Kan ik ze niet van jou kopen?quote:
Ik heb op 12 maart hetzelfde gedaan. Om een beetje mee te spelen. 5 coins voor ¤180.00. Die zou ik nu kunnen verkopen voor ¤361.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:53 schreef Neraice het volgende:
Misschien dat ik voor 100 euro aan Bitcoins koop om een beetje mee te kloten. Moet alleen wel die app met het netwerk gesynchroniseerd zijn zeker?
Wil alleen niet opeens al m'n geld kwijt zijnIs het moeilijk Bitcoins om te zetten naar euro's (als in het geld terugzien op je bankrekening
)?
NU is verkopen een beetje lastig. LAGquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik heb op 12 maart hetzelfde gedaan. Om een beetje mee te spelen. 5 coins voor ¤180.00. Die zou ik nu kunnen verkopen voor ¤361.
Ja precies, gewoon mee kloten. Lijkt me wel leuk. Is het makkelijk om snel te kopen en te verkopen, als in daytrading?quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik heb op 12 maart hetzelfde gedaan. Om een beetje mee te spelen. 5 coins voor ¤180.00. Die zou ik nu kunnen verkopen voor ¤361.
De koers is gezakt, vanmiddag was het nog duurder dan 75 euro per stukquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:58 schreef Neraice het volgende:
[..]
Da's duurder dan dit? http://www.happycoins.nl/buycoins
Of mis ik iets.
Zou goed kunnen. Het ligt rond de daily high. Heb nu een sell-order staan tegen die prijs. Morgen maar zien of hij gefilled is.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:58 schreef Neraice het volgende:
[..]
Da's duurder dan dit? http://www.happycoins.nl/buycoins
Of mis ik iets.
Ik wacht liever tot morgen om ze voor 10 euro meer te verkopenquote:
Waar koop jij ze dan?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik wacht liever tot morgen om ze voor 10 euro meer te verkopen(Ok dat weet je nooit zeker maar ik gok erop
)
Bij 'ontvang munten' staat een bitcoin adres wat je bij de registratie van je happycoins account plakt, daar worden de bitcoins heen gestuurd.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:01 schreef Neraice het volgende:
[..]
Waar koop jij ze dan?
Als ik het goed begrijp krijg ik dan een code die ik kan innen zodra m'n app in sync is met het netwerk?
Oke, zal daar voor 100 euro kopen. Die kan ik dus morgen als ie gesynchroniseerd is innen?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Bij 'ontvang munten' staat een bitcoin adres wat je bij de registratie van je happycoins account plakt, daar worden de bitcoins heen gestuurd.
Ik kocht ze bij happycoins en verkocht ze op bitcoin.de vandaag omdat de prijzen daar hoger liggen
Jep, kan nu ook al maar dan zie je de coins dus pas als het gesynchroniseerd is.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:04 schreef Neraice het volgende:
[..]
Oke, zal daar voor 100 euro kopen. Die kan ik dus morgen als ie gesynchroniseerd is innen?
Begrijp het nog niet helemaal trouwens. Waar worden die coins opgeslagen? Wat doe je als je computer crasht?
I see, ook maar even uitvogelen hoe dat moet dusquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:05 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Jep, kan nu ook al maar dan zie je de coins dus pas als het gesynchroniseerd is.
Je moet dus zorgen dat je een backup van de bitcoin wallet hebt zodat je niet alles kwijt bent als je harddisk het begeeft.
Dat is toch raar? Bij een grotere vraag dan aanbod krijg je toch juist koersstijging?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:12 schreef Tourniquet het volgende:
Orderboek-volume op mtgox/USD van vanmiddag en vanavond:
[ afbeelding ]
rood=bids
blauw=asks
Hier kun je mooi zien dat het volume asks op een gegeven groter werd dan de bids, met koersdaling tot gevolg.
Ask (market ask) zijn de verkopers, het aanbod dus.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:14 schreef Neraice het volgende:
[..]
Dat is toch raar? Bij een grotere vraag dan aanbod krijg je toch juist koersstijging?
Ah, dan klopt het inderdaad.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee, ask (market ask) zijn de verkopers, het aanbod dus.
Jepquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:21 schreef Neraice het volgende:
SENT 1.40874062 BTC
Deze krijg ik dus te zien zodra hij gesynchroniseerd is?
Neequote:
Mooi, dan ga ik nu slapen. Bedankt voor jullie hulp, zie morgen wel of ik winst heb gemaaktquote:
Is goed, trustenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:24 schreef Neraice het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik nu slapen. Bedankt voor jullie hulp, zie morgen wel of ik winst heb gemaakt
In een bestand op je harde schijf en als je computer crasht ben je die coins KWIJT. Daarom moet je de file (wallet.dat) encrypten (bijvoorbeeld met 7zip) en op een veilige plek opslaan met een wachtwoord dat jij alleen kent.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:04 schreef Neraice het volgende:
[..]
Oke, zal daar voor 100 euro kopen. Die kan ik dus morgen als ie gesynchroniseerd is innen?
Begrijp het nog niet helemaal trouwens. Waar worden die coins opgeslagen? Wat doe je als je computer crasht?
Als je wil kopen en verkopen moet je bij een exchange een account aanmaken of via eerdergenoemde links gewoon eenmalig wat bitcoins kopen en goed bewaren.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:26 schreef Quotidien het volgende:
Hmm waar is de beste plek om BTC te kopen (en eventueel te verkopen) ? Zie dat er aardig wat mensen aan het handelen zijn.
Simpele manier: kopen op happycoins.nl met iDeal.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:26 schreef Quotidien het volgende:
Hmm waar is de beste plek om BTC te kopen (en eventueel te verkopen) ? Zie dat er aardig wat mensen aan het handelen zijn.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:51 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Oke sorry, vrijwel niemand. Dat kan ook niet, een algemeen erkend en geaccepteerd betaalmiddel moet 'stabiel' zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |