PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aer mea arena est
Tering wat duurquote:
Ja ik had hem eerst nog voor 70k en nu dit.quote:
Komt denk ik ook omdat Nepenthez hem nu gebruikt in een video.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja ik had hem eerst nog voor 70k en nu dit.
Dacht eerst zal wel weer een grapjas zijn dus even kijken om ultimatedb is hij echt rond de 250k
Dan koop ik de normale versiequote:Op woensdag 27 maart 2013 14:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Komt denk ik ook omdat Nepenthez hem nu gebruikt in een video.
Does it make any difference?quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:58 schreef vandermar het volgende:
TOTW wordt om 3 of 4 uur bekendgemaakt?
Neuh, ik vraag het mij alleen afquote:
4 uur pasquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:58 schreef vandermar het volgende:
TOTW wordt om 3 of 4 uur bekendgemaakt?
Dit.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:59 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hij kan niet wachten op IF Janmaat
Baines is een eindbaasquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:01 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Hij staat er niet meer bij en Baines wel
Maar die is van de General Discussion, bij Xbox en PS3 staat ie er nog wel tussen!quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:01 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Hij staat er niet meer bij en Baines wel
Hoe laat Iwan?quote:
4 uurquote:
Als goud was hij vorig jaar al achterlijk duurquote:
TOTW 1 volgens mijquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als goud was hij vorig jaar al achterlijk duur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: DePresident_
quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:09 schreef DePresident. het volgende:
Net Nederlands tentamen gehad. Kreeg een uur voor de toets antwoorden van de toets die het waarschijnlijk zou worden. Bleek het inderdaad die toets te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat voor niveau?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Net Nederlands tentamen gehad. Kreeg een uur voor de toets antwoorden van de toets die het waarschijnlijk zou worden. Bleek het inderdaad die toets te zijn.Nice! Ik zal het even aan de directeur doorgeven, welke klas zit je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net Nederlands tentamen gehad. Kreeg een uur voor de toets antwoorden van de toets die het waarschijnlijk zou worden. Bleek het inderdaad die toets te zijn.docenten die een oud examen als toets gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
docenten die een oud examen als toets geven_!
Ik ook nietquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is goed maar ik speel de laatste tijd niet goed
kut matt hdquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:24 schreef Maver24 het volgende:
Weet niet of deze al was gepost
Nummer 2 is best wel tof, dat wil ik ook nog een keer meemaken
Die 3e heeft Clasiequote:Op woensdag 27 maart 2013 15:24 schreef Maver24 het volgende:
Weet niet of deze al was gepost
Nummer 2 is best wel tof, dat wil ik ook nog een keer meemaken
Ik hoop dat dit een troll is?quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
De nose pack ga ik ook een keer proberen
Nee, je hebt dan meer gelukquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een troll is?
Ik zie jou er nog wel voor aan.quote:
Suarez is protestants ja?quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:20 schreef vandermar het volgende:
Bestond de inquisitie nog maar, mensen zoals zij zouden worden gefolterd.
Welke 85 plus gold wil jij niet kopen? Hoeveel coins heb je wel niet?quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:43 schreef Maver24 het volgende:
Als eto'o in vorm komt ga ik em zeker kopen, wil alleen geen standaard team maken maken uit de Russisch competitie, dat word echt saai
waarschijnlijk meer dan jijquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:46 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Welke 85 plus gold wil jij niet kopen? Hoeveel coins heb je wel niet?
Denk het ook heb als ik me handel heb verkocht ongeveer weer 1,6mil duurt alleen nog wel even. Het begint nu een beetje te verkopenquote:
Zozo en heb je al wat verkocht dit jaar aan coins ?quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:48 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Denk het ook heb als ik me handel heb verkocht ongeveer weer 1,6mil duurt alleen nog wel even. Het begint nu een beetje te verkopen
quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:45 schreef Maver24 het volgende:
Wefut is een beetje traag vandaag, ligt dat aan mij of hebben er meer mensen last van ?
Ja een keer 500k aan een vriend. Wel te weinig voor gevraagd toen. Maar ik moet bekennen dat ik met 900k fut begon door tamperen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zozo en heb je al wat verkocht dit jaar aan coins ?
Taarabt CM, Walker, Kompany en de rest ff zoeken?quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:49 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga dit maken, alleen even kijken hoe we dan de verdediging gaan doen
Gewoon IF Fabregas op CM en wat La Liga power achterin?quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:49 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga dit maken, alleen even kijken hoe we dan de verdediging gaan doen
quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:51 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Ja een keer 500k aan een vriend. Wel te weinig voor gevraagd toen. Maar ik moet bekennen dat ik met 900k fut begon door tamperen.
Dafuqque....met 9 ton beginnen, en nu intussen bijna 2 mil bij elkaar getrade en gespeeld? Da's niet heul veulquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:51 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Ja een keer 500k aan een vriend. Wel te weinig voor gevraagd toen. Maar ik moet bekennen dat ik met 900k fut begon door tamperen.
Wel met zo veel denk ik, meeste zijn geband.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:52 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Ik ben toch niet de enigste hier :p
Niet iedereen vind het leuk om te traden hequote:Op woensdag 27 maart 2013 15:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dafuqque....met 9 ton beginnen, en nu intussen bijna 2 mil bij elkaar getrade en gespeeld? Da's niet heul veul
Ik ben geen no liver heb nu bijvoorbeeld al 3/4 weken niet meer op me ps3 gezeten.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dafuqque....met 9 ton beginnen, en nu intussen bijna 2 mil bij elkaar getrade en gespeeld? Da's niet heul veul
Idd heb nu met een vriend een pricefix alleen daarvoor nooit getrade simpel weg omdat ik er geen zin in had.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Niet iedereen vind het leuk om te traden hedoe mij ook maar potjes spelen.
Ja ik ben erquote:
Ik onderbreek het klussen voor het totw. Het maakt me officieel triest.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
SPANNEND HE NOG 2 MINUTEN
of is hij al bekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |