abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124533283
Gebruik de reeks browser maar om de historie te zoeken, bijhouden gebeurt niet meer.

Afijn, we ergeren ons nogal wat in het verkeer. Bumperklevers (voor en achter), linksplakkers, langzaamrijders, hardrijders, voorrangnemers, geen voorrang verlenende mensen.

Leerzame informatie

• De uitleg over rijbanen en rijstroken kort samengevat met plaatje:

Een rijstrook is onderdeel van de rijbaan.
Over een rijstrook kunnen voertuigen rijden.
Een rijbaan kan uit één, twee of zelfs meer rijstroken bestaan.

130322_50937_Rijbaan.gif
pi_124533357
Vanmiddag een auto voor me met op de achterruit een voetbalshirtje geplakt. Precies in het midden. Daarnaast nog 2 vaantjes. Weet je tenminste zeker dat diegene nooit in zn binnenspiegel kijkt :')
pi_124533409
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 18:17 schreef Piles het volgende:
Vanmiddag een auto voor me met op de achterruit een voetbalshirtje geplakt. Precies in het midden. Daarnaast nog 2 vaantjes. Weet je tenminste zeker dat diegene nooit in zn binnenspiegel kijkt :')
Pauper gedrag.....
Ik zou gelijk met mijn PIPA dat raam open schieten.... :P
I may not be your first, but to be your last would be perfect.....
pi_124533504
mwoah,of dat nou echt irritant is...
pi_124533608
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 18:22 schreef Charged het volgende:
mwoah,of dat nou echt irritant is...
Weet je wat pas irritant is?

Mensen die een break gaan nemen voor een lunch bij het tankstation, en die daarvoor de bestemde ruimte in beslag nemen bij het tankstation, je kunt soms niet eens normaal wegrijden...

(maar niet het daarvoor bedoelde parkeerhaven gebruiken die meestal 3 m achterop te vinden is)
pi_124533626
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 18:17 schreef Piles het volgende:
Daarom hebben auto's 2 buitenspiegels
pi_124533660
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 18:25 schreef RogerFederer_17 het volgende:

[..]

Mensen die een break gaan nemen voor een lunch bij het tankstation, en die daarvoor de bestemde ruimte in beslag nemen bij het tankstation, je kunt soms niet eens normaal wegrijden...

(maar niet het daarvoor bedoelde parkeerhaven gebruiken die meestal 3 m achterop te vinden is)
Yup,mee eens...helemaal als het stervensdruk is en je staat erachter te wachten om te tanken.
pi_124533754
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 18:27 schreef Charged het volgende:

[..]

Yup,mee eens...helemaal als het stervensdruk is en je staat erachter te wachten om te tanken.
Dus dat, het is immers een tankstation...

Geen Kentucky Fried Chicken.....ffs...... :P

(Sorry, maar ik ben helemaal geirriteerd door dit, het overkomt mij altijd vandaar... :9 )
pi_124533757
quote:

[..]

zo is er een stervens druk tankstation in Frankrijk waar de pomp pas weer vrijgegeven wordt als de persoon voor je betaald heeft.
lullige is dat er ook altijd wel een rij van 10min voor de kassa staat...... :')
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_124533901
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 18:29 schreef RogerFederer_17 het volgende:

[..]

Dus dat, het is immers een tankstation...

Geen Kentucky Fried Chicken.....ffs...... :P

(Sorry, maar ik ben helemaal geirriteerd door dit, het overkomt mij altijd vandaar... :9 )
Om de een of andere reden heb ik dit altijd bij de shell op de a2 na Utrecht richting A'dam in de ochtend..heb dan ook nog een wat grotere bus die altijd goed op gewicht is dus terugsteken gaat dan ook niet zo snel,ik snap je goed.
pi_124533942
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 18:29 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

zo is er een stervens druk tankstation in Frankrijk waar de pomp pas weer vrijgegeven wordt als de persoon voor je betaald heeft.
lullige is dat er ook altijd wel een rij van 10min voor de kassa staat...... :')
Lekker dan...zal wel genoeg op de claxon geduwd worden daar,lijkt me?
pi_124534021
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 18:33 schreef Charged het volgende:

[..]

Om de een of andere reden heb ik dit altijd bij de shell op de a2 na Utrecht richting A'dam in de ochtend..heb dan ook nog een wat grotere bus die altijd goed op gewicht is dus terugsteken gaat dan ook niet zo snel,ik snap je goed.
Voor jou is het helemaal irri met een grotere bus. Ik ben altijd sociaal om ruimte te maken voor lange personenauto's/vrachtwagens/bestelbussen...

Maar sommige mensen hebben hier lak aan, en dat irriteert mij mateloos....
pi_124534201
Hmmzz..zal ook ongetwijfeld al eens langsgekomen zijn..van die klote ijsplaten die van aanhangers afdonderen net voor je 2 weken nieuwe bus!
Daar heb ik een schurfthekel aan!
En van die klotevogels die zelfmoordpogingen doen tegen je voorruit.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2013 18:41:50 ]
pi_124534494
quote:

[..]

Wat ik helemaal debiel vind, zijn die mensen die echt gaan wachten tot een pomp vrij is, terwijl er nog 4 andere pompen vrij zijn, maar door dat wachten dus lekker de rest blokkeren(mij dus, die bij een LPG pomp wilt tanken..) met als excuus dat de tankdop anders aan de verkeerde kant zit.. |:(
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_124534574
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 18:47 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Wat ik helemaal debiel vind, zijn die mensen die echt gaan wachten tot een pomp vrij is, terwijl er nog 4 andere pompen vrij zijn, maar door dat wachten dus lekker de rest blokkeren(mij dus, die bij een LPG pomp wilt tanken..) met als excuus dat de tankdop anders aan de verkeerde kant zit.. |:(
klopt,die figuren heb je ook nog,maar die kom ik gelukkig zelden tegen..meestal op het eind van de dag bij ons in het dorp met aftanken.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 19:00:42 #16
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_124535049
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 18:47 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Ik snap die mensen niet. Hebben die dan nog nooit achteruit gereden of durven ze niet te steken ofzo?

Dat doet me denken aan die tegenligger waar ik toen wat gedoe mee had. Die wou ook niet achteruit rijden en toen ik 'm uiteindelijk zo ver had dat 'ie het wel deed, wou hij niet even achteruit een vak in. Ik moest maar dat vak in zodat hij er langs kon. Toen hij door had dat dat niet ging gebeuren reed hij zelf vooruit het vak in.
Ik snap dat echt niet. Als je een grote auto rijdt dan kun je er toch ook wel mee omgaan? Of durf je er eigenlijk niet in te rijden?

Als het even kan zet ik de auto achteruit in een vak of rijd ik even een bocht om achteruit of iets dergelijks. Gewoon om het een beetje bij te houden. Het is vaak ook veel makkelijker omdat de sturende wielen dan "achter" zitten waardoor je (voor mijn gevoel) geen last hebt van die "kont" die niet meewerkt.
pi_124535266
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 19:00 schreef AdoraBelle het volgende:
e tegenligger waar ik toen wat gedoe mee had. Die wou o
Met de rolstoelbussen van mijn werk rijd ik ook liever niet achteruit. Zeker lange smalle stukken met een scherpe bocht probeer ik zoveel mogelijk te vermijden.
pi_124535366
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 19:04 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Met de rolstoelbussen van mijn werk rijd ik ook liever niet achteruit. Zeker lange smalle stukken met een scherpe bocht probeer ik zoveel mogelijk te vermijden.
Sprinters?
Ik rij er ook eentje..heerlijk overzicht bij die krengen...
pi_124535532
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 19:07 schreef Charged het volgende:

[..]

Sprinters?
Ik rij er ook eentje..heerlijk overzicht bij die krengen...
Huidig bedrijf is vooral Sprinter's ja.. Hebben 1 Transit.
Bij het oude bedrijf was het alleen maar Transit's (en oude Sprinters.)
Dat oud model Sprinter vind ik niks rijden, en kan ook niks hebben: 1 zacht tikje tegen een lantaarnpaal en een deel v/d/ bumper hangt al los.
Die nieuwere Sprinters heb ik nog niet zoveel mee gereden.
Inparkeren is echter wel een makkie, zolang je maar wat ruimte hebt. (om de draai te maken.) eb dat 1x met een verlengde Crafter gedaan, maar dat is wel minder door de lange neus.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 19:10:55 #20
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_124535542
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 19:04 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Dit was een Renault nogwat. Geen busje. Bestuurders van rolstoelbussen zijn over het algemeen ook niet zo asociaal dat ze gewoon door blijven rijden ondanks dat ze zien dat jij eraan komt.
Oh: niet de tekst van een post selecteren en dan op het quote knopje drukken. Dan citeert 'ie alleen die geselecteerde tekst ;) .
pi_124535896
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 19:10 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Huidig bedrijf is vooral Sprinter's ja.. Hebben 1 Transit.
Bij het oude bedrijf was het alleen maar Transit's (en oude Sprinters.)
Dat oud model Sprinter vind ik niks rijden, en kan ook niks hebben: 1 zacht tikje tegen een lantaarnpaal en een deel v/d/ bumper hangt al los.
Die nieuwere Sprinters heb ik nog niet zoveel mee gereden.
Inparkeren is echter wel een makkie, zolang je maar wat ruimte hebt. (om de draai te maken.) eb dat 1x met een verlengde Crafter gedaan, maar dat is wel minder door de lange neus.
Jullie hebben het voordeel dat je wat meer overzicht hebt met de zijruiten achter en zulks,ikzelf heb een gesloten cabine..nieuwe model is een stuk lekkerder om te rijden maar nog steeds erg veel last van zijwind..als je met de crafter overweg kan is de sprinter no problem. (dezelfde afmetingen,detailwerk is wat anders).
Heb nou een achteruitrij camera maar had toch liever het pdc gehad.
pi_124539601
Nu met die lage zon remmen mensen extra panisch als de voorligger even de rem aantikt. En dan nog steeds stug bumper aan bumper blijven rijden in zo'n debielentreintje :')
  dinsdag 26 maart 2013 @ 20:47:17 #23
386405 yurian
slaapdeprivatie
pi_124540673
Hier een soortgelijk topic...

pi_124541163
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 18:25 schreef RogerFederer_17 het volgende:

[..]

Maar dan zetten ze 'm op de parkeervakken voor vrachtwagens, want dat is lekker breed...
Vaak genoeg gezien. Vorige zomer, A13, een halfvolle parkeerplaats voor personenauto's, en dan zes luxewagens naast elkaar zes vrachtwagenparkeervakken bezet houden. En als er nu een caravan achter zat, okee... Maar daar was niet eens sprake van. Allemaal solovoertuigen, en allemaal eigendom van zogenaamde 'fatsoensmensen'. Stelletje aso's.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_124541795
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 20:55 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Maar dan zetten ze 'm op de parkeervakken voor vrachtwagens, want dat is lekker breed...
Vaak genoeg gezien. Vorige zomer, A13, een halfvolle parkeerplaats voor personenauto's, en dan zes luxewagens naast elkaar zes vrachtwagenparkeervakken bezet houden. En als er nu een caravan achter zat, okee... Maar daar was niet eens sprake van. Allemaal solovoertuigen, en allemaal eigendom van zogenaamde 'fatsoensmensen'. Stelletje aso's.
Met 1 van de bedrijven waar ik werk deden we dat ook wel eens; maar dan zijn we altijd met 2 personenbusjes, 1 gewone auto en vaak ook nog een aanhanger.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')