ooh. dus facile is ''makkelijk''?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Moeilijk is difficile JRRY. Lijkt op difficult
maar als je serieus breder wil worden moet je je toch echt gaan inlezenquote:
ja dat zeg ik de hele tijdquote:
Er staat nog steeds wat in hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
blijf gewoon van de op af het is grafirritant al die troep
Zolang het bij 1 plaatje blijft steeds vind ik dat het mag. Tekst vertiefen enzo liever niet natuurlijkquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
blijf gewoon van de op af het is grafirritant al die troep
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik dacht dat je bedoelde dat je het makkelijk vond.
verheugt*quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wie verheugd zich nog meer op Random Access Memories?
Nieuwe albem van Daft Punk manquote:
Die dragon flags enzo ken ik al, ik heb ook al best veel ervaring via sporten enzo hequote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:33 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
maar als je serieus breder wil worden moet je je toch echt gaan inlezen
Ik verheug me meer op het nieuwe album van Beyonce maar dat zal niemand verbazen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nieuwe albem van Daft Punk man
kennen en kunnen.... tja daar zit de sleutelquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die dragon flags enzo ken ik al, ik heb ook al best veel ervaring via sporten enzo he
Fappenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:39 schreef JRRY het volgende:
Sam en Cat van iCarly en Victorious gaan in een nieuwe serie spelen, Sam & Cat.
1,89 maar ik ben al een tijdje ziek dus ik ben veel gewicht verlorenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:38 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
kennen en kunnen.... tja daar zit de sleutel
maar jij woog rond de 60 bij een lengte van wat?
We hebben Ariane Grande nogquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
Sam is lelijk oud geworden.
[ afbeelding ]
ook al zo langquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
1,89 maar ik ben al een tijdje ziek dus ik ben veel gewicht verloren
Jaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We hebben Ariane Grande nog
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik kan wel op mijn knieën lopen, dan lijk ik korter?
femdomquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik kan wel op mijn knieën lopen, dan lijk ik korter?
groot manquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Promi homiequote:
Fok-it gevoelige boiiquote:
Laat datquote:
Goed goed, met jou dan?quote:
Fok-it lieve jongen met een lieve stemquote:
dan ben je vast gort droog dat wel... ik ben 80 maar wel echt vet momenteel.... beetje te fanatiek gevreten. als ik gort droog ben weeg ik nog wel 72 kilo bij een lengte van 180 dus dan heb jij echt weinig massa......quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Beterquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Fok-it lieve jongen met lieve stem
Ik heb deze winter ook teveel gevreten, komt wel weer goed voor de zomer.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:54 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dan ben je vast gort droog dat wel... ik ben 80 maar wel echt vet momenteel.... beetje te fanatiek gevreten. als ik gort droog ben weeg ik nog wel 72 kilo bij een lengte van 180 dus dan heb jij echt weinig massa......
heb 3 uur de tijd morgen, heb het soort van geleerdquote:
droog?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:54 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dan ben je vast gort droog dat wel... ik ben 80 maar wel echt vet momenteel.... beetje te fanatiek gevreten. als ik gort droog ben weeg ik nog wel 72 kilo bij een lengte van 180 dus dan heb jij echt weinig massa......
Ja wel oke. Taksi was er weer?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja primaleuk avondje gehad dus helemaal top
Leuke dag gehad?
en morgen ook maatschappij?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
heb 3 uur de tijd morgen, heb het soort van geleerd
jaquote:
jupquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
droog?
[..]
Ja wel oke. Taksi was er weer?
*noteert*quote:
jargon voor weinig vet.. veel definitie oftewel je ziet de spieren beterquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
droog?
[..]
Ja wel oke. Taksi was er weer?
Ja weet ik dank jequote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:54 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Oh dan ben ik zeiknat hihiquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:56 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
jargon voor weinig vet.. veel definitie oftewel je ziet de spieren beter
naja ik vind mezelf wel ernstig vetquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik heb deze winter ook teveel gevreten, komt wel weer goed voor de zomer.
haha bazen opmerkingquote:
Moet echt weer sporten morgen, dat tiefusklote weer houdt me echt tegenquote:
voordeel is wel als je zo'n ecto bent dat je niet snel veel vet aanzet en wanneer je dat wel doet het goed te corrigeren isquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja weet ik dank je
Grapje, het is gewoon dat ik te mager ben en dat niet leuk meer is
ik ga morgen ook weer, door weer en wind op de brommer door de kou wel 5 hele kilometersquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet echt weer sporten morgen, dat tiefusklote weer houdt me echt tegen
Ja jij hebt een brommer. dan was ik elke dag wezen sportenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ga morgen ook weer, door weer en wind op de brommer door de kou wel 5 hele kilometers
he ik heb een levenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja jij hebt een brommer. dan was ik elke dag wezen sporten
8:30 tot 10:10 ben ik bezig met maatschappijleer maken. Ik gok dat ik in een uurtje of meer klaar ben, net als de vorige keer. En om 12:10 heb ik frans MO. Engels heb ik ook ergens later op de dag maar daar maak ik me niet druk omquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
*noteert*
*kijkt naar tijd*
*herinnert zich een whatsapp-berichtje*
true truequote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:58 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
voordeel is wel als je zo'n ecto bent dat je niet snel veel vet aanzet en wanneer je dat wel doet het goed te corrigeren is
Weet ikquote:
Ik bedoel meer van op tijd slapenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
8:30 tot 10:10 ben ik bezig met maatschappijleer maken. Ik gok dat ik in een uurtje of meer klaar ben, net als de vorige keer. En om 12:10 heb ik frans MO. Engels heb ik ook ergens later op de dag maar daar maak ik me niet druk om
ik haat het ook hoor, snijdende wind terwijl je hard gaat is ook niet fijnquote:Op woensdag 27 maart 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ikMaar ik zeg het ook meer tegen mezelf, ik haat dat kwartiertje fietsen in die ijskoude wind gewoon
verwend
oh jaquote:
de sportschool is voor mij 7 km en ik fiets ookquote:Op woensdag 27 maart 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ikMaar ik zeg het ook meer tegen mezelf, ik haat dat kwartiertje fietsen in die ijskoude wind gewoon
verwend
Trustenquote:
Ja, maar ik ben lui, en mijn conditie is al niet je van het.quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:01 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
de sportschool is voor mij 7 km en ik fiets ook
Dude, seriouslyquote:
herkenbare struggle is herkenbaar, ben echt niet normaal lui atmquote:Op woensdag 27 maart 2013 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben lui, en mijn conditie is al niet je van het.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben een wanhopig schatje
Ze bedoelde vast sjoelenquote:Op woensdag 27 maart 2013 00:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ze zouden kroelen was al afgesproken :S
of jeau de boulenquote:
Ja maar dat rijmt nietquote:
bezeerd klopt ook gewoon?quote:
Nee dat weet zelfs mijn Afghaanse achteroom die net een week in Nederland is nog.quote:
niet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat weet zelfs mijn Afghaanse achteroom die net een week in Nederland is nog.
Dan is hij een van de weinigequote:Op woensdag 27 maart 2013 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat weet zelfs mijn Afghaanse achteroom die net een week in Nederland is nog.
Hij is ook heel slimquote:Op woensdag 27 maart 2013 00:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dan is hij een van de weinige
Bij mij ook he?quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat had ik meteen al door
Ik wist dat ik op je kon rekenenquote:Op woensdag 27 maart 2013 00:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja natuurlijk, al vanaf het begin dat je hoi tegen me zei
waarom ging ik dit hardop uitspreken en klonk het heel grappig?quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:17 schreef Fok-it het volgende:
Waar is Pizza, die vieze ecto nou heen ;s
quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom ging ik dit hardop uitspreken en klonk het heel grappig?
weet ik niet, iemand die het wel weet?quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom ging ik dit hardop uitspreken en klonk het heel grappig?
Ahja als iik hem was zou ik ook allang gevlucht zijnquote:Op woensdag 27 maart 2013 00:18 schreef pannenkoekeneter het volgende:
gevlucht, hij was bang tussen alle meso's hier
is het ookquote:Op woensdag 27 maart 2013 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]geen idee, ik vind ecto sowieso een kutwoord
Als iemand mager is of dun of slank dan zzeg je dat toch gewoon zo? Dan ga je toch niet zeggen, kijk die ecto eensquote:
kijk die dunne pleb eens zeg ik altijdquote:Op woensdag 27 maart 2013 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als iemand mager is of dun of slank dan zzeg je dat toch gewoon zo? Dan ga je toch niet zeggen, kijk die ecto eens
ik spreek in lichaamstypesquote:Op woensdag 27 maart 2013 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als iemand mager is of dun of slank dan zzeg je dat toch gewoon zo? Dan ga je toch niet zeggen, kijk die ecto eens
ik zeg altijd tandenstokerquote:Op woensdag 27 maart 2013 00:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kijk die dunne pleb eens zeg ik altijd
quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kijk die dunne pleb eens zeg ik altijd
Wanneer is iemand dik voor jou?quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:22 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik spreek in lichaamstypes
nee ff dood serieus, wanneer ik het heb over bodybuilding krachttraining etc dan zeg ik altijd ecto/meso/endo maar in het dagelijks leven zal ik iemand gewoon dun dik etc noemen
ik vind mezelf al redelijk dik dus vrij snel al.quote:
Nou jij bent volgens mij helemaal niet dik dusquote:Op woensdag 27 maart 2013 00:23 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik vind mezelf al redelijk dik dus vrij snel al.
in een t-shirt niet neequote:Op woensdag 27 maart 2013 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou jij bent volgens mij helemaal niet dik dus
quote:001. 412 JRRY
002. 367 supersof
003. 293 Stuart
004. 289 HaywoodJablome
005. 287 pannenkoekeneter
006. 279 Karina
007. 260 JR-Style-93
008. 253 Ajacied422
009. 245 Kally
010. 243 Pizza_Pepperoni
010. 243 Tjacka
012. 242 Vaseline_
013. 228 Geo4kant
014. 226 VoornaamAchternaam
015. 208 essnhills
016. 206 Samzz
017. 201 2NutZ
018. 198 vandermar
019. 192 LovelyLady
020. 188 goldfinger1963
Heb je een buikje dan?quote:
wauw 5 met zo weinig postsquote:
Nou ik moet zeggen, met kleding valt het bij mij ook heel erg mee maar zonder toch een stuk minderquote:Op woensdag 27 maart 2013 00:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zonder tshirt komt er ineens een enorme bowlingbal tevoorschijn?
ligt eraan wat je een buikje vind, het is vrij plat maar ik zie nog geen blokjes dus dan vind ik mezelf te dik. dit is meer omdat ik zelf dus wat droger wil worden. iemand anders met mijn postuur zal ik niet dik noemen ofzo maar voor mijzelf ligt dat net even anders.quote:
ja true maar zo klonk het een beetjequote:Op woensdag 27 maart 2013 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen, met kleding valt het bij mij ook heel erg mee maar zonder toch een stuk minder
Ik wou net zeggen, als je een platte buik hebt ben je gewoon slankquote:Op woensdag 27 maart 2013 00:26 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ligt eraan wat je een buikje vind, het is vrij plat maar ik zie nog geen blokjes dus dan vind ik mezelf te dik. dit is meer omdat ik zelf dus wat droger wil worden. iemand anders met mijn postuur zal ik niet dik noemen ofzo maar voor mijzelf ligt dat net even anders.
Trustenquote:
slaap lekker promiquote:
ik ken het, maar nooit vrijwillig geluisterdquote:Op woensdag 27 maart 2013 00:29 schreef JRRY het volgende:
Zijn er nog mensen die Janet Jackson's muziek herinneren?
Ik zou niks zo van haar op kunnen noemen...quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:30 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik ken het, maar nooit vrijwillig geluisterd
ik ook niet, maar ik weet zeker dat ik het vroeger wel heb aan moeten horen op de radioquote:Op woensdag 27 maart 2013 00:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik zou niks zo van haar op kunnen noemen...
Bedoel je Michael niet?quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:31 schreef pannenkoekeneter het volgende:
met die smalle nepneus.... bah![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:31 schreef pannenkoekeneter het volgende:
met die smalle nepneus.... bah![]()
zij heeft het ook hoewel het bij michael erger wasquote:
haha en toen spatte zijn zeepbelquote:Op woensdag 27 maart 2013 00:35 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
fack jou beyonce dit kan niet waar zijn daar gaan mijn woorden dat Beyonce nog nooit iets heeft laten verbouwen.
maar kan ook door make-up komen, goede visagisten kunnen je hele gezicht anders laten lijken dmv schaduw etc etcquote:Op woensdag 27 maart 2013 00:35 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
fack jou beyonce dit kan niet waar zijn daar gaan mijn woorden dat Beyonce nog nooit iets heeft laten verbouwen.
truequote:Op woensdag 27 maart 2013 00:37 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
maar kan ook door make-up komen, goede visagisten kunnen je hele gezicht anders laten lijken dmv schaduw etc etc
1 woord: make-upquote:Op woensdag 27 maart 2013 00:38 schreef JRRY het volgende:
Maar toch, deze neus is wel weer heel wat dikker aan de bovenkant ....
[ afbeelding ]
dual screen ftwquote:Op woensdag 27 maart 2013 00:40 schreef badschaap het volgende:
heuj vandaag komt me headset binnen, en ga ik ff 2e monitor scoren ;p
Daft Punkquote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:42 schreef badschaap het volgende:
[..]
1 x 22' en die nieuwe is een 23':P
vanaf vandaag bij de aldiquote:Op woensdag 27 maart 2013 00:47 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
[ afbeelding ] dit is mijn setup, moet alleen nog een nieuw toetsenbord en mijn linker beelscherm wil ik een grotere
bahquote:Op woensdag 27 maart 2013 00:50 schreef Fok-it het volgende:
Tweede Bieber-film verschijnt met kerst
Wat een dikke teringaids is dit weer zeg
Adiosquote:
niet iedereen heeft zo'n luxe levenquote:Op woensdag 27 maart 2013 08:25 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ben vandaag vrij. Dus neen, helaas.
Laatste jaar van het vwo. Ik heb reeds met het staatsexamen 4 vakken afgesloten, wiskunde B, scheikunde, ANW en informatica. Ik heb niet zo'n druk rooster meer.quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niet iedereen heeft zo'n luxe leven
ja geniet er nog maar vanquote:Op woensdag 27 maart 2013 08:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Laatste jaar van het vwo. Ik heb reeds met het staatsexamen 4 vakken afgesloten, wiskunde B, scheikunde, ANW en informatica. Ik heb niet zo'n druk rooster meer.
Volgend jaar 9-17:30 college. Wiskunde studeren.quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja geniet er nog maar van
stage, sporten en daarna wachten op de volgende dagquote:
Niks noppes misschien zometeen eventjes met een vriend naar Almere, kleren kopenquote:Op woensdag 27 maart 2013 08:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
stage, sporten en daarna wachten op de volgende dag
Niet echt dus en duurt lang
Dit weekend
Und du?
leukquote:Op woensdag 27 maart 2013 08:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
Niks noppes misschien zometeen eventjes met een vriend naar Almere, kleren kopen
jaa dat wel! Maar met een verstopte neus door die ijzige wind op de brommer is echt geen pretjequote:
Daarom is er de auto bus of trein uitgevondenquote:Op woensdag 27 maart 2013 09:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jaa dat wel! Maar met een verstopte neus door die ijzige wind op de brommer is echt geen pretje
auto's zijn beide weg vandaag, bus ben ik te lui voor en op het traject Uithoorn-Aalsmeer komt geen trein dus die opties vallen allemaal af en heb ik geen keus.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
Daarom is er de auto bus of trein uitgevonden
Das klote. Maar naar het station lopen is ook niet leukquote:Op woensdag 27 maart 2013 09:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
auto's zijn beide weg vandaag, bus ben ik te lui voor en op het traject Uithoorn-Aalsmeer komt geen trein dus die opties vallen allemaal af en heb ik geen keus.
precies, moet ik eerst 5 minuten naar busstation lopen om 11 minuten of iets minder op de bus te gaan wachten, dan als ik daar aankom nog eens 10 minuten lopen om op mijn stage te komen, dan ben ik een halfuur of langer onderweg wat ik in 10-15 minuten gereden kan hebbenquote:Op woensdag 27 maart 2013 09:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
Das klote. Maar naar het station lopen is ook niet leuk
Ik wel, want het ziet er buiten mooi uit. Alleen dan al heb ik zin om iets te doenquote:Op woensdag 27 maart 2013 09:13 schreef promisionxexposed het volgende:
Bah echt totaal geen zin om me aan te kleden en wat te doen vandaag
als ik mooi weer zie heb ik zin in 20 graden en dan op het strand niksenquote:Op woensdag 27 maart 2013 09:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik wel, want het ziet er buiten mooi uit. Alleen dan al heb ik zin om iets te doen
Dit. Dit jaar pas een dag een beetje ziek geweest, maar gewoon als een bikkel doorgaan.quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mensen die ziek worden omdat het weer zo wisselvallig isnatuurlijke selectie. Mensen
Eensquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja prima, alleen de week gaat echt fucking sloom
herkenbaarquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
EensIk wil dat het vrijdag is
Ik moet maandag lekker werkenquote:
zaterdag werk ik wel van 16:30-21:30 maar maandag zijn we geslotenquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moet maandag lekker werken
En zaterdag ook de hele dag, lekker druk dus
Wij zijn dan geopende van 11 tot 6, normales zondagopening dusquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zaterdag werk ik wel van 16:30-21:30 maar maandag zijn we gesloten
Ook, ik heb een croissantje met een worstachtig iets erin, die ga ik zo opetenquote:
VAquote:
Ben er achter gekomen dat ik de laatste maanden best wat aangekomen benquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ook, ik heb een croissantje met een worstachtig iets erin, die ga ik zo opeten![]()
[..]
VAalles goed?
Ik moet nog 3761 blokkenquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:29 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Hey
Nog gelukt met bitcoins?
Ze zijn aardig gestegen weer
Paar keer sportschool, beetje op je voeding letten en dat komt helemaal goed lijkt mequote:Op woensdag 27 maart 2013 12:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben er achter gekomen dat ik de laatste maanden best wat aangekomen ben
Discipline weer aanzetten
Oh, nja ze bereiken binnenkort de $100quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik moet nog 3761 blokkenhet gaat zo langzaam
Deze. Als ik even na denk is dat extreem slecht geweest.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik moet nog 3761 blokkenhet gaat zo langzaam
[..]
Paar keer sportschool, beetje op je voeding letten en dat komt helemaal goed lijkt me
Als dat niet lukt hequote:Op woensdag 27 maart 2013 12:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Oh, nja ze bereiken binnenkort de $100, lukt vast nog om voor die grens te kopen.
Check: http://bitcoinity.org/mar(...)ge=mtgox&theme=light
Eten is ook zo lekkerquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Deze. Als ik even na denk is dat extreem slecht geweest.Heb vandaag alleen nog maar een boterham met kaas en koffie op, dus we beginnen al
Nee ik kocht ze 2.5 week geleden voor 35quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Als dat niet lukt hegister waren ze toch nog ¤35? En hoe makkelijk kan je ze weer doorverkopen?
godverdomme zeg, waarom laad dat ding zo langzaamquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Nee ik kocht ze 2.5 week geleden voor 35
Gister waren ze 60 tot 64 ofzo, nu 69
Ik heb alleen nog bitonic gebruikt, maar happycoins lijkt iets goedkoperquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
En krabs, moet ik bitonic of happy gebruiken, welke is beter?
Ik moet mezelf gewoon bezig en vrolijk houdenquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Als dat niet lukt hegister waren ze toch nog ¤35? En hoe makkelijk kan je ze weer doorverkopen?
[..]
Eten is ook zo lekkerhaha goed bezig
je moet het alleen wel volhouden, daar zit de truc
Ik denk dat ik die ga proberen, als ik het en beetje begrijp. Maar kan je bitcoins ook makkelijk verkopen of niet?quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog bitonic gebruikt, maar happycoins lijkt iets goedkoper
Veel afwisselende dingen doenquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moet mezelf gewoon bezig en vrolijk houdenEten was een toevluchtsoord
En ik moet mijn ouders even vragen of ze niet te veel lekkers willen halen
Je kan ze verkopen aan bitonic of happycoins, maar die betalen dan altijd iets minder dan de koers op dat moment. Je kan ook een account maken op bijv. bitcoin.de en daar verkopenquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die ga proberen, als ik het en beetje begrijp. Maar kan je bitcoins ook makkelijk verkopen of niet?
Tja.. gewoon afwachten, hoe lang staat ie dat al te doen?quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Krabs hoe zorg ik dat het sneller synchroniseert, het duurt zo langzaam en aan het begin ging het zo snel![]()
Ja en ik ga nu net stoppen met mijn opleidingquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Veel afwisselende dingen doen!
#zwaarlevenquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:29 schreef Fok-it het volgende:
Godverdomme, wat een kut tering aids ding is dit bitcoin-gedoe zegstaat gewoon al een kwartier op hetzelfde percentage
![]()
Ja hoi enzo
Nogal jaquote:
#Zwaarlevenquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:49 schreef Amoeba het volgende:
Met dat rotweer 's ochtends met de kranten (denk aan -3/-2 met flinke oostenwind) krijg ik gewoon weer last van mijn winterkwaaltje. Wintertenen. Ofwel tenen (en handen) die geïrriteerd raken door hoge temperatuurswisselingen. (-3 -> 20 graden)
En dat in de lente.
#Jeweetniksvanmijnlevenhatenisverlatenkruisjestaatrechtsbovenkusjelobiquote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
#Jeweetniksvanmijnlevenhatenisverlatenkruisjestaatrechtsbovenkusjelobi
Het is 2 uur op een doordeweekse dag, dikke kans dat ie iets te doen heeftquote:
Schandalig eigenlijk.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is 2 uur op een doordeweekse dag, dikke kans dat ie iets te doen heeft
Ik nog 30,000 :") Ik heb echt het meest wanhopige internet wat er bestaatquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Nog maar 1000 blokken, dan eindelijk klaar verdomme
Niet hier man.quote:
Het meest wanhopige internet is mijn 3G internet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik nog 30,000 :") Ik heb echt het meest wanhopige internet wat er bestaat
Heul nietquote:
Je bent ook al een keer 23 geweestquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
wel, ik ben helemaal niet 17 ik ben 27
pc's uitblazen alsof het kaarsen zijnquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:16 schreef hamerhaaitje het volgende:
vandaag helemaal geen flikker uitgevoerd trouwens![]()
Ja alleen wat beamers controleren en wat pc's uitblazen maarja
Niet nee?quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet hier man.
Gelukkig maar, ik mocht hem toch al niet
Haterquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet hier man.
Gelukkig maar, ik mocht hem toch al niet
De games die je speelt zijn een weerspiegeling van je status??quote:
Dit ga ik emogiffen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
De games die je speelt zijn een weerspiegeling van je status??
IN WAT VOOR EEN WERELD LEVEN WE MENSEN!!!!![]()
![]()
oh dan speel ik nu Hugh Hefner Playboy game gr grquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
De games die je speelt zijn een weerspiegeling van je status??
IN WAT VOOR EEN WERELD LEVEN WE MENSEN!!!!![]()
![]()
Die van mij 45.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
In 1990 was mijn vorige lichaam net 50 jaar dood, grgr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |