SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is WO rechten: geen cursisten gaarne!
Ook voor 1ejaars geldt: sluit je het topic, dan open je een nieuwe
Ben je ook rechtenstudent, post je graag mee en staat je naam nog niet in het lijstje? Meld het dan even in dit topic, dan word je toegevoegd. Of niet. Maar dan kun je bezwaar maken. En in beroep. En vast ook nog wel in cassatie bij Danny, al weet die kerel waarschijnlijk niet wat dat betekent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slapen, veel succes met onze lieve, knappe sanasoufi, en degenen die morgen een tentamen hebben: succes en pax, tot morgen.
Dikke kus, knuffel, lebber, en alles. xoxo![]()
Joah. Wel lastig, maar volgens mij heb ik iedere vraag onderbouwd kunnen beantwoorden. En bovendien heb ik het deeltoets-deel overgemaakt, sowieso dat ik daar meer dan 14 punten voor heb.quote:![]()
niet dat ik hem gehaald heb overigensquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Joah. Wel lastig, maar volgens mij heb ik iedere vraag onderbouwd kunnen beantwoorden. En bovendien heb ik het deeltoets-deel overgemaakt, sowieso dat ik daar meer dan 14 punten voor heb.![]()
Was ik maar zo tevreden over mijn tentamen
Werkelijk nog nooit voorgekomen bij me dat ik tijd tekort kwam, ook niet echt een goed teken denk ik
had korter moeten antwoorden bij veel dingen![]()
Jeej! Dan had ik misschien toch goed om niet lang te antwoorden.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:45 schreef Ties02 het volgende:
Was ik maar zo tevreden over mijn tentamen
Werkelijk nog nooit voorgekomen bij me dat ik tijd tekort kwam, ook niet echt een goed teken denk ik
had korter moeten antwoorden bij veel dingen
Nay! jammer dat je t misschien niet gehaald hebt!
Slaap lekker!
graag verwijderen![]()
Haha, ik bedoelde meer voor mezelf. Ik heb t al aangepastquote:![]()
Niets dan liefde en steun voor oal' Tieskegraag verwijderen![]()
Twee Duitsers zijn op vakantie in Londen. Ze krijgen door die stad helemaal zo'n James Bond-gevoel, dus lopen een tentje binnen en bestellen twee martini. Dus die barman vraagt: 'dry?'
En die Duitsers zo van: "NEIN!!! ZWEI!!!"![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had vanmiddag koffie gedronken met Sideshow. Dat was gezellig. En een tentamen gemaakt met Yreal, daar was de sfeer wat minder.![]()
Roep niet het onheil over dit topic af.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:43 schreef Tchock het volgende:
Jammer altijd dat dit topic helemaal dood valt als zij-die-niet-genoemd-mag-worden is geweest![]()
Ik kende de jurisprudentie dan ook helemaal niet. Gek genoeg wist ik wel overal het antwoord op. Wat dan ook waardeloos is als je het niet kan onderbouwen.quote:![]()
Ik vond het zo kut gewoon die casusstelling, gewoon 1 casus waar bij elke a,b,c vraag een variant op die eerste zaak was. Ik dus steeds elke mogelijke optie uit gaan leggen, dus ook vanuit het oogpunt van al die andere varianten, allemaal overbodig en gaat alleen maar puntenaftrek kostenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:46 schreef Giku het volgende:
[..]
Jeej! Dan had ik misschien toch goed om niet lang te antwoorden.
Nay! jammer dat je t misschien niet gehaald hebt!
Slaap lekker!
Bij elk oefententamen waren het ook gewoon steeds kleine afzonderlijke casussen![]()
Doe eens liefquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:48 schreef Tchock het volgende:
Ik had vanmiddag koffie gedronken met Sideshow. Dat was gezellig. En een tentamen gemaakt met Yreal, daar was de sfeer wat minder.![]()
![]()
En ik doe nog wel zo m'n best om de sfeer te reddenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:43 schreef Tchock het volgende:
Jammer altijd dat dit topic helemaal dood valt als zij-die-niet-genoemd-mag-worden is geweest.
![]()
HHAHAAquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:48 schreef Monnet het volgende:
Twee Duitsers zijn op vakantie in Londen. Ze krijgen door die stad helemaal zo'n James Bond-gevoel, dus lopen een tentje binnen en bestellen twee martini. Dus die barman vraagt: 'dry?'
En die Duitsers zo van: "NEIN!!! ZWEI!!!"![]()
![]()
![]()
Mja. Daar ga je niet veel punten aan overhoudenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik kende de jurisprudentie dan ook helemaal niet. Gek genoeg wist ik wel overal het antwoord op. Wat dan ook waardeloos is als je het niet kan onderbouwen.Dat was niet gemeen bedoeld, maar koffie drinken is echt leuker dan stilletjes een tentamen maken. Sorry.quote:![]()
Toen ik zo door die hal daar liep zeg ik jou echt zo kijken. Ja...Ja... Ja shit hij herkent mijquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mja. Daar ga je niet veel punten aan overhouden
[..]
Dat was niet gemeen bedoeld, maar koffie drinken is echt leuker dan stilletjes een tentamen maken. Sorry.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: