quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:26 schreef V1z0R het volgende:
Leuk An! Maar je ging dit jaar toch ook nog keer op vakantie/yogakamp
quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:22 schreef MaJo het volgende:
Beetje flauwe TT maar b'stilla doet me dus aan Bohemian Rhapsody denken
Goed! Al heeft hij wel genoeg van de koudequote:Op woensdag 27 maart 2013 11:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]Dat was het waar het me aan deed denken
Bismillah
.
Hoe gaat het met je vriendje, Perr?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
http://www.bbc.co.uk/food/recipes/chocolate_custard_tarts_55591
Deze ga ik trouwens maken.
Met een ander recept voor de pastry overigens.
Die met Sheldon is inderdaad verschrikkelijk. Maar family guyquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:32 schreef Perruche het volgende:
Oooh dat soort series vind ik echt zo suf... family guy, HIMYM, maar ook die ene met Sheldon...
quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Goede workout trouwens dat deeg kneden.
En toch ga ik een Kitchenaid kopen.
Helemaal niet weg met z'n beiden dus?quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:31 schreef An24 het volgende:
[..]Dat is een weekje Spanje ja. Maar dat is gelijk ook echt mijn vakantie voor dit jaar. Dit weekend krijg ik les van iemand die ik erg goed vind. Heb via youtube al veel geleerd van haar
Mooiquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:32 schreef Perruche het volgende:
[..]
Goed! Al heeft hij wel genoeg van de koude
Jawel, weekje in dat huisje van mijn schoonouders en/ of nog een weekend een leuke stad. We hebben afgelopen jaar uitgepakt met Mexico en Freud heeft niet echt vakanties nodig om bij te komen. Bovendien gaat het project op zijn werk live als ik naar Spanje ga. Dan zal een werkweek van 70 uur niet gek zijn. Geen zin om alleen thuis te zitten, vandaarquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Helemaal niet weg met z'n beiden dus?![]()
Ik had het gemaakt via een link maar die staat nog op mijn andere PC. Gewoon filo deeg gehaald, laten ontdooien en 2 lagen, elk met boter bestreken in een vorm doen. Dan een laag erop van geroosterde amandelen/geweekte rozijnen (of abrikozen) en wat suiker en kaneel. Dan een laag erop van kip die is gesmoord met kaneeel, ras al hanout, etc, het vocht ingekookt en verse koriander erin. De kip fijn geplukt en het vocht aangebakken met 4 geklutste eieren zodat je roerei krijgt. Dan de stukjes kip + ei mengen en op de amandellaag leggen. Dan weer een amandellaag erop. De randen van de filo eroverheen doen. En dan glaze met eigeel doen en in de oven. Om het af te maken nog geroosterde amandelschaafsel, kaneel en evt poedersuiker erop.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:44 schreef MaJo het volgende:
Per volgens mijn collega is b'stilla iets wat je alleen bij bepaalde gelegenheden eet zoals bruiloften. Zij vindt het dus heel moeilijk te maken. Maak jij het zelf? Ben er nu wel benieuwd naar
Oh, oke.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:46 schreef An24 het volgende:
[..]
Jawel, weekje in dat huisje van mijn schoonouders en/ of nog een weekend een leuke stad. We hebben afgelopen jaar uitgepakt met Mexico en Freud heeft niet echt vakanties nodig om bij te komen. Bovendien gaat het project op zijn werk live als ik naar Spanje ga. Dan zal een werkweek van 70 uur niet gek zijn. Geen zin om alleen thuis te zitten, vandaar
Triflequote:Op woensdag 27 maart 2013 11:44 schreef Viking84 het volgende:
Wie heeft trouwens een idee voor een lekker, niet al te ingewikkeld paastoetje?Krijg een eter dit weekend en wil even iets lekkers maken
Dan ga je vliegen/met de trein?quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hier een beetje een catch-22 voor wat betreft de vakantie.. Met onze huidige auto durven we het niet meer aan om naar Frankrijk te rijden, maar als we een nieuwe auto kopen hebben we geen geld meer voor de vakantie.
.
Klinkt niet heel gemakkelijk maar wel te doenquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:49 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik had het gemaakt via een link maar die staat nog op mijn andere PC. Gewoon filo deeg gehaald, laten ontdooien en 2 lagen, elk met boter bestreken in een vorm doen. Dan een laag erop van geroosterde amandelen/geweekte rozijnen (of abrikozen) en wat suiker en kaneel. Dan een laag erop van kip die is gesmoord met kaneeel, ras al hanout, etc, het vocht ingekookt en verse koriander erin. De kip fijn geplukt en het vocht aangebakken met 4 geklutste eieren zodat je roerei krijgt. Dan de stukjes kip + ei mengen en op de amandellaag leggen. Dan weer een amandellaag erop. De randen van de filo eroverheen doen. En dan glaze met eigeel doen en in de oven. Om het af te maken nog geroosterde amandelschaafsel, kaneel en evt poedersuiker erop.
Haha, nou we doen echt voldoende leuke dingen samenquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Oh, oke.helemaal niks lijkt me wel heel eentonig worden ook. Herinner je je 2013 alleen maar van 't werken
Ja had je verteld van freud.
[..]
Trifleen dan laag custard vervangen met advocaat of zo
Ik zorg gewoon dat het gaat passen in mn keuken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:48 schreef anna82 het volgende:
De TT![]()
Ik heb nu geen geld voor een KitchenAid, vooral ook omdat ik er eerst een grotere keuken voor moet kopen, maar hoe tof Henk! En dan de vraag: welke kleur?
Ben niet zo'n fan van custard of advocaat, maar dank je wel voor het meedenkenquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Oh, oke.helemaal niks lijkt me wel heel eentonig worden ook. Herinner je je 2013 alleen maar van 't werken
Ja had je verteld van freud.
[..]
Trifleen dan laag custard vervangen met advocaat of zo
We willen naar een specifiek dorpje in the middle of nowhere, waar geen openbaar vervoer komt. Was anders inderdaad een optie geweest!quote:
Haal dan maar lekker paastompouces bij de Hemaquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben niet zo'n fan van custard of advocaat, maar dank je wel voor het meedenken.
Nog meer ideeën?Ik heb een mixer, een blender en een oven
.
Moet ook kunnen toch dat je dingen los van elkaar doet? Vriendlief gaat met vrienden een weekend naar Brussel, ik de week erna met mijn broer naar Kiev. Soms ook lekker om het huis voor jezelf te hebbenquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha, nou we doen echt voldoende leuke dingen samenAlleen zit een grote vakantie er even niet in. En 2013 is het jaar van huis verkopen en over de toekomst nadenken, carriere maken zodat we onze toekomstplannen waar kunnen maken, het jaar dat mijn schoonpa weer beter wordt en het jaar van tevreden zijn met de 'kleine' dingen
Je had meegekregen dat 'ie me laatst midden op de snelweg uitgeslagen is?quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:57 schreef the85mc het volgende:
Een auto zal niet zo snel tijdens vakantie kapot gaan. Vaak is het relatief lekker weer en juist op vakantie wordt ie eens goed warmgereden. Dus eigenlijk is vakantie ook goed voor de autoBeter dan kleine stukjes naar de winkel om de hoek.
En zolang je niet gaat jakkeren heeft het allemaal niet zoveel te lijden. En ik vermoed dat je op vakantie niet gaat jakkeren. En anders wegenwacht europa service met vervangend vervoer nemen.
Nee, ik heb nu een grote keuken, dus ik wil zelf iets maken!quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Haal dan maar lekker paastompouces bij de Hema
Ja ok, dat is wel een soort van raar. En na het afslaan doet ie het ineens weer?quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je had meegekregen dat 'ie me laatst midden op de snelweg uitgeslagen is?. Sindsdien is dat nog een keer of vier gebeurd, maar dan op minder dramatische plekken. Er 2000 km mee gaan rijden lijkt me dus niet zo'n heel strak plan.
Bij een Pavlova hoort het zacht te zijn van binnen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik heb nu een grote keuken, dus ik wil zelf iets maken!
Pavlova klinkt lekker (nooit gehad, though), maar mijn meringues blijven altijd te zacht van binnen, dus weet niet of dit dan wel een succes gaat zijn... Ik ben helemaal niet moeilijk hoor
.
Dat wordt hem dan!quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Bij een Pavlova hoort het zacht te zijn van binnen.
http://kokenmetkarin.nl/na/pavlova.html
Hij start dan even niet meer, maar als je even wacht en blijft proberen lukt het op een gegeven moment wel weer. Zwakke vonk, waarschijnlijk.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:00 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ja ok, dat is wel een soort van raar. En na het afslaan doet ie het ineens weer?
Ah dat is wel beroerd dat ie het af en toe wel doet en dan ineens niet. Je kunt dan vanalles vervangen terwijl je niet weet of je het goede vervangt. Een echt kapotte auto is wat dat betreft makkelijker. Of je moet weten wat het afslaan 'triggert'.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hij start dan even niet meer, maar als je even wacht en blijft proberen lukt het op een gegeven moment wel weer. Zwakke vonk, waarschijnlijk.
Betrouwbaar is dus anders, maar de auto is het gewoon echt niet meer waard om nog veel geld in te stoppen. Beetje jammer dat er een maand geleden nog voor 1000 euro aan reparaties aan is gedaan, maar goed...
quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sheldon the tiny dinosaur![]()
[ afbeelding ]
Al vind ik Big Bang Theory ook leukIk ken ook merendeel van die spelletjes enzo
Laatst vriendje en ik: "Ze spelen Talisman!"
quote:
Bobine op de sloop regelen of eerst de kabels vervangen? In het donker motor laten lopen, plantenspuit erbij, zie je vonken => kabels. Zie je geen vonken => bobine?quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hij start dan even niet meer, maar als je even wacht en blijft proberen lukt het op een gegeven moment wel weer. Zwakke vonk, waarschijnlijk.
Betrouwbaar is dus anders, maar de auto is het gewoon echt niet meer waard om nog veel geld in te stoppen. Beetje jammer dat er een maand geleden nog voor 1000 euro aan reparaties aan is gedaan, maar goed...
Beter eerst uitzoeken wat het is voor je random dingen gaat vervangen. Klinkt eerder als electronica probleem. Als bobines echt kapot zijn doet ie het niet weer na een paar minuten.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Bobine op de sloop regelen of eerst de kabels vervangen? In het donker motor laten lopen, plantenspuit erbij, zie je vonken => kabels. Zie je geen vonken => bobine?
Dat betekent niet dat ie minder stil heeft gestaan.. Stilstaan is nooit goed voor een auto, zeker 4 jaar niet. En als dit zijn 'beginnersauto' was hoef ik em sowieso niet.quote:
Jeetje mc, je reageert echt als een man. We zijn niet bezig met een wedstrijdje ver-pissen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:48 schreef the85mc het volgende:
[..]
Beter eerst uitzoeken wat het is voor je random dingen gaat vervangen. Klinkt eerder als electronica probleem. Als bobines echt kapot zijn doet ie het niet weer na een paar minuten.
En die audi je postte: daar moet je ver weg van blijven. Oud, zwaar, gedateerd hok en heeft ook nog eens 4 jaar stilgestaan. Dus je kunt zo ongeveer alle rubbers gaan vervangen. Voor dat soort geld kun je beter een compacte honda of toyota kopen.
Ik bedoelde het niet onaardig.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jeetje mc, je reageert echt als een man. We zijn niet bezig met een wedstrijdje ver-pissen.
Wat is er mis met de reactie van mc?quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jeetje mc, je reageert echt als een man. We zijn niet bezig met een wedstrijdje ver-pissen.
Ik weet niet of ik nu beledigd moet zijn, maar je hebt wel volkomen gelijk.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mensen, denken jullie nu serieus dat DaD met zo'n auto wil gaan rijden?
Die wil gewoon een auto die er leuk uitziet, een beetje ruim is zodat er een kinderstoeltje in past en ze er lekker mee kunnen gaan kamperen en die vooral betrouwbaar is.
My 2 cents.
Hehhehee goed gegokt van mijn kant dus.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu beledigd moet zijn, maar je hebt wel volkomen gelijk..
quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:09 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja hey, post dan ook gewoon je nieuwe jurkje!
Ja die is nog van vorig jaar. No way dat ik die hier post. Als het nou een van dit jaar was.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:09 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja hey, post dan ook gewoon je nieuwe jurkje!
1 jurkje per jaar! Je bent inderdaad eene chte man MC, tink had gelijkquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:23 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ja die is nog van vorig jaar. No way dat ik die hier post. Als het nou een van dit jaar was.
![]()
Maar ik zal voortaan vooral PTA gaan vervuilen met autopraat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |