ooh. dus facile is ''makkelijk''?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Moeilijk is difficile JRRY. Lijkt op difficult
maar als je serieus breder wil worden moet je je toch echt gaan inlezenquote:
ja dat zeg ik de hele tijdquote:
Er staat nog steeds wat in hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
blijf gewoon van de op af het is grafirritant al die troep
Zolang het bij 1 plaatje blijft steeds vind ik dat het mag. Tekst vertiefen enzo liever niet natuurlijkquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
blijf gewoon van de op af het is grafirritant al die troep
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik dacht dat je bedoelde dat je het makkelijk vond.
verheugt*quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wie verheugd zich nog meer op Random Access Memories?
Nieuwe albem van Daft Punk manquote:
Die dragon flags enzo ken ik al, ik heb ook al best veel ervaring via sporten enzo hequote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:33 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
maar als je serieus breder wil worden moet je je toch echt gaan inlezen
Ik verheug me meer op het nieuwe album van Beyonce maar dat zal niemand verbazen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nieuwe albem van Daft Punk man
kennen en kunnen.... tja daar zit de sleutelquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die dragon flags enzo ken ik al, ik heb ook al best veel ervaring via sporten enzo he
Fappenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:39 schreef JRRY het volgende:
Sam en Cat van iCarly en Victorious gaan in een nieuwe serie spelen, Sam & Cat.
1,89 maar ik ben al een tijdje ziek dus ik ben veel gewicht verlorenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:38 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
kennen en kunnen.... tja daar zit de sleutel
maar jij woog rond de 60 bij een lengte van wat?
We hebben Ariane Grande nogquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
Sam is lelijk oud geworden.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |