Net wat je zegt, kijken naar feedback. Enige wat ik je kan mededelen is, wat ik al reeds in de OP heb gezet:quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:25 schreef Feyen18 het volgende:
[..]
Ik ben me nu vooral aan het orienteren op aliexpress.com, alleen weet ik niet hoe het met betalen en veiligheid daar zit.
Ik zoek dan wel naar verkopers met de diamantjes.
Iemand tips?
Als een seller 12 dingen verkocht heeft ofzo, dan heb ik niet de neiging om voor numero 13 te spelen. Liever een geschiedenis met aardig wat klanten en een goede %-score. Er geldt vooral je gezonde verstand gebruiken. Zo denken mensen ook weleens een Samsung Galaxy S3 te kunnen kopen voor 99 USD ofzo.quote:AliExpress ( www.aliexpress.com ) is een soort internationale eBay voor bedrijven en handelaars die handel bedrijven met particulieren en kleine bedrijven. Net als eBay heeft AliExpress een feedbacksysteem en kopersbescherming. Voor deze kopersbescherming maakt men gebruik van Escrow. Dit houdt kort gezegd in dat de verkoper het geld niet krijgt totdat jij met tevredenheid het ontvangst ervan bevestigd hebt. Er zijn op AliExpress een aantal shops die opvallen door hun grote assortiment en goede service. Voorbeelden daarvan zijn: Elijah Store • UGoodBuy • Eternal Team • Grace Team • Grace Top Trade en Grace Intl . Natuurlijk zijn er op AliExpress wel meer betrouwbare handelaren te vinden, het helpt dan ook om naar de feedback die zo'n store heeft gekregen te kijken: hoeveel mensen voor jou daar succesvol hebben ingekocht en wat hun waardering was.
[..]
Zoals gezegd wordt er op AliExpress gebruikgemaakt van een Escrow-service. Betaling volgt per creditcard-afschrijving.
Meer info over Escrow vind je hier .
Het is naar Nederland gestuurd over water, dus dat gaat lang durenquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:37 schreef wihehin het volgende:
Bij mijn tracking nummer staat: Despatched to overseas , betekent dit dat het pakket naar Nederland is verzonden of daar is aangekomen?
Hij is namelijk al sinds 14/03 op die status volgens 17track
dispatched zul je bedoelen, dat is verzonden/verstuurd naarquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:37 schreef wihehin het volgende:
Bij mijn tracking nummer staat: Despatched to overseas , betekent dit dat het pakket naar Nederland is verzonden of daar is aangekomen?
Hij is namelijk al sinds 14/03 op die status volgens 17track
Ik heb dit letterlijk gekopieerd van 17track...quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:38 schreef mschol het volgende:
[..]
dispatched zul je bedoelen, dat is verzonden/verstuurd naar
FFSquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:38 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het is naar Nederland gestuurd over water, dus dat gaat lang duren
oh.. naja tikfouten zijn chinezen niet vreemdquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:40 schreef wihehin het volgende:
[..]
Ik heb dit letterlijk gekopieerd van 17track...
maar alsnog bedankt!
Engels kunnen ze überhaupt nietquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:40 schreef mschol het volgende:
[..]
oh.. naja tikfouten zijn chinezen niet vreemd
Die had ik ookquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:48 schreef Byte_Me het volgende:
Kent iemand hier discoverybuying? Ik kreeg een reklamemailtje van ze, maar ik ken ze helemaal niet.
nee, ken ik niet, maar heb ook een reclame-mailtje van hen gekregen... 'k denk dat ze ons mailadres van één of andere shoppingsite (e***buying.com?) bekomen hebben?quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:48 schreef Byte_Me het volgende:
Kent iemand hier discoverybuying? Ik kreeg een reklamemailtje van ze, maar ik ken ze helemaal niet.
Nepproductenquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:35 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Die had ik ook
-weg- (nepproducten)
Dit was de mail link
Ben benieuwd
Dat wil ik liever niet weten, want dan zou ik schrikken.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:00 schreef Miniem het volgende:
Hoeveel hebben jullie dit jaar al besteed aan China shopping?
denk geloof iets van 250 maar, valt echt nog mee, na een periode afgekickt te zijnquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:00 schreef Miniem het volgende:
Hoeveel hebben jullie dit jaar al besteed aan China shopping?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trouwens iemand idee waar je een finse gasmakser kunt volgen ( volgens mij eerste keer deze request ?) aliexpress alvast niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DX is onder de fokkers bekend als dé slowpoke china webshop, het komt wel je kant op maar nog wat geduldquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:31 schreef jefmen het volgende:
1e bestelling bij dx was na 1 of 2 dagen al ingepakt en verzonden. En heb nu een bestelling staan die ik maandag geplaatst heb en alleen de betaling is bevestigd en verandert niks. Is dat normaal voor dx?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |