Probeer het nu eens als de man met de zak geldquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gedacht vanuit een ontwikkelaars point of view, probeer het nu eens als consument.
Je kan beter doen wat de consument níét wil jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:04 schreef stbabylon het volgende:
Weet je wat, we gaan alles, voor niks, doen wat de consument wil
Nee, daar moet je evenwicht in vinden, net genoeg blijven luisteren dat ze blijven kopen, en je je winst maximaliseert. In ieder geval niet zo maar dingen gratis weggeven waar je zelf dik in hebt geïnvesteerd.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je kan beter doen wat de consument níét wil ja
Voor één spel in ieder geval, weet niet of dit voor elk spel geldt, en betwijfel het eigenlijk.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar goed, ik ben blij om te lezen dat ze het bij Steam wél doen. Technisch en commercieel dus gewoon mogelijk.
Omdat je erquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor één spel in ieder geval, weet niet of dit voor elk spel geldt, en betwijfel het eigenlijk.
Als een producent een versie maakt voor Windows, Linux en Mac, zijn dat onder de motorkap potentieel zeer verschillende producten. Je kunt niet zo maar aannemen dat die, omdat ze boven water er hetzelfde uitzien, 3 voor de prijs van 1 zijn. Ik zou me eerlijk gezegd als eigenaar van alleen een Windows of Mac PC behoorlijk genaaid voelen. Waarom moet ik ook betalen voor de Linux en Windows of Mac port?
Het is verbazend, maar ik betaal nu alweer jaren voor al mijn software (of ik pak de freeware versie). Dat dat ooit nog zou gebeurenquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:24 schreef Godtje het volgende:
Waarom moet ik überhaupt betalen!Ik wil gratis! Gratis muziek! Films! Games! Alles gratizzzzz!
Leef je uit zou ik zeggen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:24 schreef Godtje het volgende:
Waarom moet ik überhaupt betalen!Ik wil gratis! Gratis muziek! Films! Games! Alles gratizzzzz!
Minder geld dan als je mensen laat betalen voor hun port. Maar goed, hoop jij lekker op een doosje met 4 cd's: de xbox360, ps3, windows en macversie. Ik weet zeker dat die duurder zal zijn dan mijn losse windows cd.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Omdat je erplatformonafhankelijkheid
voor terug krijgt. Het spel wordt er ook echt geen cent goedkoper op als er géén port gemaakt wordt overigens... Ports zullen over het algemeen in de praktijk ook gewoon geld opleveren, anders werden ze niet gemaakt.
Ik vind het een prima ontwikkeling iig.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is verbazend, maar ik betaal nu alweer jaren voor al mijn software (of ik pak de freeware versie). Dat dat ooit nog zou gebeuren
Films en series is een heel ander verhaal... (muziek betaal ik wel weer voor, maar dat haal ik maar heel zuinig binnen).quote:
Doe ik ook. Niks speciaals aanquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is verbazend, maar ik betaal nu alweer jaren voor al mijn software (of ik pak de freeware versie). Dat dat ooit nog zou gebeuren
Series hengel ik ook binnen tegenwoordig. Ik ga nog eens met mijn tijd mee! Anders krijg ik de meeste series nooit te zien.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Films en series is een heel ander verhaal... (muziek betaal ik wel weer voor, maar dat haal ik maar heel zuinig binnen).
Spotifyquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Films en series is een heel ander verhaal... (muziek betaal ik wel weer voor, maar dat haal ik maar heel zuinig binnen).
FM2013: 49,99 op Steam, wat het al jaren kost. In de praktijk lijkt het nogal mee te vallen met dat 'duurder' dus. Of er minder aan verdiend wordt zal me mijn reet roesten, het gaat mij om de eindprijs als consument.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Minder geld dan als je mensen laat betalen voor hun port. Maar goed, hoop jij lekker op een doosje met 4 cd's: de xbox360, ps3, windows en macversie. Ik weet zeker dat die duurder zal zijn dan mijn losse windows cd.
Ook. Maar sinds spotify download ik zeker niet meer. Nergens voor nodigquote:
Sinds Steam koop ik veel meer games, vroeger bijna niets, nu bijna alles. Vooral omdat ik een pleurishekel heb aan dat gezeul met schijfjes.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar goed, ik ben blij om te lezen dat ze het bij Steam wél doen. Technisch en commercieel dus gewoon mogelijk.
idemquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook. Maar sinds spotify download ik zeker niet meer. Nergens voor nodig
Nu nog netflix in nederland
idemquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Sinds Steam koop ik veel meer games, vroeger bijna niets, nu bijna alles. Vooral omdat ik een pleurishekel heb aan dat gezeul met schijfjes.
Software/games vrijwel allemaal betaald, zal best nog wel ergens iets illegaals op de schijf staan maar alles wat ik echt gebruik/speel is legaal. Muziek: meestal Youtube als ik eens een nummertje wil luisteren, films en series: illegaal.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat laatste is niet illegaal.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Software/games vrijwel allemaal betaald, zal best nog wel ergens iets illegaals op de schijf staan maar alles wat ik echt gebruik/speel is legaal. Muziek: meestal Youtube als ik eens een nummertje wil luisteren, films en series: illegaal.
Jawel, ik upload ook.quote:
jaaaaaaaa! vorige week ook in gleequote:
Had ik maar zulke zelfdisciplinequote:Op woensdag 27 maart 2013 17:13 schreef rhubarbje het volgende:
klote dieet...
ik heb 8 snoepjes op en nu ben ik misselijk
wat een onzin
nou ik wil wel meer snoepjes eten maar ik trek het blijkbaar gewoon niet meerquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ik maar zulke zelfdiscipline
Advocaat van de Duivel: Waarom trek je een lijn tussen software en films/serises of muziek?quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ikw eet niet eens wat Steam isquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Sinds Steam koop ik veel meer games, vroeger bijna niets, nu bijna alles. Vooral omdat ik een pleurishekel heb aan dat gezeul met schijfjes.
Dat beest moet idd wat te drinken hebben als het warm wordt van de zomer!quote:
Gelijk verdrinken is misschien wat rigoureus, dat zou ik pas na een paar keer natgooien doen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat beest moet idd wat te drinken hebben als het warm wordt van de zomer!
gewoon weg schoppenquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:41 schreef CherryLips het volgende:
Nou, daar gaan we. De buurjongen heeft een kat die naar buiten mag. En wat staat er net het hout van mijn voordeur te krabben? En natuurlijk ramen en deuren dichthouden van de zomer
Spice Girlsquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:10 schreef rhubarbje het volgende:
platforms? zoals deze mooie spice girls schoenen?
[ afbeelding ]
Ondeugende doerakken dat het waren!quote:
gewoon pure kwaliteitsmuziekquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ondeugende doerakken dat het waren!
Goedquote:
Waar je het meest gelukkig van zal worden.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:26 schreef Tally het volgende:
Ik zit er over na te denken om na de bevalling te gaan studeren. Maar ik twijfel of ik dan wel in de ICT wil blijven.
Zal ik IT diploma's halen of een compleet andere richting in slaan. Bijvoorbeeld boekhouding (ja een beetje aangestoken door mijn man).
Ja das een goeie. Probleem is ook dat ik geen 40 uur meer wil werken. Maar ook niet thuis stil wil zitten.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waar je het meest gelukkig van zal worden.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja das een goeie. Probleem is ook dat ik geen 40 uur meer wil werken. Maar ook niet thuis stil wil zitten.
Een IT baan van bijvoorbeeld 27 uur is moeilijk te vinden in mijn omgeving. En de eerste 12 jaar zal ik misschien wel iets meer uur kunnen draaien maar veel meer ook niet.
Dat is in de financiële wereld toch anders.
Maar dan nog.... Word ik er gelukkig van
Stoppen kan altijd lijkt me maar ja das dan weer zonde van het geld.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:32 schreef CherryLips het volgende:
Misschien wel, misschien niet. Als het niets is, kun je dan weer makkelijk stoppen?
Het lijkt me wel heel moeilijk om met twee kinderen te gaan studeren, als je zo lang gewerkt hebt.
Nu nog meer homo kappers en we zijn rond!quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]Yaaaaya, nog meer parttime vrouwen in de financiele wereld
Joh hoeveel vacatures ik de afgelopen tijd niet ben tegen gekomen van bedrijven die mensen op een financiele afdeling vragen voor bijvoorbeeld 12 uurtjes.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]Yaaaaya, nog meer parttime vrouwen in de financiele wereld
Je kunt het altijd proberenquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Stoppen kan altijd lijkt me maar ja das dan weer zonde van het geld.
Ja dat lijkt me ook. Misschien dan maar geen fulltime studie. Pfff zo moeilijk
Ik heb gelukkig nog even om over na te denkenquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:05 schreef Godtje het volgende:
Ik wil alleen nog maar thuis zijn bij mijn knijn.
Wil je mijn baan Tal!
Ik ben koos opdrachtloos over een uurquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:05 schreef Godtje het volgende:
Wil je mijn baan Tal!
Zoiets ben ik dan wel van plan (als dat mogelijk is).quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:03 schreef Tegan het volgende:
Dan neem je toch twee banen van 12 uur.
Ja zeker! Maar dat kan zeker ook niet voor maximaal 27 uur?quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:05 schreef Godtje het volgende:
Wil je mijn baan Tal!
Pfff dat kan ook wel in 10 uur als je eenmaal ingewerkt bent en je mensen voor je laat werken.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja zeker! Maar dat kan zeker ook niet voor maximaal 27 uur?
Ja maar 10 uur vind ik niet genoegquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pfff dat kan ook wel in 10 uur als je eenmaal ingewerkt bent en je mensen voor je laat werken.
Het is alleen bijsturen.
Dan neem je er eentje aan die niet zo goed en die je vaker moet bijsturen!quote:
Er zijn er verbazingwekkend veel niet homo hoor.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nu nog meer homo kappers en we zijn rond!
Dat hangt van je verwachtingen afquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:27 schreef missbehavin het volgende:
Er zijn er verbazingwekkend veel niet homo
Ik had er meer verwacht ja.quote:
Persoonlijk vind ik parttime vrouwen dodelijk irritant in deze takquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Joh hoeveel vacatures ik de afgelopen tijd niet ben tegen gekomen van bedrijven die mensen op een financiele afdeling vragen voor bijvoorbeeld 12 uurtjes.
Ach, die zijn zo failliet of werkeloos.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er zijn er verbazingwekkend veel niet homo hoor.
Nee echt, trust me, ik werk dagelijks met ze.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, die zijn zo failliet of werkeloos.
Hidden gay agenda FTW!
Het zou beter zijn als iedereen 24 uur gaat werken. Geeft veel meer banenquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik parttime vrouwen dodelijk irritant in deze takmaar daar hoeven die vrouwen zich niets van aan te trekken.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het zou beter zijn als iedereen 24 uur gaat werken. Geeft veel meer banen
Wa doedde gij ei'k?quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee echt, trust me, ik werk dagelijks met ze.
Ik ben secretaresse van een kapper die president is van een heule grote kappersorganistatie. Ik maak nogal veel kappers mee.quote:
Ik ben zo'n parttime werkende vrouw die haar prive telfoonnummer geeft en in de weekends haar mail checktquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]Lekker efficicient ook. Ben je de eerste 12 uur daarvan bezig met het kijkenw at je voorganger al gedaan heeft en wat je nu moet doen.
Mijn parttime vrouw tirade is meer omdat je ze amper kan bereiken. Dan zijn ze weer eerder weg omdat dat kind van school afgehaald moet worden, dan hebben ze de parttime dag verschoven, of dan heb je de verkeeerde weer "Nee marloes is op dinsdag vrij, KARIN werkt vandaag! Maar ja, die weet niet wat marloes doet, dus bel morgen maar weer terug". Je kan er gewoon nooit van op aan dat je gewoon door kan werken met al die parttime poezen
Gewenning. Dat lukt echt wel.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]Lekker efficicient ook. Ben je de eerste 12 uur daarvan bezig met het kijkenw at je voorganger al gedaan heeft en wat je nu moet doen.
Mijn parttime vrouw tirade is meer omdat je ze amper kan bereiken. Dan zijn ze weer eerder weg omdat dat kind van school afgehaald moet worden, dan hebben ze de parttime dag verschoven, of dan heb je de verkeeerde weer "Nee marloes is op dinsdag vrij, KARIN werkt vandaag! Maar ja, die weet niet wat marloes doet, dus bel morgen maar weer terug". Je kan er gewoon nooit van op aan dat je gewoon door kan werken met al die parttime poezen
Doe ik ook zeker nietquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik parttime vrouwen dodelijk irritant in deze takmaar daar hoeven die vrouwen zich niets van aan te trekken.
Ik ook. Ik werkte op papier 27 uur maar werkte er zeker 36. En was 24/7 te bereiken en mijn mail kwam op mn telefoon binnen die ik meestal meteen beantwoordde (dit ter frustratie van mijn man).quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben zo'n parttime werkende vrouw die haar prive telfoonnummer geeft en in de weekends haar mail checkt
Ik wil niet wennen aan stomme onhandige dingenquote:
Dat snap ik dan ergens ook weer niet, want als je parttime bent dan ben je parttimequote:Op donderdag 28 maart 2013 14:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben zo'n parttime werkende vrouw die haar prive telfoonnummer geeft en in de weekends haar mail checkt
Vijf dagen werken is best kut ja, werk gelukkig wel op woensdag thuis, anders zou ik het nooit trekken.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:04 schreef Tegan het volgende:
Ligt er denk ik idd aan watvoor beroep je hebt. Want ik zou bv. nooit vijf dagen willen werken. Dan liever 36 oid uur in vier dagen.
Oh come on!quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Vijf dagen werken is best kut ja, werk gelukkig wel op woensdag thuis, anders zou ik het nooit trekken.
Ja schat, dat heet nou eenmaal de kost verdienen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:38 schreef Tegan het volgende:
Ligt er ook aan watvoor uren je maakt. Ik werkt altijd tot laat door in de horeca. Maar het lijkt me bij een negen tot vijf baan ook niet echt iets. Moet je nog je weekend gebruiken voor boodschappen enzo.
Nouja, als ik met vier dagen rond kan komen (al dan niet met gelijkwaardige uren!) waarom zou je dan vijf dagen moeten werken?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja schat, dat heet nou eenmaal de kost verdienen.
jij vond op school een 6 voor je proefwerk ook voldoende?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nouja, als ik met vier dagen rond kan komen (al dan niet met gelijkwaardige uren!) waarom zou je dan vijf dagen moeten werken?
Lees je wel goed.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij vond op school een 6 voor je proefwerk ook voldoende?
Ja.quote:
Ja hij leest goed. Hij gebruikt een metafoor om aan te geven "Je kan nu rond komen, maar waarom genoegen nemen met minder als je meer kan?"quote:
Nouja, ik vind het nooit thuis zijn om te kunnen genieten van mijn 'rijkdom' niet opwegen tegen net rondkomen en lekker veel dingen kunnen doen. De meerwaarde van dat geld weegt voor mij niet op tegen de vrijheid die ik ervoor terug krijg.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hij leest goed. Hij gebruikt een metafoor om aan te geven "Je kan nu rond komen, maar waarom genoegen nemen met minder als je meer kan?"Of je het daar mee eens bent is iets anders
Nooit thuis zijn is wel wat anders dan "gewoon" 5 dagen werken hoorquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nouja, ik vind het nooit thuis zijn om te kunnen genieten van mijn 'rijkdom' niet opwegen tegen net rondkomen en lekker veel dingen kunnen doen. De meerwaarde van dat geld weegt voor mij niet op tegen de vrijheid die ik ervoor terug krijg.
Dan ben ik constant bezig 's avonds met alle huishoudelijke taken, zaterdag boodschappen, weg weekend. Nu kan ik dat gewoon op een doordeweekse dag doen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nooit thuis zijn is wel wat anders dan "gewoon" 5 dagen werken hoor
Ik heb toch ook gewoon een eenpersoons huishouden? En een 5 dagen in de week baan?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan ben ik constant bezig 's avonds met alle huishoudelijke taken, zaterdag boodschappen, weg weekend. Nu kan ik dat gewoon op een doordeweekse dag doen.
Brabantse nachten zijn lang hequote:Op donderdag 28 maart 2013 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb toch ook gewoon een eenpersoons huishouden? En een 5 dagen in de week baan?
En ik werk aan een film, heb een hoofdrol in een musical, dans in revue theater mee
Zie mijn vrienden gewoon, ga naar t theater, uit eten, op stap, volg een stuk of 10 series.
Misschien heb ik wel gewoon meer uren in een dag
Ja, inderdaad. Na een dag werken kun je NIETS anders meer doen dan eten, slapen en weer gaan werkenquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:55 schreef Tegan het volgende:
Voor of na mijn werk nog boodschappen doen, verschrikkelijk. Plus, ik zit ook graag gewoon lekker thuis op de bank. Na een dag werken is het gewoon eten, slapen, en weer werken.
Misschien moet je wennen aan iets dat werken heet?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:59 schreef Tegan het volgende:
Nouja, niet iedereen is hetzelfde. Niet iedereen ervaart dingen hetzelfde. Ik val echt zo in slaap na een dag fysiek zwaar werk.
Ik herken t van vrienden die in een patroon zitten. Geen baan, altijd laat opstaan, en toen ineens moeten gana werken. Oei! Ja, da's ff afzien ja. Dan ben je moe ana het einde van de dag. Maar net zoals vroeg opstaan heeft ook "iedere dag werken" een bepaalde gewenning nodig.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:02 schreef Tegan het volgende:
Ik heb gewoon niet zoveel energie op een dag. Ik heb een tijd full time gestudeerd en ernaast twee dagen in de week gewerkt, nou dat trok ik echt niet. Dan liet ik van alles liggen omdat ik er gewoon geen energie meer voor had. Ik denk dat jij je niet kan voorstellen hoe het is om niet alle energie van de wereld te hebben.
Dat ja.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:04 schreef rubbereend het volgende:
Jeamig zeg, iedereen is anders en iedereen moet lekker zelf weten of ze 36 of 50 uur per week werken. Je doet net of ze van ons aan het profiteren met " lui luxe paardje"somminge mensen hechten meer waarde aan meer werken want meer geld. Anderen niet
Heb ik ergens gezegd dat ik vind dat ze profiteert dan?quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:04 schreef rubbereend het volgende:
Jeamig zeg, iedereen is anders en iedereen moet lekker zelf weten of ze 36 of 50 uur per week werken. Je doet net of ze van ons aan het profiteren met " lui luxe paardje"somminge mensen hechten meer waarde aan meer werken want meer geld. Anderen niet
Waar is mijn vooroordeel?quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat ja.
Niet iedereen is hetzelfde. Zolang je er geen last van hebt, laat mensen vooral in hun waarde. Apart dat Ang3l nu weer zo vooroordelend moet zijn.
Omdat jij vaker last hebt van vooroordelen doordat je homo bent, lijkt me.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar is mijn vooroordeel?
En waarom is het apart?
Wat is dat nou weer voor vooroordeelquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Omdat jij vaker last hebt van vooroordelen doordat je homo bent, lijkt me.
O. Nou dat is inderdaad mijn vooroordeel jaquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat ik lui ben omdat ik het niet trek om altijd veel te werken.
Ahaquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Omdat jij vaker last hebt van vooroordelen doordat je homo bent, lijkt me.
ik zeg niet dat jij dat zegt, maar dat klinkt er zo in door. Een verwijt dat je maar 34 uur per week wil werkenquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb ik ergens gezegd dat ik vind dat ze profiteert dan?
ik heb er geen moeite mee. Als iemand gewoon een normale baan heeft en ervan rond komt en dat is het dan is het wat mij betreft prima.quote:En als je rond kan komen met een paar uur werken, nou heel mooi hoor. Vooral doen dan
Het is het "O nee, werken kan ik echt niet aan... pfff, poe hey, man o man... nee daar ben ik niet op gemaakt" wat me tegenstaat.
Je post zit wederom vol met je vooroordeelquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O. Nou dat is inderdaad mijn vooroordeel ja
Maar misschien heb je wel chronische pheiffer of zo, weet ik veel. Een psychische, een medische. Dat kan, dan trek ik het terug. Wellicht heeft het wel een hele goede reden dat je na maar liefst 5 hele dagen (sodeju) werken moe bent. Of 50 uur in de week een half jaar lang. Dat zou heel goed kunnen.
niks mis mee dat ik dik benquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:12 schreef Ang3l het volgende:
Dat is bijna hetzeldfe als zeggen "Ja maar jij bent dik. Dat juist JIJ dan een vooroordeel hebt zeg!"
Of "Jij hebt een donkere huid, jij weet wat het is"
Je vult dingen in.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je post zit wederom vol met je vooroordeel. Misschien heb ik een ziekte. Misschien heb ik gewoon minder dan gemiddeld energie-niveau ofzo. What's the difference? Feit is dat ik dat gewoon niet fijn vind, dan zit ik niet lekker in mijn vel, dan ga ik nog minder erop uit (wat ik nu al weinig doe). Plus dit werkt voor mij. Wie ben jij dan om mij minder mens te vinden?
Ja, maar die geven niet afquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:13 schreef rubbereend het volgende:
Ang3l homo? Maar je doet het toch met hetro's?
Ik ben juist heel open-minded omdat ik weet hoe vervelend het is om op neergekeken te worden. Zo kan het ook.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:12 schreef Ang3l het volgende:
Dat is bijna hetzeldfe als zeggen "Ja maar jij bent dik. Dat juist JIJ dan een vooroordeel hebt zeg!"
Of "Jij hebt een donkere huid, jij weet wat het is"
hetro's doen het met hetro's dus jij bent gewoon hetroquote:
quote:
Beste Tegan.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben juist heel open-minded omdat ik weet hoe vervelend het is om op neergekeken te worden. Zo kan het ook.
O ja, dat zal het zijnquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben juist heel open-minded omdat ik weet hoe vervelend het is om op neergekeken te worden. Zo kan het ook.
Ja maar het schijnt toch ook wel iets te maken te hebben dat ik een piemeltje heb en die ander ook. Dan schijn ik toch homo te zijn hoorquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hetro's doen het met hetro's dus jij bent gewoon hetro
quote:
jij valt gewoon niet op bears, zeg dat dan gewoonquote:
Wel op ottersquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jij valt gewoon niet op bears, zeg dat dan gewoon
otters zijn slanke behaarde mannen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel op otters
Al die zullen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn
quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
otters zijn slanke behaarde mannen?
We plakken graag overal een stempel op. Dat zou je niet verwachten, aangezien we vaak zelf een stempel krijgen, maar we doen het tochquote:
en dan kan elke soort nog top, versa of bottom zijn. Want een gedoe allemaalquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We plakken graag overal een stempel op. Dat zou je niet verwachten, aangezien we vaak zelf een stempel krijgen, maar we doen het toch
Ik ga ook geen 50 uur werken, en al helemaal niet als overwerk niet uitbetaald wordtquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:29 schreef Godtje het volgende:
Iedereen 20 uur werKen is echt beter. Die mensen die zeggen kijk mij eens 50 plus uren werken (meestal op eigen kosten) zijn niet goed wijs
De mogelijkheden zijn oneindig!quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dan kan elke soort nog top, versa of bottom zijn. Want een gedoe allemaal
en waar mogen we jou onder scharen?quote:
Daar ben ik het verder ook mee eens hoorquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:31 schreef Tally het volgende:
Ik ga voorlopig echt geen 40 urige werk week draaien. Ik heb straks twee kinderen op de wereld gezet en die verdienen dat één van de ouders tij in ze steekt. En dat is bij ons de vrouw omdat de man nu eenmaal drie keer het maandsalaris van de vrouw verdient. Als ik had willen blijven werken, had ik geen kind op de wereld moeten zetten.
Uuuuhm.... oei!quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en waar mogen we jou onder scharen?
Nee dat lossen wij wel op als belastingbetaler. De toeslag komt eraan!quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:31 schreef Tally het volgende:
Ik ga voorlopig echt geen 40 urige werk week draaien. Ik heb straks twee kinderen op de wereld gezet en die verdienen dat één van de ouders tij in ze steekt. En dat is bij ons de vrouw omdat de man nu eenmaal drie keer het maandsalaris van de vrouw verdient. Als ik had willen blijven werken, had ik geen kind op de wereld moeten zetten.
Ze heeft toch nog een hubby die haar mondje voedt met allerlei zaken. geld, brood en zaad!quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee dat lossen wij wel op als belastingbetaler. De toeslag komt eraan!
Of van die mannen die mee gaan naar de echo en dan in de wachtkamer interessant gaat lopen doen met zijn laptop en zn telefoontje. Een engelstalige meneer aan de telefoon hebben. Telkens harder gaat praten want hej je zal hem eens niet horen. En als je dan hoort waar hij over praat is het een lacherdje.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga ook geen 50 uur werken, en al helemaal niet als overwerk niet uitbetaald wordt
Van die managers die je op hun vrije dag bellen voor werkgerelateerde zaken en waarbij je dan op de achtergrond een kindje hoort roepen "Papaaaaaa, kom noooouuuuu! We zouden toch weggaaaan?"
Als ik straks minder gaat werken of er voor kiest om niet te gaan werken krijgen wij geen toeslagen hoorquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee dat lossen wij wel op als belastingbetaler. De toeslag komt eraan!
Dat soort gedrag is de reden waarom ik weliswaar in het managementteam zit (qua kennis), maar geen manager-bobo ben hier. Voor mij is mijn sociale leven heilig (dat ik dat nog kan hebben he, na 40u werken..pff. Oke sorry, ik hou al op) en meer waard dan een bepaald salaris. Ja, ik kan gezien kennis en opleiding meer dan dat ik nu doe. En zeer zeker ook meer verdienen. Maar ik werk om te leven en niet andersom.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Of van die mannen die mee gaan naar de echo en dan in de wachtkamer interessant gaat lopen doen met zijn laptop en zn telefoontje. Een engelstalige meneer aan de telefoon hebben. Telkens harder gaat praten want hej je zal hem eens niet horen. En als je dan hoort waar hij over praat is het een lacherdje.
Ik heb nu al medelijden met zn tweede kindje. Want de eerste liep al op de trap omdat mama even dr bloeddruk meten was en papa te druk was met interessant doen
je doet je best maarquote:
Bijslag dan. Kinderbijslagquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik straks minder gaat werken of er voor kiest om niet te gaan werken krijgen wij geen toeslagen hoorDaar verdient mijn man teveel voor.
kindersubsidie.quote:
vandaar nooit champagne! Je ken het niet betalen sloeber!quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat soort gedrag is de reden waarom ik weliswaar in het managementteam zit (qua kennis), maar geen manager-bobo ben hier. Voor mij is mijn sociale leven heilig (dat ik dat nog kan hebben he, na 40u werken..pff. Oke sorry, ik hou al op) en meer waard dan een bepaald salaris. Ja, ik kan gezien kennis en opleiding meer dan dat ik nu doe. En zeer zeker ook meer verdienen. Maar ik werk om te leven en niet andersom.
En ja, dat is inderdaad hetzelfde als parttime werken en genoegen nemen met minder salaris. Absoluut. Maar daar ging het me dus ook niet om.
Ja idd die wel maar het loont niet om bij te fokken voor die paar euro hoorquote:
Zeg dat maar tegen een bijstands moedersquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja idd die wel maar het loont niet om bij te fokken voor die paar euro hoor
Het is ook niet zo dat je je er voor kan afmelden ofzo. Wanneer je je kind inschrijft in de gemeente krijg je de week er na een brief thuis met hoe hoog de kinderbijslag is en per wanneer je het ontvangt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen een bijstands moeders
het is fout gegaan omdat vrouwen zijn gaan werken. Zoveel werk is er niet.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:49 schreef Tegan het volgende:
Nouja. Kinderen krijgen moet nu eenmaal gebeuren om de nieuwere generatie werknemers te maken. Het is vervelend dat alleen de vrouw daar werk voor op moet geven (als ze die kind en carriere zou willen). Dus ik snap sommige subsidies wel.
als je kind rijk genoeg is of te rijk krijgt e het niet dacht ikquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat je je er voor kan afmelden ofzo. Wanneer je je kind inschrijft in de gemeente krijg je de week er na een brief thuis met hoe hoog de kinderbijslag is en per wanneer je het ontvangt.
Wij hebben het op dit moment niet nodig en storten het op de spaarrekening voor de kleine. Misschien hebben we het later wel nodig als ze gaat studeren zo niet heeft ze een leuk zakcentje voor dr rijbewijs of als ze een huisje gaat kopen.
Nee hoor. Daar word dan niet naar inkomsten of spaargeld gekeken.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
als je kind rijk genoeg is of te rijk krijgt e het niet dacht ik
fabeltjesquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:56 schreef Tally het volgende:
En toch krijgt een vrouw met dezelfde baan als een man een heel stuk minder betaald.
Ik zou (voorlopig) ook absoluut geen management functie willen. Lijkt me gewoon geen zak aan. Waar moet je dan de hele dag op zeiken?quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat soort gedrag is de reden waarom ik weliswaar in het managementteam zit (qua kennis), maar geen manager-bobo ben hier. Voor mij is mijn sociale leven heilig (dat ik dat nog kan hebben he, na 40u werken..pff. Oke sorry, ik hou al op) en meer waard dan een bepaald salaris. Ja, ik kan gezien kennis en opleiding meer dan dat ik nu doe. En zeer zeker ook meer verdienen. Maar ik werk om te leven en niet andersom.
En ja, dat is inderdaad hetzelfde als parttime werken en genoegen nemen met minder salaris. Absoluut. Maar daar ging het me dus ook niet om.
op je onderdanen en tegen je onderdanen over je directeur.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zou (voorlopig) ook absoluut geen management functie willen. Lijkt me gewoon geen zak aan. Waar moet je dan de hele dag op zeiken?
Ja het is goed met jequote:
Op je onderdanen zeiken omdat die het leuke werk mogen doen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
op je onderdanen en tegen je onderdanen over je directeur.
Dubbel zoveel te zeiken
gewoon geen kinderen meer maken. Dan hoeven we nergens zuinig op te zijn, kunnen we de olie opmaken, de tonijn opmaken etc.etc.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:49 schreef Tegan het volgende:
Nouja. Kinderen krijgen moet nu eenmaal gebeuren om de nieuwere generatie werknemers te maken. Het is vervelend dat alleen de vrouw daar werk voor op moet geven (als ze die kind en carriere zou willen). Dus ik snap sommige subsidies wel.
de managementlaag boven jequote:Op donderdag 28 maart 2013 17:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zou (voorlopig) ook absoluut geen management functie willen. Lijkt me gewoon geen zak aan. Waar moet je dan de hele dag op zeiken?
Ik vind 't heul echt niet zo bijzonder lekkerquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
vandaar nooit champagne! Je ken het niet betalen sloeber!
Werk eens door
quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
het is fout gegaan omdat vrouwen zijn gaan werken. Zoveel werk is er niet.
Die hadden moeten blijven bij de typische vrouwen beroepen zoals verpleegster en hoer.
Nu stoten ze mannen weg van hun baan. Het zijn een beetje de joden van nu.
Doordat ze gingen werken en meer gingen verdienen kreeg een gezin meer te besteden wat de prijzen van oa huizen deed stijgen. Mensen gingen leven op twee inkomens. De vrouw moest meer betaald worden dus bedrijven kregen hogere kasten dus producten werden duurder. Weer opslag en zo in een cirkeltje.
Waar vroeger een vrouw bij een middenklasse gezin niet hoefde te werken is dat tegenwoordig niet meer te betalen.
Op de mensen onder jequote:Op donderdag 28 maart 2013 17:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Beetje kip en ei he. Ik denk dat er op dit moment best wel genoeg kinderen zijn. Maar ja, die voorouders van ons die moesten ZO enorm fokken met minimaal 5 kindjes per gezin en baby boom en zo dat er inderdaad nogal wat onderhouden moet worden straks.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:49 schreef Tegan het volgende:
Ik snap ook echt niet hoe je dat doet eigenlijkquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb toch ook gewoon een eenpersoons huishouden? En een 5 dagen in de week baan?
En ik werk aan een film, heb een hoofdrol in een musical, dans in revue theater mee
Zie mijn vrienden gewoon, ga naar t theater, uit eten, op stap, volg een stuk of 10 series.
Misschien heb ik wel gewoon meer uren in een dag
Idd. Mensen met een conditiequote:Op donderdag 28 maart 2013 19:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet hoe je dat doet eigenlijk
Mensen die dat "nodig" vinden, kopen sowieso geen pakjes waar datsoort instructies opstaan.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:10 schreef Ang3l het volgende:
Pff, dat met die rijst he? Dat je 8 min kookt en dan nog 15 min in de pan met de deksel er op moet laten staan. Is dat nou echt nodig? Ain't nobody got time fo' that!!! (Toch maar een dag minder werken dan....).
Ik zit nu ook te wachten tot de pasta is afgekoeld voor de saladequote:Op donderdag 28 maart 2013 19:10 schreef Ang3l het volgende:
Pff, dat met die rijst he? Dat je 8 min kookt en dan nog 15 min in de pan met de deksel er op moet laten staan. Is dat nou echt nodig? Ain't nobody got time fo' that!!! (Toch maar een dag minder werken dan....).
Schoppen naar beneden, slijmen naar boven, aloude traditie.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Op je onderdanen zeiken omdat die het leuke werk mogen doen?
En dat valt eigenlijk nog vies tegen. Zeker nu ik min of meer gestopt ben met echt dansen.quote:
Ik kan wel weer eens een lekkere prikkel gebruikenquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, gatver.
En prikkels, de hele dag door. Brrrr.
Ik moet toch ook wel mijn rust hebben idd.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, gatver.
En prikkels, de hele dag door. Brrrr.
Ik ben aan family guy begonnen. Nu bij seizoen 3quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:18 schreef CherryLips het volgende:
Ja, ik zit echt te veel, ik moet eens iets gaan ondernemen. Vooral nu het rustig is met werk. Maar heb eindelijk weer eens wat series weggewerkt na een half jaar aankloten.
Vijf dagen 8 uur werken werd ik ook echt niet vrolijk van, maar ik ben dan ook gewoon een chronisch lui wijf geloof ik. Die twee uur reistijd hielpen ook niet helemaal. Vier dagen had denk ik meer bij me gepastquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik moet toch ook wel mijn rust hebben idd.
Wat dat betreft kom ik momenteel wel aan mijn trekken met mijn 20 uur werk in de week
Ik heb laatst eindelijk het laatste seizoen van True Blood gekeken, maar ik had ondertussen wel de boeken gelezen dus ik was er niet kapot van. Ik snapte er ook geen zak meer van.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben aan family guy begonnen. Nu bij seizoen 3
...je hebt staand TV gekeken?quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:18 schreef CherryLips het volgende:
Ja, ik zit echt te veel, ik moet eens iets gaan ondernemen. Vooral nu het rustig is met werk. Maar heb eindelijk weer eens wat series weggewerkt na een half jaar aankloten.
Maar ik heb geen gedeelde functie he, dus als ik er niet ben, gebeurt er niks. En als boss man zich om 10 uur 's avonds op een vrijdag zich iets bedenkt, belt ie me gewoonquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat snap ik dan ergens ook weer niet, want als je parttime bent dan ben je parttime![]()
En thuis is thuis. Zo werk ik dan tenminste, zodra ik de poort uit ben. Ligt natuurlijk ook aan de aard van de baan.
Ben je net lekker warmgelopen voor de weekendwip, gaat je telefoon... Je neemt 'm dan toch niet op he, terwijl je tegelijkertijd je kerel berijdt...quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:52 schreef missbehavin het volgende:
Maar ik heb geen gedeelde functie he, dus als ik er niet ben, gebeurt er niks. En als boss man zich om 10 uur 's avonds op een vrijdag zich iets bedenkt, belt ie me gewoon
Je telefoon doorschakelen naar een Werving & Selectie bureau.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ik heb geen gedeelde functie he, dus als ik er niet ben, gebeurt er niks. En als boss man zich om 10 uur 's avonds op een vrijdag zich iets bedenkt, belt ie me gewoon
Hahaha nee manquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben je net lekker warmgelopen voor de weekendwip, gaat je telefoon... Je neemt 'm dan toch niet op he, terwijl je tegelijkertijd je kerel berijdt...
quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je telefoon doorschakelen naar een Werving & Selectie bureau.
Onze parttimers hebben ook geen gedeelde functie.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:10 schreef missbehavin het volgende:
Pas geleden belde hij me op vrijdagavond, uur of 8, zat net in Utrecht te eten.. Denk je, is vast iets belangrijks.. Ging het om zijn vakantiefoto's, zijn vriend beweerde de link niet gehad te hebben, of ik even snel wilde kijken. Toen toch maar even gezegd dat hij dinsdag de eerste was.
Wij zitten met ons 2en op kantoor, en dan boss man, werkt ms toch anders. Plus dat ik stiekem een soort PA van 'm benquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Onze parttimers hebben ook geen gedeelde functie.
Hij smst me ook zo om elf uur 's avonds. Omdat hij altijd werkt, denkt ie dat ik dat ook doe geloof ikquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dan zou ik hem toch ook even terecht wijze ja
Iedereen is vervangbaarquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:18 schreef missbehavin het volgende:
Ik weet wel dat hij me ooit heel erg gaat missen
Ja duh. Alleen denk ik niet dat ie bij iedereen kan maken wat hij mij maakt..quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja duh. Alleen denk ik niet dat ie bij iedereen kan maken wat hij mij maakt..
Sukkels genoeg op deze wereldquote:
Ga je straks zo ook voor mij werken als we getrouwd zijn?quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:18 schreef missbehavin het volgende:
Ik weet wel dat hij me ooit heel erg gaat missen
quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga je straks zo ook voor mij werken als we getrouwd zijn?
Dat ik dan om 23:00 sms "Zeg, die bulgaars eyoghurt met frambozen, walnoten en honihn... pak die eens".
Wel via whatsapp?quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik kan zo moeilijk nee zeggen..
En voor mijn schatje doe ik het met liefde hoor. Maar niet als je het smst
Alleen booty wa'squote:
Ik wa mijn booty niet zomaar naar iedere chickquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik wa mijn booty niet zomaar naar iedere chick
Nooit gezien nog van jou anders.quote:
He, hoe zou dat toch komen?quote:
Omdat je bang wordt van mijn 24,7 centimeter natuurlijk.quote:
Oh ja, dat was het, sorry, was me even ontschotenquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat je bang wordt van mijn 24,7 centimeter natuurlijk.
Hoe kun je dat nou over het hoofd zien.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:39 schreef missbehavin het volgende:
Oh ja, dat was het, sorry, was me even ontschoten
Ik had vast mijn bril niet op, dan ben ik net een molmeisjequote:Op donderdag 28 maart 2013 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou over het hoofd zien.
vervelend lijkt me dat, zo'n slinger in je broek.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat je bang wordt van mijn 24,7 centimeter natuurlijk.
Ik WA je wel ff een foto, vergeet je het nooit meer.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik had vast mijn bril niet op, dan ben ik net een molmeisje
quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik WA je wel ff een foto, vergeet je het nooit meer.
Ik heb een bloedlul, dus als ik niet teveel opgewonden raak als ik een broek draag, gast het prima.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:41 schreef dawg het volgende:
[..]
vervelend lijkt me dat, zo'n slinger in je broek.
niet opgewonden raken van missb en teegje. succes.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb een bloedlul, dus als ik niet teveel opgewonden raak als ik een broek draag, gast het prima.
Ik ben stiekem een oude saaie doos he, dat helpt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:44 schreef dawg het volgende:
[..]
niet opgewonden raken van missb en teegje. succes.
goede wijn is ook oud. en je draagt hakken.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben stiekem een oude saaie doos he, dat helpt.
Ja die hakken doen het 'm he.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:47 schreef dawg het volgende:
[..]
goede wijn is ook oud. en je draagt hakken.
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Chloroformquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:32 schreef benzin het volgende:
Ik ben het zo zat om te zien hoe alle leuke meisjes bezet zijn of worden versierd. Ik wil ook eens een kans maken.
Hey! Laat m een eigen methode ontwikkelen!quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Chloroform
quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:32 schreef benzin het volgende:
Ik ben het zo zat om te zien hoe alle leuke meisjes bezet zijn of worden versierd. Ik wil ook eens een kans maken.
Je moet geen kans maken, je moet kansen creërenquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:32 schreef benzin het volgende:
De staatsloterij verdient er goed aan.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je moet geen kans maken, je moet kansen creëren
Door een klok te maken bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Was je weer aan het flirten met onschuldige maagden?quote:
Je kent me toch schat, die eet ik als ontbijtquote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was je weer aan het flirten met onschuldige maagden?
De essentie is juist het leuk gevonden worden; het een kans maken. Dan heb ik er niet zoveel aan he?quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Chloroform
Meisjes hangen rond met jongens die of leuker zijn dan ik of eikels zijn.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Word leuker of word een eikel. Your choice.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:27 schreef benzin het volgende:
Meisjes hangen rond met jongens die of leuker zijn dan ik of eikels zijn.
Als dat waar zou zijn woog je nu 1500 kilo.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je kent me toch schat, die eet ik als ontbijt
Maybe I don't swallowquote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als dat waar zou zijn woog je nu 1500 kilo.
Misschien moeten meisjes gewoon inzien dat ze een eikel ook voor mij kunnen inwisselen. Ze zijn gewoon te oppervlakkig om iets in mij te zien.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Word leuker of word een eikel. Your choice.
Daar komen ze vast nog wel achter, als ze wat ouder zijn.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien moeten meisjes gewoon inzien dat ze een eikel ook voor mij kunnen inwisselen. Ze zijn gewoon te oppervlakkig om iets in mij te zien.
Tis geen vodka he?quote:
Was het maar waarquote:
Hoe oud?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar komen ze vast nog wel achter, als ze wat ouder zijn.
Ga je nu in werkelijk ieder topic je zelfmedelijden uit lopen venten?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien moeten meisjes gewoon inzien dat ze een eikel ook voor mij kunnen inwisselen. Ze zijn gewoon te oppervlakkig om iets in mij te zien.
Tegen de 54quote:
quote:
Verschilt per meisje ben ik bangquote:
Ik moet dit gevoel van frustratie gewoon ergens kwijt, en het topic waar ik thuis hoor wil me niet echt meer hebben; dat weet je ook.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga je nu in werkelijk ieder topic je zelfmedelijden uit lopen venten?
Welke orde van grootte? 22? 25? 28? 35?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Verschilt per meisje ben ik bang
54, heb je ook al zo'n omabrilletje nodig?quote:
kan allemaal. Hou oud ben je nu?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik moet dit gevoel van frustratie gewoon ergens kwijt, en het topic waar ik thuis hoor wil me niet echt meer hebben; dat weet je ook.
[..]
Welke orde van grootte? 22? 25? 28? 35?
Of val gewoon op mannenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Word leuker of word een eikel. Your choice.
Och mens, zeik niet danquote:
Ja, dat is een goed uitgangspuntquote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Het zal me benieuwen hoe lang het duurt voordat ze hier moe van je gaan worden.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik moet dit gevoel van frustratie gewoon ergens kwijt, en het topic waar ik thuis hoor wil me niet echt meer hebben; dat weet je ook.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
54, heb je ook al zo'n omabrilletje nodig?
Ik zat hier ook voordat ze de slowchatreeksen vreemd hadden samengevoegd.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het zal me benieuwen hoe lang het duurt voordat ze hier moe van je gaan worden.
Sinds ik 15 was tot nu loopt het zoals het loopt. Het is helaas hoe vrouwen in elkaar steken.quote:
Ah stel je niet aan man, ik ben tig jaar ouder dan jij en kreeg nooit aandacht tot m'n 29e ofzo.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zat hier ook voordat ze de slowchatreeksen vreemd hadden samengevoegd.
[..]
Sinds ik 15 was tot nu loopt het zoals het loopt. Het is helaas hoe vrouwen in elkaar steken.
Het is hoe jij in elkaar steekt.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zat hier ook voordat ze de slowchatreeksen vreemd hadden samengevoegd.
[..]
Sinds ik 15 was tot nu loopt het zoals het loopt. Het is helaas hoe vrouwen in elkaar steken.
Maar nu...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ah stel je niet aan man, ik ben tig jaar ouder dan jij en kreeg nooit aandacht tot m'n 29e ofzo.
quote:
quote:
quote:
Ik geloof niet meer dat het mijn schuld is. Ik heb inmiddels van alles geprobeerd en ik zie altijd alleen hetzelfde. Het is zoals het is.quote:
En zo is het.quote:
Here we go againquote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik geloof niet meer dat het mijn schuld is. Ik heb inmiddels van alles geprobeerd en ik zie altijd alleen hetzelfde. Het is zoals het is.
Klein pareltje ook, dat topic van hem.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Here we go againMaar ok, dan leef je je leven toch lekker gefrustreerd, bitter en eenzaam?
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:48 schreef benzin het volgende:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je dat zo hardop blijft herhalen lijkt me dat niet bevorderlijk voor je positie.
Als je van je 15e tot je 23e zo blijft zeuren en er niets veranderd kun je de schuld wel steeds bij "de vrouwen" leggen... maar iets zegt me dat je minstens de helft vna de oorzaak bent
Misschien ben je wel gewoon aardslelijk.
Of dik.
Of je stinkt.
Of je bent stom.
Of je zeurt dat vrouwen stom zijn.
O dus wij maken kans?quote:
Kom, laten we hem grijpen.quote:
Word je lesbisch?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:03 schreef missbehavin het volgende:
Oeh spannend, morgen gaat mijn haar er af
Topic?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klein pareltje ook, dat topic van hem.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:03 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:03 schreef missbehavin het volgende:
Pak jij de voorkant? Pak ik de achterkant!quote:
Word het een streepje?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:03 schreef missbehavin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |