Mwha, wat ik van Geekbuying en één van ''mijn'' aliexpress sellers hoorde (en vorig jaar ook meermaals van Lightake, PriceAngels) is dat ze gewoon geen zaken doen met dit soort shops resellers en dat ze hoog en laag kunnen springen maar ook niet meer info als de rest van de sellers krijgen. Maar goed ik zal het topic eens doorlezenquote:
Beveiliging tegen aankopen in Chinaquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:56 schreef Timminater het volgende:
Na enig testen:
Cache resetten doet niks (probleem is ook op alle systemen/browsers in het netwerk)
Primaire/secundaire DNS aanpassen: (internet werkt wel, BIC niet)
beiden DNS aanpassen (mn internet doet niks meer)
WAN kabel rechtstreeks in laptop: BIC werkt!
probleem lijkt dus in de router te zitten, nu nog vinden waar
EDIT: het wissen van de logs in de router lijkt het probleem opgelost te hebben, apart maar het werkt weer![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:08 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Mwha, wat ik van Geekbuying en één van ''mijn'' aliexpress sellers hoorde is dat ze gewoon geen zaken doen met dit soort shops en dat ze hoog en laag kunnen springen maar ook niet meer info als de rest van de sellers krijgen. Maar goed ik zal het topic eens doorlezen
[..]
Beveiliging tegen aankopen in ChinaZou ik af en toe ook moeten hebben.
Zie even de OP voor de track websites.quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:09 schreef wihehin het volgende:
Mijn bluetooth toetsenbord van DX is verzonden op 6/3/2013, maar is er nog steeds niet :S
Ik heb wel een mooi tracking nummer gekregen, maar als ik daar op klik leidt hij me door naar de pagina van Singapore post, waar ik nergens een vakje zie om hem in te vullen??
De code is RQxxxxxxxxxSG (waar de "x" een getal is)
Ik heb ook een muis en poppetje besteld, en die heb ik al lang binnen! (ook verzonden op 6/3/2013)
Zoals in de OP staat kan je bijna alles tracken met 17track. Als je op singpost zelf wil tracken kan je links op track item klikken, 1ste icoon 2de rij onder calculate postage.quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:09 schreef wihehin het volgende:
Mijn bluetooth toetsenbord van DX is verzonden op 6/3/2013, maar is er nog steeds niet :S
Ik heb wel een mooi tracking nummer gekregen, maar als ik daar op klik leidt hij me door naar de pagina van Singapore post, waar ik nergens een vakje zie om hem in te vullen??
Ik heb ook een muis en poppetje besteld, en die heb ik al lang binnen! (ook verzonden op 6/3/2013)
Ja maar V&A staat toch voor "Vraag en Antwoord"?quote:
Je wordt er af en toe wel moe van, altijd zulke topics terwijl als ze eens kijken zien dat het hele subforum vol staat met "Te koop"quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:57 schreef destrovel het volgende:
[..]
Ja maar V&A staat toch voor "Vraag en Antwoord"?![]()
Net als FHF staat voor "Fokkers helpen Fuckers", daar kun je al je enquêtes pleuren en de zo mogelijk nóg dommere vragen stellen
Ben allang blij dat er hier geen vragen zijn als "Ja ik wacht nu al 7 dagen op m'n pakje, hoe lang duurt het nog?"
quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:09 schreef wihehin het volgende:
Waar zijn de tijden dat men nog het gezonde verstand gebruikte...quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:58 schreef rene90 het volgende:
[..]
Je wordt er af en toe wel moe van, altijd zulke topics terwijl als ze eens kijken zien dat het hele subforum vol staat met "Te koop"
Je weet dat je kunt zoeken door het topicgeschiedenis, hè (staat ook als tip in de OP)?quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:46 schreef pazara het volgende:
wat was de mail van tiffany alweer?
somethingggrind@live.com?
die email had ik al gevonden,maar ik had paar maanden terug ook een email van haar met something nogwat van haar. misschien heeft ze haar email gewijzigd?quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:58 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Waar zijn de tijden dat men nog het gezonde verstand gebruikte...
Slechte ontwikkeling dat mensen verwachten dat anderen moeite voor hen gaan doen. Lijkt wel of niemand ermee zit niet meer onafhankelijk te kunnen zijn en wil maar gespoonfeed blijven worden.
[..]
Je weet dat je kunt zoeken door het topicgeschiedenis, hè (staat ook als tip in de OP)?
• http://www.google.nl/#hl=(...)ebshops+tiffany+mail
Meteen de eerste hit kom ik al een ' tiffany19871009@msn.com ' en een ' superbservice.tiffany@gmail.com ' tegen.
Gewoon naar alle emailadressen sturen die je hebt van haarquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:03 schreef pazara het volgende:
[..]
die email had ik al gevonden,maar ik had paar maanden terug ook een email van haar met something nogwat van haar. misschien heeft ze haar email gewijzigd?
ik heb al een mail gestuurd naar die superb mail, maar misschien leest ze die niet.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:06 schreef rene90 het volgende:
[..]
Gewoon naar alle emailadressen sturen die je hebt van haar
Als je daar ooit een keer naar gemaild hebt kan je die toch weer terugvinden, gewoon even zoeken in je verzonden berichten.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:09 schreef pazara het volgende:
[..]
ik heb al een mail gestuurd naar die servicebuddy mail, maar misschien leest ze die niet.
en die something mail, die ben ik vergeten
Die krijg je ook wel gevonden als je de zoekresultaten van bovengenoemde google-link afgaat:quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:09 schreef pazara het volgende:
[..]
ik heb al een mail gestuurd naar die superb mail, maar misschien leest ze die niet.
en die something mail, die ben ik vergeten
Tadaá. Het is zo makkelijk als je een beetje moeite doet.quote:
Word je er nooit moe van shiz om alle users weer te wijzen op de OP / dingen op te zoeken?quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:11 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Die krijg je ook wel gevonden als je de zoekresultaten van bovengenoemde google-link afgaat:
[..]
Tadaá. Het is zo makkelijk als je een beetje moeite doet.
bedankt!quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:11 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Die krijg je ook wel gevonden als je de zoekresultaten van bovengenoemde google-link afgaat:
[..]
Tadaá. Het is zo makkelijk als je een beetje moeite doet.
Op je werk hoor je te werken, geen Chinese webshops te bekijken..quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:06 schreef dud0r het volgende:
Schijtcookies.
Klik ik op die headset die Shiz via tmaal heeft besteld kom ik nu allemaal ads tegen met die headset, is niet erg, gevolgd door allemaal van die geile meisjes in lingerie.
Is niet erg als ik thuis zit maar op m'n werk is het toch wat minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |