Haha ja zat ff te kijken, echt sick die koers in de afgelopen 3 maanden. Als je toen had geinvesteerdquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:41 schreef piepeloi55 het volgende:
Gister zou beter zijn en eergister weer beter als gisteren. Bitcoin is een trein dat geen haltes kent, the only way is up up up!!!
Hoeveel bitcoins heb jij, SeLang?quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:49 schreef SeLang het volgende:
Gewoon een andere vrouw nemen. Als je nu 10 bitcoins koopt dan heb je volgend jaar aan iedere vinger 10 vrouwen.
Dus f*ck haar.
Één van de meest verlaten projecten...quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:46 schreef Wouter_Drucker het volgende:
Een van de belangrijkste projecten op dit moment? https://bitcointalk.org/index.php?topic=27055.0
Wel een fijn project als ik dat zo lees. Ik ben echt bang dat er een dag komt dat een exchange gewoon besluit ermee op te houden en alle bitcoins te verkopen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:46 schreef Wouter_Drucker het volgende:
Een van de belangrijkste projecten op dit moment? https://bitcointalk.org/index.php?topic=27055.0
Ja, die Litecoin-koers gaat lekker. Heb er een stuk of 50, wie weet kan ik daar over 5 jaar ook m'n hypotheek mee afbetalen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:29 schreef MaGNeT het volgende:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=160300.0
Dat komt door de stijging van de Bitcoin prijs.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:40 schreef r8v2 het volgende:
De profitabilty van LC is anders rap aan het zakken
quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:28 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, die Litecoin-koers gaat lekker. Heb er een stuk of 50, wie weet kan ik daar over 5 jaar ook m'n hypotheek mee afbetalen.
Mtgox is weer up.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:01 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zal wel weer gehackt zijn.
Dag 750 Euro
quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:04 schreef DrNick het volgende:
Hoe maak ik makkelijk van euro's dollars? Gewoon dat je geld overmaakt naar een exchange en dat ie het vervolgens omzet (of dat je het zelf kan doen) naar dollars.
En onder de $86.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:27 schreef Arcee het volgende:
Wow, zo maar ineens terug naar onder de $88.
Ja maar ik wil juist kopen in USD en dan verkopen in EUR omdat $$.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:32 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
EUR naar Mtgox, BTC kopen en verkopen in USD
Is ook niet op gox alleen op de kleinere exchangesquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:36 schreef Wouter_Drucker het volgende:
Mtgox geeft iets heel anders aan.
Er is geen 'juiste koers?' Bedoel je dat? Ik ben een beurs noob, dus..quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:07 schreef Ravarian het volgende:
Bitcoinity geeft ook niet de juiste koers aan hoor.
Ik bedoel alleen dat als MtGox laggt, bitcoinity dat ook doet.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:08 schreef Wouter_Drucker het volgende:
[..]
Er is geen 'juiste koers?' Bedoel je dat? Ik ben een beurs noob, dus..
Mm, okay. Alleen op dat moment gaf Bitcoinity 85 aan, en Mtgox 92. Da's wel een heel groot verschil!quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:09 schreef Ravarian het volgende:
[..]
Ik bedoel alleen dat als MtGox laggt, bitcoinity dat ook doet.
$82 nu.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:05 schreef Tourniquet het volgende:
Niks aan de hand mensen, hij zit nu alweer boven de $90
Had ik nu maar wat verkocht in plaats van dit te typen..quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:04 schreef Ravarian het volgende:
[..]
Mtgox is weer up.
Prijs gaat nu waarschijnlijk wat zakken, dus als je wilt inkopen is dit je kans!
gekocht bedoel je?quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:25 schreef Ravarian het volgende:
[..]
Had ik nu maar wat verkocht in plaats van dit te typen..
BTC bestraft traders.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:28 schreef Stokkie_ het volgende:
Naja lekker dan weer, vandaag weer ingestapt op de highGelukkig maar voor 5 BTC. Traden is ook niks voor mij, moet wat geduldiger worden, 2 maanden geleden had ik nog 80 BTC, had ik die nu maar..
![]()
Ik zat er nog even over na te denken. Als er maximaal 21 miljoen bitcoins uitgegeven worden en bitcoins worden daadwerkelijk omarmt als valuta dan kan je daar echt enorm aan verdienen als je vroeg bent ingestapt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:09 schreef Wouter_Drucker het volgende:
Nooit meer in het bankensysteem stoppen dan je kan missen.
dat is zuur ja...quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:34 schreef Wouter_Drucker het volgende:
Ik heb er in November nog even over gedacht om met al mijn spaargeld in BTC te gaan zitten. Ik weet nog dat ik letterlijk dacht: 'iemand met meer moed dan ik had het gedaan'. Je moet wel echt van staal zijn dan..
Haha wel een hoop winst uit gehaald hoor maar niet de 6k die het vandaag had kunnen zijnquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:29 schreef Wouter_Drucker het volgende:
[..]
BTC bestraft traders.
2x luisteren voor straf:
Over een 10 jaar denk je misschien wel had ik in 2013 maar alles omgezet in bitcoins dan had ik nu niet meer hoeven werken of..... andersomquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:34 schreef Wouter_Drucker het volgende:
Ik heb er in November nog even over gedacht om met al mijn spaargeld in BTC te gaan zitten. Ik weet nog dat ik letterlijk dacht: 'iemand met meer moed dan ik had het gedaan'. Je moet wel echt van staal zijn dan..
dat klopt niet. als je 10 miljoen hebt wordt je van 1 of 2 miljoen meer niet gelukkiger.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:37 schreef Wouter_Drucker het volgende:
[..]
Geld maakt toch niet gelukkig.
Kan via cpu met poolers miner (de beste) of cgminer voor videokaart maar is niet echt de moeite waard tenzij je gratis elektriciteit hebt.quote:
Leuk plaatje maar die hebben we 2 jaar geleden al gehadquote:
You bastard.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:41 schreef Tourniquet het volgende:
Zo, had nog een paar dollar op bitcoin-24 staan en heb nu een bid geplaatst voor 10 BTC a $ 1.82834. Nu kijken of iemand weer net als vanmiddag denkt "hey, $86 is wel een mooie prijs om mijn 100 BTC te verkopen" en een bestens order inschiet.
Het kleine dipje van nu zegt toch niks, de eerste wave (als dat er 1 was) heeft bijna een jaar gekost om tot de piek te komen en vervolgens iets minder dan 2 jaar tot de wave nu dus wat correctie welke zelfs een week kan duren zegt niks. Kan ook gewoon een market error zijn.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:43 schreef Wouter_Drucker het volgende:
Zitten we nu in wave 3 zeker? Ik ga instinctief voor de bubble grafiek.
Het belangrijkste blijft toch wel:
Als we de bubble grafiek volgen zitten we nu bij 'media aanacht', dan gaat hij naar 1000 en dan weer terug naar 50.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:48 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Het kleine dipje van nu zegt toch niks, de eerste wave (als dat er 1 was) heeft bijna een jaar gekost om tot de piek te komen en vervolgens iets minder dan 2 jaar tot de wave nu dus wat correctie welke zelfs een week kan duren zegt niks. Kan ook gewoon een market error zijn.
Als je ziet wat er nu in de globale media komt moeten er haast wel meer mensen gaan instappen, onder de mensen die ik ken zijn er zo goed als geen mensen die weten wat bitcoin is.
Ja inderdaad triestquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:51 schreef MaGNeT het volgende:
Vertraging van 8 minuten op MtGox
https://mtgox.com/api/1/generic/order/lag
Ik denk dat er geen storing is.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:53 schreef Wouter_Drucker het volgende:
Is dit allemaal vanwege de mtgox storing? Lekker nerveus dan..
Er is inderdaad flink wat media aandacht van grote media geweest.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:53 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad triestMedia aandacht draait bitcoin handel de nek om
gaat nog wat worden de komende week..
Als ook maar 1 van de exchanges 10% van mtgox zou krijgen liggen ze ook een week plat.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
Leun dan ook allemaal niet zo op mtgox man, dat is niet gezond
Waarom op 10 euro?quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:42 schreef Matty___ het volgende:
mocht er een crash komen en we zitten weer op 10 euro per stuk dan weet ik zeker dat ik ga in slaan.
nou dat was de laatste prijs voor best wel een lange tijdquote:
Okee, goeie reden wel dan.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:13 schreef Matty___ het volgende:
nou dat was de laatste prijs voor best wel een lange tijd
maar ik denk niet dat het zo ver komt. best wel wat mensen hebben bitcoins tegen een erg lage prijs kunnen kopenquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Okee, goeie reden wel dan.
$75 nu, al $20 eraf in een paar uur.
dus als je snel bent kun je op mtgox voor 61 euro kopen en daar voor 72 verkopenquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:20 schreef r8v2 het volgende:
WTF. Bitcoin.de:
-prijs in euros: 72
-prijs in USD: 78
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |