Daar gaat het ook niet om, maar dat zei ik toen als grapje. Wij hadden het namelijk allemaal nog nooit gehoord.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
in het ziekenhuis geboren zijn is een opmerking die je echt heel vaak hoort hoor. en niet alleen van bouwvakkers.
maar dat zegt dan toch meer over jullie dan over die bouwvakker?quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet om, maar dat zei ik toen als grapje. Wij hadden het namelijk allemaal nog nooit gehoord.
Eng he, mensen die vrienden hebben?quote:
Wat een merkwaardig spreekwoord.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:15 schreef angusjames het volgende:
Wel lachen, met die vrienden van jou
quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:17 schreef HaywoodJablome het volgende:
Beter 1 dasymeter in de hand dan 10 in de lucht.
ja, of whatever bouwvakkers ook gebruiken.quote:
Ze zullen dasy ook wel eens nemen...quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ja, of whatever bouwvakkers ook gebruiken.
Oh, ik nam het eerste woord dat me redelijk technisch leekquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:30 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ze zullen dasy ook wel eens nemen...
Maar ze meten meestal in decimeters...
Een dasymeter word door geen enkele bouwvakker gebruikt....quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:35 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Oh, ik nam het eerste woord dat me redelijk technisch leek
Ik kom het wel eens tegen in kruiswoordraadsels
Dan zul er wel niet zoveel oplossen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:35 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Oh, ik nam het eerste woord dat me redelijk technisch leek
Ik kom het wel eens tegen in kruiswoordraadsels
mooi ding wel.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:39 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Een dasymeter word door geen enkele bouwvakker gebruikt....
Sterker ik denk niet dat je een bouwvakker vind die weet wat het is....
[ afbeelding ]
Is dus een meter om het gewicht van gassen te meten ten opzichte van lucht..
hoezo niet?quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:39 schreef vastestamgast het volgende:
[..]
Dan zul er wel niet zoveel oplossen.
Beter 10 nietjes in een doosje, dan in je hand...quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
mooi ding wel.
maar ik pas het spreekwoord even aan:
Beter een electrische tacker in de hand, dan tien bij de Gamma.
Klinkt als bijzonder bruikbaar voor de bouwvakker als de winnaar van de ruftwedstrijd moet worden bepaald, immers meten is weten.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:39 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Een dasymeter word door geen enkele bouwvakker gebruikt....
Sterker ik denk niet dat je een bouwvakker vind die weet wat het is....
[ afbeelding ]
Is dus een meter om het gewicht van gassen te meten ten opzichte van lucht..
Zeker weten.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:49 schreef HaywoodJablome het volgende:
Als het beton gestort is, gaat men er met de trilspaan overheen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom kon einstein geen huis bouwen?Die is nog erger van die mop over de BeatlesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |