De waarheid is hard.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En kom nu eens met een goed argument in plaats van dit soort klets balzakpuist
Iets anders kun je niet zeggen dus ik denk nog best vaakquote:Op donderdag 18 april 2013 12:15 schreef BzP het volgende:
[..]
De waarheid is hard.
Losers whine and complain, winners adapt and overcome.
Hoevaak moet ik dit nog zeggen lol
Ik wil hem ook halen, maar moet helaas nog een maand wachten. Kut exclusieve deals altijdquote:Op donderdag 18 april 2013 10:18 schreef Funkel het volgende:
Weer ontopic: binnenkort ook de nieuwe mappack halen![]()
Wanneer zou de eerste teaser/ trailer voor de nieuwe CoD uitkomen?
Kom dan eens met een goede tip voor mij aangezien jij wel goed bent in COD kun je ons best helpen. Ze hadden juggernaut in dit spel moeten doen dan mogen ze quickscopen zoveel ze willen maar dan heb je in ieder geval iets wat je kan helpen tegen die onzin. Maar goed dan zijn de 15 jarige snipers weer allemaal buthurtquote:Op donderdag 18 april 2013 12:39 schreef BzP het volgende:
Iets anders als klagen over snipers kan je ook niet dus het is dan logisch dat dit dan een soort van loop vormt.
Het is altijd een kneus die 8-21 staat zonder caps of defends die je dan op de meest belachelijke manier snipedquote:Op donderdag 18 april 2013 12:59 schreef Koenani het volgende:
ik vind snipers gewoon klets in dit spel, maar deze pakken mij hooguit 1x en dan pak ik ze meteen terug, maar dat wil niet zeggen dat het hinderlijk is en score/killstreak breakers zijn..
Tips?quote:Op donderdag 18 april 2013 12:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kom dan eens met een goede tip voor mij aangezien jij wel goed bent in COD kun je ons best helpen. Ze hadden juggernaut in dit spel moeten doen dan mogen ze quickscopen zoveel ze willen maar dan heb je in ieder geval iets wat je kan helpen tegen die onzin. Maar goed dan zijn de 15 jarige snipers weer allemaal buthurt
Hij snipe(d) jou 1 x terwijl jij die gozer waarschijnlijk 10+ x gekilled hebtquote:Op donderdag 18 april 2013 13:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is altijd een kneus die 8-21 staat zonder caps of defends die je dan op de meest belachelijke manier sniped
Hij heeft een online account + het spel, hij heeft recht om alle opties te benutten.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dus omdat ik hem 10 keer kill heeft hij het recht om mij te quickscopen?
Maar ik merk het al je hebt geen tips omdat je konko slecht bent
gewoon uav cuav vsat spelen met de chiqom BBQ,quote:Op donderdag 18 april 2013 14:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dus omdat ik hem 10 keer kill heeft hij het recht om mij te quickscopen?
Maar ik merk het al je hebt geen tips omdat je konko slecht bent
En jij kijkt graag naar mensen die schijt etenquote:Op vrijdag 19 april 2013 02:22 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik moet vaker in dit topic komen. 'Ik ben beter in schijt eten dan jij'
Het mag niet meerquote:Op vrijdag 19 april 2013 02:22 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik moet vaker in dit topic komen. 'Ik ben beter in schijt eten dan jij'
Meer van hetzelfdequote:Op vrijdag 19 april 2013 18:32 schreef Funkel het volgende:
http://m.fok.nl/games/595629
Onthulling Call of Duty uiterlijk in juni
Jeej
Mij hoor je niet klagen hoor, ik blijf het leuk vindenquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Meer van hetzelfdelaten we het z'n allen kopen, klagen over dat dingen hetzelfde zijn en dat het jaar daarop het wéér kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |