SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
En door het gebrek aan vertoond hij nu triest en puberaal oversekst gedrag.quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat moment waarop de kat trots en triomfantelijk de woonkamer in komt gelopen met een tampon in dr bek
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat moment waarop de kat trots en triomfantelijk de woonkamer in komt gelopen met een tampon in dr bek
Vertoontquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En door het gebrek aan vertoond hij nu triest en puberaal oversekst gedrag.
Zo'n mooi bloedspoor door het hele huisquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mag ik nog hopen dat ie ongebruikt is.......
Gij vuige taalnaziquote:
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mag ik nog hopen dat ie ongebruikt is.......
Whehequote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Puberaal is het zeker jaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En door het gebrek aan vertoond hij nu triest en puberaal oversekst gedrag.
Ja, mooi je kan dus nog wel aan andere dingen denken!!quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo'n mooi bloedspoor door het hele huis
Geil tochquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo'n mooi bloedspoor door het hele huis
Nee, snap ikquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat sowieso![]()
Maar ik heb er niet zoveel meer dus echt blij ben ik met haar nieuwe speelgoed niet echt
Ik had gewoon die weddenschap moeten aangaan met faxquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:24 schreef Fera het volgende:
Laat Fax toch. Zo vervelend vind ik het niet. Hij is hier al zo weinig.
Welke weddenschap?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik had gewoon die weddenschap moeten aangaan met fax
Dus omdat jij het niet vervelend vindt mag ik het niet wel vervelend vinden?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:24 schreef Fera het volgende:
Dit dus.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus omdat jij het niet vervelend vindt mag ik het niet wel vervelend vinden?
Vanaf dat moment is het alleen maar erger gewordenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik had gewoon die weddenschap moeten aangaan met fax
Dat Faxie een week lang geen seksueel getinte opmerkingen zou makenquote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:24 schreef Fera het volgende:
Damnquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vanaf dat moment is het alleen maar erger geworden
Hoe kan ik het ooit nog goedmaken?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
jaja dat zeg je wel maaaaaaar ondertusseeeeeeeeeeeeeeeeeen
Ik vind het overdreven, zo vaak hangt hij niet in dit topic. En je kunt het toch ook negeren?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat dus.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Damn![]()
ik dacht dat ik erg was, maar zelfs mij valt het op en denk faxie man een beetje minder mag ook wel
Halloquote:
Ik vind het ook overdreven.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het overdreven, zo vaak hangt hij niet in dit topic. En je kunt het toch ook negeren?
Er zijn regelmatig posts hier die ik ook vervelend vind. Ik kies er voor om die gewoon lekker te negerenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en ik vind iets anders!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het overdreven, zo vaak hangt hij niet in dit topic. En je kunt het toch ook negeren?
Da's nietquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vanaf dat moment is het alleen maar erger geworden
Een SC teruglezenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Even teruglezen wat die man tegenwoordig allemaal post
Maar waarom negeer je het dan niet gewoon? Het is maar tekst.quote:
Nou het mag wel iets minderquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er zijn regelmatig posts hier die ik ook vervelend vind. Ik kies er voor om die gewoon lekker te negeren
Drommelssssssssssss.... hoe is het met squaten?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:27 schreef Drommeldaris het volgende:
Haten op Faxiedie gast wordt ooit nog even smooth als zijn hoofd en biljartballen
het zal mij mn reet roesten.. Ik lees rellen. Ik vraag me af aan welke kant ik moet gaan staan. Misschien wel in het midden, dan zie ik aan beide kanten dingen voorbij vliegenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Nou wat een gezelligheid hierquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oh.. Het is hier weer gezellig. Ik miste dit al.
Jij komt ook een keer om de hoek kijkenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat een huilie huilie, valt reuze mee wat die man post, ongestelde barrels
Ik vond 'm wel leukquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:30 schreef Drommeldaris het volgende:
wat een neppe kutrel weer.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou het mag wel iets minder![]()
Maar ja door je hulptroepen lijkt het nou net een aanval op fax terwijl ik gewoon wilde zeggen dat je best tandje minder mag doen hoor![]()
Je wordt nu voorspelbaar en dat is niet leuk, voorheen vond ik je veel leuker
Prima, ik eet nu mijn gepaneerde kip op zodat ik rond 9 uur weer de gruwelijkste squats die je ooit hebt gezien kan makenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Drommelssssssssssss.... hoe is het met squaten?
Gooi dan wat olie op het vuurquote:
sarcasme. Herken het.quote:
GvEquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oh.. Het is hier weer gezellig. Ik miste dit al.
Neuh, dat is niet mijn stijl. Ik kijk liever gewoon rustig toe.quote:
Je moet niet te dicht bij mijn kant staan hoor..... of juist welquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het zal mij mn reet roesten.. Ik lees rellen. Ik vraag me af aan welke kant ik moet gaan staan. Misschien wel in het midden, dan zie ik aan beide kanten dingen voorbij vliegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doe jij die tampon eens goedquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik rot wel weer op.![]()
* Huppelmuts klikt op "stop volgen"
Dat is eigenlijk veel beterquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Neuh, dat is niet mijn stijl. Ik kijk liever gewoon rustig toe.
engelkequote:
Squat je nog wel?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij komt ook een keer om de hoek kijken
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet niet te dicht bij mijn kant staan hoor..... of juist wel![]()
ik ben op dit moment mannenhater nummer 1... Weet je het zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Hoe laaaat?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:34 schreef LovelyLady het volgende:
Verveling? Luister dan vanavond naar Lola op radio 49
grgr
lola
SPAM!!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:34 schreef LovelyLady het volgende:
grgr
lola
Hoe laat?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:34 schreef LovelyLady het volgende:
grgr
lola
Ik twijfelquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben op dit moment mannenhater nummer 1... Weet je het zeker?
ja, dat doen die twee van mij ook.. Schijnen geweldige muizen te zijn.. Inbrenghuls of nietquote:
Wat ga je kijken?quote:
verstandig.quote:
Vuile pottenbakkerquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben op dit moment mannenhater nummer 1... Weet je het zeker?
vrouwen moet ik ook niet.quote:
Ik zou het doen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik had gisteren een film opgenomen, denk ik m vanmiddag lekker te gaan kijken.. Komt er ineens Hart van Nederland tussendoor en heeft ie dus het laatste stuk niet opgenomen. Vrolijk als ik momenteel ben, ben ik in staat een klachtenbrief te schrijven..
Let me know.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een animatie denk ik. Rango. Kijken of het wat is
die.. Viel.. Zo ...tegen! Een van de weinige films met (stem van) JD die ik echt kut vond...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een animatie denk ik. Rango. Kijken of het wat is
quote:
De verwachting is laag, dat wel....quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die.. Viel.. Zo ...tegen! Een van de weinige films met (stem van) JD die ik echt kut vond...
aan de andere kant is het ook niet goed voor mn reputatie om te laten weten dat ik sbs kijk..quote:
ik vond het echt verspilling van mijn tijd. Alle 3 de keren dat ik m gezien heb.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
De verwachting is laag, dat wel....
Dat is zo irritant. Dat doet SBS wel vaker.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik had gisteren een film opgenomen, denk ik m vanmiddag lekker te gaan kijken.. Komt er ineens Hart van Nederland tussendoor en heeft ie dus het laatste stuk niet opgenomen. Vrolijk als ik momenteel ben, ben ik in staat een klachtenbrief te schrijven..
nee. Ik wil vitrage voor mn ramen.quote:
3?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vond het echt verspilling van mijn tijd. Alle 3 de keren dat ik m gezien heb.
Whehehequote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
aan de andere kant is het ook niet goed voor mn reputatie om te laten weten dat ik sbs kijk..
en ik had die film al wel eens gekeken.. Maar ik haat het als ik films niet af kan kijken wanneer ik het zelf niet afzet omdat het echt bagger van de bovenste plank is..quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is zo irritant. Dat doet SBS wel vaker.Sowieso een kutzender.
Ik dacht dit mee te maken toen ik new kids nitro keek, maar daar hoorde het bijquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik gaf m een tweede kans omdat JD. En die derde keer zat ik gezellig (quote:
Ja, maar die geeft vast niet aan bij 139 minuten dat ook gewoon de volledige 139 minuten voorbij zijn, en speelt ook echt niet meer verder..quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:42 schreef rival het volgende:
[..]
Ik dacht dit mee te maken toen ik new kids nitro keek, maar daar hoorde het bij![]()
JD?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik gaf m een tweede kans omdat JD. En die derde keer zat ik gezellig (kuch) bij mijn zus.
Dat de film onderbroken werd? Dat was toch ook in Turbo?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:42 schreef rival het volgende:
[..]
Ik dacht dit mee te maken toen ik new kids nitro keek, maar daar hoorde het bij![]()
Ik heb zo'n tic dat ik dingen af moet kijken. Ook al heb ik het vaker gezien.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en ik had die film al wel eens gekeken.. Maar ik haat het als ik films niet af kan kijken wanneer ik het zelf niet afzet omdat het echt bagger van de bovenste plank is..
niet eens weten waar JD voor staat.quote:
Zal best, weet ik nietquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat de film onderbroken werd? Dat was toch ook in Turbo?
Jack Daniels?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet eens weten waar JD voor staat.
ja, tenzij het echt compleet kut is. Maar deze was nog wel oke, want man met mooi lichaam.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb zo'n tic dat ik dingen af moet kijken. Ook al heb ik het vaker gezien.
Hebben er wel meer last vanquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb zo'n tic dat ik dingen af moet kijken. Ook al heb ik het vaker gezien.
[permban]quote:
En hoeveel doe je er dan?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Prima, ik eet nu mijn gepaneerde kip op zodat ik rond 9 uur weer de gruwelijkste squats die je ooit hebt gezien kan maken
Wie?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, tenzij het echt compleet kut is. Maar deze was nog wel oke, want man met mooi lichaam.
Omdat het kanquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En hoeveel doe je er dan?
Gepaneerd kip.... maar waarom gepaneerd?
Scrubs?quote:
Ryan Reynolds..quote:
wanneer het over films gaat, wanneer we het over Rango hadden.quote:
Kip is een aandachtshoer. The end.quote:
Berg.quote:
een van de weinige mannen met blond haar die ik zou doen.quote:
Aaah. Die.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wanneer het over films gaat, wanneer we het over Rango hadden.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kip is een aandachtshoer. The end.
en zij snapt m welquote:
There can be only one.quote:
3*8 en omdat krokantquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En hoeveel doe je er dan?
Gepaneerd kip.... maar waarom gepaneerd?
dat is dan toch geen JDquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:52 schreef Fera het volgende:
[..]
There can be only one.
Ik hoorde wel dat Zach Braff ergens n stem had ingesproken, dus ik dacht daar eerst aan.
In Scrubs heet hij letterlijk JD en bijna niemand kent hem bij z'n echte naam.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is dan toch geen JD
Daar is er maar 1 van.. Helaasch..
John Dorianquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:55 schreef Fera het volgende:
[..]
In Scrubs heet hij letterlijk JD en bijna niemand kent hem bij z'n echte naam.
ja, maar het ging niet over Scrubsquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:55 schreef Fera het volgende:
[..]
In Scrubs heet hij letterlijk JD en bijna niemand kent hem bij z'n echte naam.
Die had ik ook wel gewetenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat dus .... maar idd zijn echte naam was me ontschoten
I know, maar iedereen zegt JD.quote:
Nevermind.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar het ging niet over Scrubs
ik weet het nietquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:13 schreef fietsie het volgende:
Zow...... nou es uitzoeken hoe dat moet met een iPad; foto's op een NAS benaderen....
Ja, i knowquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI man.... vertel eens..... heb je alweer motor gereden?
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, i knowZo meteen naar lola luisteren
quote:Ja joh, alweer 2 weken of zo
Inderdaad. Het is bijna alsof ze denken dat jij iedere week met vrouwen afspreekt!quote:
Wat dus niet zo isquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is bijna alsof ze denken dat jij iedere week met vrouwen afspreekt!
trusten Faxquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:51 schreef Faxie het volgende:
Bleh Rango vind ik maar niks. *delete*
Ga m'n nest maar in
Mooi zoquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
en nu kan ik meer dan 10 min. luisteren!!!
[..]
Niet?quote:
Wat?quote:
Dat waren geen dates dus dat telt nietquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje met C_M en Loka afspreken.
Ook al met Loka?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje met C_M en Loka afspreken.
Slaap lekker ouwequote:
Dat is andersquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat waren geen dates dus dat telt nieten jij ziet C_M ook regelmatig
Maar loka heb ik al weer meer dan een jaar geleden voor het laatst gezien.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slaap lekker ouwe
[..]
Dat is anders
Ik een half uur geleden.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar loka heb ik al weer meer dan een jaar geleden voor het laatst gezien.Wel jammer ik vond loka en newb wel tof
Tofquote:
Beetje gewinkeld, gekletst en gegeten. Ze was toch al in Leiden voor studie.quote:
Gezelligquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje gewinkeld, gekletst en gegeten. Ze was toch al in Leiden voor studie.
Kon ik ook mijn kookskills weer eens aanspreken.quote:
Cake?quote:
En kan je een beetje koken?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kon ik ook mijn kookskills weer eens aanspreken.
Meer oefenen dusquote:
Koken voor jezelf is nooit zo leuk. Doe het bijna alleen als ik gasten heb.quote:
Ach koken vind ik niet zo erg. Maar voor andere koken vind ik eigenlijk niet zo leuk. Dat doe ik nooit eigenlijkquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Koken voor jezelf is nooit zo leuk. Doe het bijna alleen als ik gasten heb.
Ik dacht even dat jij op je UI stondquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Koken voor jezelf is nooit zo leuk. Doe het bijna alleen als ik gasten heb.
Dat is de bedoeling.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:30 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat jij op je UI stond
Tsssk, maar het is zoveel dankbaarder.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach koken vind ik niet zo erg. Maar voor andere koken vind ik eigenlijk niet zo leuk. Dat doe ik nooit eigenlijk
Goed, goed. Alles gaat zo z'n gangetjequote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling.
Hoe is het, kerel?
[..]
Tsssk, maar het is zoveel dankbaarder.
Hey Newbquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:30 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat jij op je UI stond
Dat vind ik juist lastig, daarom kook ik liever voor mijzelf. Gewoon makkelijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling.
Hoe is het, kerel?
[..]
Tsssk, maar het is zoveel dankbaarder.
Zijn gangetje.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:32 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Goed, goed. Alles gaat zo z'n gangetje![]()
Met jullie dan?
Hey ik moet mn ondertitel nog aanpassen
Vooral ananasquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Newb, je moet trouwens meer fruit eten.
Geen vlees eten, niet roken en drinken.quote:
Geen vlees ook? Ik weet wel geen knoflook, gember of kaneel.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen vlees eten, niet roken en drinken.
Vraag je moeder dan om ananas.quote:
Vindt ze te duurquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen vlees ook? Ik weet wel geen knoflook, gember of kaneel.
[..]
Vraag je moeder dan om ananas.
Hai tijnquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hey Newb
[..]
Dat vind ik juist lastig, daarom kook ik liever voor mijzelf. Gewoon makkelijk.
Ja dus geen worst meer voor jou kaneelquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen vlees ook? Ik weet wel geen knoflook, gember of kaneel.
Voor mij telt het niet. Ik heb geen vriendin.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dus geen worst meer voor jou kaneel
Volgens mij niet zo heel duur.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is een ananas duur? Ik eet het nooit.
Ook niet een potentieel vriending op het oog?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor mij telt het niet. Ik heb geen vriendin.
Niet een waarbij het wederzijds is, nee.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ook niet een potentieel vriending op het oog?
Wel echt heel erg lekkerquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is een ananas duur? Ik eet het nooit.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet een waarbij het wederzijds is, nee.
Kiwi dan?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:59 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wel echt heel erg lekkeren zoet
omfg. Zo zoet.
Ach, gewoon een oude rare buurman worden waar iedereen in de straat spookverhalen over vertelt. Dat is ook leuk.quote:
We hebben sowieso weinig fruit. Dat is mijn toekomstige doodsoorzaak, scheurbuik.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kiwi dan?
[..]
Ach, gewoon een oude rare buurman worden waar iedereen in de straat spookverhalen over vertelt. Dat is ook leuk.
Blutengel.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:02 schreef Newbie114 het volgende:
Sag, heeft er iemand nog suggesties voor goede bands?
Ach, ik eet al jaren geen fruit en leef ook nog.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:04 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
We hebben sowieso weinig fruit. Dat is mijn toekomstige doodsoorzaak, scheurbuik.
Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Blutengel.
[..]
Ach, ik eet al jaren geen fruit en leef ook nog.
Zie je mij dat doen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kiwi dan?
[..]
Ach, gewoon een oude rare buurman worden waar iedereen in de straat spookverhalen over vertelt. Dat is ook leuk.
Ik wou het niet zeggen, maar toen toch wel :quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:05 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een sushi box op groupon gekocht.Binnenkort met een filmpje op de bank sushi eten.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:06 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik wou het niet zeggen, maar toen toch wel :
Sushi is vies.
Oh, het is BlutEngelquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Blutengel.
[..]
Ach, ik eet al jaren geen fruit en leef ook nog.
Heul nietquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:06 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Sushi is vies.
Ik ben er ook niet dol op. Maar die katwijker wel, dus ik probeer het gewoon nog een keertje.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:06 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Sushi is vies.
Daarom.quote:
Ow, ik ook hoor.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zie je mij dat doen?ik ben meer die eenzame rare man die later 2 weken dood in zijn huis ligt
Wat lieeeeefquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet dol op. Maar die katwijker wel, dus ik probeer het gewoon nog een keertje.
Hij kan niet zonder zijn vis. Typisch.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet dol op. Maar die katwijker wel, dus ik probeer het gewoon nog een keertje.
BlutEngel, ja. Toffe shit is het.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:07 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Oh, het is BlutEngel
Ik dacht al, BlutenGel?
Volgens YouTube is het wel gaaf
Als ik blijf Fok!ken dan hopelijk nietquote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:10 schreef Newbie114 het volgende:
Ik werd afgeleid door een andere band die ik wou zoeken en nu ben ik Hell's Kitchen aan het downloaden
Waarom
Gewoon door blijven posten, dan.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik blijf Fok!ken dan hopelijk niet
Jij ookquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Gewoon door blijven posten, dan.
BlutEngel wil niet downloaden ofzoquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Gewoon door blijven posten, dan.
Riverside is echt supervetquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heul nietsushi is lekker
![]()
Muziek:
Long Distance Calling en Riverside
Ik koppel een alarm aan mijn hart.quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:13 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
BlutEngel wil niet downloaden ofzo
Zal zo eens luisteren.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik koppel een alarm aan mijn hart.
Zodra het stopt met kloppen, gaat er een lampje branden bij iemand.
[..]
Elvenking dan?
Vrijdag nog naar Riverside geweest. Komen uit Polenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:16 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Riverside is echt supervet![]()
Dat andere gaat wel.
Supervetquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vrijdag nog naar Riverside geweest. Komen uit Polen
Ik ben moequote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:17 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Zal zo eens luisteren.
Kijk mij maar 12,88 gb hebben
Zeker, en zaterdag Faxie, Muhahaha, C_M gemeet en naar een concert geweestquote:
Nicequote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker, en zaterdag Faxie, Muhahaha, C_M gemeet en naar een concert geweest
ja vertel..... waaaarom?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:10 schreef Newbie114 het volgende:
Ik werd afgeleid door een andere band die ik wou zoeken en nu ben ik Hell's Kitchen aan het downloaden
Waarom
Jaquote:
Heb nu een andere gedownload, dat was blijkbaar de competitie.quote:
Succes, en dan heb je ook vakantie?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:29 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Goedal m'n vrienden hebben nu examens en hebben bijna vakantie en ik moet nog 8 weken
dat is natuurlijk een prequote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:28 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Heb nu een andere gedownload, dat was blijkbaar de competitie.
En ik hou van pauperprogramma's. En er komt eten in voor.
ik niet....quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:34 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik wou dat ik zo goed kan koken :$
Dan weet ik dat ook weer.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:51 schreef Faxie het volgende:
Bleh Rango vind ik maar niks. *delete*
Ga m'n nest maar in
I know that feel.quote:Op woensdag 27 maart 2013 06:08 schreef Vinniiee het volgende:
Mogge.
Een uur te vroeg uit bed gegaan
> zeg rival, kan je morgen (vandaag dus) een half uur eerder komen voor bladiebladieblaquote:Op woensdag 27 maart 2013 06:08 schreef Vinniiee het volgende:
Mogge.
Een uur te vroeg uit bed gegaan
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:06 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Sushi is vies.
Dit lezen op de vroege ochtend doet mij pijn.quote:
Minder zuipen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
Goeie morgen, ik voel me nog een beetje brak
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handigquote:Op woensdag 27 maart 2013 09:22 schreef rival het volgende:
[..]
> zeg rival, kan je morgen (vandaag dus) een half uur eerder komen voor bladiebladiebla
< ja geen probleem, zie ik je morgenochtend
ik was er een half uur eerder, hij lag nog lekker te slapen
Hoi en doei LoLa!quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
hoi. vrroooooooooooooooemmmmmmm... doei
Hoi Roy.quote:
Alles goed?quote:
Jep. Lekker gewerkt, geluncht bij de Mc met mijn lesstof voor de cursus erbij. Zo maar even de stad in om een cadeau voor mijn vader te kopen.quote:
Hoi, jij extreem seksueel wezen.quote:
Wat doe je voor cursus?quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Jep. Lekker gewerkt, geluncht bij de Mc met mijn lesstof voor de cursus erbij. Zo maar even de stad in om een cadeau voor mijn vader te kopen.
Gedragstherapie voor honden.quote:
Feramonen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hai, jij feromonenbommetjeZe hadden het beter feramomen kunnen noemen
quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hallo iedereen die net binnengestapt is!
Welke storm?quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lekker, heb een rustig dagje vandaag. Stilte voor de storm, zullen we maar zeggen
Morgen moet ik 7u op omdat ik vrijwilligerswerk ga doen, een volle dag.quote:
Ah okequote:Op woensdag 27 maart 2013 15:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Morgen moet ik 7u op omdat ik vrijwilligerswerk ga doen, een volle dag.
Best wel kans dat ik morgen, zodra ik terug ben, meteen het bed in plof!
Met mij gaat het wel prima op zichquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
En hoe is het met jou verder Faxie?
Was 't nog gezellig hier?
Ow jammer, dan heb ik wat gemistquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met mij gaat het wel prima op zich
Of het gezellig was? Ik vond van wel
Ik maakte weer een flauwe opmerkingquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow jammer, dan heb ik wat gemist
Wij zijn er nogquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:15 schreef muhahaha het volgende:
Ik mis mijn liefje, ze is op vakantie.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat is toch niet helemaal hetzelfde.
Ze heeft een actief dagje denk ik want ze is al de hele dag niet op WA, dan merk je pas hoeveel je met elkaar appedquote:
Hehequote:Op woensdag 27 maart 2013 15:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze heeft een actief dagje denk ik want ze is al de hele dag niet op WA, dan merk je pas hoeveel je met elkaar apped.
Het gaat niet zozeer om de kwaliteit van de opmerking maar om de quantiteit van de opmerkingen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ah, dat zal vast wel meevallen met de flauwheid van die opmerking!
Ging over op de bank zitten met een drankje en een blowtje.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ah, dat zal vast wel meevallen met de flauwheid van die opmerking!
Wel herkenbaar.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haar moeder vroeg al waarom ik haar nooit belde want dat deden verliefde mensen toch?
Dat valt best mee. Ik doe nu toch normaal?quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om de kwaliteit van de opmerking maar om de quantiteit van de opmerkingen.
Faxie is net een leeuw, elk half uur weer een seksueel getinte opmerking.
Ze vragen nu regelmatig wanneer ze mij gaan ontmoeten.quote:
Ja, nu pas.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat valt best mee. Ik doe nu toch normaal?
Ik vond hem wel leuk.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ging over op de bank zitten met een drankje en een blowtje.
Dus ik zeg iets van 'Moet er wel even iemand langskomen om die blow te geven, want ik kan er zelf niet bij'
Ik lag zelf in een deuk, maar ik was de enige denk ik
Vind ik nog wel meevallen, ben wel dit soort van jou gewend!quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ging over op de bank zitten met een drankje en een blowtje.
Dus ik zeg iets van 'Moet er wel even iemand langskomen om die blow te geven, want ik kan er zelf niet bij'
Ik lag zelf in een deuk, maar ik was de enige denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |