Het is idd max 1800-1900quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:59 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik denk dat je dat niet eens krijgt, dat de recruiter zal zeggen dat je start op 1600 bruto en kan uitgroeien tot 1900
Ik hoop serieus dat ze 0 sollicitanten krijgen. Kom op zeg.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:59 schreef Dawnbreaker het volgende:
nee dit was full-time met weekend- waak- en avonddienst
ik ook, maar ik ben bang dat er genoeg mensen de wanhoop nabij zijn om dit te gaan doen voor 1600 bruto, en zolang er genoeg mensen zijn dit het doen voor dit geld, heb je weinig meer te eisenquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoop serieus dat ze 0 sollicitanten krijgen. Kom op zeg.
Als nou niemand dit wil doen voor dit salaris, dan moeten ze wel meer gaan betalen. En terecht. Iemand die aan de kwaliteiten voldoet die ze in de vacature eisen zou toch duurder moeten zijn. Dubbeltje - eerste rang. Allemachtig.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:02 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik ook, maar ik ben bang dat er genoeg mensen de wanhoop nabij zijn om dit te gaan doen voor 1600 bruto, en zolang er genoeg mensen zijn dit het doen voor dit geld, heb je weinig meer te eisen
Dat verdiende ik netto met oproepwerk als dozensjouwerquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:05 schreef Isabeau het volgende:
Oh wacht, KPN - ik kende iemand die bij KPN werkte en had 3 promoties gehad. Zijn vrouw vertelde me dat ze moeite had met rondkomen en ik vroeg wat haar man dan per uur verdiende. Pakte ze het loonstrookje, bleek dat ook iets van 8,80 bruto per uur te zijn. Na 3 promoties.
Ik geloof dat ik bij maar 1 baantje in mijn leven minder dan dat bedrag heb verdiend. Als bloemenverkoopster in een winkel toen ik 16 wasquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:09 schreef TeleportingKing het volgende:
Dat verdiende ik netto met oproepwerk als dozensjouwer
omgquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:12 schreef Domme_Gans het volgende:
KPN, is ook erg goed met het op vrijdagmiddag mailen van uitzendkrachten dat als ze op maandag komen werken ze akkoord gaan met een lager salaris. Zijn ze het er niet mee eens dan
En een supervisor die lekker in je nek hijgt, omdat jij je targets niet haalt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:40 schreef TeleportingKing het volgende:
Ik moet zeggen dat ik nu maar wat blij zou zijn met een simpel data-entry baantje. Geen zwaar of vervelend werk, gewoon lekker binnen zitten in een warm kantoor.
Ik ben er ook blij mee indien er reiskostenvergoeding isquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:40 schreef TeleportingKing het volgende:
Ik moet zeggen dat ik nu maar wat blij zou zijn met een simpel data-entry baantje voor minimumloon (40x het minimum uurloon is voor mij een vermogen). Geen zwaar of vervelend werk, gewoon lekker binnen zitten in een warm kantoor.
Dat verdien ik mijn hele leven al. Tja Horeca is niet de best betaalde sectorquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:09 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Dat verdiende ik netto met oproepwerk als dozensjouwer
Ja blijkbaar. Krijg verder geen enkele toelichting. Het is zo'n standaard mail.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:18 schreef Tinkepink het volgende:
De eerste selectie zal wel direct bij binnenkomst van de sollicitatie zijn.
Zou jij als HR kutje wel een persoonlijke afwijzingsbrief schrijven bij 300 sollicitanten?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:22 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ja blijkbaar. Krijg verder geen enkele toelichting. Het is zo'n standaard mail.
kamer huren?quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:17 schreef Jesse_ het volgende:
Maanvis, wat waren je tips voor iemand die binnen een week naar de andere kant van het land moet verhuizen voor een baan?
Ja! Dat paasweekend zit alleen zo in de weg. En er schijnt iets van woningnood te zijn.quote:
Ha die bungalow had ik nog niet aan gedacht!quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:23 schreef Renesite het volgende:
Camping zoeken en een goedkoop bungalowtje induiken. Of je vriendenkring aanspreken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |