Als je daarna het gewone filmpje kijkt praat Louis nog steeds op die melodie.quote:
Hij speelt volgens zijn filosofiequote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
heeft nooit met Louis samengewerkt dus dat kan niet
Er is geen melodiequote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:37 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Als je daarna het gewone filmpje kijkt praat Louis nog steeds op die melodie.
Daarom is hij het ook nog niet. Maar hij gaat samenwerken met Louis.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
heeft nooit met Louis samengewerkt dus dat kan niet
Aad300 voorspeld niet, die komt met keiharde feiten.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:38 schreef AFCNiels het volgende:
Nederland komt zo echt op gang, Aad heeft een ruime overwinning voorspeld.
ja lekker makkelijk dit nadat aad het al voorspeldquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:38 schreef CarlosJacques het volgende:
v Gaal heeft de broek laten zakken, en door zijn geniale tactiek is Romenie helemaal kapot gespeeld de eerste helft. Dit wordt gewoon 4-0.
21=5quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:39 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Aad300 voorspeld niet, die komt met keiharde feiten.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:39 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
komdquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:39 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
I want to go back to the green room, of iets dergelijks. Cubequote:
#wezienwelwaartschipstrandt:-)quote:
Hij speelt helemaal niet Guz man.quote:
Het is inmiddels de 53e minuut...dan is het beste er wel van af.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:43 schreef WSquater het volgende:
Van der Vaart mag wel een keer missen, na al die goals
Misschien moet Sylvie de andere 10 ook eens verwennen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij presteert toch een stuk minder nu Sylvie zich niet meer laat slaan
Toch een uitlaatklep die hij nu moet missen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij presteert toch een stuk minder nu Sylvie zich niet meer laat slaan
Knap gezien jongen!quote:
Misschien moet Sylvie Yolanthe eens verwennenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:44 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Misschien moet Sylvie de andere 10 ook eens verwennen.
Tijd voor de passhaasquote:
Dan eis ik dat het opgenomen wordt!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet Sylvie Yolanthe eens verwennen
Het gaat om het resultaat, zie WK 2010.quote:
Daar was het resultaat ook kutquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:46 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Het gaat om het resultaat, zie WK 2010.
Prima.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
GOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLL AAAAAATTTLLLLEEEETIIIIIIIIII
BOEM KNAL RAAK SOWWWWWWWWWWW GOLLLLLLLLLLLL ATLETIIII GOOLLLLLL DEEE FALCAO
DE TUINMAN UIT FRÉJUS DIE Z'N MOEDER BIJ DE GEMEENTE WERKT KOEKOEK
Verlening finale, niets mis mee.quote:
bedoeld.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:47 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Die voorzet was niet op v Persie bedoelt volgens mij
Oogcontact met robinquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:47 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Die voorzet was niet op v Persie bedoelt volgens mij
Hij wordt oud.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:48 schreef MrStock het volgende:
Uuuhm, heeft van Persie al grijzend haar of is mijn scherm gewoon vaal
aadquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:48 schreef tochweerhenk het volgende:
Robben die een assist maakt en Van Persie die scoort, het lijkt wel of alles kan vanavond.
Wat zullen ze schrikken van het WK dan.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:48 schreef tompsv18 het volgende:
Gewoon zonder een wedstrijd echt goed te spelen met twee vingers in de neus deze poule door. Mooi man.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:48 schreef Kerftminister het volgende:
Slechte voorzet Robben gewoon, dat is nog het mooie. Zelfs zijn assists zijn slecht.
het is niet alsof elke winst al gelijk zeker was, maar dat gezeik op het NL elftal deze kwalificatie hoeft ook niet echt. Roemenië, Hongarije en Turkije zijn ook geen complete imbecielen en toch zijn we het enige land dat alle punten heeft weten te pakkenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:48 schreef tompsv18 het volgende:
Gewoon zonder een wedstrijd echt goed te spelen met twee vingers in de neus deze poule door. Mooi man.
RVPronddraai.gifquote:
Daar zit ik enorm mee ja.quote:
Hoax, barca loopt alleen ballen het doel in.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Jack van Gelder doet alsof het een Barça-achtige goal is
Dan jijquote:
Waarom heb jij zo'n hekel aan het Nederlands elftal?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Jack van Gelder doet alsof het een Barça-achtige goal is
Hartelijk dank.quote:
Wel raar met zoveel Feyenoorders.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:51 schreef S0nic het volgende:
[..]
Waarom heb jij zo'n hekel aan het Nederlands elftal?
Jack vertelde het verhaal, maar vertelde er niet bij dat hij werd ingekopt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:51 schreef speknek het volgende:
[..]
Hoax, barca loopt alleen ballen het doel in.
Precies, zoals ik al eerder zei... er waren ooit tijden dat je tegen dit soort landen punten morste bij de vleet... dit is hoe dan ook weer knap gepresteerdquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:50 schreef Adames het volgende:
[..]
het is niet alsof elke winst al gelijk zeker was, maar dat gezeik op het NL elftal deze kwalificatie hoeft ook niet echt. Roemenië, Hongarije en Turkije zijn ook geen complete imbecielen en toch zijn we het enige land dat alle punten heeft weten te pakken
Stijn praat graag mensen na.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:51 schreef S0nic het volgende:
[..]
Tuurlijk is het knap, maar het spel is meestal niet echt om aan te zien. Maar dat heb ik sowieso bijna altijd bij het Nederlands elftal. Slaapverwekkend.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:50 schreef Adames het volgende:
[..]
het is niet alsof elke winst al gelijk zeker was, maar dat gezeik op het NL elftal deze kwalificatie hoeft ook niet echt. Roemenië, Hongarije en Turkije zijn ook geen complete imbecielen en toch zijn we het enige land dat alle punten heeft weten te pakken
HAHAHAHA...ohnee toch nietquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:52 schreef AFCNiels het volgende:
Roemenen denken dat hij ook telt als je hem tegen de cornervlag schiet.
Ik denk dat hij voorover duikt en 'm met de hak wegschopt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:52 schreef Wrijfhout het volgende:
Ik denk dat Vermeer hem op de borst aanneemt deze vrije trap.
Ik zei toch, Blind heeft zijn goede actie al gehad, wisselen nu.quote:
ik vind het nu leuker dan onder Van Marwijkquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:52 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tuurlijk is het knap, maar het spel is meestal niet echt om aan te zien. Maar dat heb ik sowieso bijna altijd bij het Nederlands elftal. Slaapverwekkend.
Heb niets met al het volk dat tijdens interlands interessant loopt te doen, de treurige sfeer tijdens wedstrijden,quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:51 schreef S0nic het volgende:
[..]
Dat komt door de persconferenties.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:53 schreef Adames het volgende:
[..]
ik vind het nu leuker dan onder Van Marwijk
Weet je al hoe het met de asperges van Aad zit?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij voorover duikt en 'm met de hak wegschopt.
Hm ok. Ik zie weinig verschil eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:53 schreef Adames het volgende:
[..]
ik vind het nu leuker dan onder Van Marwijk
Als je mag drinken begrijp je het welquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb niets met al het volk dat tijdens interlands interessant loopt te doen, de treurige sfeer tijdens wedstrijden,
Tevens dit, proberen te verbeteren en het dan nog fout hebbenquote:
Aad heeft er precies 300 van gekocht.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Weet je al hoe het met de asperges van Aad zit?
geen Van Bommelquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hm ok. Ik zie weinig verschil eigenlijk.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij voorover duikt en 'm met de hak wegschopt.
Louis doet tenminste wat Bert niet doet.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hm ok. Ik zie weinig verschil eigenlijk.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:54 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Tevens dit, proberen te verbeteren en het dan nog fout hebben
Blindquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:55 schreef CarlosJacques het volgende:
Vermeer gaat deze nemen natuurlijk.
Gelukkig maar, het was toch wel spannend hoe dat af zou lopen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aad heeft er precies 300 van gekocht.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:55 schreef TheVulture het volgende:
Al die mensen die Oranje niet los kunnen zien van clubbelangen... wat zal mij het jeuken of het Feyenoorders, Ajacieden of PSV'ers zijn .... als ze een Oranje shirt dragen juich ik voor iedereen... en ik vind het cool dat er nu zoveel jonge talenten op de deur kloppen
Al die mensen die Oranje niet los kunnen zien van clubbelangen... wat zal mij het jeuken of het Feyenoorders, Ajacieden of PSV'ers zijn .... als ze een Oranje shirt dragen juich ik voor iedereen... en ik vind het cool dat er nu zoveel jonge talenten op de deur kloppen
Dit dusquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb juist liever veel Feyenoorders & PSV'ers in Oranje.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:55 schreef TheVulture het volgende:
Zag je niet hoe die bal en de kruising viel? Blaag!quote:
Die had 15 wedstrijden minder nodig, waarbij vaak ook nog eens veel minder minuten.quote:
Godver.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
GOOOOLLLLLLLLLLLL ATLETTTIIIII
DIE KEEPER HEEFT DE UITSTRALING VAN EEN SKODA AUTOMONTEUR
BOEM KNAL RAAK SOWWWWW GOOLLLLLLL FALCAOOOOOOOO KOEKOEK
Straks zei je nog dat je niet meer kijkt als er PSV'ers meedoen. Je spreekt jezelf enorm tegen, zoals altijd.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb juist liever veel Feyenoorders & PSV'ers in Oranje.
4-0, maar Persie nam de bal al mee.quote:
Alsof Nederland niet zou overleven in zo'n kutpoulequote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:57 schreef TheVulture het volgende:
Nou Brazilie kun je nu haast niet meer mis lopen nu.... toch lekker na 6 wedstrijden
Die uitslag stond al vast toen Aad300 hem voorspelde.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje zielig om de uitslag te verraden.
Iedereen die gisteren VI gezien heeft wist al dat het 4-0 zou worden.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje zielig om de uitslag te verraden.
vanwege blessures? Speel een redelijke wedstrijd als jonge speler en je hebt kassa als club vanwege transferwaarde.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb juist liever veel Feyenoorders & PSV'ers in Oranje.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:57 schreef WSquater het volgende:
Zo blijkt maar weer, het was een goede keuze van Van Marwijk om Van Persie te laten spelen tijdens... bijna alle wedstrijden.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:57 schreef WSquater het volgende:
Zo blijkt maar weer, het was een goede keuze van Van Marwijk om Van Persie te laten spelen tijdens... bijna alle wedstrijden.
Schelequote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:58 schreef RemcoW23 het volgende:
Die 66 is zwaar irritant, ik dacht dat er 88 stond. (minuten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |