Familie vertik ikquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:11 schreef sararaats het volgende:
ik heb 202 vrienden op Facebook. vooral vroegere klasgenoten en familie.
Fokkers heb ik dus echt een hoop weggedaan laatst en accepteren doe ik ook niet heel snel meer. En van school heb ik er echt maar een paar, maar goed die tijd ligt bij mij ook al 10 jaar achter me. Wel nog 2 meisjes van het MBO.. Een er van kwam ik tijdens de zomervakantie tegen in een pretpark in Duitslandquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daarom700 lopen er nog een hoop mee rond, 1100 is een uitschieter maar ik heb dus wel zo iemand in m'n lijst. Nog wel
![]()
Heb er nu meer dan ik zou willen, maar ja een flinke groep van de middelbare en een flinke groep van de uni tikt hard aan. Eerste groep zal de komende tijd wel verminderen. En nog iets van veertig FOK!kers schat ik zo
Ik heb mijn broer, schoonzus en een paar nichtjes (die wel ouder zijn dan ik). Voor de rest is mijn familie te digibeet om het te snappenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Familie vertik ikHeb m'n moeder en m'n broertje maar voor de rest een hele waslijst van niet geaccepteerde verzoeken van tantes en zo. Dan kan ik helemaal geen status meer veilig posten zonder 'Wat luek hoe is het alles goed hier wel hoor gauw een keertje op de koffie nou ik spreek je wel weer doe ze de groetjes thuis ook aan je oma greetzzzzz'
Heb de FOK!kers wel in een aparte groep staan, zodat ik als ik wil wel makkelijk iets wel/niet zichtbaar kan maken.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Fokkers heb ik dus echt een hoop weggedaan laatst en accepteren doe ik ook niet heel snel meer. En van school heb ik er echt maar een paar, maar goed die tijd ligt bij mij ook al 10 jaar achter me. Wel nog 2 meisjes van het MBO.. Een er van kwam ik tijdens de zomervakantie tegen in een pretpark in Duitsland(zie je elkaar jaren niet, we hadden elkaar toen ook niet op facebook, kom je elkaar in een af ander klein pretpark waar de doelgroep toch echt wel jonge kinderen betreft in notabene Duitsland tegen
). En ze heeft deze week wereldkundig gemaakt dat er 2 kleine wezentjes in haar buik aan het groeien zijn
![]()
Ik heb ook een FOK! groep hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heb de FOK!kers wel in een aparte groep staan, zodat ik als ik wil wel makkelijk iets wel/niet zichtbaar kan maken.
Wat kan de wereld toch klein zijn danEn en en baby's
Tweeling baby's
![]()
Cool!
Over dromen gesproken, ik droomde eerder deze week nog dat ik bij miniem in de klas zatquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:21 schreef Bos81 het volgende:
Dus ik denk niet dat het echte verliefdheid was, ik droomde in ieder geval niet over haar...
Die gaat in mijn foboquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over dromen gesproken, ik droomde eerder deze week nog dat ik bij miniem in de klas zat
Dankzij twee Knetterkrankjorum en JJH móet ik nu een baby, jeetje wat een knap ding is dat zegquote:
Zie ook vaak babyfotos voorbij komen op mijn FBquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dankzij twee Knetterkrankjorum en JJH móet ik nu een baby, jeetje wat een knap ding is dat zegZo schattig!
Ze zijn gewoon zo leuk! En die vingertjesquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:41 schreef Miniem het volgende:
[..]
Zie ook vaak babyfotos voorbij komen op mijn FBecht cute
Die worstenarmpjes, handjes en vingersquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon zo leuk! En die vingertjes![]()
Echt in een ideale wereld zou ik over drie geadopteerde kindjes gaan moederen, vrijwilligerswerk doen en een eigen stichting opzetten of zoquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:43 schreef Miniem het volgende:
[..]
Die worstenarmpjes, handjes en vingers![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt in een ideale wereld zou ik over drie geadopteerde kindjes gaan moederen, vrijwilligerswerk doen en een eigen stichting opzetten of zo
Hebben KKJ en JJH samen een baby.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dankzij twee Knetterkrankjorum en JJH móet ik nu een baby, jeetje wat een knap ding is dat zegZo schattig!
Omdat de wereld eigenlijk overbevolkt is, voor mij voegt het dan niks toe om nog meer kinderen op de wereld te zetten alleen omdat het dan 'van je eigen' is. Fenotype=genotype + milieu, dat laatste speel je als ouders een rol in dus je zult er toch wel dingen van jezelf in herkennen.quote:
True, ik zeg momenteel ook dat ik geen kind hoefquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Omdat de wereld eigenlijk overbevolkt is, voor mij voegt het dan niks toe om nog meer kinderen op de wereld te zetten alleen omdat het dan 'van je eigen' is. Fenotype=genotype + milieu, dat laatste speel je als ouders een rol in dus je zult er toch wel dingen van jezelf in herkennen.
Heb het er wel eens met mensen over gehad, en dan zeggen ze: ja maar die kinderen vragen er toch niet om om geadopteerd te worden? Dan antwoord ik: heb jij er dan wel om gevraagd geboren te worden? En dan zijn ze stil
Het is heus niet allemaal zonnestralen en bloemetjes, maar kun je dat wel garanderen als je zelf een kind baart? Het is en blijft een gok.
Vroegah had ik het helemaal uitgestippeld, oudste dochter Anne, dan een tweeling Jasper en Kasper en een meisjesnakomertje Julia geloof ik? Had er zelfs leeftijden en alle bijgeplandquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:55 schreef Miniem het volgende:
[..]
True, ik zeg momenteel ook dat ik geen kind hoef![]()
Maarja wie weet verandert het.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vroegah had ik het helemaal uitgestippeld, oudste dochter Anne, dan een tweeling Jasper en Kasper en een meisjesnakomertje Julia geloof ik? Had er zelfs leeftijden en alle bijgeplandIk was iets van acht hè
Raphael staat nu op één voor een jommetje (Piscquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:03 schreef Miniem het volgende:
[..]Nouja ik heb ook wel wat namen in gedachten die ik eventueel mijn kond zou willen geven
![]()
Maar of dat er ooit van komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |