Ja wat dan, dan mag je ineens op mensen inrijden?quote:
De regenboogvlag is het symbool van de homobeweging.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:29 schreef Re het volgende:
wat heeft de regenboog nou weer met homo's te maken, dat is toch de kleurschakering van autistisch nederland?
ik denk dat een roze zebra meer effectief had geweest om het een homovoetgangersoversteekplaats te noemenquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
De regenboogvlag is een symbool van de homobeweging.
Het is een voetpad bedoeld voor homofielen. Niet voor nichten.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:32 schreef Re het volgende:
[..]
ik denk dat een roze zebra meer effectief had geweest om het een homovoetgangersoversteekplaats te noemen
Noem het dan homosexuelenquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is een voetpad bedoeld voor homofielen. Niet voor nichten.
oh, nou ja, je zal er wel verstand van hebben danquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is een voetpad bedoeld voor homofielen. Niet voor nichten.
Een regenboog heeft nog enig relatie met homofielen. Roze is gewoon een stereotype.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:33 schreef Re het volgende:
[..]
oh, nou ja, je zal er wel verstand van hebben dan
nou ok, als ze de haaientanden dan roze maken, lijkt het tenminste nog ergens opquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Een regenboog heeft nog enig relatie met homofielen. Roze is gewoon een stereotype.
Neemt niet weg dat het nog steeds een debiel idee is.
Ik dacht meer aan glitters. Zullen de Toppers wel waarderen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:36 schreef Re het volgende:
[..]
nou ok, als ze de haaientanden dan roze maken, lijkt het tenminste nog ergens op
Want die kwamen op dit idee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
En nu wil je gestraft worden zeker.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, het was mijn initiatief, sorry.
Lekker spanken, jwtz.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En nu wil je gestraft worden zeker.
Ludiek noemen ze dat bij GroenLinks.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:08 schreef Anyanka het volgende:
Ik vind het niet echt nodig, maar het ziet er wel lekker vrolijk uit.
Ja, ik vind het prachtigquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:08 schreef Anyanka het volgende:
Ik vind het niet echt nodig, maar het ziet er wel lekker vrolijk uit.
Mee eens. Liever onveilige situaties die "leuk" zijn, dan die saaie veilige situaties.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja, ik vind het prachtig![]()
Graag in heel Nederland, hoe meer kleur hoe liever tussen al die saaiheid
Is dit dan onveilig? Moeten ze eerst maar eens onderzoeken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:28 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Mee eens. Liever onveilige situaties die "leuk" zijn, dan die saaie veilige situaties.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |