abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124561327
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.

Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
Babananana, hiker regio Breda (Autoreset)
dery1990, hiker regio Groningen
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
Gehaktstaaf123, hiker regio Leeuwarden
guru033, hiker regio Utrecht
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)
irritatie100, hiker regio Rotterdam
Jieuwst, hiker regio Nijmegen (Autoreset)
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
MG_13, hiker regio Amsterdam
MuurStraat, hiker regio Nijmegen
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset)
QuiCk01, hiker regio Leiden
Riddah, hiker regio Apeldoorn
RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset)
RTS91, hiker regio Groningen
Rubenr3, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
Viezze, hiker regio Groningen
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
zazzel, hiker regio Breda

joppie_saus, ex-hiker regio Groningen
Mallet, ex-hiker regio Doetinchem
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Enpe, ex-hiker regio Eindhoven

Privéchauffeurs
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda
reintje_, privéchauffeur regio Breda

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
SPOILER
pi_124564000
Ben ook alweer een half uur thuis van mijn ritje. Op station Eindhoven nog gebeld of ik nog een spoedje Eindhoven-Meerkerk wilde doen, maar had toen al andere plannen. Stond ook niet echt te springen om een enkeltje naar Meerkerk, is zo'n gedoe om daar weer weg te komen (maar dat hoef ik jullie niet te vertellen)

Trouwens, ik kan soms ook wel lachen om de mensen van AR. Wordt ik tijdens de rit gebeld door hun, bel ik ze even later vanaf de parkeerplaats op om te vragen waarom ze belde. Krijg ik iemand aan de lijn die klonk alsof ie net uit bed kwam, ik vroeg waarom ze hadden gebeld zegt ie: ; Ja ik had net wel gebeld denk ik.. Maar ik weet echt niet meer waarom.. Ik denk dat het al is opgelost' .. :')

OK dan, hoop niet dat ik iets moois ben misgelopen.
pi_124566960
Gisteren naar de EW-borrel geweest, was erg gezellig! :) Leuk om zo eens met de dames van kantoor in een informele setting te praten.

Verder was er nog een wedstrijd voor het beste idee om geld in te zamelen voor OneMen, waar EW mee samenwerkt. Mijn idee om te kunnen bieden om op date te gaan met de dames van kantoor had gewonnen, yeah! 8-)
Nee.
  woensdag 27 maart 2013 @ 15:23:27 #4
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_124568127
Foto's van de date dame?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_124568299
quote:
7s.gif Op woensdag 27 maart 2013 14:50 schreef Dimitri_ het volgende:
Gisteren naar de EW-borrel geweest, was erg gezellig! :) Leuk om zo eens met de dames van kantoor in een informele setting te praten.

Verder was er nog een wedstrijd voor het beste idee om geld in te zamelen voor OneMen, waar EW mee samenwerkt. Mijn idee om te kunnen bieden om op date te gaan met de dames van kantoor had gewonnen, yeah! 8-)
Huh, was die borrel aangekondigd dan? Was zeker in Breda?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_124568316
Was het alleen een borrel voor privéchauffeurs?
pi_124568450
Zie fb voor ook wat foto's.. Alleen de regio's Breda/Tilburg/den Bosch en Rotterdam waren volgens mij uitgenodigd.. Maar was wel geslaagd en zou zeker doorgaan in de rest van het land stond erbij

Morgen weer een dagje vestigingswerk doen bij de nederlandse lease in Amersfoort

[ Bericht 29% gewijzigd door Dalenbart op 27-03-2013 15:46:38 ]
pi_124569794
quote:

Je bent ook gelijk de eerste die er gebruik van gaat maken zeker? :9
  woensdag 27 maart 2013 @ 16:14:00 #9
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_124569994
quote:

Was inderdaad gezellig... Wat had je nou gewonnen? Telefoon oplader?
pi_124571243
Morgen Zwolle - Harderwijk in een Prius. Mijn eerste keer rijden in een Prius. Heb persoonlijk iets tegen op zulke wagens, maar zal mijn verwachtingen niet te hoog leggen, dan kan het enkel meevallen ;) . Daarna Zeist - Heerenveen in de eeuwige Megane.
Die Megane moet ik ophalen bij een bedrijf waar ik al eerder ben geweest, moet hem nu alleen ophalen bij de zelfde CP als toen, alleen nu op privé adres. Bijna dezelfde als ik toen gebracht had. Heb de 39xxxx gebracht, moet de 43xxxx ophalen. Volgens mij had Dery deze 43 toen naar Naarden gebracht ;)
Zullen in Zwolle wel te weinig chauffeurs beschikbaar hebben, voor mij toch bijna anderhalf uur reizen naar ophaaladres. Goed voor de uurtjes :) .Pas om 11u ophalen, kan gewoon bijna uitslapen :D
pi_124571342
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 16:45 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Morgen Zwolle - Harderwijk in een Prius. Mijn eerste keer rijden in een Prius. Heb persoonlijk iets tegen op zulke wagens, maar zal mijn verwachtingen niet te hoog leggen, dan kan het enkel meevallen ;) . Daarna Zeist - Heerenveen in de eeuwige Megane.
Die Megane moet ik ophalen bij een bedrijf waar ik al eerder ben geweest, moet hem nu alleen ophalen bij de zelfde CP als toen, alleen nu op privé adres. Bijna dezelfde als ik toen gebracht had. Heb de 39xxxx gebracht, moet de 43xxxx ophalen. Volgens mij had Dery deze 43 toen naar Naarden gebracht ;)
Zullen in Zwolle wel te weinig chauffeurs beschikbaar hebben, voor mij toch bijna anderhalf uur reizen naar ophaaladres. Goed voor de uurtjes :) .Pas om 11u ophalen, kan gewoon bijna uitslapen :D
Ach, een Prius is lelijk, stijlloos, rijdt als een dweil, maar het zijn geen schrale auto's hoor.
pi_124571381
quote:
10s.gif Op woensdag 27 maart 2013 16:48 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ach, een Prius is lelijk, stijlloos, rijdt als een dweil, maar het zijn geen schrale auto's hoor.
Uit deze zin haal ik weinig positiefs anders :Y
pi_124571407
Het rijdt als een dweil :D perfecte omschrijving van het weggedrag.
pi_124571536
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 16:49 schreef gehaktstaaf123 het volgende:

[..]

Uit deze zin haal ik weinig positiefs anders :Y
Ik bedoel dat ze qua uiterlijk en uitstraling weinig spannend zijn, maar ze zijn best luxe uitgerust.
pi_124571609
Om luxe geef ik niet heel veel.. Als er cruisecontrol en climatcontrol op zit ben ik altijd wel tevreden, heb liever dat ik 'm met flink tempo over een klaverblad/afrit etc kan jagen ^O^
pi_124571791
Op zich is die Prius niet eens heel dramatisch vind ik. Stuurt wel uiterst gevoelloos, maar ik heb slechtere auto's gereden.
  woensdag 27 maart 2013 @ 17:40:30 #17
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_124573261
Prius vind ik erg zenuwachtig rijden. Had pas zo'n Polo Bleumotion, schoot ook niet op. Wat een knakenbak. Lijkt wel of je op een trekker rijdt. En alle auto's met elektrische stuurbekrachtiging zijn bij voorbaat ruk.
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_124573366
Polo op zich vind ik een prima auto, maar die takkeherrie van die 3-cilinders idd... :'(
  woensdag 27 maart 2013 @ 18:00:59 #19
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_124573960
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 16:45 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Regio zwolle zit een beetje vol met toetsen helaas hier :(
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_124575634
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 16:14 schreef zazzel het volgende:

[..]

Was inderdaad gezellig... Wat had je nou gewonnen? Telefoon oplader?
Ja een zo'n opzetstukje voor in de sigarettenaansteker met 2 USB-poorten.
Nee.
pi_124586992
Morgen 2 ritjes, moet wel een uur lopen omdat er geen bussen naartoe rijden :{
pi_124587025
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 17:40 schreef Fiorano het volgende:
Prius vind ik erg zenuwachtig rijden. Had pas zo'n Polo Bleumotion, schoot ook niet op. Wat een knakenbak. Lijkt wel of je op een trekker rijdt. En alle auto's met elektrische stuurbekrachtiging zijn bij voorbaat ruk.
Een trekker is wel de ultieme omschrijving, wat een drama.

Eerste keer dat ik zo een reed dacht ik dat het motorblok kapot was, wat een teringgeluid komt daar uit :') Vlak daarna gooide ik hem op de snelweg ergens voor en trap het gas vol in, gebeurt natuurlijk niks. Zie ik die gast achter me lachen _O-
pi_124590618
Heb maar 1 keer een Polo BM1.2tdi gereden, maar toen voelde hij bloedsnel aan. Had daarvoor in een Polo 1.2 6V benzine met 60pk gereden. Met tegenwind op de afsluitdijk kon die in '5' niet harder dan 125 op de teller, met een verbruik van 10L/100km :')
pi_124591464
Als je dan toch een Polo wilt neem dan inderdaad een 1.4 of een diesel.
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
  woensdag 27 maart 2013 @ 23:40:55 #25
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_124591962
Beetje meer neerleggen en een Audi A1 pakken. Geinige karretjes vind ik dat! ^O^
  donderdag 28 maart 2013 @ 07:38:10 #26
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_124596236
Er rijdt hier een zwarte verlaagde Polo 1.4 TSI rond die op Scirocco velgen staat. Stoer ding.
#26 || Luciano da Silva
pi_124596503
Ik heb ook al een keer een Polo GTI gereden en een aantal met 1.2TSI'tjes, dan zijn het prima karretjes.
  donderdag 28 maart 2013 @ 09:42:41 #28
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_124598108
Voordeel van een SlowMotion is wel dat je voor een tientje aan benzine een wedstrijdje in Bremen bezoekt vanuit Groningen :7
#26 || Luciano da Silva
  donderdag 28 maart 2013 @ 09:45:12 #29
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_124598187
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 09:42 schreef joppie_saus het volgende:
Voordeel van een SlowMotion is wel dat je voor een tientje aan benzine een wedstrijdje in Bremen bezoekt vanuit Groningen :7
En het werkt geweldig voor mensen die hun rechtervoet niet in bedwang kunnen houden :P
  donderdag 28 maart 2013 @ 09:46:28 #30
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_124598224
Dat valt je nog vies tegen. Ben vorig jaar met een BM naar Antwerpen en Brussel geweest en toen ook even een dagje Parijs gedaan. Terugweg toch lekker met de CC op 165 terug naar Antwerpen gekard.
#26 || Luciano da Silva
  donderdag 28 maart 2013 @ 09:50:42 #31
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_124598354
Het gaat ook niet om de top, maar met een beetje leuke auto zit je zo op de 70, en in een 50 gebied kan dat soms nog zuur uitvallen.
pi_124599203
Net als die 5serie automaat die ze bij solliciteren gebruiken :')

Net gebeld voor 2 ritjes vandaag, golfjes, 1tje staat net op kenteken :7
pi_124600026
quote:
2s.gif Op donderdag 28 maart 2013 10:21 schreef Daantke het volgende:
Net als die 5serie automaat die ze bij solliciteren gebruiken :')

Net gebeld voor 2 ritjes vandaag, golfjes, 1tje staat net op kenteken :7
Vind het persoonlijk prima wagens :Y
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
  donderdag 28 maart 2013 @ 12:37:00 #34
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_124603411
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 09:46 schreef joppie_saus het volgende:
Dat valt je nog vies tegen. Ben vorig jaar met een BM naar Antwerpen en Brussel geweest en toen ook even een dagje Parijs gedaan. Terugweg toch lekker met de CC op 165 terug naar Antwerpen gekard.
Met z'n 2e zonder veel bagage en wind mee dan zeker :P ? Die dingen rijden echt niet lekker op die snelheden vindik. En als je eenmaal moet remmen duurt het weer een eeuwigheid voordat ie op 165 zit.
Op A5 keer geprobeerd te toppen, maar uiteindelijk bij 155 maar opgegeven.

[ Bericht 5% gewijzigd door QuiCk01 op 28-03-2013 12:54:02 ]
pi_124606261
Morgen eerste keer werken voor easyway! Rijnsburg-amersfoort en Leusden-Bleiswijk. Qasqai en een 508. Ben benieuwd!
pi_124606714
Qashqai :')
Dat vind ik nou het schoolvoorbeeld van een kutauto :P
Hoewel ie niet lelijk is.
pi_124606966
Nou, m'n eerste Prius ervaring zit erop. Hij viel niet tegen, maar dat dashboard is wel plastic fantactic!
Overigens een ritverbruik van 7,8L/100km gescoord :D . Maar dat zal meer aan mijn route gelegen hebben, over een aantal mooie dijkweggetjes!
Nu op naar de Megane. Heb vandaag voor het eerst gewoon tijd over, dus ben ondertussen voorzien van genoeg cafeïne. Overal tijd voor koffie!
pi_124610325
Morgen heel misschien in nieuwegein werken. Is dat nog wat of is het echt verschrikkelijk?
pi_124611749
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 14:22 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Nou, m'n eerste Prius ervaring zit erop. Hij viel niet tegen, maar dat dashboard is wel plastic fantactic!
Overigens een ritverbruik van 7,8L/100km gescoord :D . Maar dat zal meer aan mijn route gelegen hebben, over een aantal mooie dijkweggetjes!
Nu op naar de Megane. Heb vandaag voor het eerst gewoon tijd over, dus ben ondertussen voorzien van genoeg cafeïne. Overal tijd voor koffie!
Dat is toch helemaal niet goed voor een auto die als zuinig te boek staat?

Vorige week gemiddeld 4,2L/100km in m'n pa's Skoda gereden :P
  donderdag 28 maart 2013 @ 17:39:38 #40
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_124614529
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 12:37 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Met z'n 2e zonder veel bagage en wind mee dan zeker :P ? Die dingen rijden echt niet lekker op die snelheden vindik. En als je eenmaal moet remmen duurt het weer een eeuwigheid voordat ie op 165 zit.
Op A5 keer geprobeerd te toppen, maar uiteindelijk bij 155 maar opgegeven.
Met zijn tweeën zonder bagage ja. Zij lag te slapen en ik wilde zo snel mogelijk naar het hotel. Echt fijn was het niet maar als je snel wilt dan moet het wel. Gelukkig rijdt er 's nachts amper verkeer.
#26 || Luciano da Silva
  donderdag 28 maart 2013 @ 17:54:27 #41
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_124614931
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:28 schreef MG_13 het volgende:
Was het alleen een borrel voor privéchauffeurs?
Nope, was voor al het personeel uit de al eerder genoemde regio's. Viel mij nog best tegen hoeveel mensen er waren, had er wel meer verwacht. Overigens vertelde de nieuwe commercieel directeur dat ze de komende tijd veel meer gaan doen aan de relatie met personeel (mag ook wel eens). Heel leuk de e-cards hoor, maar toch :')
Verder was het wel leuk om de dames van de transport afdeling eens in real life te spreken.
pi_124615036
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 17:54 schreef zazzel het volgende:

[..]

Overigens vertelde de nieuwe commercieel directeur dat ze de komende tijd veel meer gaan doen aan de relatie met personeel (mag ook wel eens).
Te beginnen met het uiterst informatieve mailtje van vandaag? :') Ja het is was rustig in sommige regio's. Oja, letten jullie nog steeds goed op "insert lijst met al die dingen die schijnbaar heel moeilijk zijn"
  donderdag 28 maart 2013 @ 18:00:50 #43
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_124615125
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 17:57 schreef Viezze het volgende:

[..]

Te beginnen met het uiterst informatieve mailtje van vandaag? :') Ja het is was rustig in sommige regio's. Oja, letten jullie nog steeds goed op "insert lijst met al die dingen die schijnbaar heel moeilijk zijn"
Dat is toch juist beter dan helemaal niets te laten weten? Beetje betrokkenheid is juist een goeie zet denk ik zo
pi_124615612
Vandaag een beetje een baaldag gehad. Had 3 ritten vandaag, Veldhoven-Haarlem Haarlem-Amsterdam en AmsterdamZO-Oirschot. Kom ik keurig om kwart voor 9 aan in veldhoven, is de auto nergens te bekennen en ook in het systeem stond niks. Kop thee gekregen en naar AR gebeld, bleek dat het hun fout was en dat de rit eigenlijk pas morgen was. Er waren verder heel weinig ritten beschikbaar dus ze wilde me eigenlijk weer naar huis sturen, maar daar zat ik natuurlijk niet echt op te wachten. Heb toen gezegd dat ik er gisteravond en vanmiddag dingen voor heb afgezegd dus dat ik wel wilde rijden. Mocht toen met de trein naar Haarlem gaan om de andere twee ritten nog te doen.

Had alleen net vanochtend een studieboek uit mijn tas gehaald omdat ik toch niet in de trein zou komen, en had per ongeluk kapotte oortjes meegenomen, dus had eigenlijk niks te doen onderweg.

Mag morgen wel alsog de rit Veldhoven-Haarlem uitvoeren. Hoop wel dat ie doorgaat, bij het betreffende bedrijf wisten ze ook van niks of ie morgen er wel zou zijn. Heb dat natuurlijk wel door AR laten checken en en zij zeiden van wel, dus ga daar maar vanuit.

Tot morgen lief dagboek
pi_124616714
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 18:00 schreef zazzel het volgende:

[..]

Dat is toch juist beter dan helemaal niets te laten weten? Beetje betrokkenheid is juist een goeie zet denk ik zo
Ja maar dat is zo'n mail als alle anderen met een zinnetje dat het rustig is. Maar laten we hopen dat het een stap in de goede richting is en er meer gecommuniceerd gaat worden over het aantal ritten.
pi_124617262
Vond het wel een net mailtje! Geen haperende capslock en overdosis aan uitroeptekens.
Nu eindelijk in de trein naar huis. Moest de auto voor half 6 afleveren. Toen ik bij Meppel was kwam ik er achter dat het al kwart voor 6 was. Toen even gebeld naar klant (dealer) was geen probleem, ze waren nog druk. Dus ruim een half uur te laat afgeleverd door die leuke files.
Maar van mij mag het wel gauw wat warmer worden, moest ik Heerenveen 20 minuten wachten, ben blij dat ik nu in de trein zit :)
pi_124619182
En toch zat er weer een lelijke typfout in het mailtje, gewoon een snelheidsfoutje, ze mogen die mailtjes wel eens wat beter overlezen!
pi_124619414
Ik heb wel gevraagd of ze mails wat specifieker willen doen, dus tijden vermelden etc. Ben benieuwd!
Nee.
  donderdag 28 maart 2013 @ 20:13:06 #49
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_124619903
Ik ga waarschijnlijk helaas niet mee karten. Ik ga de week van tevoren ook al karten in Utrecht. En ik heb nog wat uitgaven in de rij staan. Sorry.
  donderdag 28 maart 2013 @ 23:14:27 #50
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_124629957
quote:
9s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:13 schreef bokkepoot het volgende:
Ik ga waarschijnlijk helaas niet mee karten. Ik ga de week van tevoren ook al karten in Utrecht. En ik heb nog wat uitgaven in de rij staan. Sorry.
Jammer! Volgende keer misschien ;)
pi_124639106
En ik zit alweer in de trein richting Groningen, het enige ritje vandaag was Assen - De Bilt. Moest de eerste auto om 8 uur al ophalen ;(
pi_124650267
Prima eerste dagje gehad. Super relaxt werk! Nog een vraagje over de administratie. Ritbon(nen) altijd invullen en indien vermeld een autotransport formulier invullen toch?!
pi_124652928
Uit bed gebeld voor werk, zat binnen een half uur in de trein alwaar de rit werd afgebeld. Tweede rit kon echt niet eerder dan 14.30 opgehaald worden dus moest weer naar huis, ben ik daar om 14.30, is de klant er pas 15.30.

Enige pluspuntje was de auto: A6 avant quattro.
pi_124796401
Ik werd vandaag van de weg gedrukt door de politie :')

dinsdag 2 april 2013 @ 16:24:47 #55
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_124796439
Wat had je uitgespookt dan?
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:43:41 #56
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_124797113
Haha grofjes, wel een toffe Vulva!
pi_124797342
Ben even gestopt met mijn studie, en heb dus ook geen ov meer. Zou ik de gok kunnen nemen om dan maar gewoon af en toe uit eigen zak ov te betalen? Beter dan niks doen..
allesch kan kapodt
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:51:54 #58
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_124797390
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:50 schreef JohannesBavariaII het volgende:
Ben even gestopt met mijn studie, en heb dus ook geen ov meer. Zou ik de gok kunnen nemen om dan maar gewoon af en toe uit eigen zak ov te betalen? Beter dan niks doen..
Ik denk niet dat je er dan winst op gaat slaan.
pi_124797619
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:24 schreef bokkepoot het volgende:
Wat had je uitgespookt dan?
Niks, had wel een heel eind te hard gereden (lege snelweg in het Noorden, flitsappje aan, ik was te laat door file 's ochtends...) maar net toen ik netjes 120 reed kwam deze me inhalen met 140, daarna ging hij 100 rijden, haalde me weer in en toen moest ik mee :')

Alles was dus in orde, hij had wel een opmerking dat de autopapieren origineel moeten zijn. Dit wist ik zelf ook wel, maar aangezien dat bij EW heel vaak niet zo is, dacht ik dat het niet geldt voor huur- of lease auto's. Weet iemand hoe dit zit?
pi_124798103
Volgens de wet moeten ze origineel zijn. Maar ze zijn wel eens coulant tegenover mensen met huurauto's, maar soms krijg je gewoon een prent dacht ik.

Zie je er soms verdacht uit? Foute velgen onder het Golfje? Petje op? :D
.
pi_124798739
Binnenkort langskomen in Breda voor sollicitatie. Wat kan ik verwachten van die rijtest en zijn er nog andere dingen waar ik rekening mee moet houden?
  dinsdag 2 april 2013 @ 17:52:20 #62
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_124799695
Iemand het karten nog besproken? Geen extra aanmeldingen gekomen meer denk ik.
pi_124799961
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:57 schreef Daantke het volgende:

[..]

Niks, had wel een heel eind te hard gereden (lege snelweg in het Noorden, flitsappje aan, ik was te laat door file 's ochtends...) maar net toen ik netjes 120 reed kwam deze me inhalen met 140, daarna ging hij 100 rijden, haalde me weer in en toen moest ik mee :')

Alles was dus in orde, hij had wel een opmerking dat de autopapieren origineel moeten zijn. Dit wist ik zelf ook wel, maar aangezien dat bij EW heel vaak niet zo is, dacht ik dat het niet geldt voor huur- of lease auto's. Weet iemand hoe dit zit?
Als het goed is betaalt EW de boete dan gewoon. Zal daar doorbelast worden aan leasemaatschappij.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:28 schreef Sew het volgende:
Binnenkort langskomen in Breda voor sollicitatie. Wat kan ik verwachten van die rijtest en zijn er nog andere dingen waar ik rekening mee moet houden?
Als je een rijbewijs hebt gehaald kan je voor de rijtest eigenlijk al niet meer zakken, dus maak je daar niet druk om. Als je nog nooit in een automaat hebt gereden zou je dat van tevoren nog even kunnen doen maar is eigenlijk ook niet eens nodig.

Zorg wel dat je er goed verzorgd aan komt, maar verder niks bijzonders eigenlijk. Maak je er vooral niet te druk om.
pi_124799989
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:28 schreef Sew het volgende:
Zeg me niet dag het regio Rotterdam is?

Sollicitatie stelt niks voor verder
pi_124802012
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:11 schreef Pizzabodem het volgende:
Volgens de wet moeten ze origineel zijn. Maar ze zijn wel eens coulant tegenover mensen met huurauto's, maar soms krijg je gewoon een prent dacht ik.

Zie je er soms verdacht uit? Foute velgen onder het Golfje? Petje op? :D
Nee :D Gewoon een Golf Bluemotion met standaard lichtmetalen velgen. Misschien dat het een diefstalgevoelige auto is of iets dergelijks?

De vorige keer dat ik staande ben gehouden had ik een bontkraagje en het was vrijdagnacht 04:00 in het centrum, toen snapte ik het nog wel :D
pi_124806492
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:57 schreef Daantke het volgende:

[..]

Lease maatschappijen moeten ook gewoon originele papieren leveren, deze raken klanten echter zo vaak kwijt dat het financieel de moeite is om gewoon de boete eens in de zoveel keer te betalen, prent wordt namelijk bijna nooit uitgeschreven. Boete betalen is een stuk minder werk als nieuwe papieren aanvragen ;)
pi_124812666
Morgen een zeer schraal dagje.. Kreeg rond 18uur nog een mailtje, ik blij, bleek het een ritje van Helmond naar Oirschot te zijn, dus 30 minuten rijden. Naar het start adres is een uur, en terug naar huis ook max een uur dus zal een zeer kort dagje worden. Heb nog wel gebeld of er echt niks anders was, toen te horen gekregen dat ik voor ik vertrek nog een keer moet bellen en als er dan nog niks is als ik in Oirschot ben weer.

Hoop dat er dan nog wel iets bij komt, anders is het de moeite eigenlijk niet. Nouja, het is dat ik toch helemaal niks te doen heb morgen.
  dinsdag 2 april 2013 @ 23:22:51 #68
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_124817648
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:52 schreef Fiorano het volgende:
Iemand het karten nog besproken? Geen extra aanmeldingen gekomen meer denk ik.
Ik geloof het niet. Moeten we dat nog doen of gaan we op de gok?
pi_124821318
Ik had toch nog wel mee gekund op die datum, maar wordt voro de rest een drukke periode dus ik pak liever wat rust dan. Jammer, was dichtbij geweest.

Viel me trouwens laatst op in Meerker langs de snelweg hoeveel er daar langs die weg ligt. Paar hakken, kleding, wandelstok.. :')
  woensdag 3 april 2013 @ 07:58:43 #70
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_124823368
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 23:22 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Ik geloof het niet. Moeten we dat nog doen of gaan we op de gok?
Is misschien wel handig, anders kun je weer niet bij elkaar in de heat
pi_124824494
Ik moet helaas toch afhaken bij het karten vanwege gewijzigde plannen dat weekend
pi_124825137
Was karten nou de 13e? Want dan is er iets tussen gekomen. Als het de 20e was, geen probleem.
pi_124825287
Staat op de 13e nu gepland.. 20e zou mij ook beter uitkomen idd
  woensdag 3 april 2013 @ 10:22:43 #74
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_124825908
20e kan ik niet
  woensdag 3 april 2013 @ 13:41:07 #75
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_124832616
Ik ben er 20e ook niet, dan zit ik in het buitenland :P
  woensdag 3 april 2013 @ 13:55:50 #76
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_124833124
Goed nieuws!
NIeuwe Panamera is 14% bijtelling, dus wellicht nieuwe leasetopper in hoge segment als vervanging voor 5-serie's en A6'jes :)

http://www.autoweek.nl/nieuws/22885/porsche-facelift-panamera-ook-14-bijtelling
  woensdag 3 april 2013 @ 13:59:54 #77
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_124833262
Nice, zullen er dan wel veel vanuit Amersfoort komen. Aangezien die hal daar binnen er al vol mee staat :o
pi_124835364
Meer mensen die morgenavond een rit vanuit Nijkerk hebben?
Nee.
pi_124837946
Morgen Drachten - Amsterdam in een Kangoo, met 75pk |:( . Daarna Limmen - Amersfoort in een Passat. Dat is dan weer prima!
pi_124838347
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 14:59 schreef Dimitri_ het volgende:
Meer mensen die morgenavond een rit vanuit Nijkerk hebben?
Ik heb helaas nog niks voor morgen.
Wat bijzonders dan vanuit Nijkerk ofzo? Want jij komt toch ook niet uit die regio?
pi_124849059
Nee, klopt.. Maar het eindadres van de klant is wel in mijn regio.

Laatste keer dat ik voor hem gereden heb had hij nog een A5 cabrio 3.0.. Ben benieuwd of hij die nog heeft, toen hebben we midden in de nacht met het dak naar beneden keihard muziek gedraaid. Was een van mijn eerste ritten, wist niet wat me overkwam. :D
Nee.
pi_124852174
Ik weet niet hoe actueel dit nog is en ik heb geen enkele binding met de aanbieder, maar ik kwam een vacature tegen voor studenten in regio Utrecht die affiniteit hebben met auto's. Dat deed me aan dit topic denken, misschien heeft een van jullie er iets aan: Vacature Servicemedewerker - Bandopspanning.nl

Als ik het goed begrijp gaan ze bij bedrijven/instellingen langs om het hele wagenpark op te blazen.
Althans, de banden ervan, wat dan brandstofbesparing oplevert.. :')
  woensdag 3 april 2013 @ 21:14:55 #83
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_124852594
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 21:08 schreef dvr het volgende:

Als ik het goed begrijp gaan ze bij bedrijven/instellingen langs om het hele wagenpark op te blazen.
Althans, de banden ervan, wat dan brandstofbesparing oplevert.. :')
Het is werk, dus krijg je ervoor betaald ;) . Veel mensen vinden Hikeren ook onzinnig, maar so what?
Ik heb gekkere dingen voor mijn geld gedaan :P
pi_124852970
quote:
10s.gif Op woensdag 3 april 2013 21:14 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Het is werk, dus krijg je ervoor betaald ;) . Veel mensen vinden Hikeren ook onzinnig, maar so what?
Ik heb gekkere dingen voor mijn geld gedaan :P
Ik kan de vraag niet voor me houden..
Wat voor gekke dingen heb je dan zoal gedaan?
  woensdag 3 april 2013 @ 21:36:28 #85
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_124853884
Nieuwe Superb is ook uit, lekker strak!

#26 || Luciano da Silva
  woensdag 3 april 2013 @ 21:37:41 #86
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_124853966
S'ochtends vroeg kippen vangen, compleet drama was dat. Eerste dag lieten ze je dat vrolijk zonder handschoenen en lange mouwen doen, leer je snel af.

Deze krengen op een auto laden, met de auto de een helling opjagen en op een plein weer uitladen met de heftruck.

Sloeg echt nergens op, en dat de halve dag zo'n beetje

Met een kleine trekker, caravans stallen. En als de desbetreffende mensen een disselslot gemonteerd hadden dan ging er gewoon een spanband omheen en dan ging er iemand mee op de dissel om de handrem van de caravan te bedienen. En dat laatste ging meestal vrij heftig. En die mensen altijd zo blij, want wij gingen zo voorzichtig om met hun Caravan omgingen :')

Om 22:00 snachts in een busje van het werk in slaap vallen omdat je collega nog binnen aan het uitleggen was. 2 uur betaald pitten en dan nog de terugreis. En die klant maar vragen waar die andere collega gebleven was

Ook eens een dagje meegeweest met een stel hoveniers, ze moesten bij het spoor bijknippen en ze hadden iemand nodig die op een hoorn drukte als er een trein aankwam.( Retesaai!)

En nog wel gekkere dingen maar dat is mijn huidige werk en die baan wil ik voorlopig even houden. :P
  woensdag 3 april 2013 @ 21:37:42 #87
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_124853968
Ziet er idd prima uit Joppie!

Die sedan is ook 10x beter geworden. Vond die oude versie altijd heel raar ogen aan de achterkant.
  woensdag 3 april 2013 @ 21:42:01 #88
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_124854246
quote:
14s.gif Op woensdag 3 april 2013 21:37 schreef QuiCk01 het volgende:
Ziet er idd prima uit Joppie!

Die sedan is ook 10x beter geworden. Vond die oude versie altijd heel raar ogen aan de achterkant.
Die oude eerste Superb rijdt wel echt geweldig, echt een fijne bak is dat ook.
pi_124854312
quote:
9s.gif Op woensdag 3 april 2013 21:37 schreef bokkepoot het volgende:
Ook eens een dagje meegeweest met een stel hoveniers, ze moesten bij het spoor bijknippen en ze hadden iemand nodig die op een hoorn drukte als er een trein aankwam.( Retesaai!)
Held! _O-
pi_124854485
quote:
9s.gif Op woensdag 3 april 2013 21:37 schreef bokkepoot het volgende:

Leuke dingetjes staan er tussen. :)
Heb ook wel zo'n opsomming:
o.a. gewerkt in een tussenmagazijn waar ik kunstdarmen(voor vlees) uit een doos haalde en op een kar plaatste.
Kentekens genoteerd voor een parkeertelling. (hele dag elk uur een rondje lopen over een aantal parkeerplekken en kentekens noteren van de daar geparkeerde auto's )
En zo nog een paar van die dingen.. (o.a wel eens een tray redbull die nog (net)niet over datum was afgeschreven voor de verkoop tijdens een baan als automaten operator. Officieel moesten we die dan weggooien, maar ik heb het lekker meegenomen naar huis. :)
Vooral dat wachten bij het spoor zou mij ubersaai lijken.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  woensdag 3 april 2013 @ 21:46:48 #91
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_124854512
quote:
10s.gif Op woensdag 3 april 2013 21:42 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Die oude eerste Superb rijdt wel echt geweldig, echt een fijne bak is dat ook.
Ja dat is was gewoon een Passat B5 :P

Ik heb met de huidige ook wel is gereden en die ging ook prima. Was paars, wat heel chique stond en had lekkere velgen. En moest hem nog afleveren bij een onwijs lekker wjif die wel wilde tekenen voor haar vader.
pi_124856248
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 21:46 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Leuke dingetjes staan er tussen. :)
Heb ook wel zo'n opsomming:
o.a. gewerkt in een tussenmagazijn waar ik kunstdarmen(voor vlees) uit een doos haalde en op een kar plaatste.
Kentekens genoteerd voor een parkeertelling. (hele dag elk uur een rondje lopen over een aantal parkeerplekken en kentekens noteren van de daar geparkeerde auto's )
En zo nog een paar van die dingen.. (o.a wel eens een tray redbull die nog (net)niet over datum was afgeschreven voor de verkoop tijdens een baan als automaten operator. Officieel moesten we die dan weggooien, maar ik heb het lekker meegenomen naar huis. :)
Vooral dat wachten bij het spoor zou mij ubersaai lijken.
Dat soort verkeersonderzoeken heb ik ook wel eens gedaan. Een keer moest ik kentekens noteren van langsrijdende voertuigen. Echter, ik zat bij de in-/uitrit van een parkeerplaats, en die was vrij leeg. Geen klap te doen dus :') Verdiende wel prima.
pi_124856391
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 22:14 schreef Viezze het volgende:

[..]

Dat soort verkeersonderzoeken heb ik ook wel eens gedaan. Een keer moest ik kentekens noteren van langsrijdende voertuigen. Echter, ik zat bij de in-/uitrit van een parkeerplaats, en die was vrij leeg. Geen klap te doen dus :') Verdiende wel prima.
Precies, en als het lekker weer is. :)
Liep er toen lekker rond met een t-shirtje, korte broek, en oranje vestje(die laatste was verplicht; stond ook verkeersmeting op de rug.)
pi_124861580
De baantjes die ik heb gehad zijn vrij normaal.

Ik ben een tijdje postbode geweest. Daar krijg je toch wel een hekel aan honden van, of van onfatsoenlijke brievenbussen. Het raarste wat ik ooit heb moeten bezorgen is een probeerluier voor bejaarden. :Y Zie je dat ineens tussen de post liggen als je aan het sorteren bent.... :')

Verder ben ik zaterdaghulp geweest bij een Renault dealer. Was op zich wel grappig maar er waren ook mindere klusjes. Zo moest ik bijv. het onkruid tussen de tegels verwijderen met een schroevendraaier die de monteurs ook gebruikten, schroevendraaier was daardoor helemaal verneukt, was te verwachten. 8)7
pi_124863312
Ik kan de 20e alleen 's middags
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
  donderdag 4 april 2013 @ 08:15:57 #96
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_124865179
Haha nice om te lezen wat de gemiddelde student doet om aan z'n geld te komen
-Heb wel eens 5 dagen met een biertank en een enorme heineken vlag om m'n rug gelopen om bier te verkopen tijdens een festival, niet bepaald goed voor je rug zo'n ding.
-Promotie gedaan voor een landelijke rijschool, polo'tje mee en door het hele land een beetje foldertjes uitdelen. Verdiende overigens wel heel lekker en ik reed meer in de auto dan dat ik aan het flyeren was.
-Op verschillende evenenten gewerkt, vet nice want betaald naar evenementen gaan O+
En momenteel werk ik naast EW ook nog als leidinggevende bij een feestlocatie. 200 bruiloften per jaar doen ze daar :')
  donderdag 4 april 2013 @ 08:46:27 #97
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_124865527
Ik doe er nog een beetje podium bouwen naast.
  donderdag 4 april 2013 @ 10:48:01 #98
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_124868127
Hopla, spoedje Groningen - Capelle ad Ijssel. Mooi uurtje maken.
pi_124868248
Vanuit Barneveld naar Groningen reizen voor een spoedje? meestal doen ze dat niet
  donderdag 4 april 2013 @ 10:55:48 #100
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_124868363
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 10:52 schreef Dalenbart het volgende:
Vanuit Barneveld naar Groningen reizen voor een spoedje? meestal doen ze dat niet
Als je er op tijd kan zijn dan maakt het ze niet echt uit, je staat trouwens zo in Groningen vanuit Barneveld hoor :P
pi_124868665
Vaag dat ze iemand uit Barneveld op laten draven :') Er zal wel niemand beschikbaar zijn in Groningen zelf.

Je moet wel ninja-skills hebben om op die spoedjes te reageren trouwens, zo snel als ze altijd weg zijn.
  donderdag 4 april 2013 @ 11:10:50 #102
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_124868849
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 10:52 schreef Dalenbart het volgende:
Vanuit Amsterdam, net m'n tentamen klaar. Gelijk gebeld toen het op Facebook stond :-)
pi_124869071
quote:
7s.gif Op donderdag 4 april 2013 10:55 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Als je er op tijd kan zijn dan maakt het ze niet echt uit, je staat trouwens zo in Groningen vanuit Barneveld hoor :P
Dat is waar.. ik had zelf vanuit Amersfoort nog getwijfeld om te bellen maar heb ook wel eens gehad dat ik niet eens een spoedje vanuit Amsterdam mocht doen omdat ik daar normaal ook niet gebeld voor wordt maar zal wel hoge nood zijn daar in het noorden
  donderdag 4 april 2013 @ 11:19:17 #104
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_124869103
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:18 schreef Dalenbart het volgende:

[..]

Dat is waar.. ik had zelf vanuit Amersfoort nog getwijfeld om te bellen maar heb ook wel eens gehad dat ik niet eens een spoedje vanuit Amsterdam mocht doen omdat ik daar normaal ook niet gebeld voor wordt maar zal wel hoge nood zijn daar in het noorden
Gewoon altijd bellen als je het ziet. Hangt er vanaf wie je aan de telefoon hebt.
pi_124870750
Toch nog een spoedje voor einde dag. tussen 17:00 en 17:30 Volkwagen Up in nieuwegein ophalen en afleveren in Almere hopen dat er nog wat tussendoor binnenkomt maar het is tenminste een paar uurtjes.
Eergisteren oa. een gloednieuwe Touran bij een klant afgeleverd nam hem met 18 km op de teller mee uit Alkmaar naar Hoogland(Amersfoort) om daar met 112 te eindigen.
  donderdag 4 april 2013 @ 12:26:38 #106
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_124871351
Morgen 4 ritten vanaf de grote in Breda. 4x Breda - "onbekende bestemming" en weer terug. 4 auto's dienen gekeurd en gecontroleerd te worden. Ik prop m'n ipad dus maar vol met films, aangezien ik daar in de garage moet wachten totdat de auto's klaar zijn. Nog geen kentekens, dus ben benieuwd.
pi_124872719
Gisteren werd ik gebeld voor 2 ritten, en een uurtje later kwam er een derde rit per mail bij. Alleen zat er een gat van 3 uur tussen de 2e en 3e rit, dus ik belde vanmorgen of ze dat konden opvullen. Toen kwamen ze erachter dat die 3e rit een wissel was en ik dus niet kon doen. Dus ik zit nu al thuis }:|

Zouden ze een overschot aan chauffeurs hebben, nu het zo slecht gaat met de autoverkopen?

Ohja, en op de snelweg gooide een Pool zijn roestige Passat voor me, en werd hij boos toen ik een beetje dicht op hem zat. Gooi hem er dan niet voor :7
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
pi_124873503
Net de Passat afgeleverd. Nu 25 minuten wachten op de bus.
Qua wachten/ov was Barneveld toch beter!

[ Bericht 1% gewijzigd door gehaktstaaf123 op 04-04-2013 13:37:20 ]
pi_124876894
hey, waar hebben jullie je pakken gekocht?

heb een nieuwe nodig maar wil niet te veel besteden. :')
J
pi_124878234
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:50 schreef JohannesBavariaII het volgende:
Heb ik een tijdje gedaan, best te doen. Gewoon af een toe een ritje meepakken. Je kan ook, ik weet niet hoe lang je met je studie stopt, een daluren kortingskaart van de NS aanvragen. Scheelt ook wat.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 15:00 schreef jimmy2211 het volgende:
hey, waar hebben jullie je pakken gekocht?

heb een nieuwe nodig maar wil niet te veel besteden. :')
Kijk eens bij de WE of V&D, goede prijs/kwaliteit verhouding. Moet binnenkort ook om een extra pak. Stagelopen bij een bank een paar maanden, dus dat wordt geen EW ben ik bang. Maar ach, veel verschil is er toch niet tussen wel en niet beschikbaar bij mij. Ik wordt toch niet gebeld. :')
pi_124878709
Morgen ongeveer 550 km rijden :D . Delfzijl - Breda in een Doblo :{ en Rotterdam - Groningen in een Polo :{ . Maar ja, wel lekker rijden!
  donderdag 4 april 2013 @ 16:27:24 #112
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_124880224
Laat ze me maar bellen, hele dag beschikbaar morgen :-)
pi_124882766
Vandaag hele dag met een busje gereden voor de financiële man in Vianen, zomerbanden ophalen die zijn blijven liggen, door heel zuid nederland. Lekker!
pi_124883543
Morgen ook twee ritten. Moet met het OV van Meerkerk naar Numansdorp. 3 uur reistijd, over 40km...
pi_124884334
Ik moet morgen beginnen en Blijham. Goed voor de uurtjes, maar ik moet het gokken op een overstap van twee minuten, of ik sta een half uur te wachten. Iemand bekend in Winschoten? Busstation is wel een klein stukje vanaf station toch?
  donderdag 4 april 2013 @ 18:26:43 #116
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_124884630
Ik heb dus helemaal niks, extra blij dat ik gebeld heb vandaag.
  donderdag 4 april 2013 @ 19:30:36 #117
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_124887173
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 18:17 schreef Viezze het volgende:
Ik moet morgen beginnen en Blijham. Goed voor de uurtjes, maar ik moet het gokken op een overstap van twee minuten, of ik sta een half uur te wachten. Iemand bekend in Winschoten? Busstation is wel een klein stukje vanaf station toch?
Zit er naast, maar je moet wel buiten om. Even rustig aan doen is er niet bij.
#26 || Luciano da Silva
pi_124887347
Die zullen in Winschoten wel op elkaar wachten toch. Veel meer zal er daar niet te doen zijn, behalve Mao spelen.
pi_124891974
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 15:37 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Heb ik een tijdje gedaan, best te doen. Gewoon af een toe een ritje meepakken. Je kan ook, ik weet niet hoe lang je met je studie stopt, een daluren kortingskaart van de NS aanvragen. Scheelt ook wat.

[..]

Kijk eens bij de WE of V&D, goede prijs/kwaliteit verhouding. Moet binnenkort ook om een extra pak. Stagelopen bij een bank een paar maanden, dus dat wordt geen EW ben ik bang. Maar ach, veel verschil is er toch niet tussen wel en niet beschikbaar bij mij. Ik wordt toch niet gebeld. :')
Op ict? pak is dan vaak niet nodig; klasgenoot van mij is gedetacheerd bij ING(nieuwe producten testen..) en bij hun word altijd raar gekeken naar mensen in pak; is daar haast not-done. :P
pi_124891998
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 18:17 schreef Viezze het volgende:
Zit ernaast..

edit: spuit 11 :') en zal je tegenvallen hoor; rijden hier nogal stipt op tijd.
pi_124894756
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2013 19:30 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Zit er naast, maar je moet wel buiten om. Even rustig aan doen is er niet bij.
Heb de klant maar even gebeld, kon er 8.45 of 9.45 zijn (ophalen tussen 9 en half 10), maar 9.45 was geen probleem voor hem. Met die trein heb ik vier minuten overstap en daar durf ik het wel op te wagen.
pi_124897237
Vandaag mooi in een service busje van AA drink mogen rijden, was einde lease en moest weer terug naar de LM. Bij het ophalen zei de CP dat ie hoopte dat ik een tankpas mij me had, ze hadden de auto maar helemaal leeggereden 'want we hebben toch al voor de benzine betaald'. Hij zei dat er nog 15km op stond, maar toen ik hem startte gaf ie nog 0km aan. Gelukkig wel het tankstation een kilometer verderop gehaald. Als troost mocht ik ook nog een flesje groene ijsthee uit de vitrine pakken, joepie!

Verder was het wel een prima busje, een Caddy die voor de verandering van binnen mooi schoon was en met 140 pk ook goed vooruit wilde.

Morgen een gloednieuwe renault megane vanaf de dealer naar de klant brengen, en de oude auto mee terug nemen. Moet vanuit Eindhoven ergens in een dorp boven deventer zijn, dus mooi 3 uur achter het stuur. En voor het eerst met de fiets naar t werk, is korter fietsen dan dat ik de bus zou pakken.
  donderdag 4 april 2013 @ 22:50:15 #123
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_124897606
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 22:42 schreef Ordinateur het volgende:
Hij zei dat er nog 15km op stond, maar toen ik hem startte gaf ie nog 0km aan. Gelukkig wel het tankstation een kilometer verderop gehaald. Als troost mocht ik ook nog een flesje groene ijsthee uit de vitrine pakken, joepie!
Eigenlijk had je dat flesje in z'n bek leeg moeten spuiten. Zo minderwaardig vind ik dat.
Maarja, je moet je altijd professioneel houden he... :')
pi_124905589
Net goed en wel mijn ogen open, wordt mijn tweede rit al afgebeld ;(
  vrijdag 5 april 2013 @ 09:46:56 #125
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_124906355
Ik zit de hele dag met gare bussen van een groot schoonmaak bedrijf bij de rdw. Ze moeten allemaal op kenteken komen en gekeurd worden... Alleen heeft de LM geen afspraak gemaakt, dus ik zit hier nog wel even :') goed voor de uren zullen we maar zeggen.
  vrijdag 5 april 2013 @ 10:23:00 #126
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_124907129
Jullie hebben iniedergeval werk, ik zit weer voor Jan lul thuis...
pi_124907980
ik werd ook net gebeld :P alle dagen gewerkt deze week, behalve maandag dan
pi_124908347
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 21:09 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Op ict? pak is dan vaak niet nodig; klasgenoot van mij is gedetacheerd bij ING(nieuwe producten testen..) en bij hun word altijd raar gekeken naar mensen in pak; is daar haast not-done. :P
Nope, private banking afdeling. :P Gewoon contact met de klant enzo haha.
  vrijdag 5 april 2013 @ 11:13:33 #129
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_124908396
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 10:58 schreef Daantke het volgende:
ik werd ook net gebeld :P alle dagen gewerkt deze week, behalve maandag dan
Ah lekker, het is dat ik zelf heb gebeld op m'n ritje anders had ik niets gehad deze week.
  vrijdag 5 april 2013 @ 13:26:25 #130
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_124912625
Nou ik zit al weer thuis. Wat een gedoe bij de rdw.. Omdat ik van een LM kwam. Mocht ik niet meer dan 1 auto te gelijk doen. Dus kon na bus 1 weer naar huis..
  vrijdag 5 april 2013 @ 13:29:56 #131
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_124912735
Maandag 3 ritjes.
Zeewolde - Meerkerk in een Twingo
Oud-Beijerland - Amsterdam in een Peugeot RCZ (200 pk versie :) )
Amsterdam - Amersfoort in een Audi A3.

Ik heb niks te klagen :)
pi_124913961

Kennen jullie deze nog?
Nee.
  vrijdag 5 april 2013 @ 14:08:14 #133
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_124914012
Dat is toch dat ding van EW?
pi_124914060
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 14:08 schreef Fiorano het volgende:
Dat is toch dat ding van EW?
Haha ja.. Kreeg ik gisteren mee in plaats van de Peugeot. Wat een straf. ;(
Nee.
pi_124914080
En vervolgens was de rit gisteravond ook in een 5 serie. Full options 520D. Spierwit met M-pakket, HUD, en alle andere leuke speeltjes.
Nee.
pi_124915090
Maandag 3 ritten: Sassenheim - Sliedrecht, Rdam - Almere en Weesp - Lisse. Helaas in aftandse apparaten...
In Almere moet ik bij de grote zijn, met de befaamde ingang waar zoveel schade wordt gereden.
Daarbij staat er nog iets wazigs over een pre-check formulier, iemand een idee wat daar de bedoeling is?

Zie nu ook dat ik een hyandai i30 met omschrijving "Winnaar Facebookactie" heb. Leuk om zo te krijgen!

[ Bericht 15% gewijzigd door qua111 op 05-04-2013 14:49:39 ]
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_124917262
Wat staat er over dat pre check formulier?

Dan moet je dat namelijk ook doen :P
pi_124918359
(**********_*****_transportformulier, let op: dit is niet het pre-check formulier!!!)
Doet een beetje aan alsof ik daar wel iets mee moet doen?

verder nog eventjes; is dit het juiste nummer om te bellen als ik gebeld ben/als ik nog op zoek ben naar een ritje: 076-5307404? Die heb ik ooit opgeslagen, maar zou ook t algemene nummer kunnen zijn :X
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
  vrijdag 5 april 2013 @ 16:14:31 #139
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_124918515
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:10 schreef qua111 het volgende:
(**********_*****_transportformulier, let op: dit is niet het pre-check formulier!!!)
Doet een beetje aan alsof ik daar wel iets mee moet doen?

verder nog eventjes; is dit het juiste nummer om te bellen als ik gebeld ben/als ik nog op zoek ben naar een ritje: 076-5307404? Die heb ik ooit opgeslagen, maar zou ook t algemene nummer kunnen zijn :X
Nee dat is een ander formulier en die moet je dus niet gebruiken. Ze willen je er alleen op attenderen dat je dus niet het pre-check formulier pakt.
  vrijdag 5 april 2013 @ 16:19:52 #140
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_124918707
Maandag een trafic voor 50 km, en een golfje voor 30 km... :r, niet zoveel zin in. Ga liever km's maken :Y
pi_124918906
Lijkt me nogal wiedes, daar ze altijd exact aangeven welk(e) formulier(en) je moet hebben.
Houdt het wel lekker makkelijk zo gelukkig! :P

Is het trouwens echt zo'n uitdaging om in Almere naar binnen te rijden in die garage, of ligt dat een beetje aan jezelf? Ik werd er namelijk zelfs gedurende m'n sollicitatie op gewezen, met foto en 5 minuten toelichting!! :?
  vrijdag 5 april 2013 @ 16:29:47 #142
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_124919109
Nee Almere is echt facking simpel, het is alleen dat er geen busje inpast door de hoogte.
  vrijdag 5 april 2013 @ 16:31:55 #143
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_124919203
Ik snap ook niet wat er zo moeilijk aan die inrit is, alleen is ie niet zo hoog. En als ze daar met al die vrachtwagens staan kan het wat krapjes zijn....
pi_124919336
D'r hoeft alleen maar een Astraatje doorheen gelukkig :7
pi_124923302
550 km gereden vandaag :) toch weer 10 uurtjes gemaakt!
pi_124925353
Ik had vandaag een koninklijk onthaal bij m'n eerste rit :D
Was een prive-adres. Kreeg eerst koffie aangeboden, daarna kwam ze nog aan met twee sneetjes krentenbrood. Heb daar eerst maar even een kwartier gezeten haha. Auto was een vrij goed uitgeruste Skoda Octavia, blijft een prima auto. Die man had overigens net een gloednieuwe V60 gekocht, en zij een Mii.

Tweede rit was dus geannuleerd, maar werd rond 12 uur gebeld voor een andere weerzinwekkende rit; IJsselstein - Houten. Ik moest er ook maar een keer aan geloven; mijn eerste 107-ervaring. Best grappig auto'tje als je hem op z'n staart trapt, maar boven de 70 tergend langzaam.
pi_124929679
Wel echt een ritje van niets. Nieuwegein door en je bent in Houten.

Hopelijk volgende week weer eens ritjes. Dan eindelijk weer tijd.
.
pi_124929832
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 20:56 schreef Pizzabodem het volgende:
Waar moest je die 107 ophalen in m'n mooie stadje? :P
Wel echt een ritje van niets. Nieuwegein door en je bent in Houten.
Bij een dealer. Tien minuutjes lopen vanaf tramhalte IJsselstein-Zuid.

Was echt een ritje van niets inderdaad. Moest hem aftanken dus duurde iets langer. Wat is die benzine duur trouwens, schrok ervan.

Oja, heel kut: in Houten (bij dat schadebedrijf) moet je hem in die parkeergarage zetten. De uitgang aan de kant van het schadebedrijf is tegenwoordig afgesloten :( Dus je moet er omheen lopen. Vooral kut als je de bus wil halen.
  vrijdag 5 april 2013 @ 21:22:58 #149
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_124931064
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 20:59 schreef Viezze het volgende:
De uitgang aan de kant van het schadebedrijf is tegenwoordig afgesloten
Daar kwam ik laatst ook achter, wel altijd leuke bakkies voor die toko, ik heb al 2x een Mercedes C180 daar afgeleverd :)
pi_124931786
Er staat meestal wel dikke auto's inderdaad, nu ook weer een paar Mercs. Helaas moest ik het doen met de 107 :')
  vrijdag 5 april 2013 @ 21:35:45 #151
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_124931812
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 april 2013 21:22 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Daar kwam ik laatst ook achter, wel altijd leuke bakkies voor die toko, ik heb al 2x een Mercedes C180 daar afgeleverd :)
Je kan daar toch gewoon die 'loop deur' openmaken naast de grote deuren die idd afgesloten zijn. Vorige week in ieder geval nog wel haha.
pi_124932052
Nee aan die kant helemaal niks meer. Heb het nog gevraagd, maar er werd de laatste tijd nogal veel ingebroken dus toen hebben ze aan 1 kant alles afgesloten.
pi_124941373
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 19:22 schreef Viezze het volgende:
Ik had vandaag een koninklijk onthaal bij m'n eerste rit :D

Had ik vandaag ook, mocht een nieuwe auto afleveren bij een privé adres, en de oude auto mee terug nemen. Kreeg meteen al een glas cola aangeboden, koekjes en daarna vroeg ie nog een keer of 3 of ie me niet nog iets aan kon bieden. Tegen het einde dacht ik zelfs dat ie ging vragen vragen of ik niet wilde blijven eten, er liepen ook de hele tijd andere mensen in en uit, volgens mij was het zo'n soort familie waar altijd iedereen gezellig even langs komt.

Is toch wel één van de leukere dingen, sta je daar aan de deur met een fles wijn en je hand vol met instructieboekjes. Wat wel even lastig is is dat die meneer dan verwacht dat je eens even alles uit gaat leggen, terwijl ik alleen maar de auto kom brengen en er sowieso niet heel veel technische kennis van heb. Had dat type auto al wel vaker gehad, dus op goed geluk heb ik wel alle knopjes uit kunnen leggen en dat was goed genoeg. Uiteindelijk bijna 3 kwartier daar blijven hangen, en in totaal bijna 250 km gereden!
pi_124944872
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 01:17 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Had ik vandaag ook, mocht een nieuwe auto afleveren bij een privé adres, en de oude auto mee terug nemen. Kreeg meteen al een glas cola aangeboden, koekjes en daarna vroeg ie nog een keer of 3 of ie me niet nog iets aan kon bieden. Tegen het einde dacht ik zelfs dat ie ging vragen vragen of ik niet wilde blijven eten, er liepen ook de hele tijd andere mensen in en uit, volgens mij was het zo'n soort familie waar altijd iedereen gezellig even langs komt.

Is toch wel één van de leukere dingen, sta je daar aan de deur met een fles wijn en je hand vol met instructieboekjes. Wat wel even lastig is is dat die meneer dan verwacht dat je eens even alles uit gaat leggen, terwijl ik alleen maar de auto kom brengen en er sowieso niet heel veel technische kennis van heb. Had dat type auto al wel vaker gehad, dus op goed geluk heb ik wel alle knopjes uit kunnen leggen en dat was goed genoeg. Uiteindelijk bijna 3 kwartier daar blijven hangen, en in totaal bijna 250 km gereden!
Haha inderdaad, dat probleem heb ik ook weleens gehad. Mensen verwachten - geheel terecht natuurlijk - dat jij van de dealer of leasemaatschappij bent en dus een alwetend orakel bent. Zo moest ik laatst een Megane afleveren waar geen SD kaartje voor de navigatie in zat (is dit standaard trouwens?) Dit moest blijkbaar apart aangevraagd worden bij de leasemaatschappij, maar wel vervelend voor zo'n man die de volgende dag er mee naar Frankrijk moest. Zijn frustratie werd dus ook beetje tegen mij geuit, alsof ik even zo 1-2-3 dat kaartje uit m'n zak kon toveren :')
Zo gaat het ook vaak met tankpassen. Die krijgen mensen dan apart thuisgestuurd, maar soms is de auto er eerder dan de tankpas.
pi_124944942
Ik let nooit op tankpassen, vink altijd nee aan. Had er laatst dus wel 1 mee kwam ik later achter, met pincode erbij :')

Zelf heb ik nog nooit wat uit hoeven te leggen. Heb het 1 keer gevraagd maar toen zei die man "een auto is een auto" dus sindsdien vraag ik het ook niet meer :P
pi_124947689
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 11:12 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Nope, private banking afdeling. :P Gewoon contact met de klant enzo haha.
Succes gewenst. Ik moet er dagelijks mee dealen en het valt af en toe niet mee :').
pi_124952414
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 12:25 schreef Mallet het volgende:

[..]

Succes gewenst. Ik moet er dagelijks mee dealen en het valt af en toe niet mee :').
Thanks! Ook bij een bank? En hoezo valt het niet mee? Gelukkig is het maar voor drie maanden dus als het niet bevalt kan het nooit meer lang duren.
pi_124952605
Meer mensen bij AR die nog geen salaris hebben? Zou het met die hacks te maken hebben, normaal zijn ze namelijk altijd keurig op tijd..
pi_124953219
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 15:51 schreef RobinhoAjax het volgende:
Meer mensen bij AR die nog geen salaris hebben? Zou het met die hacks te maken hebben, normaal zijn ze namelijk altijd keurig op tijd..
Hier ook nog geen loon ja, zal vast wat met die cyber aanval te maken hebben ;)
pi_124957117
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 15:44 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Thanks! Ook bij een bank? En hoezo valt het niet mee? Gelukkig is het maar voor drie maanden dus als het niet bevalt kan het nooit meer lang duren.
PM
  zaterdag 6 april 2013 @ 19:47:09 #161
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_124960735
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 09:58 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Zo moest ik laatst een Megane afleveren waar geen SD kaartje voor de navigatie in zat (is dit standaard trouwens?)
Bij de grote oranje die tegenwoordig blauw is niet standaard in ieder geval. Had ook een keer een Mégane zonder SD-kaart. Boeide die vent niet zoveel, hij had zes SD-kaarten met gedownloade shit liggen :D
#26 || Luciano da Silva
pi_124961909
Bij huurauto's zit er nooit zo'n kaartje is, echt stom. Volgens mij is navi in een Megane standaard of heel goedkoop, want het zit er altijd op. Maar ik vind het echt te triest voor woorden om er dan niet even een SD kaartje bij te leveren :')

Even wat anders: wanneer gaan we nou karten? En wordt er nog gereserveerd?
Ik kan zowel op 14 als 20 april. 20 april word ik wel om 20.00 in Tilburg verwacht
  zaterdag 6 april 2013 @ 20:49:02 #163
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_124963762
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2013 20:15 schreef Babananana het volgende:
Bij huurauto's zit er nooit zo'n kaartje is, echt stom. Volgens mij is navi in een Megane standaard of heel goedkoop, want het zit er altijd op. Maar ik vind het echt te triest voor woorden om er dan niet even een SD kaartje bij te leveren :')

Even wat anders: wanneer gaan we nou karten? En wordt er nog gereserveerd?
Ik kan zowel op 14 als 20 april. 20 april word ik wel om 20.00 in Tilburg verwacht
Hij stond op de 13e, maar we hadden wat afzeggers. Zowel op de 13e als 20e kunnen er mensen niet.

Als ik het goed heb kunnen de volgende mensen op de 13e?

quote:
• S-RS
• Panthera.
• Viezze
• QuiCk01
• Gehaktstaaf
• Fiorano
• MG_13
• Babananana
pi_124966914
Ik ga helaas afhaken, komt allemaal niet lekker uit... :(
  zaterdag 6 april 2013 @ 22:22:32 #165
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_124968717
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2013 20:15 schreef Babananana het volgende:

Renault heeft contract met TomTom, daarom zo vaak navi want het kost vrijwel niks.
#26 || Luciano da Silva
pi_124991323
Zijn er nu dus nog 6 "karters" over.
Misschien dan een idee om een nieuwe datum te prikken?. Hoe meer deelnemers hoe leuker :)
Ik kan zaterdag as. wel, maar mijn portemonnee zal me er niet dankbaar om zijn :9
  zondag 7 april 2013 @ 16:36:43 #167
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_124991819
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 16:22 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Zijn er nu dus nog 6 "karters" over.
Misschien dan een idee om een nieuwe datum te prikken?. Hoe meer deelnemers hoe leuker :)
Ik kan zaterdag as. wel, maar mijn portemonnee zal me er niet dankbaar om zijn :9
Goed plan om het dan te verzetten inderdaad! 20e ben ik er iig niet.
pi_124992470
Nieuw lijstje dan maar?

Zaterdag 13 April karten - Utrecht
- Babananana
-
-
-
-
-
-
-

Zaterdag 20 April karten - Utrecht
- Babananana (niet 's avonds)
-
-
-
-
-

Zaterdag 27 April karten - Utrecht
- Babananana
-
-
-
  zondag 7 april 2013 @ 20:29:20 #169
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_125002745
Zaterdag 13 April karten - Utrecht
- Babananana
-
-
-
-
-
-
-

Zaterdag 20 April karten - Utrecht
- Babananana (niet 's avonds)
-
-
-
-
-

Zaterdag 27 April karten - Utrecht
- Babananana
- QuiCk01
-
-
pi_125031188
Ik kan 20 en 27 niet (en het weekend daarna ook niet).

Even een saaie vraag. Hoe zit het nu bij de P+R Meerkerk, kan je daar ook met de bus richting Dordrecht? 9292 wijst me zo, voor morgen, maar het staat me bij dat dat in het verleden niet mogelijk was.

Edit: laat maar, is dus niet mogelijk volgens Arriva.nl. Lekker, scheelt me een uur reistijd waarschijnlijk... Achterlijk dat dat niet kan.
pi_125032066
Ze mogen mij ook wel even bellen voor morgen, heb wel zin in een ritje tussen alle tentamens door!
  maandag 8 april 2013 @ 15:58:48 #172
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_125033541
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 15:00 schreef Panthera. het volgende:
Ik kan 20 en 27 niet (en het weekend daarna ook niet).

Even een saaie vraag. Hoe zit het nu bij de P+R Meerkerk, kan je daar ook met de bus richting Dordrecht? 9292 wijst me zo, voor morgen, maar het staat me bij dat dat in het verleden niet mogelijk was.

Edit: laat maar, is dus niet mogelijk volgens Arriva.nl. Lekker, scheelt me een uur reistijd waarschijnlijk... Achterlijk dat dat niet kan.
Had ik vanochtend dus ook... Kut Arriva

Edit: laatste ritje gaat niet door, stond al bij de klant maar de auto moet morgen pas gehaald worden. Ew had een foutje gemaakt...

[ Bericht 7% gewijzigd door Fiorano op 08-04-2013 16:24:12 ]
pi_125040498
Zo dat was weer 10.5 uur werk :) Na een halfuur vaststaan in Wassenaar, 50 minuten vertraging door iemand die z'n leven zat was op Dordrecht, en een half uur lopen in 't zonnetje eindelijk thuis.

Heb op Weesp station 20 minuten staan wachten op lijn 122, met naast mij zo'n transporter busje voor bejaarden/gehandicapten/kinderen. Toen reed dat busje weg, en hing er dus achterop een bordje met ''lijn 122''. Helaas was ie toen al weg. Weer wat geleerd zullen we maar zeggen |:(
pi_125054368
Iemand toevallig hier op 11 maart 2013 om 12:49 in Amersfoort geweest met een Rio? Had een boete in m'n mail gekregen maar kom er net achter dat dit mijn rit helemaal niet was.

Als dat dus jouw ritje was, get ready for a fine. ;)
pi_125057028
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 23:05 schreef Sobajo het volgende:
Iemand toevallig hier op 11 maart 2013 om 12:49 in Amersfoort geweest met een Rio? Had een boete in m'n mail gekregen maar kom er net achter dat dit mijn rit helemaal niet was.

Als dat dus jouw ritje was, get ready for a fine. ;)
Haha kom jij effe goed weg ;)
pi_125071463

pi_125071553
Vandaag een klant thuis opgehaald, staat er een mooi porsche 911 op de parkeerplaats!

Helaas gingen we met de Volvo XC90 van moeders de vrouw :'( :'(
pi_125072492
quote:
Vet! Een gewone A4 rijdt al prima, dus dit moet wel leuk geweest zijn :s)

De 2 jaar oude Megane 1.5dci die ik op moest halen vandaag had 90.000km op de klok, en de koppeling was al bijna versleten. :')

Omgeruild bij een heel vriendelijke Chinese man voor een Hyundai i30 diesel van 3 maanden oud, die rijdt verbazend goed vergeleken met de vorige generatie i30.

Maar ik vrees dus dat die over 2 jaar ook een versleten koppeling heeft.. :X
  dinsdag 9 april 2013 @ 16:00:59 #179
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_125072580
@Daantke

Nice! ^O^
pi_125072670
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 16:00 schreef QuiCk01 het volgende:
@Daantke

Nice! ^O^
Lange oprit na het tankstation, lege snelweg aan t einde van een file (ivm ongeluk)... Dat gaspedaal heeft de vloer wel gevoeld ja O+
pi_125073877
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 15:37 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Ik ga het gewoon eens proberen ^O^ September begin ik gewoon weer :) En thanks voor de tip, zal er eens naar kijken

Nu nog antwoord krijgen van AR :)
allesch kan kapodt
  dinsdag 9 april 2013 @ 16:36:57 #182
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_125073928
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 16:35 schreef JohannesBavariaII het volgende:

[..]

Ik ga het gewoon eens proberen ^O^ September begin ik gewoon weer :) En thanks voor de tip, zal er eens naar kijken

Nu nog antwoord krijgen van AR :)
Waarom wil je dit persé doen dan? Kan je niet solliciteren bij een autoverhuurbedrijf? Kan je ook rondrijden, maar dan zonder de helft uit eigen zak te betalen.
pi_125073994
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 16:36 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Waarom wil je dit persé doen dan? Kan je niet solliciteren bij een autoverhuurbedrijf? Kan je ook rondrijden, maar dan zonder de helft uit eigen zak te betalen.
Omdat ik niks anders kan vinden, en dit straks met mijn studie ook gewoon makkelijk(er) kan blijven combineren.

En geen idee van dat autoverhuur. Dacht dat dat ook gewoon hier tussen hoorde?
allesch kan kapodt
  dinsdag 9 april 2013 @ 16:48:16 #184
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_125074307
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 16:38 schreef JohannesBavariaII het volgende:

[..]

Omdat ik niks anders kan vinden, en dit straks met mijn studie ook gewoon makkelijk(er) kan blijven combineren.

En geen idee van dat autoverhuur. Dacht dat dat ook gewoon hier tussen hoorde?
Hoe bedoel je hier tussen hoorde?

Dan zeg je toch over 5 maanden die baan toch weer op?
pi_125074384
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 16:48 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je hier tussen hoorde?

Dan zeg je toch over 5 maanden die baan toch weer op?
Dat AR en EW ed die opdrachten uitvoeren..

Maar dat zou kunnen, ik zal eens kijken of dat ergens kan
allesch kan kapodt
  dinsdag 9 april 2013 @ 16:58:12 #186
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_125074647
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 16:50 schreef JohannesBavariaII het volgende:

[..]

Dat AR en EW ed die opdrachten uitvoeren..

Maar dat zou kunnen, ik zal eens kijken of dat ergens kan
Ow zo. Ja gedeeltelijk, maar ik zie ook wel vacatures langskomen waarbij je gewoon die auto's ff door de wasstraat moet halen, schoonmaken en wegbrengen bij klanten die dichtbij zitten. Opzich ook prima werk.

Ja het maakt mij niet uit wat je doet, maar het lijkt mij gewoon bezigheidstherapie omdat je denk ik echt niets overhoudt bij EW als je die kosten zelf moet betalen.
pi_125075203
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 16:58 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Ow zo. Ja gedeeltelijk, maar ik zie ook wel vacatures langskomen waarbij je gewoon die auto's ff door de wasstraat moet halen, schoonmaken en wegbrengen bij klanten die dichtbij zitten. Opzich ook prima werk.
Op de sites zie ik al niet zo snel vacatures staan.

quote:
Ja het maakt mij niet uit wat je doet, maar het lijkt mij gewoon bezigheidstherapie omdat je denk ik echt niets overhoudt bij EW als je die kosten zelf moet betalen.
Klopt ook wel. Maar het is beter dan nog 5 maanden niks te doen. Bier is niet gratis helaas.
allesch kan kapodt
pi_125087800
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 17:13 schreef JohannesBavariaII het volgende:

[..]

Op de sites zie ik al niet zo snel vacatures staan.

[..]

Klopt ook wel. Maar het is beter dan nog 5 maanden niks te doen. Bier is niet gratis helaas.
bier wordt ook niet gratis als je voor niks werkt.
pi_125102470
Voorbereiding Tips & Tricks!

Jongens, gisteren onderweg in een busrit van een uur had ik weer voldoende tijd om m'n gedachten op een rijtje te zetten en toen bedacht ik me. Hoe bereiden julllie eigenlijk snel en efficient je ritjes voor? Momenteel ben ik nog steeds 15 min bezig met voorbereiden de dag ervoor en aan het einde van de dag ook weer 10min met afronden en uren declaren.

Hoe doen jullie dat een beetje effectief? Welke apps gebruik je? Print je alles? Hoe plan je je ritjes? Gebruik je navigatie? Etc.
pi_125103697
Transportformulieren printen, OV naar eerste rit uitzoeken en dan zie ik de rest vanzelf wel :P

Apps: 9292, NS Reisplanner, FlitsNav, Google Navigatie (of Waze).
pi_125103737
Na het ontvangen van de ritinformatie standaard:

1. Onbekende klant of bekende LM (routine)?
2. Kentekencheck, dan weet je wat je kunt verwachten
3. Ritinformatie copypasten en naar mezelf mailen (snel en handig)
4. Formulieren uitprinten, en op de achterkant notities maken (straatnaam, klantnaam/nr, etc.)
5. Bij een onbekend adres op Google Maps klooien, kijken waar je ongeveer moet wezen.
5. Na de rit in de trein alvast excel sheetje bijwerken
5. Na de rit gelijk thuis alles onder de scanner, sorteren in de EW Dropbox en alles online verwerken.

Verder altijd bij me:
GPS Tomtom
Oplader
AUX kabel
Zonnebril

Apps:
NS Reisplanner
9292OV
Google maps
Kenteken opzoeken
OVinfo beta
Flitsmeister
Gmail

Zo kom ik een beetje voorbereid de dag door. Maar heb ook vaak genoeg dagen waarvan ik denk; ik zie wel waar ik terecht kom :')
pi_125103745
Navigatie gebruik ik trouwens alleen naar plaatsen waar ik nog nooit geweest ben en ik wil ook nog wel eens mijn reizen voor de dag opslaan in 9292 de dag ervoor.
pi_125104036
Die S4 O+
Wacht nog altijd op een echt 'leuke' auto!

Over voorbereiding. Als ik gebeld wordt:
- Kentekencheck :Y . Valt helaas meestal tegen..
- Onbekende adressen even op google maps kijken.
- transportformulieren printen
- OV naar 1e rit checken
En voor de rest zie ik wel waar ik uit kom. In het begin wel eens een hele dag 'geplanned' maar het loopt toch altijd anders.
Verder heb ik nog mee:
- Telefoon met TomTom software,
- Autohouder voor telefoon
- Autolader
- Zonnebril
- Eventueel tablet om de tijd te doden in de trein, maar slapen is ook altijd een goeie optie _O_
Verder zou ik qua OV vrij hopeloos zijn zonder m'n 'pokkie', 9292 app is ideaal, zowel qua reis plannen als het lopen van bestemming naar halte etc.

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 21:38 schreef mothergoose het volgende:

[..]

bier wordt ook niet gratis als je voor niks werkt.
Precies wat ik dacht.
En hoe graag je het werk ook zou willen doen, denk niet dat ze je aannemen. Ze moeten immers voor jou speciaal een ander contract opstellen wat betreft de onkostenvergoeding cq. reiskosten.
Buiten dat houdt je er dan ook geen klap aan over!
pi_125106115
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 10:07 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Die S4 O+
Wacht nog altijd op een echt 'leuke' auto!

Over voorbereiding. Als ik gebeld wordt:
- Kentekencheck :Y . Valt helaas meestal tegen..
- Onbekende adressen even op google maps kijken.
- transportformulieren printen
- OV naar 1e rit checken
En voor de rest zie ik wel waar ik uit kom. In het begin wel eens een hele dag 'geplanned' maar het loopt toch altijd anders.
Verder heb ik nog mee:
- Telefoon met TomTom software,
- Autohouder voor telefoon
- Autolader
- Zonnebril
- Eventueel tablet om de tijd te doden in de trein, maar slapen is ook altijd een goeie optie _O_
Verder zou ik qua OV vrij hopeloos zijn zonder m'n 'pokkie', 9292 app is ideaal, zowel qua reis plannen als het lopen van bestemming naar halte etc.

[..]

Precies wat ik dacht.
En hoe graag je het werk ook zou willen doen, denk niet dat ze je aannemen. Ze moeten immers voor jou speciaal een ander contract opstellen wat betreft de onkostenvergoeding cq. reiskosten.
Buiten dat houdt je er dan ook geen klap aan over!
Bij mij stond er A4 in de rit info, leuk momentje toen ik de parkeerplaats op liep;)

Voorbereiding: formulieren uitprinten, adresjes op achterkant printen en ov naar eerste rit alvast in 9292 app zetten. Verder heb ik een standaard EW tas waar zonnebril, autolader in zitten, en waar ik eten en drinken in kan gooien. Voor korte ritten neem ik geen tas mee. Apps: eigenlijk alleen 9292 en Apple maps, soms nog flitsmeister, en de fuelfinder app als ik moet tanken. Na de rit: foto van formulieren maken en in dropbox gooien, en ik zie vanzelf wel of ik nog een mail krijg voor autotransport formulier :P uren bijhouden doe ik niet aan, ik zie wel.
  woensdag 10 april 2013 @ 11:34:56 #195
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_125106691
Die foto van die Audi S4 deed me trouwens denken aan dit filmpje:

Chris Harris is echt veruit de beste autojournalist als je het mij vraagt. Ongekend hoeveel die gast weet.
pi_125106917
Mooi filmpje!
En inderdaad, chiptuning _O_ !
Wel goede dan, niet ziptuning of iets dergelijks ;)
pi_125110648
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 11:16 schreef Daantke het volgende:

[..]

Bij mij stond er A4 in de rit info, leuk momentje toen ik de parkeerplaats op liep;)

Voorbereiding: formulieren uitprinten, adresjes op achterkant printen en ov naar eerste rit alvast in 9292 app zetten. Verder heb ik een standaard EW tas waar zonnebril, autolader in zitten, en waar ik eten en drinken in kan gooien. Voor korte ritten neem ik geen tas mee. Apps: eigenlijk alleen 9292 en Apple maps, soms nog flitsmeister, en de fuelfinder app als ik moet tanken. Na de rit: foto van formulieren maken en in dropbox gooien, en ik zie vanzelf wel of ik nog een mail krijg voor autotransport formulier :P uren bijhouden doe ik niet aan, ik zie wel.
Jij maakt dus gewoon een foto met je mobiel en stuurt dat op? Ipv een mooie scan? Ik dacht zelf vaker aan om dat zo te doen, maar weet niet of dat goed is
pi_125110816
Ik maak ook altijd foto's. Ben te lui om alles via de scanner te doen. Gewoon zorgen dat het er scherp op staat. Heb er nooit iets over gehoord :)
pi_125111347
Ik maak ook altijd foto'tjes met mn telefoon, en dan naar dropbox uploaden, en uploaden bij de ritbon.
Ook nog nooit klachten over gehad^^.
Hoe doen jullie het met tussentijden noteren bij meerdere ritten? op de ritbon?
pi_125111479
tussentijden? Mijn eindtijd van de ene rit is gewoon de begintijd voor de volgende rit, zo doe ik het altijd.
pi_125111524
Jaa maar altijd tijd bij klant aankomst, tijd van weggaan, tijd van trein pakken enzo...
Had maandag 3 ritten, en dan wordt het moeilijk om te onthouden merkte ik xD
pi_125111604
Oh, ik schrijf dat altijd meteen op, er is trouwens vast ook wel een app waarmee je kunt in en uitklokken en zo misschien je tijden bij kunt houden.
pi_125111755
Ik gebruik als richttijden altijd de tijden die op de transportformulieren staan, daar omheen kijk ik thuis met 9292 even hoe het ook alweer zat met de bus/trein.
pi_125114337
Morgen 3 ritjes

Almere - Nieuwegein in een Hyundai i20
Nieuwegein - Elst in een nieuwe Ford Focus
Dieren - Amersfoort in een Scirocco met 200 pk! :D :9~
pi_125114677
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 15:58 schreef Babananana het volgende:

[..]

Vet! Een gewone A4 rijdt al prima, dus dit moet wel leuk geweest zijn :s)

De 2 jaar oude Megane 1.5dci die ik op moest halen vandaag had 90.000km op de klok, en de koppeling was al bijna versleten. :')

Omgeruild bij een heel vriendelijke Chinese man voor een Hyundai i30 diesel van 3 maanden oud, die rijdt verbazend goed vergeleken met de vorige generatie i30.

Maar ik vrees dus dat die over 2 jaar ook een versleten koppeling heeft.. :X
Ik vind gewone A4 persoonlijk helemaal niks :P

Megane met versleten koppeling? Ik vind altijd dat Renaults sowieso vreemde koppelingen hebben, laat aangrijpingspunt en zeer gevoelloos. Was het niet gewoon dat?
pi_125119118
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 14:17 schreef MG_13 het volgende:
Oh, ik schrijf dat altijd meteen op, er is trouwens vast ook wel een app waarmee je kunt in en uitklokken en zo misschien je tijden bij kunt houden.
Ik gebruik daar Time Recorder voor, en heb categorieën aangemaakt: reis naar A, verblijf op A, reis A-B, verblijf op B, reis naar huis, wissel terugreis en werk voor klant. Zo kan ik gewoon in- en uitklokken en simpel een categorie kiezen.

Door alles netjes bij te houden vertelt de app mij nu dat ik 29% van mijn werktijd daadwerkelijk in de auto zit :o

Screenshot:

Ook wel geinig is dat je je uurloon kan invullen, dus aan het einde van de dag gelijk kan zien wat het heeft opgeleverd. :D Ook kan je met het week/maand overzicht makkelijk je loonstrook controleren.

Mijn voorbereiding is trouwens toch wat simpeler: bij AR krijg je de rit opdracht al per mail, en het model auto staat er ook al in. Alleen als ik een bepaald model al eerde heb gereden heb en benieuwd ben naar de uitvoering kijk ik even, maar vaak interesseert het me niet of een 14%-auto wel of geen chrome randje heeft. :P

Verder print ik de ritformulieren en opdrachtformulieren en als ik het niet vertrouw check ik of de planning haalbaar is.

Vandaag had ik een snelle Passat CC, dat was wel lache :Y

[ Bericht 3% gewijzigd door Babananana op 10-04-2013 17:51:17 ]
pi_125123771
Model auto staat bij ons ook al in de opdracht, maar zoals je zegt, bij sommige auto's hoef je verder niks te weten. Ik kijk soms ook even voor de kleur, is makkelijk zoeken op grote parkeerterreinen :P
pi_125124719
Morgen Groningen - Utrecht en terug. Wel chill, kan met de fiets naar het ophaaladres. Heen een Up, terug een Golf. Slechte inruil voor de klant :P
  woensdag 10 april 2013 @ 20:17:41 #209
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_125125131
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:52 schreef Panthera. het volgende:
Model auto staat bij ons ook al in de opdracht, maar zoals je zegt, bij sommige auto's hoef je verder niks te weten. Ik kijk soms ook even voor de kleur, is makkelijk zoeken op grote parkeerterreinen :P
Dat doe ik ook altijd ff inderdaad. Stuk makkelijker dan zoeken naar kentekens.
Tenzij je een zwarte of zilverkleurige Polo meekrijgt, dan weet je eigenlijk nog steeds niks :')
pi_125127074
Gewoon op de afstandsbediening drukken en kijken welke lampjes knipperen
pi_125129484
Morgen en overmogen naar Belgie, m'n baas chauffeuren in z'n 525D. Nog eentje uit 2011, dus nog een heerlijke 6 in lijn 8-)
  woensdag 10 april 2013 @ 21:48:50 #212
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_125130749
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:31 schreef S-RS het volgende:
Morgen en overmogen naar Belgie, m'n baas chauffeuren in z'n 525D. Nog eentje uit 2011, dus nog een heerlijke 6 in lijn 8-)
Prima stage! Baas ff vergaderen en jij ff die 525 dwars gooien over de parkeerplaats? :P
pi_125131016
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:48 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Prima stage! Baas ff vergaderen en jij ff die 525 dwars gooien over de parkeerplaats? :P
Hahaha, laten we dat maar niet doen :+
Is geen vergadering, verkoop shizzle. Dus wellicht gewoon mee, is ook interessant ;)
  woensdag 10 april 2013 @ 22:11:50 #214
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_125132460
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:52 schreef S-RS het volgende:

[..]

Hahaha, laten we dat maar niet doen :+
Is geen vergadering, verkoop shizzle. Dus wellicht gewoon mee, is ook interessant ;)
Ook wel leuk inderdaad! Good luck.
  woensdag 10 april 2013 @ 22:12:54 #215
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_125132585
Lekker op tijd maar ik heb vanavond wintervelgen gekocht hehe.

#26 || Luciano da Silva
  woensdag 10 april 2013 @ 22:21:02 #216
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_125133177
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 22:12 schreef joppie_saus het volgende:
Lekker op tijd maar ik heb vanavond wintervelgen gekocht hehe.

[ afbeelding ]
Zondag 20 graden en meneer koopt wintervelgen :{
  woensdag 10 april 2013 @ 22:23:18 #217
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_125133351
Haha dat is juist handig, want iedereen wil er nu vanaf en je koopt ze nu het goedkoopst. :D
  woensdag 10 april 2013 @ 22:38:20 #218
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_125134547
Ja maar dan heb je al die troep in je garage man. Dan maar geen winterbanden, ze strooien hier toch 30 kilo zout per m2. Echt niet normaal.
pi_125135261
o
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 17:45 schreef Babananana het volgende:

[..]

Ik gebruik daar Time Recorder voor, en heb categorieën aangemaakt: reis naar A, verblijf op A, reis A-B, verblijf op B, reis naar huis, wissel terugreis en werk voor klant. Zo kan ik gewoon in- en uitklokken en simpel een categorie kiezen.

Door alles netjes bij te houden vertelt de app mij nu dat ik 29% van mijn werktijd daadwerkelijk in de auto zit :o

Screenshot:
[ afbeelding ]

Ook wel geinig is dat je je uurloon kan invullen, dus aan het einde van de dag gelijk kan zien wat het heeft opgeleverd. :D Ook kan je met het week/maand overzicht makkelijk je loonstrook controleren.

Mijn voorbereiding is trouwens toch wat simpeler: bij AR krijg je de rit opdracht al per mail, en het model auto staat er ook al in. Alleen als ik een bepaald model al eerde heb gereden heb en benieuwd ben naar de uitvoering kijk ik even, maar vaak interesseert het me niet of een 14%-auto wel of geen chrome randje heeft. :P

Verder print ik de ritformulieren en opdrachtformulieren en als ik het niet vertrouw check ik of de planning haalbaar is.

Vandaag had ik een snelle Passat CC, dat was wel lache :Y
oo dat ziet er wel vrij relaxt uit ja! Schrijven vergeet ik namelijk nog wel eens, en dan heb ik een probleem(of het op de minuut uitmaakt weetikniet, maar toch!)
Helaas komende tijd niet beschikbaar door tentamens en programmeeropdrachten :(
  woensdag 10 april 2013 @ 22:48:02 #220
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_125135262
Winterbanden had ik al, alleen die liggen op zwart staal. Ik heb nu 4 velgen met goede zomerbanden voor 40 euro. Dan maar een jaar in de schuur, boeit me niet. Heb ik alle tijd om ze op te knappen.
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 10 april 2013 @ 22:49:49 #221
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_125135407
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 22:48 schreef joppie_saus het volgende:
Winterbanden had ik al, alleen die liggen op zwart staal. Ik heb nu 4 velgen met goede zomerbanden voor 40 euro. Dan maar een jaar in de schuur, boeit me niet. Heb ik alle tijd om ze op te knappen.
Oh voor 40 euro is wel prima!
pi_125137916
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 15:53 schreef Panthera. het volgende:
Megane met versleten koppeling? Ik vind altijd dat Renaults sowieso vreemde koppelingen hebben, laat aangrijpingspunt en zeer gevoelloos. Was het niet gewoon dat?
Ja, maar hij zat echt op het laatste puntje. Ma's Golf van 17 jaar krijgt over een maand een nieuwe koppeling, en ik heb hem het afgelopen jaar behoorlijk achteruit zien gaan. Het aangrijpingspunt wordt steeds korter, dus van een klein beetje koppelen naar vast is dan bijna een schakelaar ipv mooi verloop geworden. Dat gevoel had ik ook een beetje met die Megane. Daarna krijg je dat hij permanent gaat slippen als je flink gas geeft, en dan is het snel afgelopen. In dat stadium zit onze Golf nu zo'n beetje :p

quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 22:48 schreef joppie_saus het volgende:
Winterbanden op zo'n auto? Wat is er mis met rustig rijden als het een keertje vriest? :o
  donderdag 11 april 2013 @ 08:17:53 #223
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_125143492
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 23:31 schreef Babananana het volgende:

[..]

Winterbanden op zo'n auto? Wat is er mis met rustig rijden als het een keertje vriest? :o
Ja leuk, ik lekker rustig rijden en een klapmongool op winterbanden neemt meer risico, ik moet alsnog remmen en ben te laat. Nee bedankt. Overigens kosten winterbanden in deze maat ook geen drol. Heb Vredestein voor 35 euro per band. En ik ga regelmatig naar Duitsland, daar zijn ze gewoon verplicht.
#26 || Luciano da Silva
pi_125143689
Ook op zo'n kleine auto lijkt het me heel fijn, ik ging in de winter toch wel eens (bijna) dwars, terwijl ik heel rustig de bocht/rotonde nam.
pi_125144554
Maar als het écht glad is kan je ook met winterbanden nog dwars gaan, zelfs als je rustig rijdt.
Neemt niet weg dat het altijd iets helpt, dus verstandig is het sowieso imo.

Vanavond laatste tentamen, hopelijk krijg ik ritten voor morgen. Begin het toch te missen na een dikke 2,5 week niet gereden te hebben.
  donderdag 11 april 2013 @ 09:40:31 #226
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_125144646
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 23:31 schreef Babananana het volgende:

[..]

Ja, maar hij zat echt op het laatste puntje. Ma's Golf van 17 jaar krijgt over een maand een nieuwe koppeling, en ik heb hem het afgelopen jaar behoorlijk achteruit zien gaan. Het aangrijpingspunt wordt steeds korter, dus van een klein beetje koppelen naar vast is dan bijna een schakelaar ipv mooi verloop geworden. Dat gevoel had ik ook een beetje met die Megane. Daarna krijg je dat hij permanent gaat slippen als je flink gas geeft, en dan is het snel afgelopen. In dat stadium zit onze Golf nu zo'n beetje :p

[..]

Ook met een slippende koppeling kun je lang doorgaan hoor, een vriend van me had nog even 10.000 km doorgereden met zijn golfje destijds.
  donderdag 11 april 2013 @ 09:43:52 #227
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_125144723
Zo ik heb de tentamens ook klaar, hopelijk voor morgen lekker een paar ritjes :).

Volgende week zit ik de hele week in Barcelona voor school, dus kan de centen goed gebruiken...
pi_125149586
Zo'n Up rijdt best fijn!

Nu terug in een Golf, rijdt toch wel fijner :)
  donderdag 11 april 2013 @ 13:00:17 #229
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_125150552
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 09:43 schreef Fiorano het volgende:
Zo ik heb de tentamens ook klaar, hopelijk voor morgen lekker een paar ritjes :).

Volgende week zit ik de hele week in Barcelona voor school, dus kan de centen goed gebruiken...
Haha ben ook net klaar en zit ook groot gedeelte van volgende week in Barcelona :P

Hoop ook dat ze me nog bellen voor morgen. Als ze me bellen bellen ze altijd om uur of 4, vet kut. Dan ben ik namelijk net bezig aan m'n powernap :')
pi_125150650
Ben jij stiekem een AR-opa?
  donderdag 11 april 2013 @ 13:05:51 #231
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_125150764
quote:
10s.gif Op donderdag 11 april 2013 13:02 schreef LeTourdeFrance het volgende:
_O-
  donderdag 11 april 2013 @ 13:16:16 #232
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_125151139
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 13:00 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Haha ben ook net klaar en zit ook groot gedeelte van volgende week in Barcelona :P

Hoop ook dat ze me nog bellen voor morgen. Als ze me bellen bellen ze altijd om uur of 4, vet kut. Dan ben ik namelijk net bezig aan m'n powernap :')
Wat voor opleiding doe je dan ? Of niet voor school?
  donderdag 11 april 2013 @ 13:16:53 #233
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_125151155
quote:
10s.gif Op donderdag 11 april 2013 13:02 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Fuck, ontmaskert

In dat geval; zeg maar u tegen jij. :P
  donderdag 11 april 2013 @ 13:18:45 #234
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_125151215
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 13:16 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Wat voor opleiding doe je dan ? Of niet voor school?
Nee niet voor school, gewoon voor gezelligheid met paar man daarheen. :)

edit;

Zo lastig is het niet op de HvA dat je naar Barcelona moet, helaas.
pi_125151881
Yes, net al twee ritten mogen ontvangen.

Nijmegen - Middelburg en Vlissingen - Amersfoort

Lekker veel kilometers en relatief weinig ov 8-)
  donderdag 11 april 2013 @ 14:33:35 #236
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_125154174
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 13:18 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Nee niet voor school, gewoon voor gezelligheid met paar man daarheen. :)

edit;

Zo lastig is het niet op de HvA dat je naar Barcelona moet, helaas.
Ik zit op de HvA :P
  donderdag 11 april 2013 @ 15:13:39 #237
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_125155807
Morgen Breda - Hendrik Ido Ambacht en Barendrecht - Goes. Niet heel erg veel dus, maarja beter dan niets :)
Golf en up!
pi_125155920
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 13:00 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Ze hebben mij wel eens wakker gebeld tijdens m'n powernap.
"euuh, bel ik je wakker?"
Ze moeten vast een goed beeld van studenten hebben daar :')
pi_125156399
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 15:16 schreef Viezze het volgende:

[..]
Ze moeten vast een goed beeld van studenten hebben daar :')
Inderdaad, ben ook wel eens op vrijdagmiddag rond half 1 nog gebeld voor een spoedje. Toen kreeg ik deze vraag ook al :)
Overigens voor morgen, Leeuwarden - Nijmegen in een 500 en Nijmegen Almere in een 508.
Hoef de eerste pas om 10u op te halen.

Kan trouwens ook wel wat geld gebruiken, ga over anderhalve week voor een weekje naar Lissabon. Zou fijn zijn als er even daarna weer wat geld op de rekening wordt gestort O-)
  donderdag 11 april 2013 @ 15:56:12 #240
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_125157481
Ik ben nog niet gebeld, en wel morgen de hele dag beschikbaar aangegeven. Bellen jullie wel eens onder het mom van: "Ik heb nog niks gehoord en wil graag werken? `Of is dat te zeikerig?
  donderdag 11 april 2013 @ 16:02:09 #241
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_125157716
EW gaat je dat niet in dank afnemen.
#26 || Luciano da Silva
  donderdag 11 april 2013 @ 16:04:16 #242
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_125157798
quote:
14s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:02 schreef joppie_saus het volgende:
Thnx voor de reactie, had al zo'n vermoeden :+
pi_125157811
quote:
14s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:02 schreef joppie_saus het volgende:
Onzin, dat doe ik wel eens, en dat werkt zo nu en dan.
  donderdag 11 april 2013 @ 16:05:20 #244
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_125157831
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:04 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Onzin, dat doe ik wel eens, en dat werkt zo nu en dan.
Ja maar jij hebt alle dames op kantoor al eens gehad dus jij mag dat.
#26 || Luciano da Silva
pi_125157868
quote:
16s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:05 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ja maar jij hebt alle dames op kantoor al eens gehad dus jij mag dat.
:')
pi_125162260
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 15:56 schreef Fiorano het volgende:
Ik ben nog niet gebeld, en wel morgen de hele dag beschikbaar aangegeven. Bellen jullie wel eens onder het mom van: "Ik heb nog niks gehoord en wil graag werken? `Of is dat te zeikerig?
Dat is best irritant rond dit tijdstip.
  donderdag 11 april 2013 @ 17:54:22 #247
207863 Obama
Barack Hussein
pi_125162379
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 15:56 schreef Fiorano het volgende:
Ik ben al drie dagen beschikbaar en ben niet drie keer niet gebeld.

Het gaat blijkbaar het niet goed bij EW.
pi_125163315
Vandaag eindelijk ook weer eens gewerkt. 2x Golf 7 en 1x nieuwe model Clio, Astra SW met van die heerlijke AGR stoelen. Allemaal maximaal 14 dagen oud. Heb wel eens slechtere ritjes gehad. Blijkbaar zit het met werk wel goed in de regio hier, na 5 weken niet beschikbaar te zijn geweest werd ik direct na het invoeren van m'n beschikbaarheid gebeld.

[ Bericht 15% gewijzigd door Pizzabodem op 11-04-2013 18:28:50 ]
.
pi_125163832
Ik mag morgen ook eindelijk weer is werken, ze belde rond 4 uur, daarna rond 5 uur werd ik opeens weer gebeld, beide ritten gecanceld :{

Toen nog een rit gekregen gelukkig. Iemand ervaring met tolwegen? Mag je die gwn nemen of moet je daar ook toestemming voor vragen :9 .
Verder stond er ook weer een prachtige zin in m'n ritomschrijving: 'LET OP! De locatiemanager heeft blauwe tas 'PRIUS'' lekker duidelijk weer!
pi_125163935
Ritje naar Frankrijk ofzo? Of toltunnel in Zeeland of Dordrecht?
.
pi_125164269
tunnel in Zeeland idd, geen spannende ritjes naar Frankrijk helaas
pi_125166015
Ben 1x in zuid Zeeland geweest, toen ben ik gewoon via Antwerpen gereden.
pi_125166191
Nee, nog 2 weekjes en onze Mondeo gaat weg :'( :'(
Dan 2 maanden een voorloop en eind juni onze nieuwe auto..

Mis 'm nu al ;(
pi_125166359
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 18:39 schreef bitowner het volgende:
Ik mag morgen ook eindelijk weer is werken, ze belde rond 4 uur, daarna rond 5 uur werd ik opeens weer gebeld, beide ritten gecanceld :{

Toen nog een rit gekregen gelukkig. Iemand ervaring met tolwegen? Mag je die gwn nemen of moet je daar ook toestemming voor vragen :9 .
Verder stond er ook weer een prachtige zin in m'n ritomschrijving: 'LET OP! De locatiemanager heeft blauwe tas 'PRIUS'' lekker duidelijk weer!
Ik heb 1x eerder de tunnel in zeeland gebruikt kan je gewoon declareren. je kan het altijd helemaal netjes doen door het ff door te bellen maar bij mij was het geen probleem.
pi_125167501
Ik denk dat ik binnenkort toch maar eens ga vragen of ik mag overstappen naar privé chauffeur. Word echt nooit meer gebeld joh, echt voor max 1,5 dag in de maand. Dat is gewoon niet rendabel meer. Komende tijd ook stage dus misschien pc'en in de weekenden of wellicht daarna. Hoop dat ik dan meer ritten krijg. Heb sterk het idee dat het met leeftijd te maken heeft namelijk.
pi_125168108
Ik word gewoon praktisch elke beschikbare dag gebeld hoor :D 21, regio utrecht

en ben gemiddeld 4 dagen in de week beschikbaar :+
  donderdag 11 april 2013 @ 21:29:11 #257
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_125170955
Ik ben hier meestal 1 of 2 dagen beschikbaar en wordt altijd wel gebeld. En tegenwoordig al rond 13:00 ipv 17:00 sta kennelijk boven aan de lijst ofzo?
pi_125171266
Ik werd gisteren ook rond 1 uur gebeld, is me nog niet vaak overkomen.
  vrijdag 12 april 2013 @ 00:08:09 #259
207863 Obama
Barack Hussein
pi_125180415
Ik kan het me niet voorstellen dat er niet genoeg werk is in regio Amsterdam.
Ik denk gewoon dat ze teveel chauffeurs hebben aangenomen, terwijl het aantal klanten gelijk zijn gebleven of gedaald zijn.
pi_125188170
Ik zit ook in regio Amsterdam, en wordt bijna altijd gebeld als ik beschikbaar ben, en vaak ook nog vroeg op de dag, ben al eens een keer om 9 uur 's ochtends gebeld.

Maar ik woon ook in Almere, misschien dat dat er mee te maken heeft.
  vrijdag 12 april 2013 @ 10:39:54 #261
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_125188279
Toch nog een ritje, Meerkerk-Vlijmen in een Rio...
pi_125191570
gister een collega van een ander chauffeursbedrijfje ontmoet in de trein.. ik dacht dat ik vette chauffeursverhalen had maar hij topte dat toch wel redelijk hard :p

en straks weer de 911 :)
  vrijdag 12 april 2013 @ 12:34:15 #263
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_125192161
Al weer klaar voor vandaag... Up was wel een hele karige, aftermarket radio :') Wel relaxt personeel bij "easy-huur" in Barendrecht trouwens!
pi_125195200
Hee!

Zal me even voorstellen! Ben Maarten, 20, en wil gaan werken als studentchauffeur.
Ik vond dit topic en dacht, das perfect voor mijn vraag :)

Ik heb nu een beetje de keuze om bij twee bedrijven op gesprek te gaan; SCC Comfort en Zapp.
Alleen weet ik dus niet waar ik voor moet gaan :s)
En aangezien ik keuze haat wil ik jullie vragen; wie heeft er tips waar ik voor moet gaan? Kan bij allebei niks vinden voor bijv. salaris of hoe vaak je ingezet wordt.

Iemand? :D
  vrijdag 12 april 2013 @ 14:03:36 #265
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_125195299
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 14:00 schreef rsgl het volgende:
Hee!

Zal me even voorstellen! Ben Maarten, 20, en wil gaan werken als studentchauffeur.

Ik heb nu een beetje de keuze om bij twee bedrijven op gesprek te gaan; SCC Comfort en Zapp.
En aangezien ik keuze haat wil ik jullie vragen; wie heeft er tips waar ik voor moet gaan? Kan bij allebei niks vinden voor bijv. salaris of hoe vaak je ingezet wordt.

He Maarten, ik weet niet of je hier antwoord op je vraag zult vinden. Hier zitten eigelijk alleen student chauffeurs van Easyway en Autoreset.
Ik zou je zelf ook niets over de door jou genoemde bedrijven kunnen vertellen.
Wellicht is easyway of autoreset wat voor je!
pi_125195318
Ken überhaupt beide bedrijven niet eigenlijk.. Waar woon je?
pi_125196183
Utrecht. Bedrijven zijn van studentenchauffeurs.nl en, lijkt er best wel op, studentchauffeur.nl
pi_125196383
Twee ritjes maandag, Assen-Vianen in een Prius, en Nieuwegein-Aduard in een Insignia.
pi_125196516
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 14:29 schreef rsgl het volgende:
Utrecht. Bedrijven zijn van studentenchauffeurs.nl en, lijkt er best wel op, studentchauffeur.nl
Hey Maarten,

Studentenchauffeurs lezen hier wel degelijk mee maar het zijn idd vooral de jongens van Easyway die op dit forum zitten. Echter ik werk bij Zapp, al vier jaar lang nu en het bevalt me prima. Ik ken het andere bedrijf ook dat zit zover ik weet vooral in het Oosten van Nederland. Zapp zat in Den Haag en zit nu in Amsterdam. Uurloon zou ik zo niet precies kunnen zeggen maar kan ik eventueel voor je navragen, mocht je nog vragen hebben kan dit altijd via de PM.
  vrijdag 12 april 2013 @ 14:42:45 #270
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_125196616
Aardige mevrouw bracht me even naar station Den Bosch vanuit vlijmen. Alleen rijdt er praktisch weer niets richting Utrecht...
pi_125196876
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 14:00 schreef rsgl het volgende:
Hee!

Welkom Ben Maarten :)
pi_125197100
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 14:49 schreef RobinhoAjax het volgende:

[..]

:')
pi_125197145
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 14:49 schreef RobinhoAjax het volgende:

[..]

Haha verdomme, hoi RobinhoAjax
  vrijdag 12 april 2013 @ 15:03:19 #274
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_125197338
Maandag weer genieten! Opel Corsa en een Ford Fiesta. Beide diesel, dat is enigste voordeel.
pi_125199590
Wees inderdaad maar blij dat die Corsa een diesel is. Heb een keer een 1.2 benzine gehad, kon je op de invoegstrook wel uitstappen om dat ding aan te duwen. Dat 1.3 dieseltje vindt ik best te doen, veel beter dan zo'n 1.2tdi van VW.
Ik had vanochtend trouwens ook iets. Die Fiat 500 was een semi-automaat. En ik heb het voor elkaar gekregen dat ding in de file af te laten slaan. Dacht dat zoiets onmogelijk was.
En nee, geen start-stop, dat is het eerste wat ik uit zet als ik in een auto stap. Moet de pook ook eerst weer in 'N' zetten voordat hij weer kon starten. Bizar!
De 508 was een huur auto die de verkoop in ging. Maar raad toch sterk af 'm te kopen. De problemen met de ketting waren al te horen/voelen (1.6THP). Verder best een fijne wagen trouwens!
pi_125200775
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 16:07 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Wees inderdaad maar blij dat die Corsa een diesel is. Heb een keer een 1.2 benzine gehad, kon je op de invoegstrook wel uitstappen om dat ding aan te duwen. Dat 1.3 dieseltje vindt ik best te doen, veel beter dan zo'n 1.2tdi van VW.
Ik had vanochtend trouwens ook iets. Die Fiat 500 was een semi-automaat. En ik heb het voor elkaar gekregen dat ding in de file af te laten slaan. Dacht dat zoiets onmogelijk was.
En nee, geen start-stop, dat is het eerste wat ik uit zet als ik in een auto stap. Moet de pook ook eerst weer in 'N' zetten voordat hij weer kon starten. Bizar!
De 508 was een huur auto die de verkoop in ging. Maar raad toch sterk af 'm te kopen. De problemen met de ketting waren al te horen/voelen (1.6THP). Verder best een fijne wagen trouwens!
Mijn allereerste rit voor AR was in een Fiat 500 met semi-automaat. Sta ik daar in een parkeergarage in het centrum van Utrecht, geen idee hoe dat werkte :')
Ik wist natuurlijk wel dat een normale automaat PRND had, maar deze had geloof ik ook nog een A en een E. Uiteindelijk de hele rit in de E gereden (zal wel voor eco staan?), maar hij ging tenminste vooruit :P
pi_125201387
Vandaag ook een Aygo met (semi)automaat gereden, ook zo van "oh hij gaat nu vooruit, laat maar in E staan dan" :')
pi_125201489
Voor de duidelijkheid, karten morgen gaat dus niet door. Andere keer beter.
  vrijdag 12 april 2013 @ 17:19:00 #279
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_125201981
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 17:03 schreef Panthera. het volgende:
Voor de duidelijkheid, karten morgen gaat dus niet door. Andere keer beter.
Inderdaad! Helaas, andere keer beter :'(
pi_125203366
Zo, dat waren weer 1150 lekkere km's in een 525d, en die zijn toch behoorlijk rap. In iets meer dan 7 seconden naar de 100, dan trek je toch leuke gaten in Knokke bij het stoplicht :9
pi_125203929
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 16:07 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Die 1.2 "ecoflex" in een Corsa is echt een dweil. Ik heb er vandaag en gisteren twee meerdere keren gereden, en het is echt idioot traag. Die motor begint pas te trekken vanaf 4000 toeren, daaronder is het echt helemaal niks. En die versnellingen zijn ook eco, dus van 5000 in 1 gaat naar 2500 in 2 :')
Mijn oplossing: bij schakelen van 1 naar 2 met slippende koppeling op 4000 houden, dan kan je enigszins vlot rijden. En schakelen bij 6500 in de hogere versnellingen. De 5 is overbodig. :P
(Disclaimer: doe dit niet als het zelf eigenaar bent van een Corsa, of zelf de benzine moet betalen :+ )
pi_125204639
Zelfs de 1.4 benzine met 100pk in de Corsa voelt niet snel aan en is ook niet snel. Maar er is nu ook een 1.4Turbo in de Corsa, iemand daar al ervaring mee in de Corsa? Dan moet het wel een vlot karretje worden :P Vind de Corsa verder 'meer' auto dan de Polo. Komt misschien ook omdat ik alleen maar 'kale' Polo's heb gereden...
.
pi_125213806
Ik vraag me trouwens af wie er bij de ontwerpafdeling van Peugeot heeft bedacht dat er een 'SOS' knop en een knop met Peugeot logo in moesten. Stond op een parkeerplek een broodje te eten. Helaas in de auto, omdat het regende. En ja, dan ga je met knopjes spelen. En opeens was ik verbonden met de Peugeot assistance ofzo. Kon er geen klap van verstaan wat er gezegd werd. Maar leek me niet helemaal de bedoeling :D . Maar toen ie eenmaal bezig was kreeg ik 'm ook niet geannuleerd.. :')
pi_125213862
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2013 18:26 schreef Babananana het volgende:

[..]

Die 1.2 "ecoflex" in een Corsa is echt een dweil. Ik heb er vandaag en gisteren twee meerdere keren gereden, en het is echt idioot traag. Die motor begint pas te trekken vanaf 4000 toeren, daaronder is het echt helemaal niks. En die versnellingen zijn ook eco, dus van 5000 in 1 gaat naar 2500 in 2 :')
Mijn oplossing: bij schakelen van 1 naar 2 met slippende koppeling op 4000 houden, dan kan je enigszins vlot rijden. En schakelen bij 6500 in de hogere versnellingen. De 5 is overbodig. :P
(Disclaimer: doe dit niet als het zelf eigenaar bent van een Corsa, of zelf de benzine moet betalen :+ )
En die heb je dan ook nog eens met LPG...
Mijn pa wou eerst zoeen, en ik wist al wel: 65pk op c.a. 1000 kg, dat word niks. Gelukkig was hij het met me eens en heeft ie een 1.3 diesel genomen. 95 PK.
pi_125215474
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 22:09 schreef Marco001 het volgende:

[..]

En die heb je dan ook nog eens met LPG...
Mijn pa wou eerst zoeen, en ik wist al wel: 65pk op c.a. 1000 kg, dat word niks. Gelukkig was hij het met me eens en heeft ie een 1.3 diesel genomen. 95 PK.
Volgens mij is het enige belang van een fabrikant die zo'n kutmotor verkoopt dat die goed scoort in de algemene verbruikstest. Maar nuttig bij normaal gebruik zijn ze niet. Ik vraag me serieus af hoeveel Corsa's met die 1.2 particulier verkocht worden.
pi_125215976
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2013 22:36 schreef Babananana het volgende:

[..]

Volgens mij is het enige belang van een fabrikant die zo'n kutmotor verkoopt dat die goed scoort in de algemene verbruikstest. Maar nuttig bij normaal gebruik zijn ze niet. Ik vraag me serieus af hoeveel Corsa's met die 1.2 particulier verkocht worden.
Wel aardig wat geloof ik. Staan i.i.g. vrij veel 2ehands te koop volgens mij.
pi_125218109
Een Corsa is een van de ergste auto's. Een beetje harde tegenwind en je hoort de cruise control nadenken dat hij weer gas moet geven -O-
pi_125221965
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 22:48 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Wel aardig wat geloof ik. Staan i.i.g. vrij veel 2ehands te koop volgens mij.
Hehe, ja omdat het belastingvoordeel zeker voorbij is :D
pi_125239959
Ik heb vandaag voor het eerst op zaterdag kunnen werken. Had een rit Hapert-Deventer in een Caddy, gelukkig ging ie van locatie naar berijder dus hij was in ieder geval wel netjes en schoon. In Deventer een lift gekregen naar station Deventer Colmschate, waar welgeteld 1 trein per uur komt.. Gelukkig hoefde ik maar een kwartier te wachten, maar door de vele werkzaamheden op het spoor dit weekend wel 7 uur kunnen maken.
pi_125240407
Vorig jaar hadden ze chille ritten in het weekend bij EW, die bandenwissels. Dit jaar niet meer beschikbaar geweest in het weekend, maar volgens mij waren die er dit jaar niet.
pi_125241250
Ik zag gistermiddag nog dat EW een oproep had staan voor hikers omg. Leeuwarden. Om vanochtend een auto op te halen. Maar zul je zien dat je weer met een of andere belbus (waar je driekwartier op moet wachten) moet nemen naar Oosterwierum. Nee, bedankt..
En mijn financiële reserves zijn momenteel ook niet dusdanig groot dat ik even een stukje OV ga voorschieten.
pi_125241312
Dat was voor maandag
  zaterdag 13 april 2013 @ 22:26:27 #293
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_125247341
Ik hoop wel dat die bandenwissels nog gaan komen, prima ritten vanuit het zuiden naar Putten :)
M'n pa's banden zijn vorige week gewisseld door de LM, dus wie weet komt het er nog aan?
pi_125261512
De laatste keer dat ik een bandenwissel had was het in een klein nietszeggend dorpje net boven Groningen. Heb bij de wissel van zomer naar winterbanden maar één keer een bandenwissel gehad.
pi_125261977
Ik hoorde destijds van een werknemer van dat bedrijf van die busjes de winter ervoor veel schade had aan busjes. Daardoor hebben ze in Putten voor alle busjes winterbanden gefixt; bij alle nieuwe busjes zaten winterbanden in de leasecontracten, dus dan kon je gewoon bij Profil/waar dan ook je banden laten wisselen. Vandaar dat het denk ik iets eenmaligs was.
pi_125262953
Ik heb afgelopen oktober heel wat bandenwissels gedaan in Bedum.
  zondag 14 april 2013 @ 16:36:41 #297
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_125270400
Jep, ik ook. Zes in totaal ofzo.
#26 || Luciano da Silva
pi_125309982
Alweer gebeld voor morgen :)
Leeuwarden - Heerenveen in een Sprinter, Heerenveen - Breda in een Kangoo :+ en Oosterhout - Amersfoort in een Insignia.
Lekker dagje dus. Hoop dat het een beetje mooi weer wordt morgen, tussen de 2 locaties in Heerenveen is 38 minuten lopen of 10 minuten met de bus en 20 minuten lopen (ook maar 2 per uur). Dus als het zonnetje een beetje schijnt ga ik liever lopen.
pi_125312461
Ik ben eindelijk klaar met de tentamens dus ik hoop morgen ook weer eens wat ritten mee te pakken!
pi_125315176
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:34 schreef Rubenr3 het volgende:
Ik ben eindelijk klaar met de tentamens dus ik hoop morgen ook weer eens wat ritten mee te pakken!
Aan het bericht op Facebook te zien moet je even bellen

Ik ben helaas druk met mijn scriptie -O- Om moedeloos van te worden
  maandag 15 april 2013 @ 18:46:40 #301
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_125319382
Dicht!
#26 || Luciano da Silva
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: