Action!quote:Op woensdag 3 april 2013 18:22 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.action.nl/prod(...)/10/favoritelistid/1
Hoef je t niet uit China te laten komen.
quote:Op woensdag 3 april 2013 18:41 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Action!![]()
En het kan nog wat hebben ook:
[ afbeelding ]
3 standen? hij heeft er toch maar 2?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:30 schreef tokko1 het volgende:
Oeh, op aanraden van OA Shiz de Saik SA-15 toch light besteld..
En hij kwam vandaag naast nog een ander pakketje binnen.
In het licht is hij al lekker fel, CREE led, 3 verschillende standen
Vanavond als het écht donker maar is proberen, thanks voor de tips
en wat is de eerste en 2de stand danquote:Op woensdag 3 april 2013 18:59 schreef Twiveo het volgende:
De 3e stand is stroboscoop functie waar je knettergek van wordt
Volgens mij gaat dat ding van mijquote:Op woensdag 3 april 2013 19:00 schreef Downstar het volgende:
[..]
en wat is de eerste en 2de stand dan?
die strobe is bij mij dus de 2de stand?
Lijkt erop dat je "overgeslagen" bentquote:Op woensdag 3 april 2013 19:05 schreef jouri1995 het volgende:
Hoelang duren 1 cent deals gemiddeld met verzenden?
Wacht al ongeveer twee en een halve maand ofzo (':
Geeft verder ook niet maar was even benieuwd
hier ook..quote:Op woensdag 3 april 2013 19:32 schreef Miniem het volgende:
Mijn Saiks zijn gewoon aan, uit en strobo
*e*v*e*r*buying? dat zou het kunnen verklaren. Het is wel eens niet gekomen, wel eens binnen 2 weken gekomen en het heeft er ook al eens 3-4 maand over gedaan.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:05 schreef jouri1995 het volgende:
Hoelang duren 1 cent deals gemiddeld met verzenden?
Wacht al ongeveer twee en een halve maand ofzo (':
Geeft verder ook niet maar was even benieuwd
Neteller kan je het zelfde nummer toch gewoon weer gebruiken?quote:Op woensdag 3 april 2013 19:35 schreef pazara het volgende:
het lijkt erop dat je maar met 1 creditcardnummer een transactie kan doen op mistertao
ik heb een transactie gedaan met 1 mastercard nummer, maar als ik andere visa of mastercardnummers probeer met genoeg saldo, zegt die dat die het niet kan verifieren.
ik heb verschillende geprobeerd van 3v tot neteller
is dit zo of zit ik fout?
ik denk je kan alleen maar 1 nummer gebruiken, maar ik gebruik verschillende nummers en dat kan dus niet denk ik....quote:Op woensdag 3 april 2013 19:54 schreef RobertNL het volgende:
[..]
*e*v*e*r*buying? dat zou het kunnen verklaren. Het is wel eens niet gekomen, wel eens binnen 2 weken gekomen en het heeft er ook al eens 3-4 maand over gedaan.
[..]
Neteller kan je het zelfde nummer toch gewoon weer gebruiken?
Ali-pay is overigens soms ook wel eens lastig met CC's, laatst moest ik 5 keer proberen voordat ik er door kwam (waar aan het lag geen idee).
Anders gewoon eens vragen waarom CC bij jou het niet doet (aan MisterTao en aan Neteller / 3Vcahs) ze hebben allemaal wel een redelijke support dacht ik.
Ah, ik heb 1 vast nummer bij Netellerquote:Op woensdag 3 april 2013 20:12 schreef pazara het volgende:
[..]
ik denk je kan alleen maar 1 nummer gebruiken, maar ik gebruik verschillende nummers en dat kan dus niet denk ik....
Ja klopt, en ahappydeal ook. Haha, vraag wel om refundquote:Op woensdag 3 april 2013 19:54 schreef RobertNL het volgende:
[..]
*e*v*e*r*buying? dat zou het kunnen verklaren. Het is wel eens niet gekomen, wel eens binnen 2 weken gekomen en het heeft er ook al eens 3-4 maand over gedaan.
ik gebruik die prepaid nummer functie, maar als je die plastic card aanvraagt, krijg je dan een vaste nummer? zoja,hoelang is die dan geldig?quote:Op woensdag 3 april 2013 20:14 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ah, ik heb 1 vast nummer bij Netellerheb jij dat niet? (die kan je gewoon aanvragen, ook via een plastic kaart).
Fel, minder fel, flash, uit.. eigenlijk 4 danquote:Op woensdag 3 april 2013 18:52 schreef Downstar het volgende:
[..]
3 standen? hij heeft er toch maar 2?
Stel al die vragen over je kaartjes nou eens gewoon aan de klantenservice van de desbetreffende aanbieder..quote:Op woensdag 3 april 2013 20:53 schreef pazara het volgende:
[..]
ik gebruik die prepaid nummer functie, maar als je die plastic card aanvraagt, krijg je dan een vaste nummer? zoja,hoelang is die dan geldig?
waar gekocht ?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:52 schreef Downstar het volgende:
[..]
3 standen? hij heeft er toch maar 2?
ah ok bedankt, ik kwam uit bij : http://www.ebay.com/itm/3(...)3e1f4#ht_2163wt_1162quote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 10:54 schreef shiznuts het volgende:
Haha lol.'nog niet in Nederlands aangekomen'.
Leuk dingetje voor die 88 dollar op het eerste gezicht (en veel beter dan de 120 dollar die je anders moet betalen).quote:Maar goed! Je hep 'em.
En wat loop je nou weer te patsen met je Sony headphone in je shots man!![]()
Haha. Bevalt die ook een beetje?
Mooie laptop man!
heeft mijne nietquote:Op woensdag 3 april 2013 20:58 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Fel, minder fel, flash, uit.. eigenlijk 4 dan
mijne komt idd ook van die cwtoo ofzo van ebay af, die tokko1 al meldequote:
ah nicequote:Op donderdag 4 april 2013 10:52 schreef RobertNL het volgende:
Net even gebeld over het tracking nummer van mijn Dashcam, deze was de 15e vorige maand al op de status Despatched, meestal heb je na die status de pakketjes van Singapore post binnen een week in huis (bron: 8 voorgaande pakketjes afgelopen half jaar).
Ik dus op de tracking gekeken en zag dat hij 2 april eindelijk in Nederland was aangekomen; Ik dus net even bellen met mijn vrienden van PostNL;
[....]
PostNL: Meneer pakketje x is nog niet in Nederland aangekomen
RobertNL: Oh, dat is jammer. Nou dan wacht ik het nog even af.
PostNL: Ja meneer, al hij nog niet in het systeem staat is hij of nog niet in Nederland of nog bij de Douane.
* RobertNL Ziet pakket chauffeur aankomen en uitstappen
RobertNL: U collega komt hem nu brengen denk ik (Wat zit er anders in een ''vuilniszak'' verpakt)
PostNL: Euh, ok
RobertNL: Prettige dag
PostNL: U ook.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |