Zoals in de OP staat kan je bijna alles tracken met 17track. Als je op singpost zelf wil tracken kan je links op track item klikken, 1ste icoon 2de rij onder calculate postage.quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:09 schreef wihehin het volgende:
Mijn bluetooth toetsenbord van DX is verzonden op 6/3/2013, maar is er nog steeds niet :S
Ik heb wel een mooi tracking nummer gekregen, maar als ik daar op klik leidt hij me door naar de pagina van Singapore post, waar ik nergens een vakje zie om hem in te vullen??
De code is RQxxxxxxxxxSG (waar de "x" een getal is)
Ik heb ook een muis en poppetje besteld, en die heb ik al lang binnen! (ook verzonden op 6/3/2013)
Ja maar V&A staat toch voor "Vraag en Antwoord"?quote:
Je wordt er af en toe wel moe van, altijd zulke topics terwijl als ze eens kijken zien dat het hele subforum vol staat met "Te koop"quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:57 schreef destrovel het volgende:
[..]
Ja maar V&A staat toch voor "Vraag en Antwoord"?![]()
Net als FHF staat voor "Fokkers helpen Fuckers", daar kun je al je enquêtes pleuren en de zo mogelijk nóg dommere vragen stellen
Ben allang blij dat er hier geen vragen zijn als "Ja ik wacht nu al 7 dagen op m'n pakje, hoe lang duurt het nog?"
quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:09 schreef wihehin het volgende:
Mijn bluetooth toetsenbord van DX is verzonden op 6/3/2013, maar is er nog steeds niet :S
Ik heb wel een mooi tracking nummer gekregen, maar als ik daar op klik leidt hij me door naar de pagina van Singapore post, waar ik nergens een vakje zie om hem in te vullen??
De code is RQxxxxxxxxxSG (waar de "x" een getal is)
Ik heb ook een muis en poppetje besteld, en die heb ik al lang binnen! (ook verzonden op 6/3/2013)
Waar zijn de tijden dat men nog het gezonde verstand gebruikte...quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:58 schreef rene90 het volgende:
[..]
Je wordt er af en toe wel moe van, altijd zulke topics terwijl als ze eens kijken zien dat het hele subforum vol staat met "Te koop"
Je weet dat je kunt zoeken door het topicgeschiedenis, hè (staat ook als tip in de OP)?quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:46 schreef pazara het volgende:
wat was de mail van tiffany alweer?
somethingggrind@live.com?
die email had ik al gevonden,maar ik had paar maanden terug ook een email van haar met something nogwat van haar. misschien heeft ze haar email gewijzigd?quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:58 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Waar zijn de tijden dat men nog het gezonde verstand gebruikte...
Slechte ontwikkeling dat mensen verwachten dat anderen moeite voor hen gaan doen. Lijkt wel of niemand ermee zit niet meer onafhankelijk te kunnen zijn en wil maar gespoonfeed blijven worden.
[..]
Je weet dat je kunt zoeken door het topicgeschiedenis, hè (staat ook als tip in de OP)?
• http://www.google.nl/#hl=(...)ebshops+tiffany+mail
Meteen de eerste hit kom ik al een ' tiffany19871009@msn.com ' en een ' superbservice.tiffany@gmail.com ' tegen.
Gewoon naar alle emailadressen sturen die je hebt van haarquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:03 schreef pazara het volgende:
[..]
die email had ik al gevonden,maar ik had paar maanden terug ook een email van haar met something nogwat van haar. misschien heeft ze haar email gewijzigd?
ik heb al een mail gestuurd naar die superb mail, maar misschien leest ze die niet.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:06 schreef rene90 het volgende:
[..]
Gewoon naar alle emailadressen sturen die je hebt van haar
Als je daar ooit een keer naar gemaild hebt kan je die toch weer terugvinden, gewoon even zoeken in je verzonden berichten.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:09 schreef pazara het volgende:
[..]
ik heb al een mail gestuurd naar die servicebuddy mail, maar misschien leest ze die niet.
en die something mail, die ben ik vergeten
Die krijg je ook wel gevonden als je de zoekresultaten van bovengenoemde google-link afgaat:quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:09 schreef pazara het volgende:
[..]
ik heb al een mail gestuurd naar die superb mail, maar misschien leest ze die niet.
en die something mail, die ben ik vergeten
Tadaá. Het is zo makkelijk als je een beetje moeite doet.quote:
Word je er nooit moe van shiz om alle users weer te wijzen op de OP / dingen op te zoeken?quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:11 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Die krijg je ook wel gevonden als je de zoekresultaten van bovengenoemde google-link afgaat:
[..]
Tadaá. Het is zo makkelijk als je een beetje moeite doet.
bedankt!quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:11 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Die krijg je ook wel gevonden als je de zoekresultaten van bovengenoemde google-link afgaat:
[..]
Tadaá. Het is zo makkelijk als je een beetje moeite doet.
Op je werk hoor je te werken, geen Chinese webshops te bekijken..quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:06 schreef dud0r het volgende:
Schijtcookies.
Klik ik op die headset die Shiz via tmaal heeft besteld kom ik nu allemaal ads tegen met die headset, is niet erg, gevolgd door allemaal van die geile meisjes in lingerie.
Is niet erg als ik thuis zit maar op m'n werk is het toch wat minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net wat je zegt, kijken naar feedback. Enige wat ik je kan mededelen is, wat ik al reeds in de OP heb gezet:quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:25 schreef Feyen18 het volgende:
[..]
Ik ben me nu vooral aan het orienteren op aliexpress.com, alleen weet ik niet hoe het met betalen en veiligheid daar zit.
Ik zoek dan wel naar verkopers met de diamantjes.
Iemand tips?
Als een seller 12 dingen verkocht heeft ofzo, dan heb ik niet de neiging om voor numero 13 te spelen. Liever een geschiedenis met aardig wat klanten en een goede %-score. Er geldt vooral je gezonde verstand gebruiken. Zo denken mensen ook weleens een Samsung Galaxy S3 te kunnen kopen voor 99 USD ofzo.quote:AliExpress ( www.aliexpress.com ) is een soort internationale eBay voor bedrijven en handelaars die handel bedrijven met particulieren en kleine bedrijven. Net als eBay heeft AliExpress een feedbacksysteem en kopersbescherming. Voor deze kopersbescherming maakt men gebruik van Escrow. Dit houdt kort gezegd in dat de verkoper het geld niet krijgt totdat jij met tevredenheid het ontvangst ervan bevestigd hebt. Er zijn op AliExpress een aantal shops die opvallen door hun grote assortiment en goede service. Voorbeelden daarvan zijn: Elijah Store • UGoodBuy • Eternal Team • Grace Team • Grace Top Trade en Grace Intl . Natuurlijk zijn er op AliExpress wel meer betrouwbare handelaren te vinden, het helpt dan ook om naar de feedback die zo'n store heeft gekregen te kijken: hoeveel mensen voor jou daar succesvol hebben ingekocht en wat hun waardering was.
[..]
Zoals gezegd wordt er op AliExpress gebruikgemaakt van een Escrow-service. Betaling volgt per creditcard-afschrijving.
Meer info over Escrow vind je hier .
Het is naar Nederland gestuurd over water, dus dat gaat lang durenquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:37 schreef wihehin het volgende:
Bij mijn tracking nummer staat: Despatched to overseas , betekent dit dat het pakket naar Nederland is verzonden of daar is aangekomen?
Hij is namelijk al sinds 14/03 op die status volgens 17track
dispatched zul je bedoelen, dat is verzonden/verstuurd naarquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:37 schreef wihehin het volgende:
Bij mijn tracking nummer staat: Despatched to overseas , betekent dit dat het pakket naar Nederland is verzonden of daar is aangekomen?
Hij is namelijk al sinds 14/03 op die status volgens 17track
Ik heb dit letterlijk gekopieerd van 17track...quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:38 schreef mschol het volgende:
[..]
dispatched zul je bedoelen, dat is verzonden/verstuurd naar
FFSquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:38 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het is naar Nederland gestuurd over water, dus dat gaat lang duren
oh.. naja tikfouten zijn chinezen niet vreemdquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:40 schreef wihehin het volgende:
[..]
Ik heb dit letterlijk gekopieerd van 17track...
maar alsnog bedankt!
Engels kunnen ze überhaupt nietquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:40 schreef mschol het volgende:
[..]
oh.. naja tikfouten zijn chinezen niet vreemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |