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:14 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV zal de lening ergens anders onderbrengen. Als ze dat lukt.
Mits het lukt is er verder niks aan het handje?quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Probeerde ze voor deze gemeente deal ook al, gaat niemand aan beginnen inderdaad.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lenen ergens anders maar niemand stapt daar in tenzij gigantisch hoge rente.
Mooi man.
Ik kan je vertellen dat ook wát jij vindt niet relevant is.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zo ver was ik al ja. Het gaat er ook niet om dat wat ík vind relevant is, maar wel dat wát ik vind relevant is.
Lukt ze nooitquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Oke.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze willen 't maar niet snappen.
Helemaal niet omdat de zeepbel in die tussentijd nog meer geknapt is.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Probeerde ze voor deze gemeente deal ook al, gaat niemand aan beginnen inderdaad.
Een lening afsluiten om de gemeente terugbetalen. Of De gemeente terugbetalen met het geld dat ze hebben.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:11 schreef Doublepain het volgende:
Wat zouden nou de echte gevolgen zijn dan?
Stel PSV moet terugdokken?
Wat moeten ze terugbetalen? Wat zijn daar de gevolgen van? (gedwongen verkopen)
Onduidelijke shit
Dus het kan zomaar zijn dat PSV 5 miljoen teveel kreeg? of 30 miljoen..quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:14 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, of PSV moet het te veel betaalde bedrag terug betalen zodat het wel een marktconforme transactie is.
Ja, dat gaat denk ik nog uitgezocht worden.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dus het kan zomaar zijn dat PSV 5 miljoen teveel kreeg? of 30 miljoen..
Appels met peren vergelijken stylo.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Daarom zij ook clubs/situaties. EC kijkt naar situatie van Eindhoven met club PSV.
Dan vind ik het best normaal dat je ook kijkt naar andere situaties. Dus naar Madrid met Real. Is gewoon normaal.
Nee.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mits het lukt is er verder niks aan het handje?
Je moet naar niet aan 30miljoen denken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan valt het nog reuze mee, geen Maher dit jaar.. Bakkali op 10..quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet naar niet aan 30miljoen denken.
Denk rond de 7/10 miljoen.
Het gaat er niet om dat PSV te veel krijgt. Het gaat erom dat Eindhoven teveel betaalt of te weinig rente vraagt, waardoor PSV middels staatsgelden bevoordeeld wordt t.o.v. andere clubs. Dáár gaat het om.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat bedrag is voor ons natuurlijk gissen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet naar niet aan 30miljoen denken.
Denk rond de 7/10 miljoen.
Ik kan me geen andere situatie als deze binnen Nederland herinneren. Welke clubs hebben nog meer op deze manier grond verkocht aan de gemeente dan?quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Andere clubs/situaties is juist belangrijk. Je kijkt of iets marktconform is door te vergelijken met andere situaties. Dan is er niets mis mee als je het vergelijkt met andere clubs/situaties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |