Zo zonde he. T gebaar is heel erg mooi, maar dat valt in t niet door er zo mee te koop te gaan lopen. Jammer.quote:
Gewoon weer squatten en liften zoals moeder Doutzen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:04 schreef Franknfurter het volgende:
Oke, ik ga dus nóóit een kind baren als dit ervan komt
'kijk ons eens gezellig doen'quote:Op zondag 31 maart 2013 19:01 schreef Toempf het volgende:
Als ik op dit moment iedereen zou ontvrienden die een foto van een gourmetstel met de hele familie erom heen heeft geplaatst, blijft er bijna niemand meer over. Tiefus hé
Vast zo'n dik wijf van in de 20 en nu al verrotquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:44 schreef Risu het volgende:
Is deze al langsgekomen?
[ afbeelding ]
of deze
[ afbeelding ]
Beide zijn gepost door dikkerds ja.
Dat sentiment daar twijfel ik niet aan, maar die drang om het met de hele wereld te delen (continu!) begrijp ik niet. Moeders lijken wel opeens zo egocentrisch. 'Oohh mijn kind is de leukste en de mooiste en ik douw hem door ieder zn strot'. Iedereen die op fb bij mij meer dan 1 foto per week van zn kind plaatst gaat eruit.quote:Op zondag 31 maart 2013 11:20 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ghehehe, heel herkenbaar! Toch denk ik dat je visie hierop wel veranderd als je zelf n kleine krijgt.
Ik wist dat ik iets vergeten was te plaatsen op FB.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:01 schreef Toempf het volgende:
Als ik op dit moment iedereen zou ontvrienden die een foto van een gourmetstel met de hele familie erom heen heeft geplaatst, blijft er bijna niemand meer over. Tiefus hé
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 31 maart 2013 20:04 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dat sentiment daar twijfel ik niet aan, maar die drang om het met de hele wereld te delen (continu!) begrijp ik niet. Moeders lijken wel opeens zo egocentrisch. 'Oohh mijn kind is de leukste en de mooiste en ik douw hem door ieder zn strot'. Iedereen die op fb bij mij meer dan 1 foto per week van zn kind plaatst gaat eruit.
Dat komt goed uit, ik ken een hotte oogartsquote:
Top! Laten we een afspraak maken!quote:Op zondag 31 maart 2013 22:31 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, ik ken een hotte oogarts
Maar vandaag een eidokter hahahaa ei eye snap je hemquote:Op zondag 31 maart 2013 22:37 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Een iDoctor hahahahiho. (Snap je hem, i-eye)
Niks mis met een lekkere slagroomtaart!quote:Op zondag 31 maart 2013 22:10 schreef ZarB het volgende:
Zojuist weer ernstige oogziekte gekregen. Een foto van een slagroomtaart met de tekst: hoera! We zijn zwanger!
NEE DOMME LUL, JE VRIENDIN IS ZWANGER! NIET JIJ!!
Pic: (121 likes)
[ afbeelding ]
Goedkope supermarktrommel in combinatie met die tekst is echtquote:Op zondag 31 maart 2013 23:09 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Niks mis met een lekkere slagroomtaart!
Jaloers?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:10 schreef ZarB het volgende:
Zojuist weer ernstige oogziekte gekregen. Een foto van een slagroomtaart met de tekst: hoera! We zijn zwanger!
Kan kanker moeilijk zijn om zwanger te worden. Elke maand die stress en teleurstelling dat het niet gelukt is.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:10 schreef ZarB het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad. Het liefst met een 'mooi' Instagram effectje er overheenquote:Op maandag 1 april 2013 01:30 schreef Enchanter het volgende:
Vandaag heel wat 'gezellige' paasbrunch foto's gezien 😒 😕
Geen hoera zonder hoerquote:Op zondag 31 maart 2013 22:10 schreef ZarB het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |