Koop die DLC maar gewoon niet want al die mappen schijnen pure schijt te zijnquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:11 schreef maurisioo het volgende:
Dus wanneer black ops III er is zijn alle dlc's net uitgebracht?
Serieus wat doe je hier nog? COD is schijt, Treyarch is schijt, DLC's zijn schijt?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Koop die DLC maar gewoon niet want al die mappen schijnen pure schijt te zijn
Curling heeft meer diepgang en subtiliteiten dan CoD ooit zal hebben.quote:Op woensdag 24 april 2013 07:44 schreef Funkel het volgende:
[..]
Serieus wat doe je hier nog? COD is schijt, Treyarch is schijt, DLC's zijn schijt?
Je gaat toch ook niet heel de dag op t curlingforum zitten en daar verkondigen dat t saai is en ze zich op glad ijs begeven?
Tough call imo.quote:Op woensdag 24 april 2013 08:08 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Curling heeft meer diepgang en subtiliteiten dan CoD ooit zal hebben.
Ik post waar ik wil daar heb jij niets over te zeggen. Ik heb overigens nog nooit een DLC van COD goed gevonden zijn alleen die van BO1 met Kowloon was nog wel oke.quote:Op woensdag 24 april 2013 07:44 schreef Funkel het volgende:
[..]
Serieus wat doe je hier nog? COD is schijt, Treyarch is schijt, DLC's zijn schijt?
Je gaat toch ook niet heel de dag op t curlingforum zitten en daar verkondigen dat t saai is en ze zich op glad ijs begeven?
Studioquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Koop die DLC maar gewoon niet want al die mappen schijnen pure schijt te zijn
dat heb ik met het bekijken van de wedstrijden van Ajax.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
COD is net kapsalon je weet dat het ontzettend slecht is en dat je er vrijwel meteen daarna spijt van hebt maar toch ga je het zo nu en dan spelen
Die slechte wedstrijden kijk ik juist graagquote:Op woensdag 24 april 2013 16:54 schreef BzP het volgende:
[..]
dat heb ik met het bekijken van de wedstrijden van Ajax.
Ik had het over ajax wedstrijden in het algemeenquote:Op woensdag 24 april 2013 17:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die slechte wedstrijden kijk ik juist graag
Komen niet zo vaak voorquote:Op woensdag 24 april 2013 17:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die slechte wedstrijden kijk ik juist graag
Okquote:
Batta geef ik je.quote:
Ik pak gewoon de redscreen shotgunquote:
DSR 50 gewoon mis schieten en toch de kill krijgenquote:Op woensdag 24 april 2013 17:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik pak gewoon de redscreen shotgun
Heet jij vandermar?quote:Op woensdag 24 april 2013 19:04 schreef Funkel het volgende:
[..]
Ochjee daar gaan we weer. Ging een paar dagen goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |