ooh. dus facile is ''makkelijk''?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Moeilijk is difficile JRRY. Lijkt op difficult
maar als je serieus breder wil worden moet je je toch echt gaan inlezenquote:
ja dat zeg ik de hele tijdquote:
Er staat nog steeds wat in hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
blijf gewoon van de op af het is grafirritant al die troep
Zolang het bij 1 plaatje blijft steeds vind ik dat het mag. Tekst vertiefen enzo liever niet natuurlijkquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
blijf gewoon van de op af het is grafirritant al die troep
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik dacht dat je bedoelde dat je het makkelijk vond.
verheugt*quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wie verheugd zich nog meer op Random Access Memories?
Nieuwe albem van Daft Punk manquote:
Die dragon flags enzo ken ik al, ik heb ook al best veel ervaring via sporten enzo hequote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:33 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
maar als je serieus breder wil worden moet je je toch echt gaan inlezen
Ik verheug me meer op het nieuwe album van Beyonce maar dat zal niemand verbazen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nieuwe albem van Daft Punk man
kennen en kunnen.... tja daar zit de sleutelquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die dragon flags enzo ken ik al, ik heb ook al best veel ervaring via sporten enzo he
Fappenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:39 schreef JRRY het volgende:
Sam en Cat van iCarly en Victorious gaan in een nieuwe serie spelen, Sam & Cat.
1,89 maar ik ben al een tijdje ziek dus ik ben veel gewicht verlorenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:38 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
kennen en kunnen.... tja daar zit de sleutel
maar jij woog rond de 60 bij een lengte van wat?
We hebben Ariane Grande nogquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
Sam is lelijk oud geworden.
[ afbeelding ]
ook al zo langquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
1,89 maar ik ben al een tijdje ziek dus ik ben veel gewicht verloren
Jaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We hebben Ariane Grande nog
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik kan wel op mijn knieën lopen, dan lijk ik korter?
femdomquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik kan wel op mijn knieën lopen, dan lijk ik korter?
groot manquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Promi homiequote:
Fok-it gevoelige boiiquote:
Laat datquote:
Goed goed, met jou dan?quote:
Fok-it lieve jongen met een lieve stemquote:
dan ben je vast gort droog dat wel... ik ben 80 maar wel echt vet momenteel.... beetje te fanatiek gevreten. als ik gort droog ben weeg ik nog wel 72 kilo bij een lengte van 180 dus dan heb jij echt weinig massa......quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Beterquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Fok-it lieve jongen met lieve stem
Ik heb deze winter ook teveel gevreten, komt wel weer goed voor de zomer.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:54 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dan ben je vast gort droog dat wel... ik ben 80 maar wel echt vet momenteel.... beetje te fanatiek gevreten. als ik gort droog ben weeg ik nog wel 72 kilo bij een lengte van 180 dus dan heb jij echt weinig massa......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |