Volgens mij ben je een stuk of tien mensen boven mij in het lijstje vergetenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:56 schreef danic het volgende:
Als er nog wijzigingen nodig zijn hoor ik het wel.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:08 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een stuk of tien mensen boven mij in het lijstje vergeten![]()
Ja, dat was ik nog vergeten. Ik heb op 10 januari een echo gehad, toen was ik 9 weken. Ik was de 15e uitgerekend volgens internet en daar heeft ze de 16e van gemaakt. Daarna op 6 februari dat was de 14e week. Toen is de ud hetzelfde gebleven. Beide echo's door vk gedaan. Alleen de 20 weken echo is door star gedaan.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:14 schreef mignonne het volgende:
Maar heb je een termijnecho gehad? Rond de 9/10/11 weken? En door wie is die uitgevoerd? door de STAR, in het ziekenhuis of door de verloskundige zelf?
Dat vraag ik me dan af. Want als er een termijnecho is gedaan of een nekplooimeting, dan hoeft er niet direct bij de SEO ineens getwijfeld te worden aan je termijn.
Vandaag, in hellevoetsluis.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:24 schreef danic het volgende:
Ik heb niet meer zo'n vertrouwen in star eerlijk gezegd. Die hebben bij mij met meerdere dingen zo gerommeld.
Wanneer heb je die echo nou gehad, gisteren of vandaag?
En ik neem aan in je eigen woonplaats?
Dus op basis van die echo heeft zij daar de 16e van gemaakt, en dat kwam grofweg overeen met jouw positieve test/laatste menstruatie verhaal? Nouja daar lijkt me eerlijk gezegd niets mis mee, als de verloskundige een basis-echoscopie opleiding gedaan heeft.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:25 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ja, dat was ik nog vergeten. Ik heb op 10 januari een echo gehad, toen was ik 9 weken. Ik was de 15e uitgerekend volgens internet en daar heeft ze de 16e van gemaakt. Daarna op 6 februari dat was de 14e week. Toen is de ud hetzelfde gebleven. Beide echo's door vk gedaan. Alleen de 20 weken echo is door star gedaan.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:53 schreef GotC het volgende:
Even kleine ego post: Alles was top bij de vk, hartje was een prachtige beatbaarmoeder is goed gegroeid. Wat een opluchting! Nu hopelijk wat meer genieten!
Jahoor, en wij ons hier maar zorgen lopen makenquote:Op woensdag 27 maart 2013 08:58 schreef L-E het volgende:
Oh, sorry! Had helemaal niet door dat er op mij werd gewachtHier alles in orde nav de klap gisteren in ieder geval hoor!
Straks weer naar de gyn ivm de rest van mijn toestanden. Ik ben nu een tikje druk met babywasjes en de kolf uitkoken en het geboortekaartje en en en, want alles moet ineens af he
quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:53 schreef GotC het volgende:
Even kleine ego post: Alles was top bij de vk, hartje was een prachtige beatbaarmoeder is goed gegroeid. Wat een opluchting! Nu hopelijk wat meer genieten!
Goeie! Dat ga ik ook eens inplannen, is al 300 jaar geleden.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:03 schreef danic het volgende:
Spirit, ja dat was ook de achterliggende gedachte dat ze nu gaat. Dat we ff kunnen doen en laten wat we willen.
Ik hoop zo dat het lukt om nog 1x naar de biod te gaan. Ik wil heel graag naar Oz. Denk wel dat we het gaan doen. Zal het laatste zijn voorlopig met zijn tweetjes.
Oh wat fijn GotC!quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:53 schreef GotC het volgende:
Wat apart dat een huisarts je niet doorstuurt. Een osteopaat, chiropractor, of bekkenfysio kunnen je van deze klachten af helpen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:58 schreef -mandy- het volgende:
In mijn rechterbovenbeen. Komt door een verweekt bekken aan de rechterkant. Rusten en zo min mogelijk doen was het advies van de huisarts.
Erg irritant want bij het minste of geringste begint dat domme been weer te tintelen en nadien pijn te doen.
Ik had nog veel plannen voor in het verlof, maar daar heb ik al een mooie streep doorgetrokken.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jahoor, en wij ons hier maar zorgen lopen maken
Ja! Ik ga voor goede vrijdagquote:Op woensdag 27 maart 2013 09:06 schreef Suikertante het volgende:
Oh dat wordt 'm hoor! Toch een afleiding minder, het startsein Danic!
En spirit, laten we elkaar steunen in het niksdoen vandaag!
GotC, genieten geblazen, je bent gezond zwanger! Toch leuk he dat hartje? Had het niet verwacht maar vind het elke keer weer leuk
Wel foto's ik plaats ze zo wel.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:00 schreef Spirit82 het volgende:
Fijn gotc! Altijd een opluchting. Weet nog hoe eng die eerste 20 weken waren![]()
Danic, misschien ook fijn voor jullie dat je nu een echt rust hebt en kan nemen wanneer je wilt?
Bubsell, wat?! Geen foto's?? Succes bij de gyn zo!
dat was op LE haar post over huisarts eb fysio etc naar mandyquote:
Wat fijn!quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:53 schreef GotC het volgende:
Ok, dan is het goed!quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:58 schreef L-E het volgende:
Oh, sorry! Had helemaal niet door dat er op mij werd gewachtHier alles in orde nav de klap gisteren in ieder geval hoor!
Straks weer naar de gyn ivm de rest van mijn toestanden. Ik ben nu een tikje druk met babywasjes en de kolf uitkoken en het geboortekaartje en en en, want alles moet ineens af he
Ja hoor, kan zonder verwijzing.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:17 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
dat was op LE haar post over huisarts eb fysio etc naar mandy
quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:05 schreef Spirit82 het volgende:
Ik zit zo heerlijk zwanger te wezen op de bank, in de zon met m'n haakwerkje en een lief rommelend meisje in m'n buik
Ok ik verveel me... Ik ga strijken
Ik hoop echt dat jij daar toch ook zo dicht mogelijk bij in de buurt gaat komenquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:13 schreef L-E het volgende:
L0t: van waar ik nu sta is 37+5 een geweldige termijn, lekker doen!
quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:05 schreef Spirit82 het volgende:
Ik zit zo heerlijk zwanger te wezen op de bank, in de zon met m'n haakwerkje en een lief rommelend meisje in m'n buik
Ok ik verveel me... Ik ga strijken
Vanmiddag, huuh, ik ben nerveus.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:21 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat jij daar toch ook zo dicht mogelijk bij in de buurt gaat komen. Wanneer moet je weer naar de gyn?
Ik zal m'n baby even toespreken.
ik niet... Huuuuu!!quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:07 schreef Suikertante het volgende:
Euh, ik heb voor het eerst dat ik per ongeluk denk "ik wil ook!!"
Leuke klusjes!!!quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:00 schreef Spirit82 het volgende:
Zo, babywas is weer gestreken en nieuwe was zit in de machine. Zit nu weer braaf op de bank met keiharde buikIk heb zo'n leuke babyspulletjes
![]()
Succes alvast vanmiddag LE. Groei echo toch?
Oh ... arme Spirit ...quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:18 schreef Spirit82 het volgende:
Huhuhuhuhuuuu![]()
De striae heeft toegeslagen zie ik net
Ja, elke dag behalve de afgelopen dagen (weekendje weg en buikbalsam mee). Dit is mijn strafquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:20 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Oh ... arme Spirit ...![]()
smeer je wel met Bio-oil?
Misschien dat een inhaalslag helpt, 2x/dag smeren?quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, elke dag behalve de afgelopen dagen (weekendje weg en buikbalsam mee). Dit is mijn straf
en daarbij scheurt het van binnen utquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:28 schreef miss_sly het volgende:
Het kan tot de laatste dag en wel of niet smeren maakt geen verschil. Dus nee, het is niet je straf, Spirit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was erg druk in mijn buik gister, het wilde niet blijven liggen voor de metingen.
Het stak zelfs zijn/haar tong uit.
Ook weer goedgekeurd bij de gynhb was erg goed voor mijn doen.
De datum wordt daar niet aangepast. Ik blijf gewoon wel die datum aanhouden.
Ook nog snel een echo gehad. Nu was ie wel rustiger. Hartje deed het goed.
De 20 weken echo word ipv een seo een guo. Dit ivm het waterhoofd van de papa. Is niet erfelijk maar voor de zekerheid dus toch maar een speciale echo.
Zijn er meer mensen die een guo gehad hebben?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mooie foto's Bubsel!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was erg druk in mijn buik gister, het wilde niet blijven liggen voor de metingen.
De 20 weken echo word ipv een seo een guo. Dit ivm het waterhoofd van de papa. Is niet erfelijk maar voor de zekerheid dus toch maar een speciale echo.
Zijn er meer mensen die een guo gehad hebben?
Een guo? Nog nooit van gehoord
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
Lijkt me een goede vraag voor Mignonne.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was erg druk in mijn buik gister, het wilde niet blijven liggen voor de metingen.
Zijn er meer mensen die een guo gehad hebben?Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
Klopt idd, we moeten ook naar een ander ziekenhuis toe.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:41 schreef .Sparkling. het volgende:
Ah wat lief Bubseltje!
En wat groeien ze toch hard in een paar maandjes, onvoorstelbaar![]()
Ik heb geen ervaring met een guo. Is dat een uitgebreide seo?
Precies, zie ook hier: http://nl.wikipedia.org/wiki/Striaequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |