Aad heeft er precies 300 van gekocht.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Weet je al hoe het met de asperges van Aad zit?
geen Van Bommelquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hm ok. Ik zie weinig verschil eigenlijk.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij voorover duikt en 'm met de hak wegschopt.
Louis doet tenminste wat Bert niet doet.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hm ok. Ik zie weinig verschil eigenlijk.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:54 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Tevens dit, proberen te verbeteren en het dan nog fout hebben
Sukkel.quote:
Blindquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:55 schreef CarlosJacques het volgende:
Vermeer gaat deze nemen natuurlijk.
Gelukkig maar, het was toch wel spannend hoe dat af zou lopen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aad heeft er precies 300 van gekocht.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:55 schreef TheVulture het volgende:
Al die mensen die Oranje niet los kunnen zien van clubbelangen... wat zal mij het jeuken of het Feyenoorders, Ajacieden of PSV'ers zijn .... als ze een Oranje shirt dragen juich ik voor iedereen... en ik vind het cool dat er nu zoveel jonge talenten op de deur kloppen
Al die mensen die Oranje niet los kunnen zien van clubbelangen... wat zal mij het jeuken of het Feyenoorders, Ajacieden of PSV'ers zijn .... als ze een Oranje shirt dragen juich ik voor iedereen... en ik vind het cool dat er nu zoveel jonge talenten op de deur kloppen
Dit dusquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb juist liever veel Feyenoorders & PSV'ers in Oranje.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:55 schreef TheVulture het volgende:
Zag je niet hoe die bal en de kruising viel? Blaag!quote:
Die had 15 wedstrijden minder nodig, waarbij vaak ook nog eens veel minder minuten.quote:
Godver.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
GOOOOLLLLLLLLLLLL ATLETTTIIIII
DIE KEEPER HEEFT DE UITSTRALING VAN EEN SKODA AUTOMONTEUR
BOEM KNAL RAAK SOWWWWW GOOLLLLLLL FALCAOOOOOOOO KOEKOEK
Straks zei je nog dat je niet meer kijkt als er PSV'ers meedoen. Je spreekt jezelf enorm tegen, zoals altijd.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb juist liever veel Feyenoorders & PSV'ers in Oranje.
Beetje zielig om de uitslag te verraden.quote:
4-0, maar Persie nam de bal al mee.quote:
Alsof Nederland niet zou overleven in zo'n kutpoulequote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:57 schreef TheVulture het volgende:
Nou Brazilie kun je nu haast niet meer mis lopen nu.... toch lekker na 6 wedstrijden
Die uitslag stond al vast toen Aad300 hem voorspelde.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje zielig om de uitslag te verraden.
Iedereen die gisteren VI gezien heeft wist al dat het 4-0 zou worden.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje zielig om de uitslag te verraden.
vanwege blessures? Speel een redelijke wedstrijd als jonge speler en je hebt kassa als club vanwege transferwaarde.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb juist liever veel Feyenoorders & PSV'ers in Oranje.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:57 schreef WSquater het volgende:
Zo blijkt maar weer, het was een goede keuze van Van Marwijk om Van Persie te laten spelen tijdens... bijna alle wedstrijden.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:57 schreef WSquater het volgende:
Zo blijkt maar weer, het was een goede keuze van Van Marwijk om Van Persie te laten spelen tijdens... bijna alle wedstrijden.
Schelequote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:58 schreef RemcoW23 het volgende:
Die 66 is zwaar irritant, ik dacht dat er 88 stond. (minuten)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |