quote:Resterend programma Feyenoord
Datum Wedstrijd
17 maart Feyenoord - FC Utrecht
30 maart SC Heerenveen - Feyenoord
5 april Feyenoord - VVV-Venlo
14 april RKC Waalwijk - Feyenoord
21 april Feyenoord - Vitesse
28 april Feyenoord - Heracles Almelo
5 mei ADO Den Haag - Feyenoord
12 mei Feyenoord - NAC Breda
Resterend programma PSV
Datum Wedstrijd
16 maart PSV - RKC Waalwijk
31 maart Roda JC Kerkrade - PSV
6 april Willem II - PSV
14 april PSV - Ajax
20 april AZ - PSV
27 april PSV - FC Groningen
5 mei PSV - NEC
12 mei FC Twente - PSV
Resterend programma Ajax
Datum Wedstrijd
17 maart AZ - Ajax
31 maart Ajax - NEC
7 april Ajax - Heracles Almelo
14 april PSV - Ajax
19 april Ajax - SC Heerenveen
27 april NAC Breda - Ajax
5 mei Ajax - Willem II
12 mei FC Groningen - Ajax
Resterend programma Vitesse
ADO Den Haag - Vitesse
Vitesse - PEC Zwolle
Vitesse - NAC Breda
Roda JC - Vitesse
Feyenoord - Vitesse
Vitesse - Willem II
RKC Waalwijk - Vitesse
Vitesse - VVV Venlo
Homo.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:57 schreef Scorpie het volgende:
Oke oke dat was even een relpoging.
Kusje voor HMF
Dit. Al vond ik ook dat hij wel een beetje gelijk had. Het is toch ook vaak onbehouden wat Janmaat doet, als een kip zonder kop naar voren rauzen. Daar zit trouwens wel een verbetering in de laatste tijd.quote:
Kuijt kon ook alleen maar blind lopen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit. Al vond ik ook dat hij wel een beetje gelijk had. Het is toch ook vaak onbehouden wat Janmaat doet, als een kip zonder kop naar voren rauzen. Daar zit trouwens wel een verbetering in de laatste tijd.
Al begreep ik Aad niet echt, die vond m binnendoor gevaarlijker dan buitenomquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit. Al vond ik ook dat hij wel een beetje gelijk had. Het is toch ook vaak onbehouden wat Janmaat doet, als een kip zonder kop naar voren rauzen. Daar zit trouwens wel een verbetering in de laatste tijd.
Dat die dat allebei kon toch ?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Al begreep ik Aad niet echt, die vond m binnendoor gevaarlijker dan buitenom
Als Aad het zegt zal het wel kloppen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Al begreep ik Aad niet echt, die vond m binnendoor gevaarlijker dan buitenom
Vind aad de mos altijd wel een duidelijke mening hebben waar ik het nog best vaak (niet altijd) in kan vinden. Bij baas Janmaat heb ik altijd het idee dat hij niet echt weet wat hij gaat doen tot het moment daar is. Daarom ziet het er zo twijfelachtig uit. Maar als hij eenmaal weet wat hij gaat doen, loopt het vloeiend. Zie in hem ook absoluut geen wereldtop, maar wel iemand die in zn beste vorm met Arsenal mee kan.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
En juist tegen teams als Estalnd en Roemenie hoef je defensief niet zo bijzonder te zijn. De Guzman heeft meer intentie om naar voren te gaan. Vooral in Oranje was Clasie nog teveel tikkie terug en tikkie breed.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:28 schreef Cara het volgende:
[..]
Vind aad de mos altijd wel een duidelijke mening hebben waar ik het nog best vaak (niet altijd) in kan vinden. Bij baas Janmaat heb ik altijd het idee dat hij niet echt weet wat hij gaat doen tot het moment daar is. Daarom ziet het er zo twijfelachtig uit. Maar als hij eenmaal weet wat hij gaat doen, loopt het vloeiend. Zie in hem ook absoluut geen wereldtop, maar wel iemand die in zn beste vorm met Arsenal mee kan.
Vraag me overigens echt af wat de beweegredenen van v. Gaal zijn om Guzman te verkiezen boven Clasie. Eerstgenoemde is defensief nou niet bijzonder sterk.
Hij speelt al bij een topclub.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:54 schreef vandermar het volgende:
Als je ziet dat een Dani Alves of een Arbeloa bij respectievelijk Barcelona en Real Madrid spelen dan sluit ik een topclub voor Janmaat niet uit.
Want Dani Alves stelt niet zoveel voor?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:54 schreef vandermar het volgende:
Als je ziet dat een Dani Alves of een Arbeloa bij respectievelijk Barcelona en Real Madrid spelen dan sluit ik een topclub voor Janmaat niet uit.
Ik vind het een arrogante mongool die niet kan verdedigen, maar doordat hij bij Barcelona speelt valt dat laatste niet zo op.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:10 schreef satecl het volgende:
[..]
Want Dani Alves stelt niet zoveel voor?
Barceloca draait natuurlijk om Xavi, Iniesta en Messi, die zijn van wereld niveau, elke andere speler zou bij een andere club niet opvallen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind het een arrogante mongool die niet kan verdedigen, maar doordat hij bij Barcelona speelt valt dat laatste niet zo op.
Janmaat loopt ook helemaal niet "blind". Maar dat is het beeld wat Gijp sowieso graag over Feyenoord oproept: werkertjes die maar wat doen. Janmaat weet wat hij doet en houdt altijd zo lang mogelijk twee opties open aan de bal. Twee assists vrijdag, nog eentje die Van Persie er 9 van de 10 keer wèl inschiet, en de wedstrijd ervoor de winnende goal tegen Utrecht. En wat wordt er uit gepikt? Hoe het "er uit ziet".quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:24 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kuijt kon ook alleen maar blind lopen.
90 interlands, 208 wedstrijden voor Liverpool.
Dankuwel.
Jan
(Al zie ik hem de top ook niet halen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |