Vrijen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:09 schreef SilentChaos het volgende:
Het idee was het museum overslaan en meteen te gaan neuken hoor
Kan je op je eerste date vrijen dan? Dat is toch gewoon neuken?quote:
Daar heb je een puntquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:12 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Kan je op je eerste date vrijen dan? Dat is toch gewoon neuken?
Ik ben het zowaar eens met je.quote:
Je ging iets leuks doen toch, neuken kan altijd nogquote:
quote:
Nou, vertel! Is jouw paasdate een vervolgdate of een eerste date?quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:09 schreef Silenus het volgende:
Ja dit heeft dus niks met dates/datingsites te maken.
Een eerste date, wat leuk dat je het vraagt! Ga jij ook nog daten toevallig? Ik noem maar wat, zaterdagavond ofzo?quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:12 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Nou, vertel! Is jouw paasdate een vervolgdate of een eerste date?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:12 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Nou, vertel! Is jouw paasdate een vervolgdate of een eerste date?
Haha, veel plezier dan samen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Een eerste date, wat leuk dat je het vraagt! Ga jij ook nog daten toevallig? Ik noem maar wat, zaterdagavond ofzo?
Haha, dat heb je verkeerd. Mijne is namelijk geen eerste date, maar een vijfde datequote:Op woensdag 27 maart 2013 10:19 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
[..]
Haha, veel plezier dan samen.Wat gaan jullie doen?
Dat klinkt wel heel erg.. ehh, foutquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:22 schreef Silenus het volgende:
Haha nee, we staan in elkaars backorder-date-lijst.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:22 schreef Silenus het volgende:
Haha nee, we staan in elkaars backorder-date-lijst.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:22 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Haha, dat heb je verkeerd. Mijne is namelijk geen eerste date, maar een vijfde date
Jij nog een date in het verschiet?quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:34 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
[..]Ik dacht 1 + 1 = 2
Die 'ik noem maar wat zaterdagavond, ofzo' deed het hem naast dat ik blijkbaar info heb gemist, maar goed, dat is de laatste tijd wel vaker zo
.
Vertel dan maar gewoon wat jullie gaan doen.![]()
Pinkdwarf: 5e date?![]()
Ow en Silenus, heb je nog weer afgesproken met de 'toevallig-een-dag-eerder-voor-de-supermarkt-tegen-het-lijf-gelopen-mevrouw' ?
Het hele dategebeuren staat bij mij op een erg laag pitje op het moment.quote:
Nee, hij wist gewoon dat ik zaterdagavond een date heb, vandaarquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:34 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
[..]Ik dacht 1 + 1 = 2
Die 'ik noem maar wat zaterdagavond, ofzo' deed het hem naast dat ik blijkbaar info heb gemist, maar goed, dat is de laatste tijd wel vaker zo
.
Vertel dan maar gewoon wat jullie gaan doen.![]()
Pinkdwarf: 5e date?![]()
Nee, dat is weer lekker doodgebloed.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:34 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ow en Silenus, heb je nog weer afgesproken met de 'toevallig-een-dag-eerder-voor-de-supermarkt-tegen-het-lijf-gelopen-mevrouw' ?
waar de fuck heb je die nou weer vandaan getoverd?quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, dat is weer lekker doodgebloed.
Zaterdagmiddag dus maar weer een nieuwe eerste date.
Ze komen als vliegen op de stroop afquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
waar de fuck heb je die nou weer vandaan getoverd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |