PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is een lach als je van binnen huilt
he gier gewoon 50 ekkies betalen pikquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:53 schreef nistelaria het volgende:
Iemand die PS3 coins verkoopt? Via ING het liefst? 500K voor 40 ¤uros?
Mislukt Gierquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:55 schreef nistelaria het volgende:
[..]
Ik wou vriendelijk overkomen door uiteindelijk 10 fooi te geven...
oke dan is het goed.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:55 schreef nistelaria het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:53 schreef Thorb het volgende:
Ik wilde voordat ik de TT zag posten: die feyenoorders beginnen op psv'ers te lijken
Dat is nu bevestigd.
Haal dit ff weg
Alleen plaatjes van futhead.com zijn toegestaan
Squads en links posten van andere 'futsites' is in deze reeks is wel toegestaan
Das wel vriendelijk jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:55 schreef nistelaria het volgende:
[..]
Huh mijn xbox staat in Eindhoven?quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Playing Assassins Creed 3Meneer doet net alsof ie een sociaal leven heeft
Dan is er iemand lekker aant gamen bij jouquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Huh mijn xbox staat in Eindhoven?
Misschien gaat je ma vreemd met een schoolvriendquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ga nu trouwens wel naar Eindhoven en kan dus vanavond clubben als iemand meedoet?!
Die gaat zometeen tandjes tuffen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan is er iemand lekker aant gamen bij jou
Wil ik niet aan denken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Misschien gaat je ma vreemd met een schoolvriend
1 is kut jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:01 schreef Fuszy het volgende:
AC reeks op de pc spelen of op de ps3? 1 is trouwens wel enorm saai
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ga nu trouwens wel naar Eindhoven en kan dus vanavond clubben als iemand meedoet?!
nicequote:Op woensdag 27 maart 2013 18:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
7.7 voor CanvasEen van de hoogste punten nog
DM wel ffquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nicevoor dat ding dat je gemaakt had? showw
Heb een laptop met redelijke specsquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
1 is kut ja
Als je een goede PC hebt op pc, anders ps3, want het belangrijkste van de game is eigenlijk genieten van de graphicsPS3 is goede kwaliteit, maar een goede PC gaat daar overheen.
Hoe goedkopere die wordt, hoe slechterquote:
Helaas wel ja... Gaat iedereen hem gebruiken...quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoe goedkopere die wordt, hoe slechter
Iedereen undercut elkaarquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ze zetten wel hoog in met de prijs
Dat is wel wat overdreven als dat echt zo isquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:18 schreef Maver24 het volgende:
SIF Higuain is gewoon 92 rated ingame, hoe dan !!
Ja het is zo, heb het net zelf gecheckt, gewoon potje tegen TOTW starten en dan man marking, staat gewoon 92quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is wel wat overdreven als dat echt zo isZou het misschien wel een goede spits zijn
En dat is op 6 chem dus? Of maakte dat nou niet uit bij IF's?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:19 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja het is zo, heb het net zelf gecheckt, gewoon potje tegen TOTW starten en dan man marking, staat gewoon 92
doordat hij hele hoge stats specifieke stats heeft voor een spits.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:18 schreef Maver24 het volgende:
SIF Higuain is gewoon 92 rated ingame, hoe dan !!
Is net getransfered dus wellicht. Check het ffquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:20 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb een AC Milan Zilveren in een pakje, Salamon, is die wat waard ?
Is een transfer van (eer?)gisteren dus zeker het checken waard.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:20 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb een AC Milan Zilveren in een pakje, Salamon, is die wat waard ?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:22 schreef Maver24 het volgende:
1000 coins voor die Salamon, ik hou em zelf wel
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:30 schreef Lindgren. het volgende:
Een serieus. Wat een koning.
[ afbeelding ]
Hebben ze je weer geen invite gestuurd ?quote:
Ik had een Owusu-Abeyie dus daar ben ik nog wel blij mee. Nu koop ik sowieso geen packsquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:40 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hebben ze je weer geen invite gestuurd ?
Programma's als Take me Out zijn de reden waarom ik elke avond van half 8 tot 10 uur huilend op de bank zit.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Die Jan Kooiman zet die vrouwen bij Take me out op zijn tijd ook prachtig voor schut
Ik zou nu toch even kijkenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:43 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
Programma's als Take me Out zijn de reden waarom ik elke avond van half 8 tot 10 uur huilend op de bank zit.
15 silver packs. Beste squad fitness. Goed hequote:Op woensdag 27 maart 2013 19:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had een Owusu-Abeyie dus daar ben ik nog wel blij mee. Nu koop ik sowieso geen packs
Van het lachen ja.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:43 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
Programma's als Take me Out zijn de reden waarom ik elke avond van half 8 tot 10 uur huilend op de bank zit.
Ik had in al die silver packs die ik vandaag heb geopend geen 1 squad fitness. Maar je krijgt binnen nu en 10 packs toch wel weer iets goedsquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
15 silver packs. Beste squad fitness. Goed he
Duur man, hij gaat zowieso discard price worden.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:48 schreef Maver24 het volgende:
IF Janmaat spot op de markt, 100k bin,
Van het lachenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van het lachen ja.
Paar jaar terug met eddy nog was er een jongen uit mijn straat in het programma.
Huhquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:49 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Duur man, hij gaat zowieso discard price worden.
Is dat weer opquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Die Jan Kooiman zet die vrouwen bij Take me out op zijn tijd ook prachtig voor schut
In dat geval: IF Etoo word ook sowieso discard valuequote:Op woensdag 27 maart 2013 19:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, hij gaat sowieso discard value waard worden maar dan nog iets meer
Joh, pas een dag of 3quote:
Maar dan nog iets meerquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In dat geval: IF Etoo word ook sowieso discard value
word okquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In dat geval: IF Etoo word ook sowieso discard value
Dadelijk maar ff kijken, vanavond toch niet echt iets te doen en vroeg naar bed, ff bijslapenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Joh, pas een dag of 3
Jan Kooiman heeft iedere aflevering minstens 1 epic snerende opmerking voor 1 van die vrouwen
Is nu bezig heurquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dadelijk maar ff kijken, vanavond toch niet echt iets te doen en vroeg naar bed, ff bijslapen
Half 8/9 is Dwdd tijd meestalquote:
Praat eens normaalquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:56 schreef Fifafan33 het volgende:
http://wefut.nl/squad/522 kan iemand deze team afmaken svp
budget 20k
deze team jat0gquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:56 schreef Fifafan33 het volgende:
budget 20k
Nee gewoon normaal doen, we zijn hier niet op de Albert Cuyp ja!quote:
Veel te duur, maar wel nais.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:56 schreef Fifafan33 het volgende:
budget 20k
Het Albert Cuyp jeweettog.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee gewoon normaal doen, we zijn hier niet op de Albert Cuyp ja!
Tis toch de Albert Cuyp markt?quote:
Ik hoor net dat het deze team is. Waarom dan niet het Albert Cuyp markt?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tis toch de Albert Cuyp markt?
Ohja Je hebben gelijkquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik hoor net dat het deze team is. Waarom dan niet het Albert Cuyp markt?
Jij bent ook op zijn niveauquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Jij bent nu echt het stoerste jochie van dit forum
jojo larsquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kevin
Mijn browser timede zelfs out
Toch raar dat dat vandaag pas bij Dwdd komt, en niet gisterenquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Dat stukkie van van Gaal over Moneyball
Hoe gaan de toetsjes?quote:
Niet te veel tijd aan verspillen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:05 schreef TBakkert het volgende:
Avond
Ik kan die afbeelding van fifafan33 niet zien
wel redelijk, morgen de laatstequote:Op woensdag 27 maart 2013 20:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe gaan de toetsjes?
NIF Janmaat wordt op PS3 al gepricefexed
Wel mooi dat ik er vanmiddag nog 5 had, die ik nu met mooie winst heb kunnen verkopen
Kan je daarna ook meedoenquote:
Ja jongequote:Op woensdag 27 maart 2013 19:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
Thad je loopt verdomme wel achter met Randoms, doe dat eens goed maken
is iedereen daar op 9chem?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Veel te duur, maar wel nais.
[ afbeelding ]
Ja DS/VDM/Iwan doe even een potje tegen die manquote:
nee, daar doen wij niet aan, 9 chemquote:
Vergeet niet om Esswein er naast te zetten.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, daar doen wij niet aan, 9 chem
Eto'o op 6 chem, dat is de ware betekenis van Ultimate Team
Helemaal vergetenquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:09 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Vergeet niet om Esswein er naast te zetten.
Hij is te druk bezig met silver packs openen en ik met tradenquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja DS/VDM/Iwan doe even een potje tegen die man
50% kans.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:16 schreef Jimbo het volgende:
Weet iemand of er een happy hour komt vandaag?
quote:
Jonge iedereen kan teams bouwen van degene die nu meedoen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:17 schreef Dudeweiser het volgende:
adoreer mijn teambouwkunsten randomers
Lening in termijnen ?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Deze TV kopen voor 15 euro per maand plus 20 euro, dus 195 euro, en 5 euro verzendkosten. 200 euro dus totaalDoen?
ja maar het was gewoon tofquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jonge iedereen kan teams bouwen van degene die nu meedoen.
15 euro per maand, plus 20 euro, dus 195 euro.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Deze TV kopen voor 15 euro per maand plus 20 euro, dus 195 euro, en 5 euro verzendkosten. 200 euro dus totaalDoen?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je doet nog niet mee, dus het is gewoon een kut team
Nee 2 telefoon abbo's van 7.50 per maand voor een jaar, met als cadeau die TV. Heb vorig jaar hetzelfde gedaan met 2 PS3's en die toen beide verkocht, 180 euro meer verdiend. Maar die TV lijkt me wel chillquote:
Ja dat klopt niet iddquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
15 euro per maand, plus 20 euro, dus 195 euro.
Ik word echt oud. Ik snap het niet
15*12 = 180 + 20 = 200 +5 euro is toch 205?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb de bedragen afgerondquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:22 schreef leoon. het volgende:
[..]
15*12 = 180 + 20 = 200 +5 euro is toch 205?
Mooi team hoorquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
random testteam
Boniek, Valera en Pocognoli als randoms
Och meneer heeft weer langen tenen en gebruikt dequote:Op woensdag 27 maart 2013 20:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb de bedragen afgerond
Maar het is in totaal 197 plus 5 euro dus 202, maar die kleine details zijn volgens mij niet zo van belang
Ps3quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Is die ene van 100k bin verkocht dan ?, of zit je op de PS3 ?
Jonge stel je niet zo aan man.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:24 schreef leoon. het volgende:
[..]
Och meneer heeft weer langen tenen en gebruikt de
Maar om op je vraag terug te komen. Ik zal persoonlijk nooit iets op afbetaling kopen.
als ik ja zeg doe je het danquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jonge stel je niet zo aan man.
Het is niet op afbetaling, het is een cadeau bij een telefoonabbo
Ik doe het denk ik sowieso, ik dacht ik kijk even wat ze er hier van zeggen maar ik krijg allemaal flutreactiesquote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:28 schreef Thorb het volgende:
Die share squad shit laat het internet bijna vastlopen, duurt ook erg lang bij mij
Verwacht niet veel van die televisie..quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik doe het denk ik sowieso, ik dacht ik kijk even wat ze er hier van zeggen maar ik krijg allemaal flutreacties
Kan je uitleggen hoe dat effect heeft dan op het tv kijken? En wat heeft een goede dan?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Verwacht niet veel van die televisie..
50hz
Het kan Ghosting opleveren met games (soort van waas effect op snelle bewegingen).quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kan je uitleggen hoe dat effect heeft dan op het tv kijken? En wat heeft een goede dan?
50Hz hoeft niet per se iets te zeggen over de beeldkwaliteit hoor. Soms is het juist beter om 50Hz te hebben dan 200Hz als het signaal ook maar 50Hz is. De TV mixt twee frames dan tot 1 frame, om die ertussen te plakken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Verwacht niet veel van die televisie..
50hz
Denk het ook, want dan pak je niet een pak melk en sowieso geen mandjequote:Op woensdag 27 maart 2013 20:32 schreef Thorb het volgende:
WTF die vrouw bij pownews gaat naakt zodat ze gratis mag winkelen, die is ingehuurd neem ik aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik heb echt te veel moeite met het tekort aan snelheid voorin.
Altidore voelt toch niet super lekker aan. Bony daarentegen echt super.
Nu dacht ik naar zo iets te gaan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de CAM positie moet dus een ivoriaan staan uit de BPL.
Een Yaya touré (?), Koné (zou in principe een linie terug kunnen schuiven maar hele slechte passing) of Tioté als CAM doen.
Goed mij lijkt de beste optie Yaya Touré. Wat zijn jullie tips?
Bale is volgensmij een LM waar je niet om heen kan, maar misschien weten jullie een vele betere. Ik houd mij aanbevolen.
Dank is weer groot.![]()
PICSquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:32 schreef Thorb het volgende:
WTF die vrouw bij pownews gaat naakt zodat ze gratis mag winkelen, die is ingehuurd neem ik aan
Zullen zometeen vast wel op internet staan, zal wel een boete voor Powned zijn. Naakte vrouw om half negen in de reclame.quote:
50hz op LCD tv is bagger. ( mijn tv voor weggedaan).quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
50Hz hoeft niet per se iets te zeggen over de beeldkwaliteit hoor. Soms is het juist beter om 50Hz te hebben dan 200Hz als het signaal ook maar 50Hz is. De TV mixt twee frames dan tot 1 frame, om die ertussen te plakken.
Heb je geen 3d tv toevalligquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
50hz op LCD tv is bagger. ( mijn tv voor weggedaan).
Het heeft ook met de refreshrate te maken van je televisie.
Ik kreeg telkens dit soort beelden:
[ afbeelding ]
Dat heet Ghosting, zwaar irritant, heb je ook vaak bij Films als je tv het niet goed ondersteund. mijn voorkeur gaat uit naar een tv met minimaal 400hz, het liefst 800hz,quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
50hz op LCD tv is bagger. ( mijn tv voor weggedaan).
Het heeft ook met de refreshrate te maken van je televisie.
Ik kreeg telkens dit soort beelden:
[ afbeelding ]
quote:
Als ik 2 TV's naast elkaar zet, 1 met 100Hz en 1 met 800Hz, durf ik te wedden dat jij het verschil niet kunt zien. Het verschil tussen LCD en LED en een lage en een hoge resolutie is veel groter naar mijn mening.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat heet Ghosting, zwaar irritant, heb je ook vaak bij Films als je tv het niet goed ondersteund. mijn voorkeur gaat uit naar een tv met minimaal 400hz, het liefst 800hz,
Wat is dat dan voor abo? Heb je een linkje?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik kan voor dezelfde prijs ook een Ipad 2 doenOf een S3
het verschil tussen 100hz en 800hz is niet zo zeer goed te zien maar wel merkbaar bij onder andere films, dat weet ik bijna wel zeker, het is een stuk rustiger voor je ogenquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als ik 2 TV's naast elkaar zet, 1 met 100Hz en 1 met 800Hz, durf ik te wedden dat jij het verschil niet kunt zien. Het verschil tussen LCD en LED en een lage en een hoge resolutie is veel groter naar mijn mening.
Nee is een interne mail. Maar het is Sim Only van vodafone. Weet dat dit klopt, want heb het vorig jaar dus ook al gedaanquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor abo? Heb je een linkje?
Gewoon kopen #yoloquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:42 schreef Nystiq het volgende:
Gaan Ronaldo en Messi droppen tijdens TOTS? Of gewoon nu kopen.
Heb jij zoveel dat je ze beide kan betalen dan? En ik zou oppassen met Ronaldo kopen want de vorige keer dat ik hem kocht liep het niet goed afquote:
Voorlopig zullen ze nog niet dalen, dat TOTS duurt nog meer dan een maand lijkt me... Bij het TOTY zijn ze ook niet erg gedaald, nu zijn ze zelfs duurder dan rond die tijd volgens mij.quote:
Eigenlijk al weer best snel die TOTS.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Voorlopig zullen ze nog niet dalen, dat TOTS duurt nog meer dan een maand lijkt me... Bij het TOTY zijn ze ook niet erg gedaald, nu zijn ze zelfs duurder dan rond die tijd volgens mij.
Netjes manquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:48 schreef Ajacied7 het volgende:
500k bij elkaar geSMLENOëd in precies 1 week
Ik wist niet dat het zo makkelijk was op de PS3quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:48 schreef Ajacied7 het volgende:
500k bij elkaar geSMLENOëd in precies 1 week
Kom maar opquote:
Hup Iwan, maak het spannendquote:
Ik hoop dat ik ze alle 3 winquote:
Ik hoop dat je er 2 wint en 1 gelijkspeeltquote:
Ik hoop dat ik er nog 2 winquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er 2 wint en 1 gelijkspeelt
Speel jij maar gelijk tegen Iwan en win maar van Thadquote:
Hopen is voor vissersvrouwenquote:
Als het dan een Braziliaanse CB uit de Serie A moet zijn, pak je toch wel Juanquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:01 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
#SMLENO
Iemand probeert hem te price fixen voor 50k
Haten op Marquinhosquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als het dan een Braziliaanse CB uit de Serie A moet zijn, pak je toch wel Juan
Lekker wijf of niet?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:03 schreef DuTank het volgende:
Dat Hotter than my daughter is toch hartstikke nep man
Dit kan toch niet echt zijn
welk bestand?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:10 schreef Thorb het volgende:
Iemand die weet hoe een bestand van scribd te downloaden zonder te betalen, kom er niet uit
jep, hondsirritantquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:10 schreef Djeetje het volgende:
Hebben jullie dat ook dat je af en toe de bid knop niet kan indrukken op de webapp ?
Haar dochter ziet er niet verkeerd uit.quote:
Komt zo te horen bij jullie uit de buurt he?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Haar dochter ziet er niet verkeerd uit.
Is goed ik invite.quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:10 schreef Thorb het volgende:
Iemand die weet hoe een bestand van scribd te downloaden zonder te betalen, kom er niet uit
quote:
Jep nog vlakbij ookquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Komt zo te horen bij jullie uit de buurt he?
Ik heb nog een 352 kaartje daar die ik kocht toen het spel net uit wasquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:13 schreef Toefjes het volgende:
ik heb al een maand of 2 een formatiekaartje in mn watchlist staan. en wat ik er ook mee probeer: ik raak m niet kwijt. Iemand een suggestie hoe ik dat ding uit mn watchlist krijg?
Remove from watchlist?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:13 schreef Toefjes het volgende:
ik heb al een maand of 2 een formatiekaartje in mn watchlist staan. en wat ik er ook mee probeer: ik raak m niet kwijt. Iemand een suggestie hoe ik dat ding uit mn watchlist krijg?
Nee, nog niet. Wist niet of ik dan eerst een accoutn moest aanmaken. Wel wat andere dingen geprobeerd om het te downloaden maar dat werkte ondertussen niet meerquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
weet niet of je dit al geprobeerd hebt?
Nou, je weet naar welk café ze wel eens gaat hequote:
Maar als die moeder daar zo aan een paal hangt ....quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nou, je weet naar welk café ze wel eens gaat he
Ik weet nog wel dat we een paar jaar geleden een Tomtom gingen gebruiken toen we midden in een bos de weg niet wistenquote:
Hoef je toch niet te zien als je in de tussentijd die chick hebt gehosseld en met je neus in haar mossel ligt?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Maar als die moeder daar zo aan een paal hangt ....![]()
Uitslagquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:23 schreef ThadCastle het volgende:
Adler domme hond bij die tweede goal
Dat is waar.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hoef je toch niet te zien als je in de tussentijd die chick hebt gehosseld en met je neus in haar mossel ligt?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:24 schreef Thorb het volgende:
Oke, een document met 1 letter erin uploaden was dus genoeg
Ik ging ervanuit dat ik dan ook wel een account nodig had of iets nuttigs moest uploaden maar je mocht gewoon meteen downloadenquote:
Die ene letter is misschien voor iemand nuttig.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik ging ervanuit dat ik dan ook wel een account nodig had of iets nuttigs moest uploaden maar je mocht gewoon meteen downloaden
voor Chinezen bijvoorbeeldquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die ene letter is misschien voor iemand nuttig.
Hallo hou ons eens op de hoogtequote:
Dat is dus bij mij om de hoekquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:28 schreef Thorb het volgende:
Zit Rambam te kijken, dat sommige van die meisjes dachten model te kunnen worden
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:31 schreef BDIL het volgende:
4-3 gewonnen![]()
Stond 3-0 achter en dikke comeback
GG Thad maar ik en jij miste enorm veel kansen, jammer dat je alles wilt afspelen randje 16 anders had je zeker nog 1/2 gemaakt
Dan kunnen wij nu de rematch doenquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:31 schreef BDIL het volgende:
4-3 gewonnen![]()
GG Thad maar ik en jij miste enorm veel kansen, jammer dat je alles wilt afspelen randje 16 anders had je zeker nog 1/2 gemaakt
Kom op DS, pak hem!quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan kunnen wij nu de rematch doen
Jouw tweede en vierde goal was zo'n bullshitquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:31 schreef BDIL het volgende:
4-3 gewonnen![]()
Ik speel gelijk en ik verlies van jou en Thad, speel gelijk tegen BDIL en ik win en speel gelijk tegen VDM. Het is net de Eredivisie zo.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bizar, Thad speelt mij weg en pakt 4 punten, ik win 2x van Iwan en nu wint Iwan 2x van Thad
www.modellenplein.nlquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Rambam, Eindje, meisjes, http://omroep.vara.nl/index.php?id=12692
Dat is dankzij Iwan dus al niet meer zo :quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:34 schreef vandermar het volgende:
GodverHele knie opengehaald met voetbal
Ik was wel ziekelijk op dreef met mijn skills
Ronaldinho was weer in bloedvorm
Wat is de stand nu? Als mijn wedstrijden niet meer nodig zijn dan wint Thad
Iwan 11quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is dankzij Iwan dus al niet meer zo :
Volgens mij nu
TT 8-12
Iwan 7-10
Thad 5-7
VDM 6-6
DS26-6
Mooi kutquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is dankzij Iwan dus al niet meer zo :
Volgens mij nu
TT 8-12
Iwan 7-10
Thad 5-7
VDM 6-6
DS26-6
Oke Scuziquote:
Jij had ook sweaties maar ik klaag niet, Mossoro miste toen nog een 1 op 1 net langs de paalquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jouw tweede en vierde goal was zo'n bullshitAdler die gaat liggen. En Dante die de bal niet terug wil passen ondanks dat ik 20x op A druk
Toen jij 3-2 maakte kon ik niks meer verdedigen. Al mijn spelers stonden ook voorin sloeg nergens op. Deze game had ik toch wel willen winnen
Ben effe clubsquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan kunnen wij nu de rematch doen
Die peiser is wel een zieke keeper voor 75 ratingquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:37 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jij had ook sweaties maar ik klaag niet, Mossoro miste toen nog een 1 op 1 net langs de paal
Doe jouw laatste potje eerst danquote:
Soms wel soms nietquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die peiser is wel een zieke keeper voor 75 rating
Die had gisteren een schot van Gundogan niet, rare goal was datquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die peiser is wel een zieke keeper voor 75 rating
Wij nog maar een potje doen dan? Kan je mij ook nog even verslaanquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die had gisteren een schot van Gundogan niet, rare goal was dat
Is goed maar ik verlies waarschijnlijk toch weer door scriptingquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wij nog maar een potje doen dan? Kan je mij ook nog even verslaan
Hij is ingame ook 75, hij heeft zeker geen slechte stats, workrates vind ik eigenlijk wel fijn, komt tie tenminste vaak op net zoals in het echtquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:40 schreef vandermar het volgende:
DIe stats van IF Janmaat zijn niet eens zo slecht. Jammer van de WR
Sowieso ga jij hem ook halen toch? Ik welquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hij is ingame ook 75, hij heeft zeker geen slechte stats, workrates vind ik eigenlijk wel fijn, komt tie tenminste vaak op net zoals in het echt
Ik ga em zeker halen voor in me eredivsie teampjequote:Op woensdag 27 maart 2013 21:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sowieso ga jij hem ook halen toch? Ik welpast mooi in mijn Feyenoord team
fuck verdedigen #yoloquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hij is ingame ook 75, hij heeft zeker geen slechte stats, workrates vind ik eigenlijk wel fijn, komt tie tenminste vaak op net zoals in het echt
En toch iets betere workrates.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:46 schreef vandermar het volgende:
Alleen fysiek is UP van Rhijn beter (lees PACE), voor de rest is Janmaat stukken beter.
Goede workrates zijn voor mietjesquote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Goede workrates zijn voor mietjes
Boeiend wie er beter is (qua stats), want ik merk dat er genoeg spelers met mindere hogere rating en stats veel fijner spelen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:46 schreef vandermar het volgende:
Alleen fysiek is UP van Rhijn beter (lees PACE), voor de rest is Janmaat stukken beter.
Gelukkig is fysiek totaal niet belangrijk voor een verdediger.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:46 schreef vandermar het volgende:
Fijn voor je dat je Janmaat´s koppie lekkerder vindt. UP van Rhijn is het, en blijft hetquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:46 schreef vandermar het volgende:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Fijn voor je dat je Janmaat´s koppie lekkerder vindt. UP van Rhijn is het, en blijft het
Het eind is ook mooiquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hahahaha die smeerlappen bij Rambam
Wel heel abrupt. Hoezo gaat hij ineens weg of mis ik ietsquote:
Hij vlucht voor die vader (en misschien heeft hij door dat hij de lul isquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wel heel abrupt. Hoezo gaat hij ineens weg of mis ik iets
wat?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
Oke de gronddeal is afgekeurd, dit wordt kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |