jawelquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:20 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Geen 4-0? Metsjfiksing! @aad300
AAAAAAAADDDDDDDD!!!quote:
Huh?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ohja, bij Ajax is er meer nodig dan een goede speler te zijn op je positie.
Viel te verwachten. Leuk geprobeerd weer. Je wordt er steeds beter in.quote:
Baasquote:
voorspeld.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Aad 4-0 had voorspelt?
Wow wat bizar want dat is ook de echte uitslagquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
*VOORSPELDquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ga mij niet verdedigen als jij lukraak maar wat dingen post.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huh?Dat zei ik helemaal niet. Ga eens inhoudelijk in op m'n post.
[..]
Viel te verwachten. Leuk geprobeerd weer. Je wordt er steeds beter in.
Waarom? Vanwege de matchfixing?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vrees dat de bookmakers morgen een onderzoek gaan instellen.
Hij moet nu zo langzamerhand echt gaan oppassen dat hij niet door een paar louche belchinezen wordt ontvoerd voor zijn voorspellingen.quote:
Want?quote:
Iedereen had 4-0 voorspeld vanwege Aad300.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:23 schreef WSquater het volgende:
[..]
Waarom? Vanwege de matchfixing?
Nergens voor nodig.
Dat doe ik ook niet, ik gaf argumenten. De enige die lukraak maar wat dingen post ben jij, omdat je inhoudelijk weinig in te brengen hebt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ga mij niet verdedigen als jij lukraak maar wat dingen post.
Dit moment komt nog 25 keer terug bij Funny videos en andere SBS-programma's.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:24 schreef kapiteintje het volgende:
jahahahah huwah whwuhahahahaha hwuahahah wat grappig commentatortje hwuahwuahhahaha
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |