Treyarch gaat dezelfde kant op als de MW reeks, ik koop geen COD meer of ze moeten het echt heel erg veranderen op de nieuwe xbox.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:11 schreef vandermar het volgende:
Ik ga het niet kopen, zal wel MW zijn en dat is 3x verkoudheid
Wowquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Treyarch gaat dezelfde kant op als de MW reeks, ik koop geen COD meer of ze moeten het echt heel erg veranderen op de nieuwe xbox.
Mee eens, vooral Sticks and Stones met 3-4 vrienden en dan gewoon iedereen die je tegenkomt een tomahawk tegen de kop aan smijten in de hoop dat het een van je vrienden is.quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:44 schreef maurisioo het volgende:
Ach de gamemodes als One in the Chamber en Gun Game zijn ook af en toe wel leuk
Gewoon zelfde als BO 1. Beste COD vind ik.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Treyarch gaat dezelfde kant op als de MW reeks, ik koop geen COD meer of ze moeten het echt heel erg veranderen op de nieuwe xbox.
Absoluutquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gewoon zelfde als BO 1. Beste COD vind ik.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
BF4 moet maar gewoon goed worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
af en toe kan die ook wel weer frustrerend zijn omdat je vol in iemand zijn gezicht springt met een executioner of die m1216 bij gun game en dan niet de kill krijgt..quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:44 schreef maurisioo het volgende:
Ach de gamemodes als One in the Chamber en Gun Game zijn ook af en toe wel leuk
Dat is die shotgun toch? Prima te doen, alleen 1 shot kills zijn zeldzaam en daarom frustrerend als je voor de camo's gaan.quote:Op maandag 22 april 2013 17:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
M1216 laser + silencer is nog lang niet zo slecht
Gewoon tegen campers aan gaan staan en dan schieten dan heb je die one shot kills zo bij elkaar. Hoef je geen hardcore voor te spelenquote:Op maandag 22 april 2013 18:00 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dat is die shotgun toch? Prima te doen, alleen 1 shot kills zijn zeldzaam en daarom frustrerend als je voor de camo's gaan.
Ja, maar zo vaak zie ik toch ook weer geen camper waar ik eventjes naartoe kan lopen...quote:Op maandag 22 april 2013 18:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon tegen campers aan gaan staan en dan schieten dan heb je die one shot kills zo bij elkaar. Hoef je geen hardcore voor te spelen
Stuns erbij pakken is ook chill, dan snel erheen rennen en je hebt die one hit kills vrij snelquote:Op maandag 22 april 2013 19:05 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ja, maar zo vaak zie ik toch ook weer geen camper waar ik eventjes naartoe kan lopen...
870 ok nietquote:Op maandag 22 april 2013 17:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
M1216 laser + silencer is nog lang niet zo slecht
Echt niet? Gewoon beetje in gebouwen kijken wel zorgen dat je engineer aan hebt dan zie je ze van kilometers afstand zittenquote:Op maandag 22 april 2013 19:05 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ja, maar zo vaak zie ik toch ook weer geen camper waar ik eventjes naartoe kan lopen...
Ik zit op 3,5 meter van de tv, dan zie ik het soms al niet. Goede ogen heb jijquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Echt niet? Gewoon beetje in gebouwen kijken wel zorgen dat je engineer aan hebt dan zie je ze van kilometers afstand zitten
Ben net een havik daarom kan ik ook zo goed noscopenquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zit op 3,5 meter van de tv, dan zie ik het soms al niet. Goede ogen heb jij
voor de camo moet je demolition met tactical gaan spelen en bij een bombsite gaan zitten in een hoekje, ze rennen naar binnen, gaan planten en bam 1 hit kill bij de vleet..quote:Op maandag 22 april 2013 18:00 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dat is die shotgun toch? Prima te doen, alleen 1 shot kills zijn zeldzaam en daarom frustrerend als je voor de camo's gaan.
Meestal een maand later hè, dus nog een week of 3,5quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:53 schreef maurisioo het volgende:
Wanneer komt die dlc nou voor de pc? En is die map Alcatraz goed?
Ah da's lelijkquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:54 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Meestal een maand later hè, dus nog een week of 3,5
Koop die DLC maar gewoon niet want al die mappen schijnen pure schijt te zijnquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:11 schreef maurisioo het volgende:
Dus wanneer black ops III er is zijn alle dlc's net uitgebracht?
Serieus wat doe je hier nog? COD is schijt, Treyarch is schijt, DLC's zijn schijt?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Koop die DLC maar gewoon niet want al die mappen schijnen pure schijt te zijn
Curling heeft meer diepgang en subtiliteiten dan CoD ooit zal hebben.quote:Op woensdag 24 april 2013 07:44 schreef Funkel het volgende:
[..]
Serieus wat doe je hier nog? COD is schijt, Treyarch is schijt, DLC's zijn schijt?
Je gaat toch ook niet heel de dag op t curlingforum zitten en daar verkondigen dat t saai is en ze zich op glad ijs begeven?
Tough call imo.quote:Op woensdag 24 april 2013 08:08 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Curling heeft meer diepgang en subtiliteiten dan CoD ooit zal hebben.
Ik post waar ik wil daar heb jij niets over te zeggen. Ik heb overigens nog nooit een DLC van COD goed gevonden zijn alleen die van BO1 met Kowloon was nog wel oke.quote:Op woensdag 24 april 2013 07:44 schreef Funkel het volgende:
[..]
Serieus wat doe je hier nog? COD is schijt, Treyarch is schijt, DLC's zijn schijt?
Je gaat toch ook niet heel de dag op t curlingforum zitten en daar verkondigen dat t saai is en ze zich op glad ijs begeven?
Studioquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Koop die DLC maar gewoon niet want al die mappen schijnen pure schijt te zijn
dat heb ik met het bekijken van de wedstrijden van Ajax.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
COD is net kapsalon je weet dat het ontzettend slecht is en dat je er vrijwel meteen daarna spijt van hebt maar toch ga je het zo nu en dan spelen
Die slechte wedstrijden kijk ik juist graagquote:Op woensdag 24 april 2013 16:54 schreef BzP het volgende:
[..]
dat heb ik met het bekijken van de wedstrijden van Ajax.
Ik had het over ajax wedstrijden in het algemeenquote:Op woensdag 24 april 2013 17:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die slechte wedstrijden kijk ik juist graag
Komen niet zo vaak voorquote:Op woensdag 24 april 2013 17:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die slechte wedstrijden kijk ik juist graag
Okquote:
Batta geef ik je.quote:
Ik pak gewoon de redscreen shotgunquote:
DSR 50 gewoon mis schieten en toch de kill krijgenquote:Op woensdag 24 april 2013 17:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik pak gewoon de redscreen shotgun
Heet jij vandermar?quote:Op woensdag 24 april 2013 19:04 schreef Funkel het volgende:
[..]
Ochjee daar gaan we weer. Ging een paar dagen goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |