Ik heb me die ook besteld in het zwartquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:33 schreef bobbernaut het volgende:
Video bewerkt/geupload en opgestuurd
Nieuw iPad achterkantje besteld
http://cgi.ebay.com/ws/eB(...)me=ADME:L:OC:NL:3160
(BangGood)
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:15 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik heb me die ook besteld in het zwartEn zo'n anti stof ding
Totaal zo'n ¤2,34, is toch geen geld!
Chinaprices.ru, Sunsky is wel zonder verzendkosten maar die waren maar 0,89$ dusjaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:22 schreef bobbernaut het volgende:
[..]goedkoop! Bij mij is de case alleen al 3,08 euro!
Mja ik vind Ebay wel fijnquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:24 schreef davedavy het volgende:
[..]
Chinaprices.ru, Sunsky is wel zonder verzendkosten maar die waren maar 0,89$ dusja
Wel!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:33 schreef davedavy het volgende:
[..]
Is ook, maar daar kan ik geen coupon's invullen
Als er een BIC seller is wel toch?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:43 schreef davedavy het volgende:
[..]
Maar niet met bijvoorbeeld korting voor BIC etc toch?
Vrolijk Pasen, vrede op aarde enzo. Now let's act like grown-ups and move on to serious business.quote:Vraag jezelf voor je post af of anderen daar uberhaupt iets mee kunnen. Wees in je reacties zo volledig, informatief en on-topic als mogelijk.
Dit.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:20 schreef shaderon het volgende:
[..]
Gewoon normaal doen tegen bobber mattie, hij zegt toch gewoon wat waarna hij zegt dat die fout zat
Geen links toch, ik plaats alleen een video, dat had iemand anders ook een keer gedaan en die kreeg helemaal geen gezeik.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:21 schreef Miniem het volgende:
[..]
Bobber weet als geen ander dat je geen illegale shit mag posten.
En dan toch doen.
Jij ook vrolijk pasen Shizzert!quote:Op zondag 31 maart 2013 13:22 schreef shiznuts het volgende:
Ik weet dat je in myAT dit topic kunt wegfilteren door 'geen slowchats weergeven' aan te vinken, maar dat betekent niet dat dit een slowchattopic is. Vetes vecht je maar uit in PM/DM, niet in dit topic.
Als iedereen zich hieronder weer aan de topicpointer wil houden graag:
[..]
Vrolijk Pasen, vrede op aarde enzo. Now let's act like grown-ups and move on to serious business.
In geen enkele vorm.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:23 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Dit.
[..]
Geen links toch, ik plaats alleen een video, dat had iemand anders ook een keer gedaan en die kreeg helemaal geen gezeik.
[..]
Jij ook vrolijk pasen Shizzert!
Alsnog, toen iemand anders het deed, MET link naar product etc kreeg diegene helemaal geen gezeik/waarschuwing.quote:
Dat heb ik destijds dan niet meegekregen. Maar ik weet ook niet wat dat ermee te maken zou hebben dat jij je niet aan de topicregels houdt. Dat zijn slechte excuses. Als men iets niet opmerkt en jij wel, dan had je dat toen moeten melden, moet je niet opeens nu pas vingers gaan wijzen naar een ander.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:27 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Alsnog, toen iemand anders het deed, MET link naar product etc kreeg diegene helemaal geen gezeik/waarschuwing.
Laten we dit nou maar stoppen, ik heb mn post allang ge-edit.
Dus geen benamingen en ziekten op elkaar loslaten graag.quote:Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief
+1quote:Op zondag 31 maart 2013 13:39 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat heb ik destijds dan niet meegekregen. Maar ik weet ook niet wat dat ermee te maken zou hebben dat jij je niet aan de topicregels houdt. Dat zijn slechte excuses. Als men iets niet opmerkt en jij wel, dan had je dat toen moeten melden, moet je niet opeens nu pas vingers gaan wijzen naar een ander.
Maar goed. Het moge iedereen duidelijk zijn dat men hier niet over nep-shizzle dient te praten. En links of video's die daar betrekking op hebben mogen dan vanzelfsprekend ook niet.
Bobbert z'n reactie, die ik niet had meegekregen is al leeg geëdit zo te zien, dus de community zelfmoderatie heeft gewerkt. Maar mensen, dat geldt voor iedereen, in de OP valt ook te lezen:
[..]
Dus geen benamingen en ziekten op elkaar loslaten graag.
Enals het dan nu weer over Chinaproducterij kan gaan, dan dank ik u voor de medewerking.
dud0r, als jij nu eens vertelt hoe die Soundmagics bevallen ofzo.
Genieten, maar niet echt het doel van dit topicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |