SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door shaderon op 27-03-2013 21:53:14 ]
Zeker bij die deur op die heuvel dan aangevallen wordt? Ik had halo 4 maar helaas niet meer maar de voorgaande halo's nog wel op hardcore en legendary gedaan maar ik had bij deze zoiets van bekijk het!quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:55 schreef Wiebeldak het volgende:
Iemand die Halo 4 speelt? Ik moet nog 2 achievements maar dat lukt mij niet alleen. Dat zijn 2 missies van Spartan ops op heroic. Normaal gesproken zou mij er 1 wel moeten lukken maar dan ga ik minstens 50x dood met veel ergernis en weggegooide tijd. De ander moet je minimaal 1 allied soldier in leven houden maar dat is absoluut niet te doen alleen.
Nee dat niet. Ik heb de gehele campaign al gedaan op legendary in mijn eentjequote:Op woensdag 27 maart 2013 22:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zeker bij die deur op die heuvel dan aangevallen wordt? Ik had halo 4 maar helaas niet meer maar de voorgaande halo's nog wel op hardcore en legendary gedaan maar ik had bij deze zoiets van bekijk het!
Heb je het ook in het 360 topic gevraagd? Daar heb je meer kans namelijk.
jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:05 schreef AQuila360 het volgende:
Tain tof plaatj die een na laatste post ofzo? Zijn die er meer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Cabin in the Woods... was mehquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:50 schreef AQuila360 het volgende:
Wou net zeggen die vingers kunne wel weg! Maar nog ff een topic peace keeping is niet verkeerd denk ik.
Ik ging net cabin in THE Woods kijken maar ik had die op dvd en die was stuk klootzooi. Netflix kom snel hier..
Vraag het ff in het Xbox 360-topic, grotere kans dat daar Halo 4 spelers rondlopenquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:55 schreef Wiebeldak het volgende:
Iemand die Halo 4 speelt? Ik moet nog 2 achievements maar dat lukt mij niet alleen. Dat zijn 2 missies van Spartan ops op heroic. Normaal gesproken zou mij er 1 wel moeten lukken maar dan ga ik minstens 50x dood met veel ergernis en weggegooide tijd. De ander moet je minimaal 1 allied soldier in leven houden maar dat is absoluut niet te doen alleen.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:24 schreef Tain het volgende:
[..]
jaEikel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Je bent gek gast!quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:07 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Nee dat niet. Ik heb de gehele campaign al gedaan op legendary in mijn eentje![]()
Ja ik!quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:36 schreef Tain het volgende:
Er waren hier mensen met The Walking Dead comics toch?
Nee je bent een goed jong tain!quote:
Het is jammer dat zo'n verzamelbundel best een hoge prijs heeft om het te proberen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee je bent een goed jong tain!
Maar ik heb wel die comics van The Walking Dead maar ik vond ze tegenvallen terwijl ze wel hoog aangeschreven staan. Maar dingen die in de serie goed behandeld worden gaan hier zo snel dat het heel raar overkomt.
Denk wel dat het er aanligt dat ik eerst de serie heb gezien.
Yep dat wel ja!quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:41 schreef Tain het volgende:
[..]
Het is jammer dat zo'n verzamelbundel best een hoge prijs heeft om het te proberen.
En de serie?quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:49 schreef wc-eend het volgende:
Ik heb de comics en ik vind ze geniaal...
De serie is heel tof ja!quote:
Het zal weer eens niet... het zijn gelukkig nooit dezelfde gasten.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:09 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)beroven_1_meisj.html
Ik zal je vast helpen: zo tof als de eerste paar afleveringen blijft het helaas niet, dat beeld van die dude op z'n paard in een uitgestorven stad hebben ze helaas geen hele serie van kunnen maken. Jammer, want dat was echtquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:54 schreef wc-eend het volgende:
Kijk nu de eerste aflevering van the walking dead.... Freaky scary dude...
hmmm misschien moet ik ook eens aan die serie beginnen!quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:54 schreef wc-eend het volgende:
Kijk nu de eerste aflevering van the walking dead.... Freaky scary dude...
WAARquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:16 schreef SpankmasterC het volgende:
Wessiej, ik heb je gevonden, en van nu af aan ga ik je stalken.\
Kusjes,
Spanky
quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:36 schreef Wessiej het volgende:
als je fb zegt vind ik dat lame want daar heb ik jou al 100x gespot
Ik vind het ook leuker om wat te lezen daar dan echt actief mee te posten, zijn beetje rare mensen... Zoveel van die te hard politiek-correcte-dingen-roepende-amerikanenquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:45 schreef Wessiej het volgende:
AHA. Ook daar post ik 1x per 3 jaar. Sad
si si. Maar ik heb jou nu wel gespot op fb.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuker om wat te lezen daar dan echt actief mee te posten, zijn beetje rare mensen... Zoveel van die te hard politiek-correcte-dingen-roepende-amerikanen
Jongen welkom in 1992, het jaar dat ik jou spotte op fb!quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:04 schreef Wessiej het volgende:
[..]
si si. Maar ik heb jou nu wel gespot op fb.
Mooi jaar, goede wijnquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:14 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jongen welkom in 1992, het jaar dat ik jou spotte op fb!
Tsja...quote:
Sinds de Dawn of the Dead remake zijn rennende zombies tofquote:
Lekker gescheten en te lang in die meurlucht gezeten?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:15 schreef AQuila360 het volgende:
Ik lag straks half op sterven maar nu ben ik weer back online om het zo te zeggen.
Nee ik weet het niet ff 2 uur zeer last van m'n maag en toen was het over weer.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lekker gescheten en te lang in die meurlucht gezeten?
Dank je wel voor het overleven, ik zou niet weten wat ik zonder je zou moeten doen!quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik dacht kan de SC niet in de steek laten dus ik moet het overleven, jeweet
Dank Spank!quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:41 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dank je wel voor het overleven, ik zou niet weten wat ik zonder je zou moeten doen!
Top post dit, voegt wat toe!quote:
Ik had het niet beter kunnen verwoordenquote:
quote:
quote:The web resource has been deemed by your administrator to be unsafe or unsuitable for you to access. The resource has been blocked. No further action is required.
Reason: This site is on a custom blocked list and has been blocked by your System Administrator
tl;dr; Alleen de tits sprongen eruit. Hihi.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 02:19 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens, ik ga gewoon even zo van: BAM the truth hammer.
Ja, ik heb whiskey zitten drinken in plaats van aan m'n scriptie gezeten, wat eindelijk lekker loopt maar fuck dat drank yolo.
Das een zeldzame grijze boemer, wat een pracht exemplaarquote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
tl;dr; Alleen de tits sprongen eruit. Hihi.
Dat zegt niet zo veel in jouw gevalquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:06 schreef Wessiej het volgende:
Man man man, de kater is groter dan mijn voet nu
Tof!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:03 schreef Poit het volgende:
Dis niedz 2 bee teh' niewust heip!
http://www.mymodernmet.co(...)nkosappo-kamehameha/
ja stiekem best welquote:
Mailde de link naar mijn vrouw:quote:
* Poit ziet Pheno fysiek geweld gebruikenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mailde de link naar mijn vrouw:
Krijg ik terug: "Ik wil ook zo op de foto!"
Ik heb al ergens ooit in een ninjapak gestaan voor FOK!, het kan altijd ergerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:26 schreef Poit het volgende:
[..]
* Poit ziet Pheno fysiek geweld gebruiken
Altijd een goed planquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:00 schreef Pheno het volgende:
Dit weekend maar een anchorman kijken. gewoon, omdat mijn vrouw die film nog niet kent en dat mag niet.
Ja toch!quote:
zekah.quote:
Ik ken hem ook nog niet, zo es ff binnenhalenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:00 schreef Pheno het volgende:
Dit weekend maar een anchorman kijken. gewoon, omdat mijn vrouw die film nog niet kent en dat mag niet.
De telltale games? Yes, gespeeld en van gehoudenquote:
Nee inderdaadquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:41 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
De telltale games? Yes, gespeeld en van gehouden
Die nieuwe van Activision moeten we het maar niet over hebben
Yesh, ben benieuwd of het ze lukt om het tof te houden!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee inderdaad
Wist je trouwens dat er een deel 2 komt van the walking dead?
Ja, ik hoop heel erg dat kenny in ieder geval nog leeft. Kans is klein maar ik geloof er toch nog in omdat ik het gewoon graag wil. Maar Molly ging weg en toevallig redde molly kenny toen lee en omid wegliepenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yesh, ben benieuwd of het ze lukt om het tof te houden!
En dan na 5 min kom je er achter dat je hem wel kent net als toen met Event Horizon!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ken hem ook nog niet, zo es ff binnenhalen
waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En dan na 5 min kom je er achter dat je hem wel kent net als toen met Event Horizon!
Wat een vette film was dat trouwens zeg![]()
hoeren youtubequote:Dit duurt langer dan verwacht. Je video staat in de wachtrij en wordt zo snel mogelijk verwerkt.
Nail Polish Tut ?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoeren youtube
zo maar weer tomb raider aanzetten
Ik ga mee en verhoog met een Doc Johnquote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Si, je favo! De nagels met vachtje!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Si!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:39 schreef AQuila360 het volgende:
Gek hoe dat in dat flesje zit enzulks! Is die er al doorheen youtube
Oke ff kijken als dank krijg je wat foto's van Kim Jung Un!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Si!
T ene moment denk ik oh best wel tof, maar daarna denk k weer ugh alle kattenharen blijven erin hangen en meh!
T voelt wel lekker zacht
de hint is duidelijk, geen harige nagels meerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke ff kijken als dank krijg je wat foto's van Kim Jung Un!
http://gigapica.geenstijl.nl/2013/03/kim_jongun.html
Ik moet nog kijken! Maar foto's van Kim Un zijn altijd tof!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
de hint is duidelijk, geen harige nagels meer
Als je halverwege intuned lijkt het net of je je eigen vinger aan het opereren bent brrrrrquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Makkelijk juistLekker bende maken en t is zo klaar!
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:15 schreef Wiebeldak het volgende:
Rage quit, iets wat ik niet snel doe maar nu zette ik toch echt mijn xbox uit terwijl ik met 8 man FFA speel halo. Waarvan 4 man die ik ken. En waarvan 1 man altijd bovenaan wil staan, en dan is het altijd leuk en aardig tot iemand anders bovenaan staat. FUCK YOU
Ik ben heel fanatiek maar op een leuke manier. Iemand anders in de party is altijd irritant fanatiek, vooral als het niet naar zijn zin gaat. Dus het leek mij verstandig om maar gewoon even weg te gaan omdat het anders escaleert, dat weet ik zeker.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]![]()
Toch lijk jij me ook wel fanatiek
Haha is dat ook een NL gast? En wordt het dan schelden over en weer?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:18 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik ben heel fanatiek maar op een leuke manier. Iemand anders in de party is altijd irritant fanatiek, vooral als het niet naar zijn zin gaat. Dus het leek mij verstandig om maar gewoon even weg te gaan omdat het anders escaleert, dat weet ik zeker.
Ik kom over een 30 minuten wel weer terug.
Sterker nog, dat is een maat van mij maar zodra hij de Xbox aanzet en online gaat gamen wordt het een enorm irritant mannetje. Dus ik voelde het aankomen dat het niet goed ging omdat ie weer lekker irritant was waarna ik midden in de pot de xbox uitzette. En nu gaat Whatsapp tekeer maar ik lees niets. Ik kom zo wel weer terug.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Haha is dat ook een NL gast? En wordt het dan schelden over en weer?
Geniaal!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:30 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Sterker nog, dat is een maat van mij maar zodra hij de Xbox aanzet en online gaat gamen wordt het een enorm irritant mannetje. Dus ik voelde het aankomen dat het niet goed ging omdat ie weer lekker irritant was waarna ik midden in de pot de xbox uitzette. En nu gaat Whatsapp tekeer maar ik lees niets. Ik kom zo wel weer terug.
En het was een free for all potje dus dan is het helemaal feest.
Vaatdoek met ketchup?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:32 schreef SpankmasterC het volgende:
Tijd om te kijken wat ik in huis heb en daar iets eetbaars van te brouwen zodat ik de deur niet uit hoef
Check whats app ff misschien zegt die van sorrt en kom terug voor de match!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:33 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik weet ook dat zij zonder mij nu een probleem hebben als zij tegen anderen gaan spelen. We waren nog op de rest aan het wachten vandaar een potje FFA. Er zitten sowieso 2 kneuzen bij die niets raak schieten dus zie maar eens te winnen
Haha.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Check whats app ff misschien zegt die van sorrt en kom terug voor de match!
Ja maja nu hebben ze geen idee waarom je echt wegging das ook lame!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:39 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Haha.
- Loopt je xbox vast?
- Who ist der North Sea Ferry (Ik heet Ferry)
- Waarom ben je nou weg?![]()
HOMOS!
Ik krijg al excuses.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja maja nu hebben ze geen idee waarom je echt wegging das ook lame!
Paar jaar terug zou iedereen gevraagd hebben of je weer een RRoD had maar dat heb ik al lang niet meer gehoord dat iemand die had.
Haha nee. Capture the flag nu met zijn 5en en we eten ze opquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:14 schreef AQuila360 het volgende:
Half uur later! Wiebeldak is nog steeds niet terug..
Bazenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:52 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Haha nee. Capture the flag nu met zijn 5en en we eten ze op
Leuke profiel foto heb je AQquote:
Please Amerika stuur deze ook even langs het huis van Badboy als het niet te veel moeite isquote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Please Amerika stuur deze ook even langs het huis van Badboy als het niet te veel moeite is
Dankje,
AQ
Wordt nog druk hier in het luchtruim, andere hadden al B52 voor mij besteldquote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Please Amerika stuur deze ook even langs het huis van Badboy als het niet te veel moeite is
Dankje,
AQ
quote:
Hij is slecht!quote:
Welke Bioshock en spoiler het einde eens...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:41 schreef mschol het volgende:
whoa, bioshock einde was echt een goeie mindfuck (al moet ik bekennen dat ik er gaandeweg het verhaal zeker al aan had gedacht dat het zo zou kunnen eindigen)
ik had alternatieve eindes wel aardig gevonden overigens
bioshock: Infinitequote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:55 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Welke Bioshock en spoiler het einde eens...
Gelezen, snapte er geen fuck van, kutgamequote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:14 schreef mschol het volgende:
[..]
bioshock: Infinite
lees het plot op Wikipedia: 1 grote spoiler
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:19 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Gelezen, snapte er geen fuck van, kutgame
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.althans, zoiets is het, lastig om het te verwoorden
ik vind het een briljante mindfuck en je moet er echt even over nadenken voor je doorhebt hoe de vork in de steel zit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die blog linkt bioshock 1 +2 met dezelfde theorie aan Bioshock infinite
[ Bericht 5% gewijzigd door mschol op 30-03-2013 13:30:47 ]
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 03:18 schreef SpankmasterC het volgende:
Beste. Mod. Ooit!!!!tranen van het lachen hierzo
![]()
![]()
vind hem vrij slecht eerlijk gezegdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Haha wat tof! En vooral ook dat je het moet laden door de disc eruit te halen, super!quote:Op zondag 31 maart 2013 18:54 schreef Sharana_LV het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)t-bats-in-the-belfry
Ik ben eigenlijk voornemens om al die films nog eens te kijken. Die met die grienprofessor was bijvoorbeeldquote:
Oh wacht nee, 1 APRIL GODVERDOMMEEEE!!!!quote:Op zondag 31 maart 2013 20:29 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Haha wat tof! En vooral ook dat je het moet laden door de disc eruit te halen, super!
1 aprilquote:Op maandag 1 april 2013 12:56 schreef AQuila360 het volgende:
Jongens ik heb nog steeds m'n HTC hd2 maar met WP 6,5 dus ik wil kijken of ik daar iets anders op kan zetten. Weet iemand hier daar iets van?
Wat?quote:
Wat praat je? Ik snap deze niet!quote:
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=531quote:Op maandag 1 april 2013 12:56 schreef AQuila360 het volgende:
Jongens ik heb nog steeds m'n HTC hd2 maar met WP 6,5 dus ik wil kijken of ik daar iets anders op kan zetten. Weet iemand hier daar iets van?
JE KEIJGT 1 MILJOEN VAN MIJ SHADERON! GEFELICITEERD!quote:Op maandag 1 april 2013 13:15 schreef shaderon het volgende:
[..]
Op deze datum is niets meer serieus te nemen, dat houdt ook mijn reacties in
Bedankt ziet er wel handig uit, heb jij dat ook gedaan? of weet jij of dat heel lastig is met een grote kans dat je je tel verkloot is of is dat tegenwoordig simpel te doen?quote:Op maandag 1 april 2013 13:20 schreef Tain het volgende:
[..]
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=531
je hoeft alleen maar hier te klikkenquote:Op maandag 1 april 2013 13:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
JE KEIJGT 1 MILJOEN VAN MIJ SHADERON! GEFELICITEERD!
HEt staat snel op je rekening.
quote:Op maandag 1 april 2013 13:51 schreef shaderon het volgende:
[..]
je hoeft alleen maar hier te klikken
Zet er Android opquote:Op maandag 1 april 2013 12:56 schreef AQuila360 het volgende:
Voor de HD2 moet dat niet heel lastig zijn. Gewoon goed de beschrijving op XDA volgen en er kan 'bijna' niks fout gaan.quote:Op maandag 1 april 2013 13:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bedankt ziet er wel handig uit, heb jij dat ook gedaan? of weet jij of dat heel lastig is met een grote kans dat je je tel verkloot is of is dat tegenwoordig simpel te doen?
Ik wil eerst kijken of ik er een nieuwere versie van windows op kan zetten, android moet ik eigenlijk niet.quote:
windows phone 7 ga je er niet stabiel op krijgen. Waarschijnlijk kun je zelfs android 4.1 nog wel werkend krijgen echter.quote:Op maandag 1 april 2013 14:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wil eerst kijken of ik er een nieuwere versie van windows op kan zetten, android moet ik eigenlijk niet.
Hoezo niet? De HD2 is dezelfde hardware als WP7 launchtoestellen, alleen heeft ie twee knopjes teveel.quote:Op maandag 1 april 2013 14:51 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
windows phone 7 ga je er niet stabiel op krijgen. Waarschijnlijk kun je zelfs android 4.1 nog wel werkend krijgen echter.
Wat heb jij nu?quote:Op maandag 1 april 2013 15:14 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hoezo niet? De HD2 is dezelfde hardware als WP7 launchtoestellen, alleen heeft ie twee knopjes teveel.
Heb altijd de impressie gehad dat het wel liep maar niet erg stabiel ofzoquote:Op maandag 1 april 2013 15:14 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hoezo niet? De HD2 is dezelfde hardware als WP7 launchtoestellen, alleen heeft ie twee knopjes teveel.
Nog steeds Windows Phone 7, ben er nog steeds blij meequote:
Maar heb jij wel een goeie appstore enzo? Of is die ook gesloten wegens 8?quote:Op maandag 1 april 2013 15:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nog steeds Windows Phone 7, ben er nog steeds blij mee
Ik zou zeggen: zoek het ff uit van WP7 op je HD2! Zeker de moeite!
Ja hoor, zo'n beetje alle apps die nu uitkomen zijn zowel WP7 als 8. Games zijn een iets ander verhaal, daarvan maken veel nu gebruik van de mogelijkheden van 8 dus komen niet meer naar 7.quote:Op maandag 1 april 2013 15:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar heb jij wel een goeie appstore enzo? Of is die ook gesloten wegens 8?
Spank bedankt!quote:Op maandag 1 april 2013 15:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja hoor, zo'n beetje alle apps die nu uitkomen zijn zowel WP7 als 8. Games zijn een iets ander verhaal, daarvan maken veel nu gebruik van de mogelijkheden van 8 dus komen niet meer naar 7.
Maar qua apps helemaal geen probleem! Komen er alleen maar meer, het werkt goed allemaal.
Uit MC SC gehaald? OF kom je daar niet!quote:
Nope, Neogaf en reddit!quote:Op maandag 1 april 2013 16:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Uit MC SC gehaald? OF kom je daar niet!
Beste SC van heel GAM!
Check MC SC is net dolle dinsdag maar dan elke dag.quote:
quote:
Hahaha die beer op het laatstquote:Op maandag 1 april 2013 22:33 schreef Rossdale het volgende:
Ik moest zo hard lachenVind het wel wat voor Poit en Spanky dit
![]()
quote:Op maandag 1 april 2013 22:33 schreef Rossdale het volgende:
Ik moest zo hard lachenVind het wel wat voor Poit en Spanky dit
![]()
Ah ja 50 jarige grijze dikke mannen met bondmuts, vergezeld door 18 jarige blonde grietjesquote:Op dinsdag 2 april 2013 06:33 schreef Reintji het volgende:
Pfff in Tignes anders wel genoeg russen gezien.
http://bit.ly/vJwts3quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Graag voorbeeldmateriaal.
Goed verstopt, als je de url van lmgify ziet klik je bij voorbaat al niet. Beetje oud issie wel inmiddels en niet half zo ad rem als menigeen denkt.quote:
Ach, ik kijk nog dagelijks all your base are belong to us en hamsterdance.quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Goed verstopt, als je de url van lmgify ziet klik je bij voorbaat al niet. Beetje oud issie wel inmiddels en niet half zo ad rem als menigeen denkt.
Russen zijn zo tof!quote:Op dinsdag 2 april 2013 06:33 schreef Reintji het volgende:
Pfff in Tignes anders wel genoeg russen gezien.
Jij staat met één been in het graf.quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, ik kijk nog dagelijks all your base are belong to us en hamsterdance.
Ja, om dat lijk aan te stampenquote:Op dinsdag 2 april 2013 09:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jij staat met één been in het graf.
Nog nooit russen op vakantie tegengekomen zeker? Asociale mensen zijn het helaas...quote:
Ik wilde net vragen waar AQ het op baseertquote:Op dinsdag 2 april 2013 10:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nog nooit russen op vakantie tegengekomen zeker? Asociale mensen zijn het helaas...
My middle name: Phe "badum tsjjj" no.quote:
AQ komt nooit buiten en kent Russen alleen van de 'grappige' filmpjes.quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen waar AQ het op baseertWat een stel asociale boeren.
I knew it!quote:
Slippers jattende, lawaai makende, dikke moskovieten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 08:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ah ja 50 jarige grijze dikke mannen met bondmuts, vergezeld door 18 jarige blonde grietjes
Jawel, want ik ging op vakantie naar rusland zelfquote:Op dinsdag 2 april 2013 10:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nog nooit russen op vakantie tegengekomen zeker? Asociale mensen zijn het helaas...
die duitsers ook joh, elk jaar moeten die ons netjes strak geharkte strand weer vol met kuilen makenquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:39 schreef AQuila360 het volgende:
Maar vaak is het idd wel als ze ergens anders zijn dat ze zich niet altijd gedragen. maar pas stond ook een stuk in de krant dat chinezen zich niet kunnen gedragen in het vliegtuig enz dus dat heb je altijd wel en nederlanders zelf kunnen er ook wat van!
wat? serieus? nooit meegemaaktquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:41 schreef Pheno het volgende:
Nederlanders klappen na een landing
Ik zou ze dan van de glijbaan willen tiefen.
Was afgelopen weekend in zeeland en stikte van de duitsers ja :p Nu woon ik zelf ook bijna in duitsland dus wat dat betreftquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:41 schreef mschol het volgende:
[..]
die duitsers ook joh, elk jaar moeten die ons netjes strak geharkte strand weer vol met kuilen makenschoften zijn het
dan waren het namaak duitsers...quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Was afgelopen weekend in zeeland en stikte van de duitsers ja :p Nu woon ik zelf ook bijna in duitsland dus wat dat betreftMaar het was te koud om kuilen te graven dus dat deden ze niet!
Het waren echte! Maar het was geen weer jong dus geen loopgraven aangetroffen.quote:
Dan moet je eens vliegen. Overigens alleen op Europese vluchten.quote:
Alsof jij buiten komtquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het waren echte! Maar het was geen weer jong dus geen loopgraven aangetroffen.
ik heb een aantal keer gevlogen (canada & UK)quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je eens vliegen. Overigens alleen op Europese vluchten.
Het is echt om te huilen als ze dat doen. Ook geen idee waarom? Piloot doet zijn werk, meer niet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb een aantal keer gevlogen (canada & UK)
maar daar heb ik het niet meegemaakt..
Volgens mij is dit niet specifiek voor Nederlanders hoor, want genoeg vluchten gehad waarbij het niet gedaan werd, maar ook vluchten waarbij t wel zo was maar dan waren t echt niet alleen de Nederlanders die aan t klappen waren.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:41 schreef Pheno het volgende:
Nederlanders klappen na een landing
Ik zou ze dan van de glijbaan willen tiefen.
Jij klapt dus ook niet in de trein/bus/tram?quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is echt om te huilen als ze dat doen. Ook geen idee waarom? Piloot doet zijn werk, meer niet.
huhquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:49 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik snap ook niet helemaal waarom het gedaan wordt, zelfs toen mijn vliegtuig neerstortte werd t niet gedaan dus waarom zou je het bij een normale lading wel doen
Ja dat snap ik ook niet iddquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:50 schreef mschol het volgende:
nog zo'n erger punt, mensen die klappen als een film is afgelopen, dat is nog kanslozer...
Nee, de keren dat ik met de trein ga rijden ze met vertraging. En dat lieg ik niet eens. Elke keer. Kutbedrijfquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:51 schreef Tain het volgende:
[..]
Jij klapt dus ook niet in de trein/bus/tram?
Ughquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:50 schreef mschol het volgende:
nog zo'n erger punt, mensen die klappen als een film is afgelopen, dat is nog kanslozer...
Is toch zo? Het is een stuk moeilijker om een vliegtuig wat kapot en onhandelbaar is op de grond neer te zetten zonder dat er al teveel gewonden zijn, en ik kan mij niet herinneren na de klap dat er mensen geklapt hebben ofzo. Waarom zou je het bij een normale vlucht wel gaan klappenquote:
Haha nee ik wou weten hoe en wat en waneer :pquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Is toch zo? Het is een stuk moeilijker om een vliegtuig wat kapot en onhandelbaar is op de grond neer te zetten zonder dat er al teveel gewonden zijn, en ik kan mij niet herinneren na de klap dat er mensen geklapt hebben ofzo. Waarom zou je het bij een normale vlucht wel gaan klappen
Oh zo, van amerika naar NL, vliegtuig deed raar en was opeens kapot, de druk in de cabine was aan het dalen waardoor t vliegtuig steeds lager ging en ze kregen hem niet meer hoger. We waren boven de zee dus omgekeerd en noodlanding gemaakt zodra we weer boven land waren. Behoorlijke klap maar alles was gelukkig okay, wel 6 uur later pas een nieuw vliegtuig mehquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Haha nee ik wou weten hoe en wat en waneer :p
Vetquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh zo, van amerika naar NL, vliegtuig deed raar en was opeens kapot, de druk in de cabine was aan het dalen waardoor t vliegtuig steeds lager ging en ze kregen hem niet meer hoger. We waren boven de zee dus omgekeerd en noodlanding gemaakt zodra we weer boven land waren. Behoorlijke klap maar alles was gelukkig okay, wel 6 uur later pas een nieuw vliegtuig meh
Ik heb geen probleem met vliegenquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vet![]()
Als je het overleefd verder dan is het wel de moeite waard. Maar verder haat ik vliegen.
Wij gingen toen eerst naar ijslandquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:00 schreef mschol het volgende:
ik heb geen problemen met vliegen, maar niet al te lang..
de vlucht naar canada van om en nabij de 8 uur was toch wel heel vervelend..
NO SHITquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met vliegen
En ja joh, ik overleef alles, kapotte achtbanen, auto crash en vliegtuig die neerstort, ik ben gemaakt voor ongeluk
Ja k vind het altijd saai worden na tijdje, afrika was 14 uur en indonesie 17. Met amerika was k 24 uur onderweg omdat we dus lang moesten wachten op een nieuw vliegtuig *sigh*quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:00 schreef mschol het volgende:
ik heb geen problemen met vliegen, maar liever niet al te lang..
de vlucht naar canada van om en nabij de 8 uur en dat is toch wel heel vervelend, 8 uur lang aan je stoel gekluisterd zitten...
quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met vliegen
En ja joh, ik overleef alles, kapotte achtbanen, auto crash en vliegtuig die neerstort, ik ben gemaakt voor ongeluk
precies, het er niet even uitkunnen is het vervelendste.. en ik ben dan ook niet een type die rondjes loopt door het vliegtuigquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wij gingen toen eerst naar ijslandDat is gewoon een schuur met 2 ouwe tv's en toen door dat vind ik opzich wel fijn want kun je er ff uit.
Koptelefoon op (gesloten, dus geen herrie van buitenaf), ipad en ds bij en ik vermaak me wel.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:00 schreef mschol het volgende:
ik heb geen problemen met vliegen, maar liever niet al te lang..
de vlucht naar canada van om en nabij de 8 uur en dat is toch wel heel vervelend, 8 uur lang aan je stoel gekluisterd zitten...
IK HEB ALLES OVERLEEFD JONGE! Met mij op pad gaan is juist super veiligquote:
Is dat zon ding met van die noise cancel shit? Werkt dat goed?quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Koptelefoon op (gesloten, dus geen herrie van buitenaf), ipad en ds bij en ik vermaak me wel.
Alleen was Nieuw Zeeland wel rot aan het worden, maar even een douche pakken in Singapore is dan wel erg lekker.
Ik heb ook noise cancel oordopjes, die zijn fijnquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is dat zon ding met van die noise cancel shit? Werkt dat goed?
Tof als je neerstort dan hoor je die totale paniek nietquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb ook noise cancel oordopjes, die zijn fijn
Ik heb geen noise canceling. Ik heb een goede Shure gekocht in Japan, yen stond toch gunstig en daar heb ik in Yodobashi een middagje koptelefoons getest. Elk model hing er gewoon met snoertje en wel zodat dat kon. Superhandigquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is dat zon ding met van die noise cancel shit? Werkt dat goed?
Lekker rustigquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Tof als je neerstort dan hoor je die totale paniek nietGewoon je glossy doorblijven lezen..
Mja toch even een mehquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Lekker rustigSoberso als een vliegtuig neerstort kun je weinig meer doen, onze piloot was ook echt super droog want hij zei "ja ons vliegtuig gaat omlaag en gaat niet meer omhoog, als we nu rechtdoor gaan crashen we in de zee en we crashen liever op land dus we keren om"
en iedereen had echt zoiets van oh okay ..
Ik ook niet nee en dan lijkt het of er geen eind aankomtquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:03 schreef mschol het volgende:
[..]
precies, het er niet even uitkunnen is het vervelendste.. en ik ben dan ook niet een type die rondjes loopt door het vliegtuig
Oké tof! Zoiets scheelt wel een hoop ja.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen noise canceling. Ik heb een goede Shure gekocht in Japan, yen stond toch gunstig en daar heb ik in Yodobashi een middagje koptelefoons getest. Elk model hing er gewoon met snoertje en wel zodat dat kon. Superhandig
Er stond zelfs een apparaat bij die een vliegtuiggeluid nadeed, dus dat testte je ook meteen
Dude hoe vet, nog nooit stilgestaan bij de tekstquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:00 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik klap mn handen kapot als ik heelhuids land.
Vliegen
Dit dus:
Achtbanenquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:21 schreef Sharana_LV het volgende:
Maar volgens mij zei SF dat we naar Walibi zouden gaan dus ben benieuwd of hij met mij de achtbaan in wilt
Met Melz vastzitten in de achtbaanquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:21 schreef Sharana_LV het volgende:
Maar volgens mij zei SF dat we naar Walibi zouden gaan dus ben benieuwd of hij met mij de achtbaan in wilt
Kippenveltekstquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dude hoe vet, nog nooit stilgestaan bij de tekst
Ja man, echt cool! Rammstein is hoe dan ook tof qua tekst, zit veel humor inquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja man, echt cool! Rammstein is hoe dan ook tof qua tekst, zit veel humor in
W00p w00p fuck de scheids!!quote:
Geen idee, maar pas op: ik spuug terugquote:
Let maar niet op speeskees, terug naar de orde van de dag aubquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:59 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Geen idee, maar pas op: ik spuug terug
Ach kan ook lachen zijn, je wilt niet weten wat op wat voor feestje ik belande afgelopen vrijdagquote:Op woensdag 3 april 2013 00:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Let maar niet op speeskees, terug naar de orde van de dag aub
Sharana de lamaquote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 12:29 schreef SpankmasterC het volgende:
HA! (wellicht Bioshock 1 spoilers, maar wie heeft die niet gespeeld?)
EN NEE NIET NU METEEN AANKOMEN MET "OOOOH SPANKY WEET JE NOG IN INFINITE DAT HET ZUS EN ZO EN DIT EN DAT EN ZO TOF SPOILERRRR!" want ik heb infinite nog niet gespeeld en dat wil ik wel ooit doen en dan wil ik liever niets weten kthxbye
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
quote:Op woensdag 3 april 2013 12:37 schreef Tain het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op woensdag 3 april 2013 12:37 schreef Tain het volgende:
[..]KAK!!! Ik dacht nog zo van ik klik niet maar als ik je quote zie ik het alsnogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Iedereen dood op het einde, zelfs mario!quote:Op woensdag 3 april 2013 12:54 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
KAK!!! Ik dacht nog zo van ik klik niet maar als ik je quote zie ik het alsnog
http://www.pu.nl/artikelen/feature/virturealiteit-experiment/quote:
Verstandig. Maar AQ is de doelgroep, die gamet zelf ook niet.quote:
1999 belde.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |