Huh? Zover ik weet is er geen PC versie.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:27 schreef MineraalWater het volgende:
Ik wacht wel tot hij op de PC komt. Daarvoor ga ik hem denk ik niet spelen.
Ook komt er een port naar de Amiga voor de echte fans. Kost ze wel wat centen maar het gaf ze een nieuwe uitdaging.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:17 schreef Kermit. het volgende:
Ik sprak met een manager van Rockstar en hij zei tegen mij dat GTA V ook naar de PS3 en naar de komende Xbox gaat. Over de PC zei hij dat Rockstar GTA V niet via stream wou releasen omdat ze daar 30% van de afzet aan moeten afstaan.
Waarom zouden ze dat doen? GTA V kan niet eens op die spelcomputer optimaal functioneren.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:27 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Ook komt er een port naar de Amiga voor de echte fans. Kost ze wel wat centen maar het gaf ze een nieuwe uitdaging.
Ja sorry een typo maar waarom zouden ze 30% van de omzet afstaan aan steam? Mensen halen het spel toch wel. 30% is veel op honderden miljoenen euro's.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:33 schreef ROFLOL het volgende:
Via Stream niet nee, via Steam doet Rockstar het wel gewoon.
Ik heb GTAV al uitgespeeld op de snesquote:Op maandag 25 maart 2013 22:17 schreef Kermit. het volgende:
Ik sprak met een manager van Rockstar en hij zei tegen mij dat GTA V ook naar de PS3 en naar de komende Xbox gaat. Over de PC zei hij dat Rockstar GTA V niet via stream wou releasen omdat ze daar 30% van de afzet aan moeten afstaan.
PS3-versie is al aangekondigd, move along, nothing new herequote:Op maandag 25 maart 2013 22:17 schreef Kermit. het volgende:
quote:
Straks weer uitstel tot 2014, iedereen in rage, allesquote:
Nouja, Ik neem maar gewoon aan dat ze ooit een PC versie gaan maken. Anders vind ik het domme stap van hun.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:06 schreef Rogan het volgende:
[..]
Huh? Zover ik weet is er geen PC versie.
Morgen van BF 4.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vandaag komt er een nieuwe trailer.
Gr gr.
BF 4 wordt toch kutquote:
Ah, je hebt het al gezien en gespeeld. Net zoals GTA Vquote:
Dat zal ze leren.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:32 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nouja, Ik neem maar gewoon aan dat ze ooit een PC versie gaan maken. Anders vind ik het domme stap van hun.
nee, hoe kom je erbij?quote:
Meer dieren? GTA heeft nooit dieren gehad.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:23 schreef DSS24 het volgende:
Wel vet dat ze meer dieren hebben toegevoegd. Ik hoop dat je iemand letterlijk aan de haaien kan voeren.
http://www.rockstargames.com/V/screenshots/screenshot/691
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |