Ik ga geen teenslippers dragenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:32 schreef oh-oh het volgende:
Omdat het geen teenslippers zijn, die zijn echt voor op de camping dude!
Ik van 1 tot 6.45 door de weeks, max, als ik langer slaap ben ik dufquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik slaap normaal. Van 11 tot 08. Heb ik een uur om op mijn werk te komen. Dus ik slaap 9u... ik ben dood en doodmoe
Als ik minder slaap idem dito.
Alleen thuis ipv pantoffels in de zomer.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:35 schreef oh-oh het volgende:
Nou echt als je doucheslippers verder draagt dan je huis dan ben je echt echt treurig
Wel makkelijk, kan ie z'n vriendin uitzoeken op witte driekwartleggings!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:35 schreef oh-oh het volgende:
Nou echt als je doucheslippers verder draagt dan je huis dan ben je echt echt treurig
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wel makkelijk, kan ie z'n vriendin uitzoeken op witte driekwartleggings!
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wel makkelijk, kan ie z'n vriendin uitzoeken op witte driekwartleggings!
Ik voel me echt het beste op blote voeten, zelfs met de meest ergonomische schoenen krijg ik na een kwartier killende pijn in m'n gewrichten, maar op blote voeten trippel ik een marathonquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:37 schreef oh-oh het volgende:
Pantoffels draag ik ook niet, ik loop thuis op blote voeten
Ik zie lutte al gaanquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:38 schreef Lutte het volgende:
maar op blote voeten trippel ik een marathon
Hahaha, mss wou hij ook?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik zat vorige week mn nagels es te lakken uit verveling.
Vingernagels doe ik eigenlijk nooit, alleen teennagels, nu deed ik dus vingernagels, donkergroen.
Helemaal klaar, en net toen ik dacht ach best tof kwam Oscar eraan en begin ie hysterisch aan te vallen en te bijten. Meteen maar weer er af gehaald
quote:
Het is ook echt een feestelijke thee!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |