quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:26 schreef V1z0R het volgende:
Leuk An! Maar je ging dit jaar toch ook nog keer op vakantie/yogakamp
quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:22 schreef MaJo het volgende:
Beetje flauwe TT maar b'stilla doet me dus aan Bohemian Rhapsody denken
Goed! Al heeft hij wel genoeg van de koudequote:Op woensdag 27 maart 2013 11:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]Dat was het waar het me aan deed denken
Bismillah
.
Hoe gaat het met je vriendje, Perr?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
http://www.bbc.co.uk/food/recipes/chocolate_custard_tarts_55591
Deze ga ik trouwens maken.
Met een ander recept voor de pastry overigens.
Die met Sheldon is inderdaad verschrikkelijk. Maar family guyquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:32 schreef Perruche het volgende:
Oooh dat soort series vind ik echt zo suf... family guy, HIMYM, maar ook die ene met Sheldon...
quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Goede workout trouwens dat deeg kneden.
En toch ga ik een Kitchenaid kopen.
Helemaal niet weg met z'n beiden dus?quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:31 schreef An24 het volgende:
[..]Dat is een weekje Spanje ja. Maar dat is gelijk ook echt mijn vakantie voor dit jaar. Dit weekend krijg ik les van iemand die ik erg goed vind. Heb via youtube al veel geleerd van haar
Mooiquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:32 schreef Perruche het volgende:
[..]
Goed! Al heeft hij wel genoeg van de koude
Jawel, weekje in dat huisje van mijn schoonouders en/ of nog een weekend een leuke stad. We hebben afgelopen jaar uitgepakt met Mexico en Freud heeft niet echt vakanties nodig om bij te komen. Bovendien gaat het project op zijn werk live als ik naar Spanje ga. Dan zal een werkweek van 70 uur niet gek zijn. Geen zin om alleen thuis te zitten, vandaarquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Helemaal niet weg met z'n beiden dus?![]()
Ik had het gemaakt via een link maar die staat nog op mijn andere PC. Gewoon filo deeg gehaald, laten ontdooien en 2 lagen, elk met boter bestreken in een vorm doen. Dan een laag erop van geroosterde amandelen/geweekte rozijnen (of abrikozen) en wat suiker en kaneel. Dan een laag erop van kip die is gesmoord met kaneeel, ras al hanout, etc, het vocht ingekookt en verse koriander erin. De kip fijn geplukt en het vocht aangebakken met 4 geklutste eieren zodat je roerei krijgt. Dan de stukjes kip + ei mengen en op de amandellaag leggen. Dan weer een amandellaag erop. De randen van de filo eroverheen doen. En dan glaze met eigeel doen en in de oven. Om het af te maken nog geroosterde amandelschaafsel, kaneel en evt poedersuiker erop.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:44 schreef MaJo het volgende:
Per volgens mijn collega is b'stilla iets wat je alleen bij bepaalde gelegenheden eet zoals bruiloften. Zij vindt het dus heel moeilijk te maken. Maak jij het zelf? Ben er nu wel benieuwd naar
Oh, oke.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:46 schreef An24 het volgende:
[..]
Jawel, weekje in dat huisje van mijn schoonouders en/ of nog een weekend een leuke stad. We hebben afgelopen jaar uitgepakt met Mexico en Freud heeft niet echt vakanties nodig om bij te komen. Bovendien gaat het project op zijn werk live als ik naar Spanje ga. Dan zal een werkweek van 70 uur niet gek zijn. Geen zin om alleen thuis te zitten, vandaar
Triflequote:Op woensdag 27 maart 2013 11:44 schreef Viking84 het volgende:
Wie heeft trouwens een idee voor een lekker, niet al te ingewikkeld paastoetje?Krijg een eter dit weekend en wil even iets lekkers maken
Dan ga je vliegen/met de trein?quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hier een beetje een catch-22 voor wat betreft de vakantie.. Met onze huidige auto durven we het niet meer aan om naar Frankrijk te rijden, maar als we een nieuwe auto kopen hebben we geen geld meer voor de vakantie.
.
Klinkt niet heel gemakkelijk maar wel te doenquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:49 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik had het gemaakt via een link maar die staat nog op mijn andere PC. Gewoon filo deeg gehaald, laten ontdooien en 2 lagen, elk met boter bestreken in een vorm doen. Dan een laag erop van geroosterde amandelen/geweekte rozijnen (of abrikozen) en wat suiker en kaneel. Dan een laag erop van kip die is gesmoord met kaneeel, ras al hanout, etc, het vocht ingekookt en verse koriander erin. De kip fijn geplukt en het vocht aangebakken met 4 geklutste eieren zodat je roerei krijgt. Dan de stukjes kip + ei mengen en op de amandellaag leggen. Dan weer een amandellaag erop. De randen van de filo eroverheen doen. En dan glaze met eigeel doen en in de oven. Om het af te maken nog geroosterde amandelschaafsel, kaneel en evt poedersuiker erop.
Haha, nou we doen echt voldoende leuke dingen samenquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Oh, oke.helemaal niks lijkt me wel heel eentonig worden ook. Herinner je je 2013 alleen maar van 't werken
Ja had je verteld van freud.
[..]
Trifleen dan laag custard vervangen met advocaat of zo
Ik zorg gewoon dat het gaat passen in mn keuken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:48 schreef anna82 het volgende:
De TT![]()
Ik heb nu geen geld voor een KitchenAid, vooral ook omdat ik er eerst een grotere keuken voor moet kopen, maar hoe tof Henk! En dan de vraag: welke kleur?
Ben niet zo'n fan van custard of advocaat, maar dank je wel voor het meedenkenquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Oh, oke.helemaal niks lijkt me wel heel eentonig worden ook. Herinner je je 2013 alleen maar van 't werken
Ja had je verteld van freud.
[..]
Trifleen dan laag custard vervangen met advocaat of zo
We willen naar een specifiek dorpje in the middle of nowhere, waar geen openbaar vervoer komt. Was anders inderdaad een optie geweest!quote:
Haal dan maar lekker paastompouces bij de Hemaquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben niet zo'n fan van custard of advocaat, maar dank je wel voor het meedenken.
Nog meer ideeën?Ik heb een mixer, een blender en een oven
.
Moet ook kunnen toch dat je dingen los van elkaar doet? Vriendlief gaat met vrienden een weekend naar Brussel, ik de week erna met mijn broer naar Kiev. Soms ook lekker om het huis voor jezelf te hebbenquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha, nou we doen echt voldoende leuke dingen samenAlleen zit een grote vakantie er even niet in. En 2013 is het jaar van huis verkopen en over de toekomst nadenken, carriere maken zodat we onze toekomstplannen waar kunnen maken, het jaar dat mijn schoonpa weer beter wordt en het jaar van tevreden zijn met de 'kleine' dingen
Je had meegekregen dat 'ie me laatst midden op de snelweg uitgeslagen is?quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:57 schreef the85mc het volgende:
Een auto zal niet zo snel tijdens vakantie kapot gaan. Vaak is het relatief lekker weer en juist op vakantie wordt ie eens goed warmgereden. Dus eigenlijk is vakantie ook goed voor de autoBeter dan kleine stukjes naar de winkel om de hoek.
En zolang je niet gaat jakkeren heeft het allemaal niet zoveel te lijden. En ik vermoed dat je op vakantie niet gaat jakkeren. En anders wegenwacht europa service met vervangend vervoer nemen.
Nee, ik heb nu een grote keuken, dus ik wil zelf iets maken!quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Haal dan maar lekker paastompouces bij de Hema
Ja ok, dat is wel een soort van raar. En na het afslaan doet ie het ineens weer?quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je had meegekregen dat 'ie me laatst midden op de snelweg uitgeslagen is?. Sindsdien is dat nog een keer of vier gebeurd, maar dan op minder dramatische plekken. Er 2000 km mee gaan rijden lijkt me dus niet zo'n heel strak plan.
Bij een Pavlova hoort het zacht te zijn van binnen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik heb nu een grote keuken, dus ik wil zelf iets maken!
Pavlova klinkt lekker (nooit gehad, though), maar mijn meringues blijven altijd te zacht van binnen, dus weet niet of dit dan wel een succes gaat zijn... Ik ben helemaal niet moeilijk hoor
.
Dat wordt hem dan!quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Bij een Pavlova hoort het zacht te zijn van binnen.
http://kokenmetkarin.nl/na/pavlova.html
Hij start dan even niet meer, maar als je even wacht en blijft proberen lukt het op een gegeven moment wel weer. Zwakke vonk, waarschijnlijk.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:00 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ja ok, dat is wel een soort van raar. En na het afslaan doet ie het ineens weer?
Ah dat is wel beroerd dat ie het af en toe wel doet en dan ineens niet. Je kunt dan vanalles vervangen terwijl je niet weet of je het goede vervangt. Een echt kapotte auto is wat dat betreft makkelijker. Of je moet weten wat het afslaan 'triggert'.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hij start dan even niet meer, maar als je even wacht en blijft proberen lukt het op een gegeven moment wel weer. Zwakke vonk, waarschijnlijk.
Betrouwbaar is dus anders, maar de auto is het gewoon echt niet meer waard om nog veel geld in te stoppen. Beetje jammer dat er een maand geleden nog voor 1000 euro aan reparaties aan is gedaan, maar goed...
quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sheldon the tiny dinosaur![]()
[ afbeelding ]
Al vind ik Big Bang Theory ook leukIk ken ook merendeel van die spelletjes enzo
Laatst vriendje en ik: "Ze spelen Talisman!"
quote:
Bobine op de sloop regelen of eerst de kabels vervangen? In het donker motor laten lopen, plantenspuit erbij, zie je vonken => kabels. Zie je geen vonken => bobine?quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hij start dan even niet meer, maar als je even wacht en blijft proberen lukt het op een gegeven moment wel weer. Zwakke vonk, waarschijnlijk.
Betrouwbaar is dus anders, maar de auto is het gewoon echt niet meer waard om nog veel geld in te stoppen. Beetje jammer dat er een maand geleden nog voor 1000 euro aan reparaties aan is gedaan, maar goed...
Beter eerst uitzoeken wat het is voor je random dingen gaat vervangen. Klinkt eerder als electronica probleem. Als bobines echt kapot zijn doet ie het niet weer na een paar minuten.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Bobine op de sloop regelen of eerst de kabels vervangen? In het donker motor laten lopen, plantenspuit erbij, zie je vonken => kabels. Zie je geen vonken => bobine?
Dat betekent niet dat ie minder stil heeft gestaan.. Stilstaan is nooit goed voor een auto, zeker 4 jaar niet. En als dit zijn 'beginnersauto' was hoef ik em sowieso niet.quote:
Jeetje mc, je reageert echt als een man. We zijn niet bezig met een wedstrijdje ver-pissen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:48 schreef the85mc het volgende:
[..]
Beter eerst uitzoeken wat het is voor je random dingen gaat vervangen. Klinkt eerder als electronica probleem. Als bobines echt kapot zijn doet ie het niet weer na een paar minuten.
En die audi je postte: daar moet je ver weg van blijven. Oud, zwaar, gedateerd hok en heeft ook nog eens 4 jaar stilgestaan. Dus je kunt zo ongeveer alle rubbers gaan vervangen. Voor dat soort geld kun je beter een compacte honda of toyota kopen.
Ik bedoelde het niet onaardig.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jeetje mc, je reageert echt als een man. We zijn niet bezig met een wedstrijdje ver-pissen.
Wat is er mis met de reactie van mc?quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jeetje mc, je reageert echt als een man. We zijn niet bezig met een wedstrijdje ver-pissen.
Ik weet niet of ik nu beledigd moet zijn, maar je hebt wel volkomen gelijk.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mensen, denken jullie nu serieus dat DaD met zo'n auto wil gaan rijden?
Die wil gewoon een auto die er leuk uitziet, een beetje ruim is zodat er een kinderstoeltje in past en ze er lekker mee kunnen gaan kamperen en die vooral betrouwbaar is.
My 2 cents.
Hehhehee goed gegokt van mijn kant dus.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu beledigd moet zijn, maar je hebt wel volkomen gelijk..
quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:09 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja hey, post dan ook gewoon je nieuwe jurkje!
Ja die is nog van vorig jaar. No way dat ik die hier post. Als het nou een van dit jaar was.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:09 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja hey, post dan ook gewoon je nieuwe jurkje!
1 jurkje per jaar! Je bent inderdaad eene chte man MC, tink had gelijkquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:23 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ja die is nog van vorig jaar. No way dat ik die hier post. Als het nou een van dit jaar was.
![]()
Maar ik zal voortaan vooral PTA gaan vervuilen met autopraat.
Ja dan ben je ziek en moet je in bed liggenquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:24 schreef Perruche het volgende:
Omg ken je dat dat je niets kan doen omdat je gewoon na met je ogen knipperen al buiten adem bent. echt dodelijk.
jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:29 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja dan ben je ziek en moet je in bed liggen
Huh? sponsors die je betalen om geen vlees te eten? Ik eet nu toch vaak al 1 dag per week vegetarisch. Oh nee, kip op brood. Nou ja ik eet eens per week wel al een vegetarisch D.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:29 schreef Perruche het volgende:
300 euro verdienen door een maand veganistisch te eten
http://veggiecredits.nl/rijk-worden/
mijn day 0 lijst heeft iets als 2x2 weken veganistisch eten oid dus dit zou wel een mooie extra stimulans zijnquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:31 schreef the85mc het volgende:
[..]
Huh? sponsors die je betalen om geen vlees te eten? Ik eet nu toch vaak al 1 dag per week vegetarisch. Oh nee, kip op brood. Nou ja ik eet eens per week wel al een vegetarisch D.
ik las deze opmerking icm de opmerking van Per over een maand veganistich etenquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:29 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja dan ben je ziek en moet je in bed liggen
Hoe willen ze gaan controleren dat je vegetarisch eet dan?quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:32 schreef Perruche het volgende:
[..]
mijn day 0 lijst heeft iets als 2x2 weken veganistisch eten oid dus dit zou wel een mooie extra stimulans zijneens kijken of vriendje mee wil doen
360 euro zelfs!quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:29 schreef Perruche het volgende:
Grappigquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:29 schreef Perruche het volgende:
Ik denk dat je collega gelijk heeftquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:36 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mijn collega is het een 1 april grap.
Ja iddquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Die heb ik afgelopen november nog op Maria d'r FB geplaatst![]()
Stoer!! Een middellange bob, toevallig? Zie die plaatjes steeds op Pinterest voorbijkomenquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:37 schreef _aurum_ het volgende:
Oh en ik ga vrijdag naar de kapperEn ik ga echt een megastuk eraf laten halen /lange haar zat is
Spannend!
quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:39 schreef Novem het volgende:
[..]
Stoer!! Een middellange bob, toevallig? Zie die plaatjes steeds op Pinterest voorbijkomen
Linkje? Kan pinterest zo snel niet terugvinden op fb.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:40 schreef _aurum_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja!
Alleen dan met krullend haar, dat rechte wil niet zo bij mij
tussen broekband en behaband in. Te lang dus.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hoe lang zijn je haartjes nu Aurum?
Je hebt toch ellebogen?quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:42 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Geen man meer die midden in de nacht op je haar ligt en je onbewust zo in een houdgreep neemt
Ooh, had het over het vegetarisch eten. Dit leeuwtje gaat dood zonder vlees.quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:19 schreef V1z0R het volgende:
Dan had ik het wel goed in m'n hoofd zitten, maar thanks AnnaEn geeft niets, is nuttigere informatie dan weten dat C2H6O alcohol is bijvoorbeeld
[..]
Ik weet, ik weet...
Maar ik had weer onzinnige mental imagerysoms draaft m'n hoofd door.
Maria's DDR-nawee heeft in m'n hoofd naast een expliciet uiterlijk ook een hele geschiedenis zelfsLolwatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij poeet xD
Niet 100% accuraat maar wie weet hoeveel ervan waar isBwehehe xD
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Dant wordt hij wakker en da's toch geen liefde?quote:
Dat is goed lang jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:42 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
tussen broekband en behaband in. Te lang dus.
Geen man meer die midden in de nacht op je haar ligt en je onbewust zo in een houdgreep neemt
Blauw!quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Welke kleur, porselein blauw of parelmoer?
[ afbeelding ] of [ afbeelding ]
Juli?quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Naar de kapper is een goed idee! Dindag ga ik denk ik.
Wanneer werd het weer nou beter?
waarom moet iedereen voor je kiezen vandaag?quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel sjans gehad als toen ik een Halle Berry coupe hadquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:47 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Een lekker wijf, is pas echt een lekker wijf als ze ook lekker is met kort haar.![]()
Ik ken de korthaar test wel. Vriendin van goede vriend had direct in het begin van hun relatie haar haar zo ongeveer gemillimeterd. leek net een jongetjequote:Op woensdag 27 maart 2013 13:47 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Dant wordt hij wakker en da's toch geen liefde?
Klinkt alsof je de kort haar test van Co nog niet kent![]()
Een lekker wijf, is pas echt een lekker wijf als ze ook lekker is met kort haar.![]()
Doe de test maar bij de vrouwen in je omgeving. Prepare to be amazed
Dan kan ik mijn hersenactiviteit beperken tot andere zaken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:48 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
waarom moet iedereen voor je kiezen vandaag?
Is je volgende vraag of je een dikke kont hebt in je broek?
Prepare to be in de bak gegooid omdat je vrouwen in je omgeving loopt te tondeuzenenquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:47 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Dant wordt hij wakker en da's toch geen liefde?
Klinkt alsof je de kort haar test van Co nog niet kent![]()
Doe de test maar bij de vrouwen in je omgeving. Prepare to be amazed
Klinkt herkenbaar! Mijn haar wordt zo zwaar dat het plat slaat bij mijn kruin en vanaf mijn oren weer begint te krullenquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:47 schreef Novem het volgende:
[..]
Dat is goed lang jaMijn haar kwam tot net onder m'n bh, maar op een gegeven moment is de vorm en het volume er gewoon uit dan, nu boven m'n bh en echt lekker luchtig en licht nu
Ja, ik heb namen en locaties gefingeerd voor de privacy natuurlijkquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
LolwatJij poeet xD
Niet 100% accuraat maar wie weet hoeveel ervan waar isBwehehe xD
Aw, je was vast heel jong toen? Ik had dat ook toen ik een jaar of 13 wasquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik faal de test, toen ik kort haar had dacht iedereen dat ik een knaapje was![]()
Nou droeg ik toen ook veelal vormeloze kleding, dat kon ook tegenwerken
Yes, toen ik naar de middelbare ging en iets daarvoor, was toen 10 en 11quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:00 schreef Novem het volgende:
[..]
Aw, je was vast heel jong toen? Ik had dat ook toen ik een jaar of 13 was
Ik hoop het...quote:
Mijn zus had vroeger ook kort haar, tot de schoolfotograaf tegen mij zei dat ik naast mijn grote broer moest gaan zittenquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Yes, toen ik naar de middelbare ging en iets daarvoor, was toen 10 en 11Had hetzelfde kapsel als mn moeder en op de schoolfoto droeg ik een zelf bekladderd shirt en oud overhemd van mn pa
![]()
Gelukkig is het een beetje goedgekomen
Liefde maakt toch blind.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:00 schreef Mufasa208 het volgende:
Maar is er dan ook een schoonheidstest voor mannen?
bij mij heeft het ook wel een beetje een praktische noodzaak. 2 kleuren haar vind ik zo lelijk. Dus dan maar de helft erafmaaien en de rest uit laten groeienquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:07 schreef Nallie het volgende:
Billen bij mannen
Ik heb ook vaak heul kort haar gehad, op zich wel leuk en makkelijk, maar ik vind lang haar toch mooier
Goed planquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:11 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
bij mij heeft het ook wel een beetje een praktische noodzaak. 2 kleuren haar vind ik zo lelijk. Dus dan maar de helft erafmaaien en de rest uit laten groeienKan ik daarna weer wat verzinnen
![]()
blauw! Dat wittige is zo besmettelijkquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Niet aan je bril?quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:20 schreef Phaidra het volgende:
[..]
blauw! Dat wittige is zo besmettelijk
De mini hangt ook steeds in mijn haren. Misschien binnenkort ook eens naar de kappert
Zeker! En dat voor de telegraafquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:12 schreef _aurum_ het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)_cellulite_af__.html
En wat meer ontopic, ik herken bovenstaande wel. Zeker die paar dagen voor de maand, dan dipt je serotonine ook door je veranderende hormoonhuishouding.
Best een goed artikeltje.
Lig je al plat? Van doorlopen wordt het erger.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:16 schreef Perruche het volgende:
gadver ik voel me miserabel!
en ja iedereen moet het weten
Zou wel tof zijn als het echt zo isquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:29 schreef Perruche het volgende:
Ik ook, anders ga ik mezelf voor de kop slaan dat ik niet heb meegedaan als het wel echt blijkt te zijnquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn als het echt zo isWil al tijden een vegetarische challenge aangaan dus ik denk dat ik me gewoon inschrijf, en als het een 1 april grap is dan heb ik pech gehad
Ik moet ook hoognodig weer naar de kapper. Mijn haar wordt echt lang maar vind het ook wel weer mooi dus ga het denk ik alleen in model knippen
Ik ookquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:02 schreef MaJo het volgende:
Ik heb me ingeschrevenVoor 3 dagen in de week vegetarisch want anders wordt het lastig met mijn vriend (die weigert echt vegetarisch te eten
). Het is een beginnetje. En als het nep is ach ja, dan heb je wel lekker vegetarisch/veganistisch gegeten
Vinden jullie dat vis wel of niet onder vegetarisch valt?
Sommigen vinden dat vis wel gegeten kan worden, anderen weer niet. Ik neig zelf naar het eerste, dus geen vlees maar wel vis. Overigens is kaas ook niet vegetarisch vanwege het stremsel maar eten veel vegetariërs wel degelijk kaasquote:
Ik heb om die reden een e-mailadres opgegeven wat ik zelf nooit gebruik. Met je bankrekening kan niet veel gebeuren lijkt me? En je adres vragen ze niet om.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:03 schreef Chicolate het volgende:
Ok ik ga even mijn vader (ziet overal gevaar, soms terecht) nadoen: je echte naam, e-mail en bankgegevens opgeven aan een onbekende site? Klinkt als een uitnodiging om phising mails te krijgen, want geld geven zonder te controleren of je werkelijk geen vlees? If it sounds to good to be true, it probably is.
Vis heeft geen aaibaarheidsfactorquote:
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook. Voor 4 dagen vegetarisch. Dat is voor mij makkelijk in te passen in m'n huidige leefpatroon
. Moet alleen even opletten dat ik dan niet wél ham op m'n boterhammen
.
Hoe worden vissen eigenlijk omgelegd? Onverdoofd een haak door je bek, uitscheuren door een net in je kieuwen en als je daarna nog leeft, mag je stikken omdat je uit het water bent. Heel diervriendelijkquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:06 schreef Novem het volgende:
Het is bewezen dat vissen evenveel stress/pijn/angst ervaren als bijvoorbeeld een hond of konijn.
Mja, niet fluffy he.
Aan de hand van je rekeningnummer is vaak te zien bij welke bank je zit. Staat zo stom als je iemand van de SNS-bank een mailtje stuurt namens de Rabo.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:05 schreef MaJo het volgende:
Ik heb om die reden een e-mailadres opgegeven wat ik zelf nooit gebruik. Met je bankrekening kan niet veel gebeuren lijkt me? En je adres vragen ze niet om.
Ja Deep Water Horizon. Hoe werkt dat met die projecten? Draagt een sponsor geldt bij aan zo'n project namens mij?quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben benieuwdHeb je ook al een project toegewezen gekregen?
Jup, verpletterd onder tonnen van je soortgenoten, opengereten aan de bodem van de zee, bevroren, verstikt, levend de ingewanden eruit gesnedenquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hoe worden vissen eigenlijk omgelegd? Onverdoofd een haak door je bek, uitscheuren door een net in je kieuwen en als je daarna nog leeft, mag je stikken omdat je uit het water bent. Heel diervriendelijk.
Ah, wel verstandiger jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:46 schreef conleche het volgende:
De kort-haar-test doe je in je hoofd, Viezzzz. Er komt geen schaar aan te pas. Je stelt je iemand gewoon voor met kort haar. Dat gaat makkelijker dan je denkt.
Mijn beste vriend háát me nu. Omdat hij er niet mee kan stoppen. Iedere keer als hij iemand ontmoet doet hij de test. En bijna niemand doorstaat het.
Er zijn biologische kazen die door vegetariers gegeten kunnen worden, zit plantaardig stremsel in.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sommigen vinden dat vis wel gegeten kan worden, anderen weer niet. Ik neig zelf naar het eerste, dus geen vlees maar wel vis. Overigens is kaas ook niet vegetarisch vanwege het stremsel maar eten veel vegetariërs wel degelijk kaas
quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:10 schreef loveli het volgende:
Zou haast denken dat het geen vega-challenge is, maar een online IQ-test.
Dus puur vegetarisch = veganistisch? Snap het hele concept toch niet zo.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:06 schreef Novem het volgende:
Het is bewezen dat vissen evenveel stress/pijn/angst ervaren als bijvoorbeeld een hond of konijn.
Mja, niet fluffy he.
Overigens is "puur" vegetarisch alleen plantaardige voeding, dus ook geen zuivel/eieren.
Veel vegetariers eten dat alleen wel, omdat er geen dieren voor doodgemaakt worden.
Nee, vegetarisch is alleen plantaardig eten, hence het "vege". Puur naar het woord kijkend.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Dus puur vegetarisch = veganistisch? Snap het hele concept toch niet zo.
maar dat betekent dan dat ze alleen synthetisch geproduceerde dingen dragen, toch?quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:18 schreef Novem het volgende:
[..]
Nee, vegetarisch is alleen plantaardig eten, hence het "vege". Puur naar het woord kijkend.
Veganisten hebben bedacht dat ze ook geen wol gebruiken bijvoorbeeld.
Geen idee, ze zullen wel kleren van hennep dragen ofzoquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:20 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
maar dat betekent dan dat ze alleen synthetisch geproduceerde dingen dragen, toch?
Trouwens dat Deepwater Horizon was dat boorplatform van BP in de golf van mexico. Van die enorme olielekkage.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja Deep Water Horizon. Hoe werkt dat met die projecten? Draagt een sponsor geldt bij aan zo'n project namens mij?
Ik heb wel m'n echte mailadres opgegeven. En volgens mij kan er wel degelijk geprutst worden met je bankrekening, dus ik houd het toch maar even in de gaten!
Ik dezelfdequote:Op woensdag 27 maart 2013 15:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja Deep Water Horizon. Hoe werkt dat met die projecten? Draagt een sponsor geldt bij aan zo'n project namens mij?
Ik heb wel m'n echte mailadres opgegeven. En volgens mij kan er wel degelijk geprutst worden met je bankrekening, dus ik houd het toch maar even in de gaten!
Zijdequote:
Dan worden we hier hard uitgelachenquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dezelfde
Ach misschien is het dikke onzin, we gaan het zien
Als het wel echt is kunnen wij de rest weer uitlachenquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan worden we hier hard uitgelachen.
Maar dan hebben we wel 0,85 dierenleven gered.
Benieuwd of Perr nu ook nog mee gaat doen. Die is er tenslotte over begonnenquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als het wel echt is kunnen wij de rest weer uitlachen![]()
En we richten geen schade aan inderdaad
Niet, anders ben je pescotarier ofzo. Maar die arme tonijnselsquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:02 schreef MaJo het volgende:
Ik heb me ingeschrevenVoor 3 dagen in de week vegetarisch want anders wordt het lastig met mijn vriend (die weigert echt vegetarisch te eten
). Het is een beginnetje. En als het nep is ach ja, dan heb je wel lekker vegetarisch/veganistisch gegeten
Vinden jullie dat vis wel of niet onder vegetarisch valt?
Wat maakt vis anders dan vlees dan?quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:33 schreef Perruche het volgende:
[..]
Niet, anders ben je pescotarier ofzo. Maar die arme tonijnselswaarom die wel eten en geen kipsels?
Dat is toch veganisme dan? Ik dacht dat vegetariers gewoon geen dingen eten waar beesten voor dood moeten worden gemaakt, dus wel (vegetarische) kaas, eieren, yoghurt etc...quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:06 schreef Novem het volgende:
Mja, niet fluffy he.
Overigens is "puur" vegetarisch alleen plantaardige voeding, dus ook geen zuivel/eieren.
Veel vegetariers eten dat alleen wel, omdat er geen dieren voor doodgemaakt worden.
Tonijn zou ik dan weer amper eten, omdat dat ding bijna uitgestorven is. Gelukkig hebben we makreelquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:33 schreef Perruche het volgende:
[..]
Niet, anders ben je pescotarier ofzo. Maar die arme tonijnselswaarom die wel eten en geen kipsels?
Al zou ik meedoen zou ik dat nu geloof ik niet meer hier neerzettenquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Benieuwd of Perr nu ook nog mee gaat doen. Die is er tenslotte over begonnen. Perr?
Voor mij niet, ik begrijp "vegetariers" die wel vis eten dan ook nietquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat maakt vis anders dan vlees dan?
quote:Per definitie eet een vegetariër geen producten van gedode dieren, dus geen vlees, geen vis, en ook geen producten zoals gelatine (van huid of beenderen) en kaas (met kalfsstremsel). Veel vegetariërs letten echter minder op producten zoals gelatine en kaas. Mensen die geen vlees, maar wel vis eten, worden soms pescotariër of semi-vegetariërs genoemd. Mensen die gevogelte eten noemen zich ook soms vegetariër, maar dat is niet correct. Mensen die geen vlees, vis en dierlijke producten (zoals zuivel, eieren en honing) eten en ook geen dierlijke producten, zoals leer en wol, gebruiken zijn "veganisten".
Met "vegetariër" bedoelt men dus doorgaans "lacto-ovo-vegetariër", wat wil zeggen dat die persoon geen vlees of vis eet, maar wel zuivel en eieren. Een minderheid is lacto-vegetariër (wel melk, geen eieren) of ovo-vegetariër (geen melk, wel eieren).
Ahquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Zijde
Maar bedoelde eerder dat er rupsje tussen het katoen wonen die niet doodvermoord mogen worden door het plukken, ofzo.
De kfc veggieburgerquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:45 schreef Novem het volgende:
Mensen die alleen gevolgelte eten noemen zichzelf soms ook vegetarier?!
Gewoon doen wat je wil en niemand anders ermee lastig vallen denk ik maarquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:47 schreef Viking84 het volgende:
Ik moet iig geen vegetariër worden. Dan word ik te fanatiek en wil ik dat iedereen vegetariër wordt. Houd je toch altijd discussie over: hoe ver ga je hierin?
Nee, kippenhatersquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:45 schreef Novem het volgende:
Mensen die alleen gevolgelte eten noemen zichzelf soms ook vegetarier?!
Dat is toch gewoon het verschil tussen vegetarisch en veganistisch en niet "puur vegetarisch?"quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Dus puur vegetarisch = veganistisch? Snap het hele concept toch niet zo.
Ik ookquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:41 schreef V1z0R het volgende:
Vind 'm netjes voor niet helemaal lekker zijn, Tink
Ja, gaat wel. Zit op 1268 kcal, dus als ik nog wel zin krijg om te eten wordt het Nog een Griekse yoghurt denk ik.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:26 schreef Perruche het volgende:
Wat een hoop zieken trouwens!
An vind het best een okay lijstje voor een niksdagje.
Heet jij ook zo? Een kennis van mij ook, vind het een mooie naamquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:24 schreef uniekhoorn het volgende:
En een Qmusic DJ heeft een dochter gekregen genaamd : Phaedra
Wilde nog ergens op reageren maar geen idee wat..
Spannend Aurum, de kapper...
Goede naamquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:24 schreef uniekhoorn het volgende:
En een Qmusic DJ heeft een dochter gekregen genaamd : Phaedra
Wilde nog ergens op reageren maar geen idee wat..
Spannend Aurum, de kapper...
Heerlijk!quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:26 schreef Novem het volgende:
Ik ga me inschrijven voor Bootcamp denk ik!! Sporten in de bossen en duinen![]()
Doe het niet. De meeste mannen zijn zoveel leuker met wat langer haar!quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:30 schreef the85mc het volgende:
Ga ook zo es naar de kappert. Denk dat ik het stuk korter laat doen. Niet gemillimeterd kort, want dat staat me niet. Of ik moet een carriere als hooligan overwegen..
*mental image van veel random mannen met wat langer haar*quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Doe het niet. De meeste mannen zijn zoveel leuker met wat langer haar!
SPOILER: ivm etenstijdOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Leeftijd is geen criterium. Kaalachtigen zijn inderdaad minder geschikt en vallen derhalve buiten de lang haarboot.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:52 schreef loveli het volgende:
[..]
*mental image van veel random mannen met wat langer haar*
Volgens mij vergeet je een leeftijds- of haardichtheidsgrens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:54 schreef loveli het volgende:
Pudding om te bewijzen:Ieks!SPOILER: ivm etenstijdOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu vind ik 'm zonder haar ook al niet echt geweldig, maar toch liever dan dit...
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Goed hoor! Ben je al lang weer zo goed aan het sporten?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:08 schreef Goodbye het volgende:
Net weer 5k gelopen en wat krachttraining waardoor ik sommige lichaamsdelen nu al voel 'zeuren', heerlijk.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:07 schreef V1z0R het volgende:
Combover/matje-combiSommige mannen zijn beyond repair.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:07 schreef V1z0R het volgende:
Combover/matje-combiBusiness up front; party on the back.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/Joe Dirt
Paar weken, denk ik? Had een beetje een motivatie dipje en de paar keer daarna ging het telkens ronduit klote. Maar ik heb denk ik een knop omgezet, kom met wilskracht nu al telkens een stuk verder.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Goed hoor! Ben je al lang weer zo goed aan het sporten?
Ik ben net ook een rondje gaan hardlopen, na het werk en het was gewoon nog licht! Ik wil 5x sporten per week en ik zit nu op 3/3. Morgen dus maar niet, vrijdag weer hardlopen en dan zaterdag of zondag nog een sportschoolklasje. Het niet snaaien gaat ook al 3 dagen goed.
Die van Greys is leuk. Als je schaamteloos bent, gewoon daar de helft van kopieren.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:35 schreef anna82 het volgende:
Ik dacht dat het die knakker van Little Brittain was![]()
Zit klaar voor een day 0 lijstje, dus laat de inspiratie maar (tot mij) komen!
je post nog maar net mee?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heet jij ook zo? Een kennis van mij ook, vind het een mooie naam
Dit vind ik zo'n kliekjes-opmerking!quote:
Ja, gek is dat hè? Dat met die knop bedoel ik, soms lukt het gewoon ineens wel!quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Paar weken, denk ik? Had een beetje een motivatie dipje en de paar keer daarna ging het telkens ronduit klote. Maar ik heb denk ik een knop omgezet, kom met wilskracht nu al telkens een stuk verder.
Mijn streven is vier keer per week sporten, maar met drie keer ben ik ook tevreden (al moet ik dat eigenlijk niet vinden, hè). Ga morgenavond misschien bodypump doen, maar ik kijk eerst even of ik morgen nog een beetje normaal kan zitten van de squats die ik zojuist heb gedaan.
![]()
Bij jou hoeft er niet zo heel veel af, toch?
Ga je ook skinny dipping?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:42 schreef anna82 het volgende:
Ja die van Grey's en die van Henk zijn allebei zeer inspirational
Tip: niet teveel 'elke maand/week/5x een maand lang', want op een gegeven moment komt het er dan op neer dat je elk weekend vol aan de bak moet en wordt het een 'moetje'. Je hebt maar 1001 dagen, dus max 143 weekenden/30 maanden. (ik had op het laatst gewoon minder dagen dan doelen en ik liep tot halverwege prima op schema)quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:35 schreef anna82 het volgende:
Ik dacht dat het die knakker van Little Brittain was![]()
Zit klaar voor een day 0 lijstje, dus laat de inspiratie maar (tot mij) komen!
Ja, en soms ben ik daar ook wel een muts in. De vorige keer toen ik dus ein-de-lijk weer eens 5k liep, keek ik tegen een poster aan waar "be your personal best" op stond. En dat werkte op de één of andere manier.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, gek is dat hè? Dat met die knop bedoel ik, soms lukt het gewoon ineens wel!
Er hoeft niet heel veel af, zo'n 3 kilo. En weer wat strakker. Dat laatste is eigenlijk belangrijker.
Majo was er al voor ik wegging, dus die moet Phaidra nu toch wel kennen?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dit vind ik zo'n kliekjes-opmerking!
Ja, maar het kan toch dat ze niet weet wat Phaidra's echte naam is.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Majo was er al voor ik wegging, dus die moet Phaidra nu toch wel kennen?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:45 schreef sigme het volgende:
Oh verdomme. Fratz gaat dood.
Idioot hoe ik me kan hechten aan internetmensen. Moest er van huilen ook nog.
Ja, dat weet ik wel. Maar ik ken zo iemand natuurlijk net zomin als dat ik een of andere BN' er zou kennen. Ik bedoel, zelfs de meesten van jullie heb ik nooit in echtleven ontmoet, maar met jullie 'praat' ik zoveel - jullie ken ik bijna echt. Zo'n Fratz volg ik alleen maar een beetje, een paar jaar.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:48 schreef MarMar het volgende:
het zijn gewoon echt mensen lieve Sig, internet of niet.
het ging er toch juist om dat uniek het grappig vond dat er een naamgenoot van Phaidra was geboren?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar het kan toch dat ze niet weet wat Phaidra's echte naam is.
die is niet van hier toch? En niet raar dat je er overstuur van bent hoorquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:45 schreef sigme het volgende:
Oh verdomme. Fratz gaat dood.
Idioot hoe ik me kan hechten aan internetmensen. Moest er van huilen ook nog.
Ik vind sporten leuker dan minder eten. Daar komt het op neer.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:51 schreef Ciske- het volgende:
Waarom eigenlijk 5x per week sporten? Omdat t leuk is of om het afvallen?
Mijn ervaring is iig dat je met 3x p/week prima strak kunt worden en t een stuk beter vol te houden is.
Al pas ik mijn eetpatroon wat makkelijker aan dan m'n sportpatroon, dat scheelt misschien.
Ik ben net drie dagen begonnen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:03 schreef Ciske- het volgende:
Respect dat jullie dat volhouden dan, MarMar en conleche![]()
Ook al is het leuk, toch best intensief zo'n schema.
Oh, dat is echt erg.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind sporten leuker dan minder eten. Daar komt het op neer.
Wie is Fratz? Is hij van Fok? Sigme:Sterkte!
Één van mijn eerste vriendjes is nu ook aan het doodgaan aan kanker en ik kan het niet heel goed bevatten.
Ik ben nog heel lang een jongetje gebleven.quote:
Vroeger een half jaartje mee samengewoond, maar nu geen echt intensief contact. Hij zit in een vriendenclub die ik vooral tegenkom op wat grotere feesten. Maar wel echt erg, hij heeft drie vrij jonge kinderen en zo.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, dat is echt erg.. Nog contact mee?
Ik ken helemaal geen echte mensen met echte kanker geloof ik. Komt in mijn familie niet voor, en ook niet bij mijn liefste. En vrienden, hmmm tsja, nou, ik heb fok zullen we maar zeggen.
Ik vind dit dus echt een heel mooie foto!quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben nog heel lang een jongetje gebleven.
[ afbeelding ]
Uiteindelijk dwong de tijd me. Tot het dragen van bovenstukjes. Onder protest.
Op m'n 17e heb ik m'n haar nog eens gemillimeterd, maar toen trapte niemand er meer in.
Ondanks het korte koppie toch duidelijk een meisje, mooie jukbeenderen!quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben nog heel lang een jongetje gebleven.
[ afbeelding ]
Uiteindelijk dwong de tijd me. Tot het dragen van bovenstukjes. Onder protest.
Op m'n 17e heb ik m'n haar nog eens gemillimeterd, maar toen trapte niemand er meer in.
Mwah.... Maar nu deadline, rondje hardlopen & maskertjequote:Op woensdag 27 maart 2013 17:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Beterschap Perr.. en An natuurlijk
Hoi Prob, nog wat nieuws? Lukt het nog?
Vegetarisch,, soms... maar niet uit dierenoverweging
O: kwark en vla
T's: halve komkommer, halve paprika, 250 gr wortel, boterham kaas, cup a soup kip
L: 2 boterhammen met zelfgegrilde kip en ui, kom bruine bonensoep met rookworst en spek, tomaat, beker melk en een halve krentenbol
T peer, 2 appels, paar dropjes, trachitolletjes
D: sperziebonen, gebakken biefstuk met champignons, noflook en ui, peperroomsaus, oven patatjes met curry,ui en een komkommersalade.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:31 schreef anna82 het volgende:
En GeeBee, ik zag ook meteen de skinny dipping link, dus ik verwacht een samenwerking daarIk haak even af, want ik heb het als eens gedaan
Ik lurkte er ook wel eens.....tis verschrikkelijk. Logisch dat je even van slag bent.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, dat is echt erg.. Nog contact mee?
Ik ken helemaal geen echte mensen met echte kanker geloof ik. Komt in mijn familie niet voor, en ook niet bij mijn liefste. En vrienden, hmmm tsja, nou, ik heb fok zullen we maar zeggen.
^^quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind dit dus echt een heel mooie foto!
Ik kan dat beamen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:33 schreef Laureline het volgende:
Sigme is een knappe vrouw, daar helpen zelfs geen tuinbroek, jongenskapsel en Harry Potterbril aan! Nu heb ik ook de volwassen versie gezien, die is nog steeds puik.
Ook eens!quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:38 schreef conleche het volgende:
Ik heb geskinnydipt deze vakantie. Op een tropisch eiland. In m'n nakie op m'n rug drijvend naar de sterren gekeken. Ik dacht dat ik dood ging van geluk.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:38 schreef conleche het volgende:
Ik heb geskinnydipt deze vakantie. Op een tropisch eiland. In m'n nakie op m'n rug drijvend naar de sterren gekeken. Ik dacht dat ik dood ging van geluk.
Ik kan het me helemaal voorstellen! Zo had ik het ook in gedachten. midden in een zwoele zomernacht in the bloody middle of nowhere.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:38 schreef conleche het volgende:
Welk blogprogrammatje? Van Blogger? Daar heeft Greys ook ruzie mee gehad.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:38 schreef anna82 het volgende:
Vooralsnog snap ik het blog-programmaatje niet!
Ik heb ook sterk de neiging om er dingen op te zetten die ik al gedaan heb, maar dat mag zeker niet?
De zee is vast een stuk warmer dan de buitentempratuur.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:46 schreef Laureline het volgende:
Scheelt vast niks, klein temperatuurverschil alleen. Ook weer opgelost!
Wauwquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:38 schreef conleche het volgende:
Ben een beetje veel aangekomen, dus moet wat kwijtquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hey jij ook al een slankie?hoest met hardlopen?
Ik snap niet wat je bedoelt?quote:
Dat was het eerste wat ik dachtquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dit vind ik zo'n kliekjes-opmerking!
Oh *kwartje valt*quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Majo was er al voor ik wegging, dus die moet Phaidra nu toch wel kennen?
Ja, het duurde alleen wel evenquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ge bent d'r bijjjj, ge bent d'r bijjjj!
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:56 schreef motorbloempje het volgende:
Fuck yeah. Bij de loopclub gaan is echt het beste wat ik in tijden heb gedaan. Wat een geweldige training weer
http://www.endomondo.com/workouts/170576168/881511
Kan niet wachten tot zaterdag, de eerste club'wedstrijd'
Het is teringtyfuskutquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:58 schreef the85mc het volgende:
Ik las net het topic van Fratz. Wat kun je daar nou op zeggen... Het bracht ineens wat weggestopte herinneringen naar boven en ik zit hier echt met tranen in mijn ogen..
Het gevoel van zoveel onmacht..
Inderdaad bizar. En dan zie je hoe mooi zoiets als Fok! kan zijn. Wat een mooie reacties in dat topicquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:12 schreef MaJo het volgende:
Heftig van Fratz. Ken haar niet (ook niet op Fok) maar zulke posts gaan je niet in de koude kleren zitten en ben er ook van ontdaan
Dat vond ik ook hartverwarmend om te lezenquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Inderdaad bizar. En dan zie je hoe mooi zoiets als Fok! kan zijn. Wat een mooie reacties in dat topicMoet haar vast goed doen in deze moeilijke tijd.
Ja Henk? Bikkel.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
De zee is vast een stuk warmer dan de buitentempratuur.
Ik zou het doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |