quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:08 schreef Finland. het volgende:
Had iets met homo-acceptatie te maken dacht ik.
Zie mij eens medeleven hebben en het zelf ook moeilijk hebben.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wat is hier erg aan? Mis ik iets?
Abstracte versie van Equal bacon for allquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:06 schreef Norrage het volgende:
wat is deze?
[ afbeelding ]
Weer een soort van geheime boodschap? Mijn facebook staat er al vol mee :/
Geen poep praten, je weet duidelijk niet waar je het over hebt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:58 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
In een industrie waar alles om geld verdienen draait is 45 seconden per big veel te lang.
wat een idioten op deze wereld.quote:Fock de koelkast , jij bent cooler
fock de frituurpan , jij bent vetter
fock de teddybeer , jij bent liever
fock de kerstman , jij bent mijn cadeautje
fock de school, ik leer jou liever kennen
fock de rekenmachine , alleen op jou kan ik rekenen
fock de snoepjes, jij bent sweeter
fock muziek, luister liever naar jou
fackkk , wat hou ik van jou ♥
Hahaha heerlijk! Ik weet zeker dat ik die ga gebruiken, alleen niet op facebook, daar snapt niemand het.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:22 schreef Toto69 het volgende:
FUCK no, Facebook wordt steeds meer Hyves.
[..]
wat een idioten op deze wereld.
Dat heeft ze vast achteraf gedaan.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:26 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Het feit dat jij afsluit met een "" geeft aan dat je het sarcastisch bedoelt. Deze mevrouw maakt er wel een drama van op de Faceboeks én ze durft blijkbaar wel in die bus vol buitenlanders wel haar smartphone'tje te pakken...
_
Met reacties erop als:quote:dit is niet leuk meer: al meer dan een week verstuur ik voor verschillende games verzoeken .....maar iets trug krijgen ho maar......misschien tijd om met alle games te stoppen ????
quote:De mensen hebben het druk denk ik , ik speel alleen Candy xxx
quote:Als Farmville 2 speelt stuur ik altijd (helaas alleen avonds) mij buren trouw wat ze aanvragen Overdag helaas aan het werk en geen games.
quote:ik ervaar hetzelfde.......iedereen is aan t eieren zoeken geslagen...lol
quote:Ik stuur wel alle vezoekjes terug hoor !!! Maar heb wel al ondervonden dat sommige achterwege blijven. Ik heb een probleem met passes om uit te breiden in coaster. Die krijg ik amper !!!
allemaal van 'hetzelfde soort' dus..quote:ik verstuur ook altijd alles weer terug
The Oatmealquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:20 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Abstracte versie van Equal bacon for all
[ afbeelding ]
Kill it with fire!!!!quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:20 schreef AapjeAapje het volgende:
Meisje dat dagelijks over haar vriendje post.
[ afbeelding ]
Mooie groene muurquote:Op donderdag 28 maart 2013 09:20 schreef AapjeAapje het volgende:
[ afbeelding ]
stelletjes nolifes...quote:Op donderdag 28 maart 2013 07:40 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Met reacties erop als:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
allemaal van 'hetzelfde soort' dus..
en nu maar hopen dat het watervaste pen was en dat ze 3 weken voor schut loopt...quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:20 schreef AapjeAapje het volgende:
[ afbeelding ]
Nou in deze kou valt er weinig voor schut te lopen want de bikini blijft voorlopig nog wel even in de kastquote:Op donderdag 28 maart 2013 09:54 schreef Matty___ het volgende:
[..]
en nu maar hopen dat het watervaste pen was en dat ze 3 weken voor schut loopt...
wordt er geen gym meer gegeven op school?quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:14 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Nou in deze kou valt er weinig voor schut te lopen want de bikini blijft voorlopig nog wel even in de kast
Liep jij topless in de gymzaal?quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:24 schreef Matty___ het volgende:
[..]
wordt er geen gym meer gegeven op school?
altijd... het staat op haar buik. Ik veracht toch wel dat dat te zien is bij het omkleden. Maakt verder ook niet uitquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:46 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Liep jij topless in de gymzaal?
Sexyquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:53 schreef Matty___ het volgende:
[..]
altijd... het staat op haar buik. Ik veracht toch wel dat dat te zien is bij het omkleden. Maakt verder ook niet uit
Nee, klopt. Maar het klonk wel wijs.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:23 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Geen poep praten, je weet duidelijk niet waar je het over hebt.
je bent zeker niet slim genoegquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben ook de slankste niet hoor, maar ik zou het niet in me kop halen om zoiets te posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |