Toch wel erg hoor dat dit gewoon gebeurt. Je ziet super duidelijk dat die kogel die ene persoon niet raakt. Ach ja dit zijn ook 1 van de redenen waarom ik allang gestopt ben met COD (multiplayer)quote:
Nee dat is dus niet waar. Vroeger was ik echt pro treyarch maar na BO2 kun je maar 1 ding concluderen en dat is dat het een stel verschrikkelijke sell outs zijn met hun quickscopen.quote:Op zondag 14 april 2013 15:08 schreef Catkiller het volgende:
Dat is wel erg overduidelijk twee keer mis, maar goed. Neem aan dat je met alle andere wapens precies dezelfde onzin hebt.
Nee, camo's blijven na wapen prestige, alleen je attachments moet je weer opnieuw vrijspelen.quote:Op maandag 15 april 2013 22:58 schreef Friday12 het volgende:
moet je cammo's enzo weer unlocken als je prestige doet?
BzP gaat wat saudies quickscopenquote:Op maandag 15 april 2013 23:05 schreef badboynova het volgende:
boys time to gear up, america needs you now.
ja ok dat maakt niet uit heb gewoon geen zin om telkes die cammo challenges te doenquote:Op maandag 15 april 2013 23:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, camo's blijven na wapen prestige, alleen je attachments moet je weer opnieuw vrijspelen.
Firing rangequote:
Ik zal aan je denken als ik hem zometeen ga downloaden.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:33 schreef Vault-Boy het volgende:
Pffff weer een maand wachten totdat ik de nieuwe zombiemap kan spelen.
dat viel me ook al op toen ik de maps bekeek op youtube, nooit echt dikke chaos maps met 100 lines of sight..quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:20 schreef maurisioo het volgende:
Echt ontzettend jammer dat elke map gewoon dezelfde gameplay moet hebben. Alles moet gebalanceerd zijn, elke map moet een open stuk, een dicht stuk en een zijweg hebben.
Ik heb eigenlijk in dit spel nog nooit een potje gehad, waarvan ik dacht, dit was nou een keer wat anders dan de normale potjes. Terwijl dit bij CoD2 (en 4 ook nog een beetje) wel het geval was. En die potjes maken het spel nou juist zo leuk.
En maar goed ook of je wil iedere keer gekilled worden door snipersquote:Op woensdag 17 april 2013 14:56 schreef Koenani het volgende:
[..]
dat viel me ook al op toen ik de maps bekeek op youtube, nooit echt dikke chaos maps met 100 lines of sight..
nee want die moeten ze ook verwijderen uit het spel, want er is niemand die snipet..quote:Op woensdag 17 april 2013 15:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En maar goed ook of je wil iedere keer gekilled worden door snipers
Huilebalk, speel een spel op jouw niveau als je er niet tegen kunt om geslacht te worden.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En maar goed ook of je wil iedere keer gekilled worden door snipers
Ja want snipers slachten mij echt af inderdaadquote:Op woensdag 17 april 2013 15:26 schreef BzP het volgende:
[..]
Huilebalk, speel een spel op jouw niveau als je er niet tegen kunt om geslacht te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |