SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Random enkel afgeronde projecten van het vorige topic![]()
Whoopdidoo's walvissenfamilie
Kwakz0r's kussen
Saaw's poef
Spuuglokje's tas
Hook on![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:44 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ow dat is inderdaad wel mooi ja. Mag ik vragen hoe je de walvis in elkaar gezet hebt?
Het patroon is gemaakt door Claudia_x en ze heeft het patroon gratis op Ravelry staan. Hij zou denk ik, erg leuk zijn voor op een bank...maar dan moet hij wel nog een heel stuk groter.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:02 schreef saaw het volgende:
Die walvissen zijn tof!
Zou ik wel groot willen maken als kussen voor op de bank ofzoWaar hebben jullie dat patroon van?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:19 schreef YogaLove het volgende:
Is dit het snelhaakposttopic?![]()
Héle leuke dingen weer gemaakt, ik kan bijna niet bijhouden met lezen, dus vaak blijft het bij plaatjes kijken.
leuk! je popjes zijn ook goed geslaagd zeg!quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:16 schreef Whoopdidoo het volgende:
Hier de mijne:
Popje:
Nog een ander popje:
Die tweede vind ik erg cute!quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:35 schreef trui het volgende:
[..]
leuk! je popjes zijn ook goed geslaagd zeg!
Ow fijn om te horen dat ik niet de enigste ben....ach dan zal ik het wel goed gedaan hebben.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:13 schreef Claudia_x het volgende:
Wat leuk, al die walvissen! Die walvissenfamilie!![]()
TG, het is mij ook niet gelukt om een volledig onzichtbare steek te vinden waarmee de twee helften aan elkaar genaaid kunnen worden.
het is er 1, toch?quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:17 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben verliefd op de kussens van kwak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |