Alleen Beasts of the Southern Wild moet ik nog steeds zien!quote:Op maandag 25 maart 2013 09:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
1: Jagten --> Nog kijken
2: Intouchables -->
3: Lincoln --> Neh.
4: Amour -->
5: Life of Pi -->
6: Django --> Neh.
7: Argo --> Nog kijken
8: Les Misérables --> Hell no
Het is gewoon KOTOR, maar dan zonder Star Wars. En het is heel prettig dat ik er daar nu 3 van ontdek, want KOTOR is MMO gegaanquote:Op maandag 25 maart 2013 09:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb alleen de demo van 3 gespeeld, maar m'n ex en een vriend van me zijn er ook weg van.
Gaat dat niet storen? Zo een meneer in beeld die niet kan acteren? Channing Tatum?quote:Op maandag 25 maart 2013 09:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zaterdag naar Side Effects geweest, ook wel aanrader.
Oe, en de voorfilmpjes, ik wil de nieuwe Tom Cruise film zien
Ik vond hem mooi, mede vanwege de muziek.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alleen Beasts of the Southern Wild moet ik nog steeds zien!
Die zit er nauwelijks in, en spreekt nog minderquote:Op maandag 25 maart 2013 09:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gaat dat niet storen? Zo een meneer in beeld die niet kan acteren? Channing Tatum?
Heel groot pluspunt. Hadden ze hem er niet uit kunnen snijden?quote:Op maandag 25 maart 2013 09:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die zit er nauwelijks in, en spreekt nog minder
Met Goslingquote:
Dus hij moet ook nog een masker opquote:Op maandag 25 maart 2013 09:41 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon kop houden en mooi zijn. Net als Orlando.
Ze doen een pogingquote:Op maandag 25 maart 2013 09:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heel groot pluspunt. Hadden ze hem er niet uit kunnen snijden?
Wel supergaaf!quote:Op maandag 25 maart 2013 09:41 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben begonnen met de serie Black Mirror.
2 seizoenen, ieder 3 afleveringen van 40 min. Korte films eigenlijk meer.
Beetje Outer limits, twwilight zone, maar dan allemaal m.b.t. moderne media, social media etc.
Best verontrustend
Met die motor toch?quote:
Enorm! Nog maar 1 aflevering te gaan.quote:
Ja!quote:
Mja, het lijkt me wel zo'n Tom Cruise vehikel a la Minority Report. Maar ik ga me niet proberen te laten afleidenquote:Op maandag 25 maart 2013 09:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja!Zag er goed uit.
Die Tom Cruise zag er inderdaad ook wel aardig uit. Jammer dat ik na het kijken van de trailer het gevoel had alle highlights wel gehad te hebben.
Daar zitten idd soms dikke spoilers in ja....quote:Zo veel slechte trailers tegenwoordig. Een trailer moet prikkelen en niet verklappen.
Oh ja die moet ik ook nog kijken. Niet de illusie dat die de top 10 weet te halen. maar toch.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:47 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind de 5 min durende trailer van Cloud Atlas nog steeds schitterend.
Gewoon al een korte film op zich,
Klinkt wel tof. Alleen ken ik Outer Limits en Twilight Zone niet.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:41 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben begonnen met de serie Black Mirror.
2 seizoenen, ieder 3 afleveringen van 40 min. Korte films eigenlijk meer.
Beetje Outer limits, twwilight zone, maar dan allemaal m.b.t. moderne media, social media etc.
Best verontrustend
Korte op zichzelf staande verhalen met een bizar uitgangspunt vaak.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klinkt wel tof. Alleen ken ik Outer Limits en Twilight Zone niet.
Een beetje een love it or hate it film, zoals The Fountain.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh ja die moet ik ook nog kijken. Niet de illusie dat die de top 10 weet te halen. maar toch.
Tof. Die ga ik zeker een keer kijken. Ik hou wel van bizarquote:Op maandag 25 maart 2013 09:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Korte op zichzelf staande verhalen met een bizar uitgangspunt vaak.
Waarbij Twilight ZOne vaak bovennatuurlijk was heeft Black Mirror allemala te maken met moderne techologie. Facebook, twitter, mobiele telefoons etc.
Dood vermoordquote:Op maandag 25 maart 2013 09:51 schreef Ang3l het volgende:
Het is maandagochtend en mijn spelling is aan gort zie ik wel
quote:
Pulp kan tof zijn.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Shallow! Dat klopt inderdaad bij zijn films. Daarom is het pulp
Over Armageddon kan ik nog een beetje twisten. Een beetje.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:59 schreef stbabylon het volgende:
Over de TT gesproken:
2007 Transformers
2005 The Island
1998 Armageddon
1996 The Rock
1995 Bad Boys
Die waren wel tof!
Pulp Fiction dan weer wta minder.quote:
Gay!quote:Op maandag 25 maart 2013 10:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pulp Fiction dan weer wta minder.
Sorry jongens, die film kan me echt niet bekoren.
Ik ben gewoon niet zo'n Tarantino fan. Ik vind z'n trucje vermoeiend en overhyped.quote:
Maar aangezien Pulp de eerste was kon het toen toch slecht vermoeiend en overhyped zijnquote:Op maandag 25 maart 2013 10:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet zo'n Tarantino fan. Ik vind z'n trucje vermoeiend en overhyped.
Kill Bill vond ik op zich wel leuk, beetje jeugdsentimenterig. Inglorious Bastards ook nog wel.
De rest kan me niet zo enorm bekoren.
Meteen al vermoeiend. En meteen al gehyped.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar aangezien Pulp de eerste was kon het toen toch slecht vermoeiend en overhyped zijn
Ik denk dat Uwe Boll en Michael Bay eens samen een film moeten makenquote:Op maandag 25 maart 2013 10:10 schreef Barbusse het volgende:
Michael Bay![]()
Nu heb je ze allemaal gezien
Raar dat latere je dan wel kunnen bekoren.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:21 schreef Ang3l het volgende:
vermoeiend. En meteen al gehyped.
Alleen nog niet zichzelf herhalend, omdat het
Sterf een pijnlijke dood!quote:Op maandag 25 maart 2013 10:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pulp Fiction dan weer wta minder.
Sorry jongens, die film kan me echt niet bekoren.
Dat mag, maar ik ga hem niet kijkenquote:Op maandag 25 maart 2013 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat Uwe Boll en Michael Bay eens samen een film moeten maken
Kill Bill is puur het jeugdsentiment van de Martial Arts.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Raar dat latere je dan wel kunnen bekoren.
Ik heb persoonlijk iets minder met Kill Bill
Ik vind zijn films wel leuk over het algemeenquote:Op maandag 25 maart 2013 10:26 schreef Ang3l het volgende:
jeugdsentiment van de Martial Arts.
En bastards vind ik een hele sterke beginscene hebben.
Met genoeg drank op kijk ik ook wel eens DeCoteau filmsquote:Op maandag 25 maart 2013 10:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat mag, maar ik ga hem niet kijken
Daar sta je niet alleen in. Ik vergeef het jequote:Op maandag 25 maart 2013 10:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind zijn films wel leuk over het algemeen
En The Godfather? En once upon a time in America?quote:Op maandag 25 maart 2013 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar sta je niet alleen in. Ik vergeef het je
quote:Op maandag 25 maart 2013 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met genoeg drank op kijk ik ook wel eens DeCoteau films
[ afbeelding ]
Met films als The Bortherhood, Voodoo Academy, Cougar Cult en Frankenqueen
Godfather nooit gezien. Komt omdat ik t genre niet leuk vind.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
En The Godfather? En once upon a time in America?
quote:Op maandag 25 maart 2013 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Godfather nooit gezien. Komt omdat ik t genre niet leuk vind.
Zelfde geldt voor die 2e dus.
Ook niet meer serieus te nemenquote:Op maandag 25 maart 2013 10:31 schreef Ang3l het volgende:
Godfather nooit gezien. Komt omdat ik t genre niet leuk vind.
Zelfde geldt voor die 2e dus.
Het genre boeit me niet, dus ik kijk ze amper. Wat niet wil zeggen dat ik daardoor niet een hele mooie film zou kunnen missen.quote:
Ja ja! jij kijkt alleen Spangas. We get the pointquote:Op maandag 25 maart 2013 10:36 schreef Ang3l het volgende:
Een serie als Boardwalk Empire zla ik dus ook niet gaan kijken. Die hele tijdsperiode vind ik niet interessant. Mafia ook niet. Alhoewel ik nog wel The Sopranos wil zienGeen idee waraom die me dan wel weer lijkt te kunnen boeien.
Met Western idem. Al heb ik dan ook wel weer Deadwood gevolgd
quote:Op maandag 25 maart 2013 10:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja ja! jij kijkt alleen Spangas. We get the point
ja! Spangasquote:Op maandag 25 maart 2013 10:42 schreef Ang3l het volgende:
Ik besef me net dat ik nog nooit een aflevering Spangas gezien heb
Mis ik nu iets?
Boardwalk Empire is geweldigquote:Op maandag 25 maart 2013 10:36 schreef Ang3l het volgende:
Een serie als Boardwalk Empire zla ik dus ook niet gaan kijken. Die hele tijdsperiode vind ik niet interessant. Mafia ook niet. Alhoewel ik nog wel The Sopranos wil zienGeen idee waraom die me dan wel weer lijkt te kunnen boeien.
Met Western idem. Al heb ik dan ook wel weer Deadwood gevolgd
Ik was verliefd op Charlie Utterquote:Op maandag 25 maart 2013 10:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Boardwalk Empire is geweldigNiet zo goed, maar nog steeds zeer vermakelijk is Magic City. Deadwood was ook erg goed trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 maart 2013 11:12 schreef Godtje het volgende:
CL is toch in Engeland?
RIP aan de nabestaanden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
For great justice!
CL is toch in Engeland?
Zo blijkens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
CL is toch in Engeland?
Ik zie dat nog weleens gebeuren ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Wat voor monsters? Katten? Die gaan nooit dood. Helaasquote:Op maandag 25 maart 2013 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ah welnee. Die monsters van mij leven ook nog.
Ik ben net Elvira van Acme
De 10e keer wel.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat voor monsters? Katten? Die gaan nooit dood. Helaas
Kattenquote:Op maandag 25 maart 2013 12:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat voor monsters? Katten? Die gaan nooit dood. Helaas
Veel relaxter dan katten inderdaad.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:26 schreef CherryLips het volgende:
Ja, alleen jammer dat ze heel bang zijn. En niet zindelijk
Waarom zijn ze bang? Kan je ze niet knuffelen?quote:Op maandag 25 maart 2013 12:26 schreef CherryLips het volgende:
Ja, alleen jammer dat ze heel bang zijn. En niet zindelijk
[ afbeelding ]
'sup?
Ze staan niet om vijf uur 's ochtends mauwend aan de deur te krabben, vreten het eten niet van m'n bord, gaan er niet met de kip vandoor die staat te marineren, pissen geen liters naast de kattenkak, staan niet te krijsen onder m'n slaapkamerraam, schijten de plantenbakken niet onder, graven geen bloembollen op. Stukken beter.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Veel relaxter dan katten inderdaad.
Ik weet niet, die van mij zijn altijd bang gebleven. Je kunt ze wel knuffelen, maar volgens mij zijn ze dan gewoon verstijfd van angstquote:Op maandag 25 maart 2013 12:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom zijn ze bang? Kan je ze niet knuffelen?
Net katten dus.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze staan niet om vijf uur 's ochtends mauwend aan de deur te krabben, vreten het eten niet van m'n bord, gaan er niet met de kip vandoor die staat te marineren, pissen geen liters naast de kattenkak, staan niet te krijsen onder m'n slaapkamerraam, schijten de plantenbakken niet onder, graven geen bloembollen op. Stukken beter.
Mijn kat jat alleen onbewaakt vlees, maar ja, dat is makkelijk te voorkomen.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze staan niet om vijf uur 's ochtends mauwend aan de deur te krabben, vreten het eten niet van m'n bord, gaan er niet met de kip vandoor die staat te marineren, pissen geen liters naast de kattenkak, staan niet te krijsen onder m'n slaapkamerraam, schijten de plantenbakken niet onder, graven geen bloembollen op. Stukken beter.
Ja, als je zelf katten hebt, niet als de kat van een ander bij jou naar binnen glipt.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn kat jat alleen onbewaakt vlees, maar ja, dat is makkelijk te voorkomen.
Katten.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jawel, mijn castraat is een luie flikker en m'n ontplofte caaf is een lafbek en de kleine gaat plat liggen als een pannenkoek als je haar aaitquote:Op maandag 25 maart 2013 12:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Katten hebben tenminste persoonlijkheid, knaagdieren niet.
Post het anders ff op facebookquote:Op maandag 25 maart 2013 12:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn kat jat alleen onbewaakt vlees, maar ja, dat is makkelijk te voorkomen.
Instinctmatig reageren is niet een karakter hebben...quote:Op maandag 25 maart 2013 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jawel, mijn castraat is een luie flikker en m'n ontplofte caaf is een lafbek en de kleine gaat plat liggen als een pannenkoek als je haar aait
quote:
Een karakter is ook niet altijd een fijn karakter.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Instinctmatig reageren is niet een karakter hebben...
Geldt dat voor katten niet net zo goed?quote:Op maandag 25 maart 2013 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Instinctmatig reageren is niet een karakter hebben...
F wat?quote:Op maandag 25 maart 2013 12:59 schreef CherryLips het volgende:
Fijn ook, die nieuwsapp van RTL. Begint een beetje FP-trekjes te krijgen, met reclames door het nieuwsbericht
Dat pow-news van fok!quote:
Is het nieuws van RTL zo boeiend dan?quote:Op maandag 25 maart 2013 12:59 schreef CherryLips het volgende:
Fijn ook, die nieuwsapp van RTL. Begint een beetje FP-trekjes te krijgen, met reclames door het nieuwsbericht
Als ze geen fijn karakter hebben kun je ze altijd nog verzuipen.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een karakter is ook niet altijd een fijn karakter.
Welk nieuws wel?quote:Op maandag 25 maart 2013 13:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Is het nieuws van RTL zo boeiend dan?
Zeker.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:07 schreef Ang3l het volgende:
Maar Godtje toch! Heb je gewoon Tomboy zitten kijken!
Dat doe ik met kinderen en bejaarden toch ook niet.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als ze geen fijn karakter hebben kun je ze altijd nog verzuipen.
Ik zou zeggen probeer het eens.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat doe ik met kinderen en bejaarden toch ook niet.
Het was een goed filmweekend voor jequote:
Zeker aardige films.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was een goed filmweekend voor je
*aai over de bol*
quote:Op maandag 25 maart 2013 13:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb heel jaren 80 verantwoord deze gekeken:
[ afbeelding ]
Don't you... forget about me......
Soms koop ik ze met de gedachte "Frans! Filmhuis! Leuk!" en dan blijken het toch missers (Le gamin au velo, le voyage du ballon rouge)., maar vaak vind ik ze wel leukquote:Op maandag 25 maart 2013 13:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker aardige films.
Bijna een beetje moe van die Franse films
De rest van de avond heb ik I said laaa, lalalalaaaa, lalalalaaaa, lala lalala lalala lalaaaa gedaanquote:Op maandag 25 maart 2013 13:12 schreef Godtje het volgende:
[..]![]()
Blijft briljant. Fuck the dazed and confused lovers.
Oh!!!! vergeten in mijn eerdere lijstje!quote:Op maandag 25 maart 2013 13:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Soms koop ik ze met de gedachte "Frans! Filmhuis! Leuk!" en dan blijken het toch missers (Le gamin au velo, le voyage du ballon rouge)., maar vaak vind ik ze wel leuk
La tete en friche bijvoorbeeld![]()
![]()
O die kwam ik laatst ergens tegen. Leek me wel mooi jaquote:Op maandag 25 maart 2013 13:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh!!!! vergeten in mijn eerdere lijstje!
De rouille et d'os
Prachtigquote:Op maandag 25 maart 2013 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O die kwam ik laatst ergens tegen. Leek me wel mooi ja
quote:
Alleen Taylor Swift toch?quote:Op maandag 25 maart 2013 13:51 schreef KomtTijd... het volgende:
Ok ik vind Gerard Ekdom best een toffe DJ, maar als hij niet héél snel ophoud die tyfusgeit overal doorheen te mixen ga ik echt een ander radiostation zoeken![]()
zonder is het ook een irritant kutnummer ja.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het in dat nummer wel passen
Duh, het is Taylor Swift. En nu ga ik schijten.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
zonder is het ook een irritant kutnummer ja.
Op Taylor Swift?quote:Op maandag 25 maart 2013 14:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Duh, het is Taylor Swift. En nu ga ik schijten.
zou zonde zijnquote:
van Taylor Swift, ze heeft vast voor andere dingen wél talent.quote:
Nee op de wcpot is hygienischquote:Op maandag 25 maart 2013 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, gewoon op de wc-pot, come on, dat is ranzig!
Maar 't is toch beide afval?quote:Piesen daarentegen
Het één is steriel, het andere nietquote:Op maandag 25 maart 2013 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee op de wcpot is hygienischDoe dan de deksel open en het er in!
[..]
Maar 't is toch beide afval?![]()
Boy, that escalated quicklyquote:Op maandag 25 maart 2013 14:41 schreef Ang3l het volgende:
Oke oke, vooruit dan.
*spreidt zeiltje uit*
Jij liever dan ik. Het vriest.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:56 schreef Ang3l het volgende:
Was ik maar een zeiltje ana het uitspreiden. Nou ja, een picknickkleedje eerder. Ik wil gvd het park in! (No pun intended, dus Anne Frank grapjes kunnen achterwege blijven)
Ik wil mn rugzak uittestennnnn!
Bestek en glazen voor bij het picknicken... Nee, dat vind ik niet echt er bij passen.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ga ik dan heerlijk burgernerdelijk mee op t fietsje richting park
Anders krijg ik ruzie met Gellarboyquote:Op maandag 25 maart 2013 15:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bestek en glazen voor bij het picknicken... Nee, dat vind ik niet echt er bij passen.
Ja, maar wijn en zo moet uit glazenquote:Op maandag 25 maart 2013 15:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je mag hem toch wel met je handen eten
Wat een homoquote:Op maandag 25 maart 2013 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar wijn en zo moet uit glazen
Dit is plastic, dus dat is al vragen om problemen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Gestorven in ene helikoptercrash, met een ontploffing. En een bikini-babe.quote:
Yeah!quote:
En nog meer ontploffingen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gestorven in ene helikoptercrash, met een ontploffing. En een bikini-babe.
De bikinibabe bleek ook te exploderenquote:
Gratis? Uiteindelijk betaal je het allemaal zelf!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Yeah!
Toch jammer dat volgend jaar Goede Vrijdag vervalt als gratis vrije dag voor ons.
GRATIS!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gratis? Uiteindelijk betaal je het allemaal zelf!
Op onze kosten! Bankslaaf! Ze zouden 20% van je salaris in moeten vorderen om ons terug te betalen!quote:
Moderne slaverij FTW!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Op onze kosten! Bankslaaf! Ze zouden 20% van je salaris in moeten vorderen om ons terug te betalen!
quote:
Ik oefende mijn tekstquote:
Oeh goeie om vrij te nemen!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:53 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb al jaren geen collectieve vrije dag meer op Goede Vrijdag
Dit jaar wel op de 29e aprilLang weekend dus, 4 dagen!
Nou vooruitquote:
Ik dit jaar voor het laatst, gaat er volgende week af.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:53 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb allebeiquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:53 schreef Ang3l het volgende:
Dit jaar wel op de 29e aprilLang weekend dus, 4 dagen!
Nee 1 mei is een goede om vrij te nemen!quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb allebei
[..]
Nee 1 mei is een goede om vrij te nemen!
Je even geen ruimte voor tweequote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:18 schreef CherryLips het volgende:
Heb je een konijn?![]()
Moet je bij T zijn, die heeft er ook een paar. Nijntjes moet je wel altijd met meer houden he
![]()
Hoe kom je er ineens bij?
Heb je nog even voor de kerstquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je even geen ruimte voor twee![]()
Zal er even over nadenken. En beetje slecht. Zagen konijn en hup konijn mee
Oeh, laat ff weten hoe dat bevalt!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:29 schreef Q. het volgende:
Zo, even thuis de download van Bioshock Infinite aangezet. Ben benieuwd.
Het downloaden bevalt goed sinds ik sneller internet heb.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oeh, laat ff weten hoe dat bevalt!
Heb nog geen goeie pics 1 halve vagequote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:27 schreef CherryLips het volgende:
Pics![]()
Doe alsof het je pasgeborene is
Ik wil ook konijntjes maar dan heb ik helemaal een veestapel
Voorspelbaarheid FTW!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gelukkig pas de 287237 keer deze grap sinds zaterdag
Tante Pietjequote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze
Geen naam
Knijn, mevrouw konijn, whatever
NOG minder CL?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:55 schreef CherryLips het volgende:
Nog twee weken om tien kilo af te vallen
5 kilo per week. Dan moet je of nu 300 kilo wegen, of stoppen met eten.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:55 schreef CherryLips het volgende:
Nog twee weken om tien kilo af te vallen
Als het voornamelijk in je tieten zit, is het ook niet echt een probleem.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:05 schreef CherryLips het volgende:
Bij 300 kilo maakt die tien ook niet meer uit.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:39 schreef Ang3l het volgende:
Ik zoek ze er ECHT niet op uit. ECHT NIET!
kijk je bent al begonnen met afvallenquote:
Ik kan dit plaatje nu gewoon herhalen op jouw plaatjequote:
Hij was dan ook wel ranzig langquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kijk je bent al begonnen met afvallen
Een loop!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan dit plaatje nu gewoon herhalen op jouw plaatje
Maar ik zal van te voren voortaan vooraf vragen "Ben je helemaal homo en ben je uit de kast?". Als 1 van de 2 NEE is dan loop ik door. O ja, en ook "Ben je single?"/ Ik ga er nl vanuit dat als ik ze in een gaybar ontmoet, met gay vrienden en ze sex hebben met mannen, dat ze dan ook gay zijn. Naief dus blijkbaar. En ik zou inmiddels beter moeten weten!quote:
een stukje CLquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij was dan ook wel ranzig lang
[ link | afbeelding ]
En daar moest je eerst 40 voor wordenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik zal van te voren voortaan vooraf vragen "Ben je helemaal homo en ben je uit de kast?". Als 1 van de 2 NEE is dan loop ik door. O ja, en ook "Ben je single?"/ Ik ga er nl vanuit dat als ik ze in een gaybar ontmoet, met gay vrienden en ze sex hebben met mannen, dat ze dan ook gay zijn. Naief dus blijkbaar. En ik zou inmiddels beter moeten weten!
O ik mag nog 6,5 jaar hetero's neuken?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
En daar moest je eerst 40 voor worden
Ik zou voor de woonboot, tekkels en een fles drank gaanquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ik mag nog 6,5 jaar hetero's neuken?
Mooie trouwring.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij was dan ook wel ranzig lang
[ link | afbeelding ]
En dat ik dan ook weet wie je bedoeltquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zou voor de woonboot, tekkels en een fles drank gaan
Koop je er wel eens klinkers dan?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat ik dan ook weet wie je bedoelt
Zou Leontien er af en toe op bezoek komen?
dat doen we toch allemaalquote:
Weet ik veel hoeveel jullie over showbiznichten roddelenquote:
Alleen de tekstquote:Op woensdag 27 maart 2013 09:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh
Mag je ze dan ook spelen? of krijg je heel droog de scripts? Of filmpjes? Hoe? Wat?
Dat is CL haar vak. Ik speel het nooit in het Nederlands maar kennelijk is daar behoefte aanquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:31 schreef stbabylon het volgende:
Waarom zou je een goed spel verneuken door het te vertal
Omdat ik dan betaald krijgquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom zou je een goed spel verneuken door het te vertalen naar het Nederlands?
Leugens!quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is CL haar vak. Ik speel het nooit in het Nederlands maar kennelijk is daar behoefte aan
En wat is er prettiger aan een vertaling?quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:34 schreef Anthraxx het volgende:
De vertaling van Beyond Good & Evil was lang lang geleden behoorlijk goed gedaan.
Voor mij? Niets. Ik kan het mij wel voorstellen dat voor veel mensen de drempel nog steeds groot is naar engelstalige producten.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
En wat is er prettiger aan een vertaling?
Het gaat om games, die altijd Engels zijn geweest.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voor mij? Niets. Ik kan het mij wel voorstellen dat voor veel mensen de drempel nog steeds groot is naar engelstalige producten.
Behalve de sims die praten simsquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het gaat om games, die altijd Engels zijn geweest.
Japans.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het gaat om games, die altijd Engels zijn geweest.
Denk het niet, tenzij er Windows op draait.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:43 schreef Godtje het volgende:
Zal mijn macbook pro uit 2011 de nieuwe simcity aankunnen?
Goed, of Japans, maar dan moet je wel van tentakels houdenquote:
Komt ook voro de macquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:46 schreef stbabylon het volgende:
het niet, tenzij er Windows op draait.
Probeer dat maar eens te vertalen.quote:
I knows, maar is er nog niet, dat was meer mijn punt. Gaat ws. ook nog wel even duren als ik Pheno hoor schelden.quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Behalve de sims die praten sims
Probeer dat maar eens te vertalen.
quote:Soo Soo (hallo)
Degg Degg (tot ziens)
Chumcha (pizza)
Nooboo (baby)
Chitmar (schaakmat)
Vous (jij)
Laka (zoals)
Zo Hungwah (zo hongerig)
Clops (kleren)
Mik (één)
Mak (twee)
Maka (drie)
Vadisch (bedankt)
Kan die zo hard schreeuwen? Ik dacht ergens in Juniquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
I knows, maar is er nog niet, dat was meer mijn punt. Gaat ws. ook nog wel even duren als ik Pheno hoor schelden.
Oh boy, really?quote:
Wat maakt het uit zolang de server een PIII is?quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:43 schreef Godtje het volgende:
Je mag dan wel in Arnhem eo werken, maar zo hard schreeuw ik nietquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
I knows, maar is er nog niet, dat was meer mijn punt. Gaat ws. ook nog wel even duren als ik Pheno hoor schelden.
De tijd zal het leren. maar De Sims 3 werkt primaquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:43 schreef Godtje het volgende:
Uhuh! En meteen al een deel in gedachten vast uitgegeven, ik heb meteen een afspraak gemaakt om mijn tattoo af te maken begin juliquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Iedereen al braaf belastingaangifte gedaan?
Uiteraard.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als het goed is heeft de accountant dat gedaanquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nee.Braaf uitstel gevraagd.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
'hoor'quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je mag dan wel in Arnhem eo werken, maar zo hard schreeuw ik niet
Van mij gaat op de spaarrekeningquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh! En meteen al een deel in gedachten vast uitgegeven, ik heb meteen een afspraak gemaakt om mijn tattoo af te maken begin juli
Of 8 weken Hindeloopenquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van mij gaat op de spaarrekeningVolgend jaar hebben we dan rond de zomer ruim 12k. Ruim voldoende voor 4 weken Canada
Kánada of Kannada?quote:
Het is maar een klein deel gelukkig, e.i.n.d.e.l.i.j.k. de laatste puntjesquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van mij gaat op de spaarrekeningVolgend jaar hebben we dan rond de zomer ruim 12k. Ruim voldoende voor 4 weken Canada
Die dan in een ander tempo verkleurenquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is maar een klein deel gelukkig, e.i.n.d.e.l.i.j.k. de laatste puntjes
Oh dat zal niet zo opvallen denk ik, het zijn echt details, niet hele stukkenquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die dan in een ander tempo verkleuren
quote:
Ik doe iets verkeerd, ik verdien geen kont maar ik moet elk jaar honderden euro's bijbetalenquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh! En meteen al een deel in gedachten vast uitgegeven, ik heb meteen een afspraak gemaakt om mijn tattoo af te maken begin juli
Braaf.quote:
Braaf.quote:
Kind van de luxequote:Op woensdag 27 maart 2013 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het goed is heeft de accountant dat gedaan
Vaste baan, eigen huis, meer niet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Ik doe iets verkeerd, ik verdien geen kont maar ik moet elk jaar honderden euro's bijbetalen
Dan doe je inderdaad iets verkeerd. Moet je kijken waar dat vandaan komt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik doe iets verkeerd, ik verdien geen kont maar ik moet elk jaar honderden euro's bijbetalen
Werkeloos, soort van Wia, dus uitkering en krijg geld terug.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat deed je in mijn Fobo!?!quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik krijg altijd terug. Maar dat krijg ik dan iedere maand al, en aan t eind van het jaar is dat ook ongeveer quitte dus hoef ik niks meer bij te betalen of terug te krijgen. Nooit nare verrassingen eigenlijk.
Ben benieuwd of EA/Origin vind dat je de Mac versie opnieuw moet kopen als je de Windows versie al hebt...ik zie ze er goed voor aanquote:
Als ik een xbox spel heb moet ik de ps3 versie toch ook gewoon kopen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:51 schreef ArTiC het volgende:
n benieuwd of EA/Origin vind dat je de Mac versie opnieuw moet kopen als je de Windows versie al hebt...ik zie ze er goed voor aan
Bij Steam kan ik FM13 iig én voor Windows é
Logisch lijkt me als je een licentie koopt voor het spel, niet voor het platform.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als ik een xbox spel heb moet ik de ps3 versie toch ook gewoon kopen.
Lijkt me logisch.
Daar zijn de makers het in de meeste gevallen niet mee eens.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Logisch lijkt me als je een licentie koopt voor het spel, niet voor het platform.
Aangezien de software onder de motorkap anders is, lijkt me dat niet zo logisch.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Logisch lijkt me als je een licentie koopt voor het spel, niet voor het platform.
Zoals ik al zei, bij Steam is dit geen probleem. Ik heb FM13 daar gekocht en mag zowel de Windows als Mac versie downloaden en gebruiken (maar niet gelijktijdig natuurlijk).quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als ik een xbox spel heb moet ik de ps3 versie toch ook gewoon kopen.
Lijkt me logisch.
Tenzij je in offline mode gaat, dan werkt het gewoon.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, bij Steam is dit geen probleem. Ik heb FM13 daar gekocht en mag zowel de Windows als Mac versie downloaden en gebruiken (maar niet gelijktijdig natuurlijk).
Ff fappen.quote:
De digitale versie erbij zie je wel steeds vaker. Bij cd's en dvd's etc ook.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:57 schreef stbabylon het volgende:
Ik neem dan maar even aan dat als je een boek met hardcover koopt, dat je dan ook de softcover en de ereader versie er bij wil? Voor nop?
Van Apple verwacht je dat soort shit wel. Een collega van me vertelde een tijd geleden overigens dat hij een film gekocht via iTunes niet op een extern beeldscherm kon afspelen maar alleen op zijn laptopscherm. Geen idee of het echt zo is dat dat niet kan maar het zou me niks verbazenquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar zijn de makers het in de meeste gevallen niet mee eens.
Ook genoeg games die niet eens werken op ipad > iphone
Bijvoorbeeld angry birds
En dat is alleen maar copy/pastequote:Op woensdag 27 maart 2013 12:57 schreef stbabylon het volgende:
Ik neem dan maar even aan dat als je een boek met hardcover koopt, dat je dan ook de softcover en de ereader versie er bij wil? Voor nop?
Gedacht vanuit een ontwikkelaars point of view, probeer het nu eens als consument.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Aangezien de software onder de motorkap anders is, lijkt me dat niet zo logisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |