quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:58 schreef Norrage het volgende:
Ik ben 1 te ver door geteldEn de hele OP is kapot, maar die ga ik niet fixen
Heeeele late reactie, pics in de OP werken nu weer denk ik?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:03 schreef Felagund het volgende:
OP was in het vorige topic ook al kapot.

Oké, zijn verwijderdquote:Op maandag 23 december 2013 00:47 schreef Dagoduck het volgende:
De eerste 4 links van de leuke/handige/zinlose tools. Die tools bestaan niet meer.

Dan moet bij een nieuw topic diegene wel even de OP aanpassen anders blijft het er gewoon in staan.quote:

OP in de wiki is gewijzigd, dus als ze die kopiëren komt het goedquote:Op maandag 23 december 2013 00:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan moet bij een nieuw topic diegene wel even de OP aanpassen anders blijft het er gewoon in staan.

Zou ik eerder bij 43 verwachten
 Zou ik eerder bij 43 verwachten 

Blijkbaar zijn er veel jonge stoners met goede smaak?quote:Op maandag 23 december 2013 10:58 schreef ranja het volgende:
Waarom staat Kyuss bij 23 jaarZou ik eerder bij 43 verwachten

toch grappig dat er meer mannen naar Neil Young and Crazy Horse luisteren dan naar Neil Young & Crazy Horsequote:Op maandag 23 december 2013 01:16 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zit 3 jaar boven mijn echte leeftijd:
[ afbeelding ]

Ik zie nu dat ik 5 en een half jaar onder mijn echte leeftijd zitquote:Op maandag 23 december 2013 01:16 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zit 3 jaar boven mijn echte leeftijd:
[ afbeelding ]

dat vooral denk ikquote:Op maandag 23 december 2013 12:14 schreef Jovatov het volgende:
Ik denk dat je er ook rekening mee kan houden dat de meeste 30-plussers geen last.fm hebben. Dat vertekent ook een heel stuk

quote:Op maandag 23 december 2013 11:00 schreef ranja het volgende:
[..]
toch grappig dat er meer mannen naar Neil Young and Crazy Horse luisteren dan naar Neil Young & Crazy Horse
 Toch wel grappig, ik heb helemaal geen scrobbles van Neil Young and Crazy Horse
 Toch wel grappig, ik heb helemaal geen scrobbles van Neil Young and Crazy Horse  Wel met de &.
 Wel met de &.

Ik heb gewoon de username in de URL van de afbeelding veranderd.quote:

Ahja.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de username in de URL van de afbeelding veranderd.

Het beste maak je even een printscreen want deze afbeelding update zichzelf bij iedere refreshquote:Op woensdag 25 december 2013 16:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de username in de URL van de afbeelding veranderd.

Toch stiekem wel een beetje trots op mijn lijst.
 Toch stiekem wel een beetje trots op mijn lijst.

Al luister ik ook graag naar dingen als Paramore en The Used, dus dat m'n plotje jong en vrouwelijk uit ging vallen was geen verrassing
 Al luister ik ook graag naar dingen als Paramore en The Used, dus dat m'n plotje jong en vrouwelijk uit ging vallen was geen verrassing 

M'n muzieksmaak is weinig verandert door de jarenquote:#80000 - Foo Fighters: All My Life - 2013-6-10
#70000 - Halestorm: I Miss the Misery - 2013-1-6
#60000 - The Ting Tings: One By One - 2012-4-6
#50000 - Queen: Another One Bites the Dust - 2011-3-12
#40000 - No Doubt: Hey Baby (featuring Bounty Killer) - 2010-4-7
#30000 - The Used: Taste of Ink - 2009-9-7
#20000 - Pearl Jam: Even Flow - 2008-10-21
#10000 - Velvet Revolver: Superhuman - 2007-9-10
#5000 - The Used: It's Hard To Say - 2006-4-10
#1000 - Linkin Park: One Step Closer (Live In Texas) - 2005-7-11
#500 - Jimmy Eat World: Jen - 2005-6-14
 Vandaar dat ik ergens op 23 jarige leeftijd blijf steken waarschijnlijk
 Vandaar dat ik ergens op 23 jarige leeftijd blijf steken waarschijnlijk   

Dat heeft gewoon te maken met de aanwezigheid van vele jongvolwassenen op last.fm. Verder krijg ik de indruk dat tegenwoordig alleen nog maar 17/18-jarigen naar bands als Iron Maiden luisteren, dus dat wil ook niet echt helpen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:20 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens vraag ik me wel af hoe je ooit >30 komt, als artiesten als Iron Maiden, INXS, Van Halen, Bryan Adams, Fleetwood Mac, etc allemaal nog <28 vallen. Volgens mij zijn er amper 30+ gebruikers, dus kan je vrijwel niet boven de 27/28 komen?

Ja precies, dat was ook mijn idee. Als ik bv. op concerten kijk, bij Paramore en The Used (ja daar ben ik echt geweestquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:32 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dat heeft gewoon te maken met de aanwezigheid van vele jongvolwassenen op last.fm. Verder krijg ik de indruk dat tegenwoordig alleen nog maar 17/18-jarigen naar bands als Iron Maiden luisteren, dus dat wil ook niet echt helpen.

) sta je tussen een hoop pubers, en overwegend vrouw. Bij Metallica / Maiden etc (ook daar gelukkig regelmatig bezoeker
 ) sta je tussen een hoop pubers, en overwegend vrouw. Bij Metallica / Maiden etc (ook daar gelukkig regelmatig bezoeker  ) is het meer 40 jarige mannen met lang haar en een verdwaalde puber af en toe.
 ) is het meer 40 jarige mannen met lang haar en een verdwaalde puber af en toe.

30.000 scrobbles
 30.000 scrobbles  Pink Floyd - Wish You Were Here is de gelukkige
 Pink Floyd - Wish You Were Here is de gelukkige  
  Bazenzender blijft het.
 Bazenzender blijft het.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |