PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aer mea arena est
Tering wat duurquote:
Ja ik had hem eerst nog voor 70k en nu dit.quote:
Komt denk ik ook omdat Nepenthez hem nu gebruikt in een video.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja ik had hem eerst nog voor 70k en nu dit.
Dacht eerst zal wel weer een grapjas zijn dus even kijken om ultimatedb is hij echt rond de 250k
Dan koop ik de normale versiequote:Op woensdag 27 maart 2013 14:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Komt denk ik ook omdat Nepenthez hem nu gebruikt in een video.
Does it make any difference?quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:58 schreef vandermar het volgende:
TOTW wordt om 3 of 4 uur bekendgemaakt?
Neuh, ik vraag het mij alleen afquote:
4 uur pasquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:58 schreef vandermar het volgende:
TOTW wordt om 3 of 4 uur bekendgemaakt?
Dit.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:59 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hij kan niet wachten op IF Janmaat
Baines is een eindbaasquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:01 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Hij staat er niet meer bij en Baines wel
Maar die is van de General Discussion, bij Xbox en PS3 staat ie er nog wel tussen!quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:01 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Hij staat er niet meer bij en Baines wel
Hoe laat Iwan?quote:
4 uurquote:
Als goud was hij vorig jaar al achterlijk duurquote:
TOTW 1 volgens mijquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als goud was hij vorig jaar al achterlijk duur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: DePresident_
quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:09 schreef DePresident. het volgende:
Net Nederlands tentamen gehad. Kreeg een uur voor de toets antwoorden van de toets die het waarschijnlijk zou worden. Bleek het inderdaad die toets te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat voor niveau?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Net Nederlands tentamen gehad. Kreeg een uur voor de toets antwoorden van de toets die het waarschijnlijk zou worden. Bleek het inderdaad die toets te zijn.Nice! Ik zal het even aan de directeur doorgeven, welke klas zit je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net Nederlands tentamen gehad. Kreeg een uur voor de toets antwoorden van de toets die het waarschijnlijk zou worden. Bleek het inderdaad die toets te zijn.docenten die een oud examen als toets gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
docenten die een oud examen als toets geven_!
Ik ook nietquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is goed maar ik speel de laatste tijd niet goed
kut matt hdquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:24 schreef Maver24 het volgende:
Weet niet of deze al was gepost
Nummer 2 is best wel tof, dat wil ik ook nog een keer meemaken
Die 3e heeft Clasiequote:Op woensdag 27 maart 2013 15:24 schreef Maver24 het volgende:
Weet niet of deze al was gepost
Nummer 2 is best wel tof, dat wil ik ook nog een keer meemaken
Ik hoop dat dit een troll is?quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
De nose pack ga ik ook een keer proberen
Nee, je hebt dan meer gelukquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een troll is?
Ik zie jou er nog wel voor aan.quote:
Suarez is protestants ja?quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:20 schreef vandermar het volgende:
Bestond de inquisitie nog maar, mensen zoals zij zouden worden gefolterd.
Welke 85 plus gold wil jij niet kopen? Hoeveel coins heb je wel niet?quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:43 schreef Maver24 het volgende:
Als eto'o in vorm komt ga ik em zeker kopen, wil alleen geen standaard team maken maken uit de Russisch competitie, dat word echt saai
waarschijnlijk meer dan jijquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:46 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Welke 85 plus gold wil jij niet kopen? Hoeveel coins heb je wel niet?
Denk het ook heb als ik me handel heb verkocht ongeveer weer 1,6mil duurt alleen nog wel even. Het begint nu een beetje te verkopenquote:
Zozo en heb je al wat verkocht dit jaar aan coins ?quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:48 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Denk het ook heb als ik me handel heb verkocht ongeveer weer 1,6mil duurt alleen nog wel even. Het begint nu een beetje te verkopen
quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:45 schreef Maver24 het volgende:
Wefut is een beetje traag vandaag, ligt dat aan mij of hebben er meer mensen last van ?
Ja een keer 500k aan een vriend. Wel te weinig voor gevraagd toen. Maar ik moet bekennen dat ik met 900k fut begon door tamperen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zozo en heb je al wat verkocht dit jaar aan coins ?
Taarabt CM, Walker, Kompany en de rest ff zoeken?quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:49 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga dit maken, alleen even kijken hoe we dan de verdediging gaan doen
Gewoon IF Fabregas op CM en wat La Liga power achterin?quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:49 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga dit maken, alleen even kijken hoe we dan de verdediging gaan doen
quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:51 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Ja een keer 500k aan een vriend. Wel te weinig voor gevraagd toen. Maar ik moet bekennen dat ik met 900k fut begon door tamperen.
Dafuqque....met 9 ton beginnen, en nu intussen bijna 2 mil bij elkaar getrade en gespeeld? Da's niet heul veulquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:51 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Ja een keer 500k aan een vriend. Wel te weinig voor gevraagd toen. Maar ik moet bekennen dat ik met 900k fut begon door tamperen.
Wel met zo veel denk ik, meeste zijn geband.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:52 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Ik ben toch niet de enigste hier :p
Niet iedereen vind het leuk om te traden hequote:Op woensdag 27 maart 2013 15:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dafuqque....met 9 ton beginnen, en nu intussen bijna 2 mil bij elkaar getrade en gespeeld? Da's niet heul veul
Ik ben geen no liver heb nu bijvoorbeeld al 3/4 weken niet meer op me ps3 gezeten.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dafuqque....met 9 ton beginnen, en nu intussen bijna 2 mil bij elkaar getrade en gespeeld? Da's niet heul veul
Idd heb nu met een vriend een pricefix alleen daarvoor nooit getrade simpel weg omdat ik er geen zin in had.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Niet iedereen vind het leuk om te traden hedoe mij ook maar potjes spelen.
Ja ik ben erquote:
Ik onderbreek het klussen voor het totw. Het maakt me officieel triest.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
SPANNEND HE NOG 2 MINUTEN
of is hij al bekend
Dit. Zei het vanochtend al. iig slechter dan UP van Rhijnquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:02 schreef Dudeweiser het volgende:
en hij is nog steeds slechter dan Van Rhijn
quote:
Ik ben blij dat ik eindelijk heb gewonnen al is het maar 1-0. Ik heb altijd zo'n moeite om een voorsprong vast te houden.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:05 schreef vandermar het volgende:
Goed gespeeld DSgisteren speelde ik beter en had ik zelfs koude handen
Omdat hij veruit de beste nederlandse RB is.quote:
Je verdedigde te goed en ik speelde inspiratieloos.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik eindelijk heb gewonnen al is het maar 1-0. Ik heb altijd zo'n moeite om een voorsprong vast te houden.
En van Persie danquote:
Tja, je moet er mee om kunnen gaan. Ik vind het echt een geweldige spits. Met zijn linkerbeen schiet je echt alles raak, daarentegen voelt hij traag aan en kan hij niet koppen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:10 schreef Tobi-wan het volgende:
Iemand ervaring met RvP? Misschien wel grappig om hem in mijn budget team te zetten...
[ afbeelding ]
Als net bekend is dat een speler een IF krijgt dan wordt hij altijd even duur maar daarna daalt de prijs door undercutters.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:12 schreef Maver24 het volgende:
Hoe duur zal Pukki gaan worden, de normale dan he ?, heb en even gekocht voor 5k
Wie zou jij er naast zetten? Het liefst goedkoop. Cissé laten staan of Remy er neerzetten?quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Tja, je moet er mee om kunnen gaan. Ik vind het echt een geweldige spits. Met zijn linkerbeen schiet je echt alles raak, daarentegen voelt hij traag aan en kan hij niet koppen.
Hahaha ik ook!quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:16 schreef Maver24 het volgende:
Vind dit zeker een bazen TOTW, Ik heb mijn team al klaar voor Eto'o, laat maar komen
Lekker bezig hoorquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
GG Iwan, had met een beetje mazzel ook meer jouw kant op kunnen vallen.
5-3 gewonnen : Thad, betekent ik 8 gespeeld 12 punten
Nu alles op de TP gooien
Goedemiddag, en nee juist nietquote:
Jezus man wat is het mij misguntquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
GG Iwan, had met een beetje mazzel ook meer jouw kant op kunnen vallen.
5-3 gewonnen : Thad, betekent ik 8 gespeeld 12 punten
Nu alles op de TP gooien
Nee want ik had dat werkcollege maandag, voor mijn tentamen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Goedemiddag, en nee juist niet
Hoe ging je marketing? Ben je eigk naar die Spss geweest?
Spssquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Goedemiddag, en nee juist niet
Hoe ging je marketing? Ben je eigk naar die Spss geweest?
Je had wel het betere van het spel, maar je creerde niet echt kansen. Bij mij was elke aanval meteen ook een grote kans, nog die bal op de paal en die bal net naast die er wel in hadden gemogen van Lewandowskiquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jezus man wat is het mij misguntIk had meer balbezit en beter van het spel maar tegen zon verdediging is het niet al te makkelijk. Als ik ze niet maar wordt ik kapot gecounterd wat me veel heeft gekost...
Okequote:Op woensdag 27 maart 2013 16:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee want ik had dat werkcollege maandag, voor mijn tentamen.
We gaan morgen aan marketing werken
Dit dusquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:23 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Spsswaardeloos systeem is dat zeg!
SPSS voor al je tering statistieken en enquêtes.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
OkeJa wij ook, weet neit of ik eerst nog naar dat SPSS ga, geen zin en :
[..]
Dit dus
quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:01 schreef Maver24 het volgende:
RB: Daryl Janmaat, Feyenoord - 70>73 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YES YES
Ik had meer schoten op goal en meer schoten over het algemeen ( bij highlites zijn de missers wel behoorlijke kansen )quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je had wel het betere van het spel, maar je creerde niet echt kansen. Bij mij was elke aanval meteen ook een grote kans, nog die bal op de paal en die bal net naast die er wel in hadden gemogen van Lewandowski
Morgen de 3e spss vaardigheidstoetsquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Dit dus
Ja ik was er graag naartoe geweest want heb nog nooit SPSS gebruikt en moet het toch lerenquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Dit dus
Wij hebben gewoon een hele periode spss als project gehadquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Dit dus
JBGS.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik had meer schoten op goal en meer schoten over het algemeen ( bij highlites zijn de missers wel behoorlijke kansen )Overigens kunnnen mijn bronze CB en Silver LB niet op tegen Reus en IF Lewandowski
Moet jij niet op Vespa's zitten ?quote:
Maar dat zijn niet meteen grotere kansenquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik had meer schoten op goal en meer schoten over het algemeen ( bij highlites zijn de missers wel behoorlijke kansen )Overigens kunnnen mijn bronze CB en Silver LB niet op tegen Reus en IF Lewandowski
Uberhaupt college op een tentamendagquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik was er graag naartoe geweest want heb nog nooit SPSS gebruikt en moet het toch leren
Maar om op de dag van tentamen werkcollege's in te plannen vind ik sowieso belachelijk.
Godverdomme ik mis er eentje voor 3k BINquote:
Jup denk ik ookquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Uberhaupt college op een tentamendagKut geregeld was dat, volgens mij waren ze het gewoon vergeten
Als jij aan de bal was, was je gevaarlijk. Ik weet niet hoe ik dit team kan verbeteren maar zo slecht is het niet als geheelquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar dat zijn niet meteen grotere kansenMaar je hebt gelijk hoor, en zo zou het ook moeten zijn
Merkte daar alleen tegen de rest wat minder van, dat ze een Bronze of Silver verdediger hadden
![]()
Maar jouw spel ligt mij heel erg, dat zal het verschil vooral maken, gaat snel op en neer dus dat betekent snelle counters en combinaties, daar moet ik het van hebben. Je speelde beter dan ik, dat staat buiten kijf.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:30 schreef ThadCastle het volgende:
Ik gaf TT gister konko harde batta met mijn zilver spitskes ghehe
Primaquote:
Nvm, jullie spelen xdoos zie ikquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:21 schreef v0lt026 het volgende:
Laat even weten als er een nieuwe ronde komt met customs, klinkt leuk namelijk
Playing Assassins Creed 3quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:29 schreef Kamikazie het volgende:
Maar ik ben er weg van, ga op terras wat drinken
Ik zal bijhouden hoeveel geluk je vanavond hebtquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:41 schreef ThadCastle het volgende:
Ik zal vnv eens bijhouden hoeveel silver packs ik open.
Hahahaha die matthijsquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Playing Assassins Creed 3Meneer doet net alsof ie een sociaal leven heeft
hij gaat ook altijd 's avonds offline om wat te drinken en dan is hij 5 minuten later weer onlinequote:Op woensdag 27 maart 2013 16:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Playing Assassins Creed 3Meneer doet net alsof ie een sociaal leven heeft
Ik maak altijd heel veel packs openquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zal bijhouden hoeveel geluk je vanavond hebt
GG, die Quintero is ziek irritant maar wel fucking goedquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:50 schreef vandermar het volgende:
Gg, je was veel en veel beter. Ik raak niets vandaag
Prima invite jij maarquote:
Ik heb vandaag ook heel veel geopend en ik had geluk dat ik Owusu-Abeyie kreeg maar dat was met afstand de beste kaart.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik maak altijd heel veel packs open
Maak er maar 4 van. En ik schiet ze telkens anders.... echt WTF :/quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:16 schreef DannyDeko het volgende:
Gewoon al 3 pingels gemist afgelopen dagen. Zelfs de hoog recht door t midden worden gestopt.
noobquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:03 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Maak er maar 4 van. En ik schiet ze telkens anders.... echt WTF :/
GGquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:09 schreef vandermar het volgende:
Deze pot was een stuk leukergg
Enoh die van 18 meter raak schiet
Enohquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:09 schreef vandermar het volgende:
Hoeveel was het?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:09 schreef vandermar het volgende:
4-4quote:
Ja godver, die van Pato wel in de rebound erin en die van Quintero nietquote:
Oke sicke uitslag wel jaquote:
2-0 voor 2-2 4-2 voor 4-4quote:
Dat zou wel erg snel zijn, een dag na de vorige drawquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:17 schreef vandermar het volgende:
Wil thadcastle zo ook nog spelen? half 8 ben ik namelijk pleite, kunnen we de teams nog mooi verkopen later vanavond weer drawen.
Gaat hem niet worden. Ik moet nog tegen DS2, 2x Iwan en 2x tegen jouquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:17 schreef vandermar het volgende:
Wil thadcastle zo ook nog spelen? half 8 ben ik namelijk pleite, kunnen we de teams nog mooi verkopen later vanavond weer drawen.
De weg naar de overwinning ligt wel open voor jouquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden. Ik moet nog tegen DS2, 2x Iwan en 2x tegen jou
5-4 voor mijquote:
Iedereen kan nog winnenquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:37 schreef ThadCastle het volgende:
Zo volgens mij:
Gespeeld - Punten
TT: 8 12
THAD: 3 7
VDM/DS2: 6 6
BDIL: 5 5
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.pagequote:Op woensdag 27 maart 2013 17:46 schreef Rijst het volgende:
Wie weet er nog een goede CDM-LB tripple link?
Zeker 3dequote:Op woensdag 27 maart 2013 17:37 schreef ThadCastle het volgende:
Zo volgens mij:
Gespeeld - Punten
TT: 8 12
THAD: 3 7
VDM/DS2: 6 6
BDIL: 5 5
Monreal Artetaquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:46 schreef Rijst het volgende:
Wie weet er nog een goede CDM-LB tripple link?
Kijk eens goedquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
Wat lijkt jou de beste? Ik heb de Guzman ernaast.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Monreal Arteta
Alba Busquets
De Ceglie Marchisio
?quote:
Hmm Alba - Fabregas of De Ceglie - Marchisioquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat lijkt jou de beste? Ik heb de Guzman ernaast.
Bij LB - CDM staat niets.quote:
Clichy Nasriquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:52 schreef Rijst het volgende:
Oh shit het moeten PL spelers zijn. Dan kan ik kiezen uit Monreal -Arteta/Santi of Cole/Lampard maar die heb ik al in mijn andere team./
(IF) Wilshere - (IF) Gibbsquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:52 schreef Rijst het volgende:
Oh shit het moeten PL spelers zijn. Dan kan ik kiezen uit Monreal -Arteta/Santi of Cole/Lampard maar die heb ik al in mijn andere team./
Toure en Toure oh dat is een CBquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Eentje die kan verdedigen
edit: Wilshere en Gibbs
Die wilde ik net gaan postenquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Eentje die kan verdedigen
edit: Wilshere en Gibbs
Lol, dat van die messen is wel schokkend btwquote:
Wladimir is wel 16 jaar ouderquote:
en 12 meter langerquote:
Ik hoop voor haar dat hij een beter temperament heeft dan Chris Brown, anders ziet ze er dadelijk zo niet meer uitquote:
Ben wel eens benieuwd hoe die functioneert buiten de sportschool.quote:
Prima, maar dan moeten de teams wel ergens gepost wordenquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:13 schreef ThadCastle het volgende:
Voor dat random misschien een idee dat je een speler niet twee keer achter elkaar mag gebruiken?
Dan heeft VDM niet elke keer pato. En kom je niet elke keer tegen Chiellini
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:13 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, nu is 't wel genoeg geweest.
jij kan het wetenquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:13 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ben wel eens benieuwd hoe die functioneert buiten de sportschool.
Meestal laat dat boksen toch wel wat sporen na.
En wat als je 2x dezelfde speler tussen de random spelers hebt?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:13 schreef ThadCastle het volgende:
Voor dat random misschien een idee dat je een speler niet twee keer achter elkaar mag gebruiken?
Dan heeft VDM niet elke keer pato. En kom je niet elke keer tegen Chiellini
Inderdaad, zo'n DS2 vertrouw ik voor geen meter.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:16 schreef Tim86 het volgende:
Als je de random draw echt goed wil laten verlopen moet je hem door iemand anders laten doen trouwens..bijv ik draw en post het hier en jullie kiezen. Maar dan iemand anders ipv ik
Hopelijk schiet 'ie er dan wel meer in dan Castaignos IRL.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:17 schreef Tim86 het volgende:
Als Pukki nou een paar CM langer was geweest dan was het echt Castaignos 2.0
[ afbeelding ]
Goejen trollquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Inderdaad, zo'n DS2 vertrouw ik voor geen meter.
Nog minderquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hopelijk schiet 'ie er dan wel meer in dan Castaignos IRL.
Ik heb Pukki ooit gehad in een Bundesliga silver team, was sowieso de beste spits van degene die ik had getest, naast Akpala.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hopelijk schiet 'ie er dan wel meer in dan Castaignos IRL.
Ik wil best voor iemand drawenquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
Goed idee om iemand anders te laten drawen, maar niet iemand die meedoet dan, want die kan net zo goed lopen te cheaten maar dan andersom
Ronde 27 met Nuketown, 2 x down
Lol, dat is wel heel toevalligquote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Omdat jij het bent, gelooft alleen niemand het.
Wat danquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ben wel iets aan het verzinnen om dit eerlijk te maken ja.
Moet je even bij de 2de hands winkel een mooi autootjes gordijn kopen voor tot die tijdquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn klusdag ook. Ik gordijnen kopen. Blijkt dat dat 4 weken duurt voor ze er zijn
Jij niet, maar ze bedoelen mij wss omdat ik zo'n goede draws hadquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waarom zou ik eigenlijk cheaten? Als dat zo was had ik wel wat betere random spelers gehad dan die van deze keer en de keer daarvoor.
Ik dacht een aan code waarmee je een bepaalde draw triggert, maar daar kan ook vooraf weer mee gesjoemeld worden.quote:
heb je school ff gemaildquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:28 schreef DePresident. het volgende:
Vast al eens gepost, maar wat een héérlijk nummertje.
Ik draw voor jullie allemaal?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik dacht een aan code waarmee je een bepaalde draw triggert, maar daar kan ook vooraf weer mee gesjoemeld worden.
Help eens meedenken dan.
Fringsquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:29 schreef Thorb het volgende:
http://wefut.nl/squad/520
hoe af te maken/verbeteren
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Moet je even bij de 2de hands winkel een mooi autootjes gordijn kopen voor tot die tijd
De optie van Thorb is het leukste. Maar neem de gordijnen van het oude huis mee. Eigenlijk zou mijn ex die krijgen, maar ik mag ze lenen tot ik mijn eigen gordijnen hebquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:26 schreef Thorb het volgende:
gewoon je oude playboys tegen de ramen toef
Die Kirschbaum is echt een kut CBquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:29 schreef Thorb het volgende:
Kun je ze niet nummeren? Dus dat je iig laat zien dat ze opvolgend zijn?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik dacht een aan code waarmee je een bepaalde draw triggert, maar daar kan ook vooraf weer mee gesjoemeld worden.
Help eens meedenken dan.
Thorbjorn en Thorrington erbijquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:29 schreef Thorb het volgende:
En dan niet teruggeven #alseenbobquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
De optie van Thorb is het leukste. Maar neem de gordijnen van het oude huis mee. Eigenlijk zou mijn ex die krijgen, maar ik mag ze lenen tot ik mijn eigen gordijnen heb
thorsten zegt neequote:
Ik ben hem aant verkopen, issie ineens nog maar 64kquote:
O lekker is dat!quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn klusdag ook. Ik gordijnen kopen. Blijkt dat dat 4 weken duurt voor ze er zijn
Neequote:Op woensdag 27 maart 2013 18:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ben ik de enige die vandaag zoveel packs heeft geopend maar gewoon geen 1 squad fitness heeft gekregen?
Ik heb vandaag zoveel packs geopend dat ik de tel ben kwijtgeraakt. Vanavond ga ik waarschijnlijk geen packs openen want als het TOTW net uit is worden consumables altijd goedkoop.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee
Ik heb er vandaag ook 3 geopend, 0 squad fitness, wel 3 shiny contract
Jaa jaa we weten nu wel dat je studeert.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
7.7 voor CanvasEen van de hoogste punten nog
Sorry wist niet dat ik het niet mocht vertellenquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Jaa jaa we weten nu wel dat je studeert.
Ja ik hoeveel wil je?quote:
ik slik nietquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:48 schreef Fifafan33 het volgende:
[..]
je krijgt 1k extra als je iets voor mij doet
haha dat wil ik zo ook wel doenquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:49 schreef Fifafan33 het volgende:
iemand moet even 3 spelers binnen zodat mij TP weer plaats heeft voor andere spelers
ze kosten 3x 200 dus maar 600 coins
ik geef je 1k ervoor als je da doet
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:49 schreef Fifafan33 het volgende:
iemand moet even 3 spelers binnen zodat mij TP weer plaats heeft voor andere spelers
sorry, maar het risico is mij te grootquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:49 schreef Fifafan33 het volgende:
Absoluut!quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:50 schreef Thorb het volgende:
He jonnsie wel eerst laten betalen he voordat je koopt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |