Want jij weet natuurlijk mijn werktijden uit je hoofd.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:36 schreef BzP het volgende:
Echt mooi, kom een week niet op fok!
Reply even op Litmanen en binnen 2 minuten heb ik een antwoord![]()
Zoek een hobby of een fatsoenlijke baan man..
Er is hier maar een quickscope kleuter en dat is BalzakPuist maar wat wil je dan ook met zo'n naamquote:Op woensdag 17 april 2013 17:32 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Kleuteropvang is weer uit
Zoek jij ook fittie?quote:Op woensdag 17 april 2013 18:39 schreef Funkel het volgende:
Zo de klapdeurjosti's hebben elkaar ook weer gevonden.. Regel eens een date met elkaar kunnen jullie lekker elkaar onder poepseksen, zijn wij er vanaf..
Serieus, zelde zulke trieste gevallen gezien..
Dat klopt inderdaad. Zijn haast geen echte snipers, omdat de maps daar niet voor gemaakt zijn en het snipen sowieso al makkelijk gaat.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:14 schreef Koenani het volgende:
[..]
nee want die moeten ze ook verwijderen uit het spel, want er is niemand die snipet..
alleen maar quickscopers, terwijl daar de shotguns voor zijn en ik heb er dan ook geen probleem mee dat die erin zitten
Kom 1 v 1 eens zien wie de echte baas isquote:Op woensdag 17 april 2013 19:31 schreef Funkel het volgende:
[..]
Que??
Serieus, zoek een leven. Je bent zielig
Nee dat is niet zoquote:Op woensdag 17 april 2013 19:46 schreef Pheno het volgende:
Als je zo goed bent dan win je toch van snipers? Klaar, opgelost, nu weer lief in elkaars haar kroelen.
Ik heb het EK gezien, niemand haalde het in zijn hoofd om te snipen. Blijkbaar op hoog niveau een dik risico en is er een remedie tegen. Het is net als met debielen die in street fighter oid constant vuurballen gooien: als je goed bent straf je ze af: hard. Dat ze die vuurbalknop uit hun endeldarm moeten krabben en huilie de game terugbrengen naar hun Free Record Shop.quote:
Alleen maar FAL Select Fire?quote:Op woensdag 17 april 2013 19:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het EK gezien, niemand haalde het in zijn hoofd om te snipen.
Wat is het remedie tegen quickscopen dan? Juggernaut? Want dat hebben ze er weer niet in gedaanquote:Op woensdag 17 april 2013 19:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het EK gezien, niemand haalde het in zijn hoofd om te snipen. Blijkbaar op hoog niveau een dik risico en is er een remedie tegen. Het is net als met debielen die in street fighter oid constant vuurballen gooien: als je goed bent straf je ze af: hard. Dat ze die vuurbalknop uit hun endeldarm moeten krabben en huilie de game terugbrengen naar hun Free Record Shop.
Homefront!quote:Op woensdag 17 april 2013 19:54 schreef maurisioo het volgende:
Sowieso is BO2 best waardeloos
Waarom zijn er geen games meer als CoD2, Battlefield 1942 en Medal of Honor Allied Assault.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op woensdag 17 april 2013 19:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Homefront!Nooit van gehoord. Wat voor spel is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Shooter, een van de beste van de afgelopen jarenquote:Op woensdag 17 april 2013 19:57 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Wat voor spel is dat?
Amen broederquote:Op woensdag 17 april 2013 19:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Shooter, een van de beste van de afgelopen jaren
Tevens een van de meest ondergewaardeerde shooters ook. Jammer dat het niet echt een succes is geworden.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Shooter, een van de beste van de afgelopen jaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |