Why for god sake whyquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:29 schreef Taexon het volgende: [..] Ja ik weet het, ik haat ook verassingen want ben te nieuwsgierig
![]()
Nooit geweest.quote:
Jij hebt vast een druk levenquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
hahahhaha![]()
![]()
ik werd net gebeld door een plek waar ik gesolliciteerd had
zegt hij dat hij niemand meer nodig had maar dat hij me in het systeem zet voor in de zomer op het terras
nou leuk en aardig
zegt hij even later dat hij een keer kwam eten bij het vorige restaurant waar ik werkte en dat ik toen mn dienblad met een flesje water per ongeluk liet vallen want ik verloor mn evenwicht.
![]()
goede indruk achter gelaten omgg
#liefdagboek
Is ook zeker tof, maar Emmen is wat handiger voor DV want ze woon in Groningenquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nooit geweest.
Leukste is voor mij toch nog echt wel Burgers Zoo . Van wat ik me kan herinneren.
Je hebt gewoon vrij en anders klaag je bij je mentor of afdelingshoofdquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik ben gelovig dus dit vind ik niet kunnen
ik vind jou ook niet kunnen, ik ga mijn beklacht doen bij je moederquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
En dat kan mij dan Godverdomme niks schelen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ja uhh sorryquote:
Maar Emmen is een paupersstad, dat kleine stukje reizen moet je toch over hebbenquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is ook zeker tof, maar Emmen is wat handiger voor DV want ze woon in Groningen
Dan mag je thuis blijven van school/werk/??quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik heb niet vrij, alleen heeft te maken met de urennorm maar ze maken wel een leuke dag zeggen ze dus dat hoop ikquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Je hebt gewoon vrij en anders klaag je bij je mentor of afdelingshoofd
Die stad maakt dan weinig uitquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar Emmen is een paupersstad, dat kleine stukje reizen moet je toch over hebben
Good soquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik schreef God met een hoofdletter zoals het hoort
werksequote:Op woensdag 27 maart 2013 17:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En nu ga ik werken, doei schatjes![]()
je weet dat ik verassingen haatquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja uhh sorry
Het liefst zeg ik het ook ditdat omdat ik het moeilijk vind zulke dingen geheim te houden
Maar dan is de verassing erafdusja
En eerst maar eens wachten op antwoord...
hihi zaad :$$quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:38 schreef Rockiejj het volgende:
Wie heeft er zonnebloemzaad voor mijn??
Dierentuin Emmen zit in de stad daar tochquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die stad maakt dan weinig uit
ik eet nu zonnepittenquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:38 schreef Rockiejj het volgende:
Werksequote:Op woensdag 27 maart 2013 17:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En nu ga ik werken, doei schatjes![]()
ik heb alleen lijnzaad sorryquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:38 schreef Rockiejj het volgende:
ja ik ook gvdquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je weet dat ik verassingen haat
zaad haha xdquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:38 schreef Rockiejj het volgende:
Oh, ben je aan de lijn dan?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb alleen lijnzaad sorry
ja neequote:Op woensdag 27 maart 2013 17:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
ja ik ook gvd
Maar ik moest toch wat zeggen want moest weten of je vrij was enzo
dagboekceptionquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Vandaag gingen mensen op internet dagboekverhalen typen.
#liefdagboek
Goedzo. En nou bewegen met je dikke reet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
OMG wat mij zojuist is overkomen
ik zit een beetje te fokken enzo
komt mijn moeder de trap oplopen
jespiieeieieieie!!!!
Heb je een beetje honger?
Ik mompel jahoor
Mooi ga jij dan zo even het vlees bakken??
Oh nou ja prima.
JAT ZE GODVERDOMME EEN CHIPPIE VAN ME O.O
pics van je moederquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
jespiieeieieieie!!!!
Ik mompel jahoor
Oh nou ja prima.
Dan moet je inderdaad lijnzaad hebben. Takkie heeft ook wel goed zaad dit dat.quote:
o m gquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
jespiieeieieieie!!!!
Ik mompel jahoor
Oh nou ja prima.
quote:
WOW WTF MANNNNNquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
jespiieeieieieie!!!!
Ik mompel jahoor
Oh nou ja prima.
zuchtquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:41 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dan moet je inderdaad lijnzaad hebben. Takkie heeft ook wel goed zaad dit dat.
doen!quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:43 schreef Rockiejj het volgende:
Al nemen we nou allemaal dezelfde UI en gaan dan ergens in FOK! posten!
Nee ik wil Pandaquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:43 schreef Rockiejj het volgende:
Al nemen we nou allemaal dezelfde UI en gaan dan ergens in FOK! posten!
Ja maar Ro-ald post dat ook altijdquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
noem me gewoon geen roald oke
Ja man, doen :Squote:Op woensdag 27 maart 2013 17:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
JA ECHT HEA!?!?!?!?
Moet ik nu bij mijn vader gaan wonen?
Ik zelf ook nietquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kan er gewoon niet tegen
is haram skkl :Squote:Op woensdag 27 maart 2013 17:44 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
dansen als een biggetje
Okquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja man, doen :S
[..]
Ik zelf ook niet
Ergste is nog dat ik eigenlijk moet wachten tot je verjaardag met vertellen ditdat maar dat hou ik denk geeneens zelf vol
roald post zoveelquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja maar Ro-ald post dat ook altijd
Dat zit nu in mn hoofd. Joepie.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hamtaaroooo
kleine hamsters grote avonturen
Ik ga jou zo heel veel duizendpoten whatsappenquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:46 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
lekker biggetje jij (l)
NEEquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik ga jou zo heel veel duizendpoten whatsappen
Mijn blackberry die ik had sloeg dan altijd vastquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik ga jou zo heel veel duizendpoten whatsappen
als mijn mobiel crasht dan kom ik met mijn goons je persoonlijk opzoeken in de 030quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ja kut heb die duizendpoot niet meer![]()
Iemand die hem wel heeft en mij hem even wil whatsappen
ik wil wel meedoen met de hamtaro trend maar ik dacht dat iemand misschien nog wat hamtaro UI's had liggenquote:
donequote:Op woensdag 27 maart 2013 17:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ja kut heb die duizendpoot niet meer![]()
Iemand die hem wel heeft en mij hem even wil whatsappen
we zijn bijna allemaal dropouts en autistenquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:57 schreef Unscrewed het volgende:
Ik skim heel even door de posts, en als ik jullie UI's zie, beginnen mijn handen al te jeuken. Wat een stereotypisch kindergedrag. Jullie zijn zeker allemaal van die laagbegaafde middelbare scholieren.
ik zit op de VMBO van de middelbare schoolquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:57 schreef Unscrewed het volgende:
Ik skim heel even door de posts, en als ik jullie UI's zie, beginnen mijn handen al te jeuken. Wat een stereotypisch kindergedrag. Jullie zijn zeker allemaal van die laagbegaafde middelbare scholieren.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:57 schreef Unscrewed het volgende:
Nee hoog-begaaftquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:57 schreef Unscrewed het volgende:
wrm nietquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Persoonlijk hoop ik van niet
als je je daar aan ergert vraag ik me meer af wat voor zwakbegaafd persoon jij bent.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:57 schreef Unscrewed het volgende:
Ah kut, je wordt gepestquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Omdat ik word geterroriseerd door 2 jongens en hun weten het zo te draaien dat ik dat doe
Nee nee niet gepest.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ah kut, je wordt gepest
Moet je naar de mentor gaan
Dat merk ik.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:58 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
we zijn bijna allemaal dropouts en autisten
Oftewel: laagbegaafd.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik zit op de VMBO van de middelbare school
Goed tegenargument. Ik merk dat je goed oplet bij Nederlands.quote:
Hoogbegaafd*quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee hoog-begaaft![]()
Wat maakt jou zo volwassen om ons gedrag af te keuren dan?
VMBO betekend niet meteen laagbegaafd, als je dat denkt, ben jij laagbegaafd.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat merk ik.
[..]
Oftewel: laagbegaafd.
[..]
Goed tegen-argument. Ik merk dat je goed oplet bij Nederlands.
[..]
Hoogbegaafd*
Ik denk wat mij volwassen maakt, mijn efficiente gedachtegang, mijn vermogen om fatsoenlijk te kunnen typen en mijn vermogen om me los te maken van dit stereotypisch gedrag die je leert van deze samenleving en waar je niet eens een seconde overna kan denken omdat je de attentiespan van een kever hebt.
Heb al bijna een jaar geen schoolbank meer gezien maar ben blij dat jou dat opvaltquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Ofwel: je bent een typische kapitalistisch stuk vreten dat zichzelf beter acht dan anderen en dat graag van achter zijn computer duidelijk maakt. Top!quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat merk ik.
[..]
[..]
Goed tegenargument. Ik merk dat je goed oplet bij Nederlands.
[..]
Hoogbegaafd*
Ik denk wat mij volwassen maakt, mijn efficiente gedachtegang, mijn vermogen om fatsoenlijk te kunnen typen en mijn vermogen om me los te maken van dit stereotypisch gedrag die je leert van deze samenleving en waar je niet eens een seconde overna kan denken omdat je de attentiespan van een kever hebt.
Ik krijg een mental image van iemand die grijnzend een discussie uitlokt met zijn CITO-score formuliertje waar 541 op staatquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat merk ik.
[..]
[..]
[..]
Hoogbegaafd*
Tenzij je door je thuissituatie van bv. VWO naar VMBO bent gegaan, maar dat gebeurd niet vaak. En als je niet op het goeie niveau zit (telkens tienen halen), zou je wel het jaar daarop naar Havo zijn gegaan hoor.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
VMBO betekend niet meteen laagbegaafd, als je dat denkt, ben jij laagbegaafd.
ik ga volgend jaar toch al hoger?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Tenzij je door je thuissituatie van bv. VWO naar VMBO bent gegaan, maar dat gebeurd niet vaak. En als je niet op het goeie niveau zit (telkens tienen halen), zou je wel het jaar daarop naar Havo zijn gegaan hoor.
jij koppelt een UI aan intelligentie, ja?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat merk ik.
[..]
[..]
[..]
Hoogbegaafd*
Weet de betekenis van een woord, voordat je deze gebruikt, man.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ofwel: je bent een typische kapitalistisch stuk vreten dat zichzelf beter acht dan anderen en dat graag van achter zijn computer duidelijk maakt. Top!
Ik zie inderdaad ook een gefrustreerd iemand die in zijn eigen situatie als een van de 'dommeren' wordt neergezet, en dit vervolgens op het internet van zich af moet typen, door iedereen zomaar 'laagbegaafd' te noemen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:04 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik krijg een mental image van iemand die grijnzend een discussie uitlokt met zijn CITO-score formuliertje waar 541 op staat.
Wil je meeposten hier of je frustraties over de maatschappij uiten?
Je ontkent dat je het bentquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Weet de betekenis van een woord, voordat je deze gebruikt, man.
Heb je verder nog iets zinnigs te melden in plaats van deze abjecte onzin?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Weet de betekenis van een woord, voordat je deze gebruikt, man.
Ik ben 21, lieve schat. Een CITO-score is echt niks, maar dan ook niks waard.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:04 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik krijg een mental image van iemand die grijnzend een discussie uitlokt met zijn CITO-score formuliertje waar 541 op staat.
Wil je meeposten hier of je frustraties over de maatschappij uiten?
Voel je dan ook niet zo aangesproken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik ga volgend jaar toch al hoger?
Jouw bijdrage aan dit topic ook niet, derhalve verzoek ik je om op te donderen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik ben 21, lieve schat. Een CITO-score is echt niks, maar dan ook niks waard.
Je hebt de CITO test zelf gedaan, om je zelfvertrouwen een boost te geven, denkend dat een man van 21 dit vast wel zou kunnen, waarna je een score onder de 540 haalde?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
ik doe dan alsnog VMBO en daar is niks mis mee want iemand met VMBO eindigt soms hoger dan een HAVOquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Voel je dan ook niet zo aangesproken.
Ik vind het wel zielig dat je je als 21 jarige zorgen maakt om UI's die andere mensen op het internet gebruikenquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ligt aan de situatie. Als je een My Little Pony plaatje hebt en toegeeft dat je een brony bent, schat ik je niet hoog in nee. Daarbij vind ik je dan ook meteen een kind met autisme.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:06 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
jij koppelt een UI aan intelligentie, ja?
Dan ben je echt heel dom, leer mensen analyzeren of zeg helemaal niks.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad ook een gefrustreerd iemand die in zijn eigen situatie als een van de 'dommeren' wordt neergezet, en dit vervolgens op het internet van zich af moet typen, door iedereen zomaar 'laagbegaafd' te noemen.
dat is niet de situatie en toch denk jij een accuraat oordeel te vellen, ik snap je logica niet helemaal...quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ligt aan de situatie. Als je een My Little Pony plaatje hebt en toegeeft dat je een brony bent, schat ik je niet hoog in nee. Daarbij vind ik je dan ook meteen een kind met autisme.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ligt aan de situatie. Als je een My Little Pony plaatje hebt en toegeeft dat je een brony bent, schat ik je niet hoog in nee. Daarbij vind ik je dan ook meteen een kind met autisme.
Jij bent echt goed in analyserenquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dan ben je echt heel dom, leer mensen analyzeren of zeg helemaal niks.
Beginnen over jouw woordenschat =/= ontkennen. Wiskunde is niet je beste vak, of wel?quote:
je moeder is een wiskundequote:Op woensdag 27 maart 2013 18:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Beginnen over jouw woordenschat =/= ontkennen. Wiskunde is niet je beste vak, of wel?
Feitelijk beweer je zelf precies hetzelfde. Zonder een grondige analyse beweer je dat mensen hier zwakbegaafd zijn. Op basis van iets zo onzinnig als een UI.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik voel me enorm bedreigd. Ik bel even mijn advocaat.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:08 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Jouw bijdrage aan dit topic ook niet, derhalve verzoek ik je om op te donderen.
Ik heb nooit iets gezegd over mijn CITO-score, ik vind het alleen onzinnig.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je hebt de CITO test zelf gedaan, om je zelfvertrouwen een boost te geven, denkend dat een man van 21 dit vast wel zou kunnen, waarna je een score onder de 540 haalde?
Wel dat van mij.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Beginnen over jouw woordenschat =/= ontkennen. Wiskunde is niet je beste vak, of wel?
Als eigenaar van het JNG SC rel-wedkantoor zijn rellen voor jou alleen maar gunstig natuurlijkquote:
Hoi jewquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:12 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
hallo klein chineesje van mu
Dat zou ik ook beweren wanneer de uitslag me niet beviel.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik voel me enorm bedreigd. Ik bel even mijn advocaat.
[..]
Ik heb nooit iets gezegd over mijn CITO-score, ik vind het alleen onzinnig.
Wie? Ik???? Hoe durf jequote:Op woensdag 27 maart 2013 18:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Als eigenaar van het JNG SC rel-wedkantoor zijn rellen voor jou alleen maar gunstig natuurlijk
Ik denk toch eerder dat de man van 21 met een CITO-score van 540 dom is.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat is grappig, want bijna 90% van de bronies heeft Asperger-syndroom. Er is namelijk een serieus onderzoek geweest. Er is zelfs een documentaire genaamd: "BRONIES (2012)", het gaat over hoe bronies omgaan met hun autisme en waarom ze bronies zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Jij bent echt goed in analyseren
Cito zegt niet zo heel veel, maar goed.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik denk toch eerder dat de man van 21 met een CITO-score van 540 dom is.
ik ging paddenstoelen zoeken in het bos en raakte verdwaaldquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoi jew
Waarom was je opeens verdwenen voor heel lang?
Leuk voor je. En nu?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat is grappig, want bijna 90% van de bronies heeft Asperger-syndroom. Er is namelijk een serieus onderzoek geweest. Er is zelfs een documentaire genaamd: "BRONIES (2012)", het gaat over hoe bronies omgaan met hun autisme en waarom ze bronies zijn.
Grgr.
wat heeft dat hiermee te maken?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat is grappig, want bijna 90% van de bronies heeft Asperger-syndroom. Er is namelijk een serieus onderzoek geweest. Er is zelfs een documentaire genaamd: "BRONIES (2012)", het gaat over hoe bronies omgaan met hun autisme en waarom ze bronies zijn.
Grgr.
En op basis hiervan leidt jij af dat iemand met een hamtaro-UI op een digitaal forum sociaal gehandicapt moet zijn? Dat lijkt me minstens, hoe zeg ik dit aardig; compleet achterlijk.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Grgr.
gelukkig kon je de broodkruimels terugvolgenquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:14 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
ik ging paddenstoelen zoeken in het bos en raakte verdwaald
Als een volwassen man van 21 onder de 540 haalt zegt dat toch wel wat.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Cito zegt niet zo heel veel, maar goed.
Autisten hebben moeite met verbanden leggen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:15 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
wat heeft dat hiermee te maken?
Wat spannend. Niet opgegeten door een wolf?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:14 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
ik ging paddenstoelen zoeken in het bos en raakte verdwaald
Vandaar dat klasgenoten van autisten vaker doodbloedenquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Autisten hebben moeite met verbanden leggen.
Alsnog zijn ze dan niet ALLEMAAL autistenquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Grgr.
nee ik legde onderweg kleine drolletjes en aan de geur kon ik de weg dan terugvindenquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
gelukkig kon je de broodkruimels terugvolgen
Ik heb nooit mijn CITO-score gezegd, idioot.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik denk toch eerder dat de man van 21 met een CITO-score van 540 dom is.
En momenteel studeer je?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik heb nooit mijn CITO-score gezegd, idioot.
Als je het echt wilt weten, mijn CITO-score toen ik 12 was, was 545.
En een CITO-score vind ik onzinnig, omdat het meer een moment-opname is van hoeveel je op dat moment weet over de dingen die je de laatste weken hebt geleerd, dan een echte intelligentie-test.
ja hoe weet je dat, achtervolg je me???quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat spannend. Niet opgegeten door een wolf?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Vandaar dat klasgenoten van autisten vaker doodbloeden
Dit.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Cito zegt niet zo heel veel, maar goed.
Jij bent echt heel erg dom, ik had het over mensen met My Little Pony op hun UI. O mijn God, leer eens lezen. Ga terug naar school ofzo.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En op basis hiervan leidt jij af dat iemand met een hamtaro-UI op een digitaal forum sociaal gehandicapt moet zijn? Dat lijkt me minstens, hoe zeg ik dit aardig; compleet achterlijk.
Takes one to know one.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Autisten hebben moeite met verbanden leggen.
Cito maakt zelf fouten in de Cito toetsen, just saying.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Als een volwassen man van 21 onder de 540 haalt zegt dat toch wel wat.
Dat heb ik nooit gezegd, maar als je publiekelijk uitkomt voor het feit dat je als tiener/volwassen man naar My Little Pony kijkt, vind ik je wel heel apart.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Alsnog zijn ze dan niet ALLEMAAL autisten
Dus je bent in 9 jaar tijd meer dan 5 hele punten gezakt!quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik heb nooit mijn CITO-score gezegd, idioot.
Als je het echt wilt weten, mijn CITO-score toen ik 12 was, was 545.
En een CITO-score vind ik onzinnig, omdat het meer een moment-opname is van hoeveel je op dat moment weet over de dingen die je de laatste weken hebt geleerd, dan een echte intelligentie-test.
Wie kijkt er naar My Little Pony dan?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:19 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd, maar als je publiekelijk uitkomt voor het feit dat je als tiener/volwassen man naar My Little Pony kijkt, vind ik je wel heel apart.
Een HBO-opleiding.quote:
een punt proberen te maken als volwassen man op een forum tegen pubertjes en dan ook nog hard falenquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:19 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd, maar als je publiekelijk uitkomt voor het feit dat je als tiener/volwassen man naar My Little Pony kijkt, vind ik je wel heel apart.
Altijd, ben een echte stalker.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:17 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
ja hoe weet je dat, achtervolg je me???
klopt ik ook daar niet van.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:19 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Als je het niet koppelt aan de hamtaro-UI van taexon, wat is dan precies het punt dat je probeerde te maken, dat je zelf stiekem een brony bent?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dit.
[..]
Jij bent echt heel erg dom, ik had het over mensen met My Little Pony op hun UI. O mijn God, leer eens lezen. Ga terug naar school ofzo.
wie heeft een MyLittlePony ui hier dan?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dit.
[..]
Jij bent echt heel erg dom, ik had het over mensen met My Little Pony op hun UI. O mijn God, leer eens lezen. Ga terug naar school ofzo.
daar zit de foutquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:20 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
een punt proberen te maken als volwassen man op een forum tegen pubertjes en dan ook nog hard falenheb jij autisme?
Oké.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Cito maakt zelf fouten in de Cito toetsen, just saying.
Daarbij gaan ze nu kijken of het mogelijk is dat de school zelf advies gaat geven welke vervolgopleiding iemand moet doen, dus zegt ook wel wat.
Ken je hem?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
Kunnen we deze discussie vergeten en opnieuw beginnen?![]()
Hey dit is Unscrewed, hij is nieuw in deze slowchat.
Echt heaquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
Kunnen we deze discussie vergeten en opnieuw beginnen?![]()
Hey dit is Unscrewed, hij is nieuw in deze slowchat.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:22 schreef Taexon het volgende:
Mensen beoordelen op hun opleiding en dergelijke is pas klachtwaardig imo.
Ik heb nooit gezegd dat mijn CITO-score nu 540 was, iemand anders kwam opeens met het getal 540. Alsof ik op deze leeftijd een CITO-toets ga maken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus je bent in 9 jaar tijd meer dan 5 hele punten gezakt!
Dat is niet hoe de CITO-test werkt, maar natuurlijk, jij baseert jouw meningen op kortstondig voorbij gekomen nieuwsberichten van +/- 500 woorden, en denkt dat je na het lezen daarvan een absoluut expert op dat betreffende gebied bent.
Ik ken jouw type, en ik mag je niet, tot ziens
Lees mijn volgende post.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sneu omdat iemand een HBO opleiding doet? Bitch please
Deze ventquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:57 schreef Unscrewed het volgende:
Ja. Want "domme" mensen mogen niks zeggen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:23 schreef Amoeba het volgende:
Hier een beetje hoogdravend komen doen dat er wat zwakbegaafden hier rondlopen, en dan een HBO-opleiding volgen. Kom dan met een universitaire poging tot natuurkunde ofzo.
O, in dat geval: hallo.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:24 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja. Hij is 21 en houdt niet zo van My little pony.
Z'n hobby's zijn waveboarden en golfen
En wat doe jij nu precies?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat mijn CITO-score nu 540 was, iemand anders kwam opeens met het getal 540. Alsof ik op deze leeftijd een CITO-toets ga maken.
Jij baseert jouw meningen op kortstondig voorbij gekomen nieuwsberichten van +/- 500 woorden
Alleen omdat het een paar dagen geleden in de krant stond, wilt niet zeggen dat ik mijn mening daarop heb gebaseerd. Ik denk al heel lang zo over de CITO-toets. Hoe komt de krant aan die mening? Iemand anders is toch echt met die mening gekomen. Ik wist niet dat mensen alleen maar unieke meningen konden hebben.
Ook praat ik verder niet over de krant, vooral niet door kranten die gesubsidieerd zijn door de overheid.
Hij noemt niemand dom volgens mij?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja. Want "domme" mensen mogen niks zeggen.
Gooi jezelf weg.
Mensen zonder een opleiding kunnen een eigen bedrijf runnen, sommige spreken 6 talen vloeiend, zonder een opleiding te volgen, dat je studeert aan een universiteit betekent nog niet alles.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi dat je hem in deze SC accepteert![]()
quote:
Deze opleiding is toch deel van 1 grote opleiding, ik moet ook een paar bacheloropleidingen doen, etc.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:23 schreef Amoeba het volgende:
Hier een beetje hoogdravend komen doen dat er wat zwakbegaafden hier rondlopen, en dan een HBO-opleiding volgen. Kom dan met een universitaire poging tot natuurkunde ofzo.
Ik mag jou wel.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sneu omdat iemand een HBO opleiding doet? Bitch please
Daarbij is er natuurlijk niemand die zonder enige vorm van opleiding 6 talen spreekt, dat moet wel even gezegd worden.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja. Want "domme" mensen mogen niks zeggen.
Gooi jezelf weg.
Mensen zonder een opleiding kunnen een eigen bedrijf runnen, sommige spreken 6 talen vloeiend, zonder een opleiding te volgen, dat je studeert aan een universiteit betekent nog niet alles.
Welke grote opleiding?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Deze opleiding is toch deel van 1 grote opleiding, ik moet ook een paar bacheloropleidingen doen, etc.
[..]
Ik mag jou wel.
Nee ik ga deze mooiboy in zn pak even afkraken. Voor de community van Jong!quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:27 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
het is al over rocki, koest
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]Zolang hij niet over anderen gaat oordelen zonder hen te kennen, heet ik hem van harte welkomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi dat je hem in deze SC accepteert
Je maintiendrai
Daarom staat "dom" ook in haakjes, want zo komt het wel over als hij zegt:quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hij noemt niemand dom volgens mij?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:23 schreef Amoeba het volgende:
laten we al onze duurste je moeder grappen naar z'n hoofd slingerenquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:27 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee ik ga deze mooiboy in zn pak even afkraken. Voor de community van Jong!
Het word steeds interessanter.. Wat studeer je PRECIES dan?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Deze opleiding is toch deel van 1 grote opleiding, ik moet ook een paar bacheloropleidingen doen, etc.
[..]
Ik mag jou wel.
Dat is natuurlijk jouw eigen interpretatie, ik denk niet dat Amoeba het zo bedoelde, tenminste, zo lees ik het niet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Daarom staat "dom" ook in haakjes, want zo komt het wel over als hij zegt:
[..]
Niks, hij draait om de vraag heen. Duidelijk.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:28 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Het word steeds interessanter.. Wat studeer je PRECIES dan?
Nee, maar met zijn binnenkomst vraag je erom om een weerwoord te krijgen. Net als ik dat kreeg met mijn opmerking over rassen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Daarom staat "dom" ook in haakjes, want zo komt het wel over als hij zegt:
[..]
Nee, die zijn te dik.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:28 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
laten we al onze duurste je moeder grappen naar z'n hoofd slingeren
Volgens mij is het een student TP.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
Niks, hij draait om de vraag heen. Duidelijk.
Daar ga ik niet op in voor persoonlijke redenen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:28 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Het word steeds interessanter.. Wat studeer je PRECIES dan?
Ja inderdaad, ik vind het namelijk niet oprecht en zelf minachtend gewoon om zo over mensen te praten die je verder nog nooit hebt gezien of iets.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:29 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee, maar met zijn binnenkomst vraag je erom om een weerwoord te krijgen. Net als ik dat kreeg met mijn opmerking over rassen.
Klopt, voor redenen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
Niks, hij draait om de vraag heen. Duidelijk.
opleiding tot kontjesverkoper?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:30 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Daar ga ik niet op in voor persoonlijke redenen.
Naja, ik weet niet. Ik studeer fysiotherapie. Niemand weet wie ik in het echt ben.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:30 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Daar ga ik niet op in voor persoonlijke redenen.
Erg gelachen, bedankt. Gr gr.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:23 schreef Amoeba het volgende:
Verpleegkundige.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:31 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
opleiding tot kontjesverkoper?
Ik ken een gids, toen was ik op vakantie in Thailand, hij is nooit naar een school geweest buiten een kleine school in zijn dorpje, toen was hij 12. Op zijn 15e naar Bangkok gegaan, daar gewerkt en in zijn vrije tijd en door contact te komen met andere mensen sprak hij vloeind: Chinees, Engels, Duits, Frans, Japans en Koreaans. En er zijn wel meerdere gidsen die het dus ook kunnen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Daarbij is er natuurlijk niemand die zonder enige vorm van opleiding 6 talen spreekt, dat moet wel even gezegd worden.
Dit, een mening gaan vormen over een persoon op basis van een online profiel, lik wtfquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:30 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik vind het namelijk niet oprecht en zelf minachtend gewoon om zo over mensen te praten die je verder nog nooit hebt gezien of iets.
Zie hierbovenquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
Je bent de enige die die studie doet en je bent anoniem op FOK! ?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ken een gids, toen was ik op vakantie in Thailand, hij is nooit naar een school geweest buiten een kleine school in zijn dorpje, toen was hij 12. Op zijn 15e naar Bangkok gegaan, daar gewerkt en in zijn vrije tijd en door contact te komen met andere mensen sprak hij vloeind: Chinees, Engels, Duits, Frans, Japans en Koreaans. En er zijn wel meerdere gidsen die het dus ook kunnen.
Dat zie ik iemand van een universiteit nog niet zo gauw doen zonder uren te studeren.
Ik schaam me er totaal niet voor hoor, maar als ik het zegt, verpest dat ons leuke gesprekje hier.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:31 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Naja, ik weet niet. Ik studeer fysiotherapie. Niemand weet wie ik in het echt ben.
Ik snap niet dat je zoiets niet wilt vertellen, neem toch aan dat je niet de enige bent die de opleiding volgt. Als je ervoor schaamt, ook goed. Maar dan vind ik niet dat je ook maar hálf over ons mag beginnen.
Daar gaat het mij niet om, het boeit me dan ook geen reet wat hij tegen jou had gezegd.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:29 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee, maar met zijn binnenkomst vraag je erom om een weerwoord te krijgen. Net als ik dat kreeg met mijn opmerking over rassen.
Nou maak je me toch wel heel nieuwsgierig.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik schaam me er totaal niet voor hoor, maar als ik het zegt, verpest dat ons leuke gesprekje hier.
Warum dennnquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:33 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat deze jongeman zich schaamt.
Omdat hij niet wil verklappen welke monsteropleiding hij doet.quote:
Doe ik dat niet dan? Ik vind het onredelijk dat een HBO studentje hoog van de toren komt blazen terwijl hij het zelf absoluut niet gemaakt heeft.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Daar gaat het mij niet om, het boeit me dan ook geen reet wat hij tegen jou had gezegd.
Maar vind je niet dat jezelf redelijk moet blijven qua "argumenteren"?
Dit.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:34 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Doe ik dat niet dan? Ik vind het onredelijk dat een HBO studentje hoog van de toren komt blazen terwijl hij het zelf absoluut niet gemaakt heeft.
Eigenlijk kan dat dus wel, omdat, tenzij je een 'troll'-account hebt, een online profiel een vrij nauwkeurige reflectie van jezelf kan geven. Ookal doe je je anders voor.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dit, een mening gaan vormen over een persoon op basis van een online profiel, lik wtf
Maar we heten hem nu welkom en vergeven hem.
Je vergis je, die man heeft de grammatica moeten leren, hetzij met behulp van een boek, hetzij doordat andere mensen met hem in gesprek gingen en hem verbeterden.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ken een gids, toen was ik op vakantie in Thailand, hij is nooit naar een school geweest buiten een kleine school in zijn dorpje, toen was hij 12. Op zijn 15e naar Bangkok gegaan, daar gewerkt en in zijn vrije tijd en door contact te komen met andere mensen sprak hij vloeind: Chinees, Engels, Duits, Frans, Japans en Koreaans. En er zijn wel meerdere gidsen die het dus ook kunnen.
Dat zie ik iemand van een universiteit nog niet zo gauw doen zonder uren te studeren.
Oh ja, want alle mensen die HBO doen hebben het niet gemaakt en mogen niet hun mening geven en op FOK! posten.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:34 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Doe ik dat niet dan? Ik vind het onredelijk dat een HBO studentje hoog van de toren komt blazen terwijl hij het zelf absoluut niet gemaakt heeft.
Dat is absolute onzin.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Eigenlijk kan dat dus wel, omdat, tenzij je een 'troll'-account hebt, een online profiel een vrij nauwkeurige reflectie van jezelf kan geven. Ookal doe je je anders voor.
Leer lezen omfgquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh ja, want alle mensen die HBO doen hebben het niet gemaakt en mogen niet hun mening geven en op FOK! posten.
Jep, tuurlijk schat
Leuke UI. Beter dan al die My Little Pony crap. Daarvoor moet je echt een zwakzinnige autist zijn.quote:
Ja het kan wel. Maar het is niet slim. Kijk, ik weet van de meeste hier redelijk hoe ze in elkaar zitten. Over hun kan ik een duidelijke, eerlijke en oprechte mening geven over hij ik vind dat zij zijn, en hoe zij later als losstaand persoon zullen functioneren in de maatschappij. Jij, als nieuwkomer, kan daar niets over zeggen, van onze username en UI uitgaand. En dan kan jij een paar posts teruglezen, maar ook dan heb je geen idee hoe ik ben. Ik ben een hartstikke vrolijke en eerlijke jongen, maar aan mijn posts zie je dat meestal niet terug hoor. Daarom is het dus niet eerlijk, en niet verantwoord om je mening te geven over mensen, zonder dat je ook maar íets gepost heb en ook maar te kúnnen weten hoe wij zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Eigenlijk kan dat dus wel, omdat, tenzij je een 'troll'-account hebt, een online profiel een vrij nauwkeurige reflectie van jezelf kan geven. Ookal doe je je anders voor.
Nog niet nee, ik ben ook pas 21.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:34 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja, maar wel een verschil als je leraren hebt die allles kunnen uitleggen, of dat je alles zelf moet leren, zonder uitleg.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je vergis je, die man heeft de grammatica moeten leren, hetzij met behulp van een boek, hetzij doordat andere mensen met hem in gesprek gingen en hem verbeterden.
de opleiding zelfst.naamw. (v.) Uitspraak: [ˈɔplɛidɪŋ] Verbuigingen: opleiding|en (meerv.) onderwijs met een bepaald doel
Het hierbovenstaande valt onder onderwijs, immers, het is leren en de persoon, in dit geval de gids, maakt een bewuste keuze om zichzelf nieuwe talen aan te leren. Dus is het leerproces dat jouw gids heeft ondergaan wel degelijk onderwijs te noemen.
grgr
De implicatie dat hij door het "enkel" volgen van HBO het niet "gemaakt" heeft valt niet te ontkennen.quote:
Dat effect heb ik op mensen, op een zeker moment wordt je er immuun voor.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:37 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Leuke UI. Beter dan al die My Little Pony crap. Daarvoor moet je echt een zwakzinnige autist zijn.
Nu wel zin in pizza.
Waar ben je nu mee bezig? Ik mag er hopelijk vanuit gaan dat onze beste Unscrewed geen Mark Zückerberg o.i.d. is?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh ja, want alle mensen die HBO doen hebben het niet gemaakt en mogen niet hun mening geven en op FOK! posten.
Jep, tuurlijk schat
Dan is het nog wel een opleiding. Daarbij scheer je nu alle studenten zomaar over een kam.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, maar wel een verschil als je leraren hebt die allles kunnen uitleggen, of dat je alles zelf moet leren, zonder uitleg.
Daarbij sprak hij alles vloeiend, dat zie ik een student nog niet zo gauw doen die maar een taal studeert.
Ik heb dat stuk in haar post dan ook niet dikgedrukt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
De implicatie dat hij door het "enkel" volgen van HBO het niet "gemaakt" heeft valt niet te ontkennen.
Zou dat wat uitmaken?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:38 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Waar ben je nu mee bezig? Ik mag er hopelijk vanuit gaan dat onze beste Unscrewed geen Mark Zückerberg o.i.d. is?
Ik start volgend jaar een studie Technische Wiskunde aan de universiteit van Eindhoven. Is dat genoeg informatie?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:37 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nog niet nee, ik ben ook pas 21.
Ik hoor jou niet praten over hoe je HBO/bachelor-opleidingen doet.
Het enige wat ik hoor, ben jij, die wanhopige-wijze een argument zoekt om mij mee af te kraken, omdat je geen redelijk argument kunt verzinnen. Daarbij hoef je niet altijd iets te zeggen, vooral als je niks te zeggen hebt.
Ik weet nietquote:
Leer normaal doen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Leer gvd wat sarcasme is, nou kusjekroel
Ik ja?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan is het nog wel een opleiding. Daarbij scheer je nu alle studenten zomaar over een kam.
Constitutionele monarchie.quote:
Gay struggles.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:40 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
jonegns in worstel al een tijdje met mezelf
Sst, geen geheimen verklappen hier.quote:
Reageren we nog op mn verhaaltje?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:40 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Sst, geen geheimen verklappen hier.
Gaygay jij tochquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:40 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
jonegns in worstel al een tijdje met mezelf
laten we een anarchismische staat worden.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nederland is natuurlijk wel een onvrije staat gebaseerd op angst en geweld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |