Pauper gedrag.....quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:17 schreef Piles het volgende:
Vanmiddag een auto voor me met op de achterruit een voetbalshirtje geplakt. Precies in het midden. Daarnaast nog 2 vaantjes. Weet je tenminste zeker dat diegene nooit in zn binnenspiegel kijkt
Weet je wat pas irritant is?quote:
Daarom hebben auto's 2 buitenspiegelsquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:17 schreef Piles het volgende:
Vanmiddag een auto voor me met op de achterruit een voetbalshirtje geplakt. Precies in het midden. Daarnaast nog 2 vaantjes. Weet je tenminste zeker dat diegene nooit in zn binnenspiegel kijkt
Yup,mee eens...helemaal als het stervensdruk is en je staat erachter te wachten om te tanken.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:25 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Weet je wat pas irritant is?
Mensen die een break gaan nemen voor een lunch bij het tankstation, en die daarvoor de bestemde ruimte in beslag nemen bij het tankstation, je kunt soms niet eens normaal wegrijden...
(maar niet het daarvoor bedoelde parkeerhaven gebruiken die meestal 3 m achterop te vinden is)
Dus dat, het is immers een tankstation...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:27 schreef Charged het volgende:
[..]
Yup,mee eens...helemaal als het stervensdruk is en je staat erachter te wachten om te tanken.
zo is er een stervens druk tankstation in Frankrijk waar de pomp pas weer vrijgegeven wordt als de persoon voor je betaald heeft.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:27 schreef Charged het volgende:
[..]
Yup,mee eens...helemaal als het stervensdruk is en je staat erachter te wachten om te tanken.
Om de een of andere reden heb ik dit altijd bij de shell op de a2 na Utrecht richting A'dam in de ochtend..heb dan ook nog een wat grotere bus die altijd goed op gewicht is dus terugsteken gaat dan ook niet zo snel,ik snap je goed.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:29 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Dus dat, het is immers een tankstation...
Geen Kentucky Fried Chicken.....ffs......![]()
(Sorry, maar ik ben helemaal geirriteerd door dit, het overkomt mij altijd vandaar...)
Lekker dan...zal wel genoeg op de claxon geduwd worden daar,lijkt me?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:29 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
zo is er een stervens druk tankstation in Frankrijk waar de pomp pas weer vrijgegeven wordt als de persoon voor je betaald heeft.
lullige is dat er ook altijd wel een rij van 10min voor de kassa staat......
Voor jou is het helemaal irri met een grotere bus. Ik ben altijd sociaal om ruimte te maken voor lange personenauto's/vrachtwagens/bestelbussen...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:33 schreef Charged het volgende:
[..]
Om de een of andere reden heb ik dit altijd bij de shell op de a2 na Utrecht richting A'dam in de ochtend..heb dan ook nog een wat grotere bus die altijd goed op gewicht is dus terugsteken gaat dan ook niet zo snel,ik snap je goed.
Wat ik helemaal debiel vind, zijn die mensen die echt gaan wachten tot een pomp vrij is, terwijl er nog 4 andere pompen vrij zijn, maar door dat wachten dus lekker de rest blokkeren(mij dus, die bij een LPG pomp wilt tanken..) met als excuus dat de tankdop anders aan de verkeerde kant zit..quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:27 schreef Charged het volgende:
[..]
Yup,mee eens...helemaal als het stervensdruk is en je staat erachter te wachten om te tanken.
klopt,die figuren heb je ook nog,maar die kom ik gelukkig zelden tegen..meestal op het eind van de dag bij ons in het dorp met aftanken.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:47 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Wat ik helemaal debiel vind, zijn die mensen die echt gaan wachten tot een pomp vrij is, terwijl er nog 4 andere pompen vrij zijn, maar door dat wachten dus lekker de rest blokkeren(mij dus, die bij een LPG pomp wilt tanken..) met als excuus dat de tankdop anders aan de verkeerde kant zit..
Ik snap die mensen niet. Hebben die dan nog nooit achteruit gereden of durven ze niet te steken ofzo?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:47 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Wat ik helemaal debiel vind, zijn die mensen die echt gaan wachten tot een pomp vrij is, terwijl er nog 4 andere pompen vrij zijn, maar door dat wachten dus lekker de rest blokkeren(mij dus, die bij een LPG pomp wilt tanken..) met als excuus dat de tankdop anders aan de verkeerde kant zit..
Met de rolstoelbussen van mijn werk rijd ik ook liever niet achteruit. Zeker lange smalle stukken met een scherpe bocht probeer ik zoveel mogelijk te vermijden.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:00 schreef AdoraBelle het volgende:
e tegenligger waar ik toen wat gedoe mee had. Die wou o
Sprinters?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:04 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Met de rolstoelbussen van mijn werk rijd ik ook liever niet achteruit. Zeker lange smalle stukken met een scherpe bocht probeer ik zoveel mogelijk te vermijden.
Huidig bedrijf is vooral Sprinter's ja.. Hebben 1 Transit.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:07 schreef Charged het volgende:
[..]
Sprinters?
Ik rij er ook eentje..heerlijk overzicht bij die krengen...
Dit was een Renault nogwat. Geen busje. Bestuurders van rolstoelbussen zijn over het algemeen ook niet zo asociaal dat ze gewoon door blijven rijden ondanks dat ze zien dat jij eraan komt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:04 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Met de rolstoelbussen van mijn werk rijd ik ook liever niet achteruit. Zeker lange smalle stukken met een scherpe bocht probeer ik zoveel mogelijk te vermijden.
Jullie hebben het voordeel dat je wat meer overzicht hebt met de zijruiten achter en zulks,ikzelf heb een gesloten cabine..nieuwe model is een stuk lekkerder om te rijden maar nog steeds erg veel last van zijwind..als je met de crafter overweg kan is de sprinter no problem. (dezelfde afmetingen,detailwerk is wat anders).quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:10 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Huidig bedrijf is vooral Sprinter's ja.. Hebben 1 Transit.
Bij het oude bedrijf was het alleen maar Transit's (en oude Sprinters.)
Dat oud model Sprinter vind ik niks rijden, en kan ook niks hebben: 1 zacht tikje tegen een lantaarnpaal en een deel v/d/ bumper hangt al los.
Die nieuwere Sprinters heb ik nog niet zoveel mee gereden.
Inparkeren is echter wel een makkie, zolang je maar wat ruimte hebt. (om de draai te maken.) eb dat 1x met een verlengde Crafter gedaan, maar dat is wel minder door de lange neus.
Maar dan zetten ze 'm op de parkeervakken voor vrachtwagens, want dat is lekker breed...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:25 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Weet je wat pas irritant is?
Mensen die een break gaan nemen voor een lunch bij het tankstation, en die daarvoor de bestemde ruimte in beslag nemen bij het tankstation, je kunt soms niet eens normaal wegrijden...
(maar niet het daarvoor bedoelde parkeerhaven gebruiken die meestal 3 m achterop te vinden is)
Met 1 van de bedrijven waar ik werk deden we dat ook wel eens; maar dan zijn we altijd met 2 personenbusjes, 1 gewone auto en vaak ook nog een aanhanger.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:55 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Maar dan zetten ze 'm op de parkeervakken voor vrachtwagens, want dat is lekker breed...
Vaak genoeg gezien. Vorige zomer, A13, een halfvolle parkeerplaats voor personenauto's, en dan zes luxewagens naast elkaar zes vrachtwagenparkeervakken bezet houden. En als er nu een caravan achter zat, okee... Maar daar was niet eens sprake van. Allemaal solovoertuigen, en allemaal eigendom van zogenaamde 'fatsoensmensen'. Stelletje aso's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |