quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:23 schreef DSS24 het volgende:
Wel vet dat ze meer dieren hebben toegevoegd. Ik hoop dat je iemand letterlijk aan de haaien kan voeren.
http://www.rockstargames.com/V/screenshots/screenshot/691
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:11 schreef Rogan het volgende:
[..]
Meer dieren? GTA heeft nooit dieren gehad.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:15 schreef Wells.p het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ] Wel waar. Zelfs 200 en nu nog meer dus!
Ik hoef niet te spelen om te weten dat het kut is want ik ben niet autistisch. Daarnaast was BF3 ook een stuk minder vergeleken met deel 2 en hoe EA zijn dingen doet zie ik er niet veel hoop in.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, je hebt het al gezien en gespeeld. Net zoals GTA V
Prachtig jaquote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik hoef niet te spelen om te weten dat het kut is want ik ben niet autistisch. Daarnaast was BF3 ook een stuk minder vergeleken met deel 2 en hoe EA zijn dingen doet zie ik er niet veel hoop in.
Ik zat er ook net aan te denken. Ik vind dit toch net iets te mooi voor deze consoles.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:16 schreef Nielsch het volgende:
okee, maar mooie niet-gameplay plaatjes maken kan iedereen...
Ja, in-game zie je ze vanuit de andere kant en met een map en health-bar. Wat is je probleem?quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:16 schreef Nielsch het volgende:
Dat dit nooit de console-kwaliteit gaat worden.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:18 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ja, in-game zie je ze vanuit de andere kant en met een map en health-bar. Wat is je probleem?
ingame zijn ze niet zo mooi gerenderd lolquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:18 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ja, in-game zie je ze vanuit de andere kant en met een map en health-bar. Wat is je probleem?
Jij begrijpt hetquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:44 schreef CaasS het volgende:
Wat een graphics ook. Gaat een van de mooiste games worden deze console generatie zeker als je de schaal meeneemt.
Wat is het verschil met nu?quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:55 schreef Vinno het volgende:
Zou je jezelf ook vrijwillig in kunstmatige coma kunnen laten brengen en dat je dan wakker wordt gemaakt in september?
Yes.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:03 schreef CaasS het volgende:
Rare vraag trouwens maar heb je bij GTA dynamische weersomstandigheden gehad? Kan het me niet herinneren.![]()
Vanwege die screen met bliksem.
San Andreas had je wel vaker ook onweersbuien etc., de rest kan ik me ook niet herinneren.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:03 schreef CaasS het volgende:
Rare vraag trouwens maar heb je bij GTA dynamische weersomstandigheden gehad? Kan het me niet herinneren.![]()
En in GTA 7 kon je ook tijdreizen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:09 schreef Gezicht het volgende:
[..]
San Andreas had je wel vaker ook onweersbuien etc., de rest kan ik me ook niet herinneren.
Dat was wel ruig ja. Ik vond die sneeuw in 6 ook altijd wel vet, gaf echt een ruige draai aan de hele sfeer in de game.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:10 schreef Giester het volgende:
[..]
En in GTA 7 kon je ook tijdreizen.
Ik wist het nog goed, good o'l 2019.
En dan word je wakker en dan is ie uitgesteld tot 2014.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:55 schreef Vinno het volgende:
Zou je jezelf ook vrijwillig in kunstmatige coma kunnen laten brengen en dat je dan wakker wordt gemaakt in september?
GTA speel je dan ook niet hoofdzakelijk om de graphics.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:16 schreef Nielsch het volgende:
We hebben wel regen gehad toch ?quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:03 schreef CaasS het volgende:
Ja volgens mij wel regen jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:19 schreef Xlarge het volgende:
[..]
We hebben wel regen gehad toch ?
Ik kan het nu ook even niet meer voor me halen
Hahaha ja okequote:Op woensdag 27 maart 2013 15:14 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
En dan word je wakker en dan is ie uitgesteld tot 2014.
Ik schrok me dood de eerste keer dat ik die donder hoorde (en voelde) in GTA IVquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:19 schreef Xlarge het volgende:
[..]
We hebben wel regen gehad toch ?
Ik kan het nu ook even niet meer voor me halen
Geen echte bliksemschichten nee, wel gewoon een flitsende lucht.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik schrok me dood de eerste keer dat ik die donder hoorde (en voelde) in GTA IVNooit bliksem gezien though..
En weer een seconde voorbij... En weer een seconde voorbij... En weer een seconde voorbij...quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:59 schreef Gezicht het volgende:
En dan te bedenken dat we hem misschien over een paar weken, of zelfs nu al konden hebben.
We hadden ook 21 december niet kunnen overleven of de oerknal was er nooit geweest.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:59 schreef Gezicht het volgende:
En dan te bedenken dat we hem misschien over een paar weken, of zelfs nu al konden hebben.
Geen handrem en schakelquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:17 schreef YazooW het volgende:
Wat klopt er niet in deze screenshot?
[ afbeelding ]
een neger die helemaal zwart isquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:17 schreef YazooW het volgende:
Wat klopt er niet in deze screenshot?
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:
Boeiend, voetrem en suicide shifter.quote:
Hopelijk komt die op de PC, dan kan iemand een handrem mod maken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:37 schreef Ties02 het volgende:
OMG de motors hebben geeneens handremmen
deze game gaat zo hard floppen
Neger ben je blind?quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:13 schreef Vault-Boy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Vet om te zien jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:30 schreef Faazz het volgende:
Die lui van het GTA forum... Echt zieke dingen die ze doen. 370+ pagina's over het in kaart brengen van de omgeving adv screens. Ik volg het zo nu en dan en de laatste tijd is er niet veel gepost. Nu heeft het dus weer een flinke boost gekregen. Ben echt benieuwd naar hoe goed ze in de buurt zitten.. Zullen we pas over een paar maanden weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vetquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:37 schreef Ties02 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ding rechts is de Hollywood Bowl
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:38 schreef Ties02 het volgende:
Live concerten zou wel leuk zijn![]()
iedereen overhoop knallen
Ingame bedoel ik dan he, AIVD als u meeleest
Wel bizar ja. Goed werk iig.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:30 schreef Faazz het volgende:
Die lui van het GTA forum... Echt zieke dingen die ze doen. 370+ pagina's over het in kaart brengen van de omgeving adv screens. Ik volg het zo nu en dan en de laatste tijd is er niet veel gepost. Nu heeft het dus weer een flinke boost gekregen. Ben echt benieuwd naar hoe goed ze in de buurt zitten.. Zullen we pas over een paar maanden weten.
Phil Collins heeft al een keer in-game een concert gegeven en Ricky Gervais heeft in-game stand-up comedy gedaan in GTA IV. Moet prima kunnen dus.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:45 schreef Faazz het volgende:
Ja hoe vet als er periodiek reclamezuilen opduiken door heel het spel met aankondigingen van verschillende evenementen en dat er dus ook optredens etc komen.
Dat ze zo'n theater aan het spel toevoegen is leuk, maar dan moet ie natuurlijk ook gebruikt gaan worden
You don't sayquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:32 schreef YazooW het volgende:
Helicopter in de linker boven hoek is wel classic trouwens
Jammer van dat plaatje met die iphone achtige telefoonquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:07 schreef YazooW het volgende:
Official cover art:
[ afbeelding ]
http://www.rockstargames.(...)r-art.html/#comments
Moet de jeugd van nu ook aanspreken toch.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:09 schreef shaderon het volgende:
[..]
Jammer van dat plaatje met die iphone achtige telefoon
Zonder ben je geen eckte baas, jeweetzquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:09 schreef shaderon het volgende:
[..]
Jammer van dat plaatje met die iphone achtige telefoon
Goeie ouwe tijd dat je alleen thuis bereikbaar wasquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |