SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Nahquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:46 schreef tijnbrein het volgende:
Faxie een keer gaan speeddaten samen?
Ik vermoed dat je het gigantisch saai gaat vinden....quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:48 schreef muhahaha het volgende:
Misschien wil ik wel mee fax, even luisteren naar de nummers.
Mja, dat feestje van vrijdag vond ik wel leuk hoorquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je het gigantisch saai gaat vinden....
Hey, hoe is het nu? Nog ziekjes?quote:
Ambient/drone is iets heel anders...quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja, dat feestje van vrijdag vond ik wel leuk hoor.
Jep.quote:
Niet teveel poetsen, dan poets je het zuur in je gebit. Beter kauw je op wat peterselie ofzo.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jep.
Vanavond voor het eerst in tijden gekotst. Al 3 keer mijn tanden gepoetst, nog steeds een rotsmaak.
Dat snap ik, ik luister zelf vaak naar electronic. Dit is alleen wat rustiger.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ambient/drone is iets heel anders...
Je kunt je misschien ook wel voorstellen dat het vrouwengehalte daar ook niet zo geweldig is...
Wat is dat dan?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als je naar een concert wilt waar vrouwen zijn, moet je naar die angry girl muziekdingen gaan.
Van die Linkin Park shit voor meisjes.quote:
Denk niet dat ik dat lang uithoud...quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als je naar een concert wilt waar vrouwen zijn, moet je naar die angry girl muziekdingen gaan.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van die Linkin Park shit voor meisjes.
Jack Off Jill, Kitty, dat soort dingen.
Daar zijn ze nog lekker strak.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:55 schreef muhahaha het volgende:
Ik hoor dat Justin Bieber erg in trek is.
Dat rekt wel. 9 maanden later kan er tenslotte ook een kind doorheen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Rekt het niet dan scheurt het wel.
Ik gebruik rubbers.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat rekt wel. 9 maanden later kan er tenslotte ook een kind doorheen.
Koop een Justin Bieber pruik.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
En die willen alleen maar door Justin genomen worden, dus helaas voor de rest...
Daar is alcohol voor uitgevonden.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
En die willen alleen maar door Justin genomen worden, dus helaas voor de rest...
O jee, past het nog wel als er een rubber omheen zit?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik gebruik rubbers.
[..]
Koop een Justin Bieber pruik.
Oja, gewoon een beetje op die vagijn tuffen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:59 schreef Fera het volgende:
[..]
O jee, past het nog wel als er een rubber omheen zit?
Topickill dit.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja, gewoon een beetje op die vagijn tuffen.
Jep.quote:
Nogal he.quote:
je zat niet op je zolder?quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jep.
Maar goed, vers uit de douche ga ik maar richting zolder.
Slaap lekker allen
Slaap zacht K'neeltje.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jep.
Maar goed, vers uit de douche ga ik maar richting zolder.
Slaap lekker allen
Weltrusten muha.quote:
Ha, Aldo! Lang niet gezien.quote:
Hoe was Engeland? Of ben je daar nog steeds?quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
FeraInderdaad alweer te lang geleden
![]()
Engeland was heel erg gezellig en tofquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe was Engeland? Of ben je daar nog steeds?
Mooi zo.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Engeland was heel erg gezellig en tof
ben echt net 10 minuten thuis ofzo![]()
hoe is het bij jou?
Ja ik zat in de trein ook al op FOK!quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Mooi zo.
Tien minuten thuis en meteen op FOK!
Met mij ook alles goed hoor. Cursus gehad, was supertof.Verder nu GoT aan het volgen en plannen om m'n haar weer anders te doen.
Nu even geen zin in. Ik ga mijn bed maar eens opzoeken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja ik zat in de trein ook al op FOK!veel gebeurd enzo
lees maar vorig topic
quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu even geen zin in. Ik ga mijn bed maar eens opzoeken.
Fijn je terug te hebben in ieder geval. Kwam je naar de meet of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die op 12 april toch?
Hoogstwaarschijnlijk wel
SLaap lekker![]()
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]Jep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die op 12 april toch?
Hoogstwaarschijnlijk wel
SLaap lekker![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Jep.
gezellig he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gezellig he?
Zekers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt nog wat, want Weerwolven kan niet met meer dan 18 man. We zitten nu al op 17.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Zekers.
Wordt nog wat, want Weerwolven kan niet met meer dan 18 man. We zitten nu al op 17.Ik sta al heel lang op misschien aanweesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en anders ben ik wel bierdrinker ernaast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik sta al heel lang op misschien aanweesen anders ben ik wel bierdrinker ernaast
Komt wel goed schatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu echt slapen.![]()
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Thanksquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje.
Nu echt slapen.![]()
Dat is wel heel ergquote:Op donderdag 28 maart 2013 07:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik postte iets, reacties daarop niet eens meer gezien
quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:03 schreef substep het volgende:
Moggel.![]()
Nog een dagje werken, en dan paasweekend.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:51 schreef BobbyB het volgende:
Goedemorgen mensen van het goede leven.
quote:
Maar wel lekker weekend daarna.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:48 schreef Tamashii het volgende:
Vandaag nog tot half 9, morgen nog tot 9 uur.
Oja lekker langquote:
Slaappil?quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:12 schreef Viro het volgende:
Begin ik net een beetje in te dommelen belt iemand op huistelefoon... is de muts verkeerd verbonden![]()
Ik wil gvd slapen!!!ook al is het maar een uurtje of 2/3
Om 4 uur weekendquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:41 schreef muhahaha het volgende:
Hoe is het leven hier? Zoals het er naar uitziet heb ik vanaf vanmiddag weekend.
Zekerquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed leven jij!
Hoe bevalt het werken daar?
Goed bezig dan.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeker
Ja goed, vind het echt heel leuk. Manager was ook tevreden
Zekerquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed bezig dan.
Prettige werkomgeving is sowieso erg fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |